5 کار شما باید به عنوان یک سولپرنر دست از این کار بردارید

5 کار شما باید به عنوان یک سولپرنر دست از این کار بردارید

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

هوش مصنوعی و سایر پیشرفت های تکنولوژیکی ، همراه با افزایش “اقتصاد گیگ” ، تعداد سلوفرون ها را در ایالات متحده افزایش داده است. SellersCommerce گزارش می دهد که در سال 2025 ، اکنون 41.8 میلیون نفر از سلوفنر وجود دارد ، این بدان معناست که 85.8 ٪ از مشاغل کوچک در ایالات متحده سولفروشی هستند.

اما فقط به این دلیل که 41.8 میلیون نفر از سلوفنر وجود دارد ، این بدان معنی نیست که 41.8 میلیون نفر از سلوفرون های موفق وجود دارد. آمار نشان می دهد که بسیاری از این صاحبان مشاغل کوچک در تلاشند تا جای خود را در بازار خود بدست آورند. در حقیقت ، یک مطالعه اخیر دانشگاه کارولینای شمالی نشان داد که 21 ٪ از مشاغل کوچک جدید در سال اول شکست می خورند و 50 ٪ در طی پنج سال شکست می خورند.

در کار من به عنوان ارائه دهنده سیستم عامل های پیشرفته فناوری به Solopreneurs ، من فهمیدم که پنج اشتباه کلیدی وجود دارد که سولفرونرها اغلب باعث می شوند که از رسیدن به سودآوری در دراز مدت جلوگیری کنند. از انجام این کارها دست بردارید و شانس خود را برای تجربه موفقیت بیشتر افزایش دهید!

مرتبط: موفقیت Solopreneur: 5 نکته برای رشد یک تجارت یک نفره

1. کار را بدون برنامه متوقف کنید

وینسووی تخمین می زند که تقریباً از هر سه کارآفرین یک کار خود را بدون یک برنامه تجاری رسمی آغاز می کند. این بدان معناست که هیچ ساختار تجاری تعیین شده ای برای محدود کردن هرج و مرج وجود ندارد ، هیچ نقشه ای برای پیگیری در مواقع دشوار و اهداف مشخصی برای حفظ تمرکز Solopreneur وجود ندارد.

بدون برنامه ، این سلوفرون ها غالباً خود را روی کارهای اشتباه کار می کنند و فرصت های شغلی اشتباه را دنبال می کنند ، که سود آنها را کاهش می دهد و آینده تجارت خود را به خطر می اندازد. بنابراین ، برای تهیه یک برنامه وقت بگذارید و سپس متعهد شوید که آن را دنبال کنید. در نهایت صرفه جویی در وقت و استرس زیادی را خواهید داشت و شانس موفقیت خود را به طرز چشمگیری افزایش می دهید.

ترتیب

هنگامی که بودجه تنگ است ، کاهش بازاریابی آسان است ، به ویژه آن دسته از کمپین هایی که سود مستقیم ندارند. اما این تقریباً همیشه یک اشتباه است. یک ادعای قدیمی وجود دارد ، “شما می توانید بهترین محصول را در جهان داشته باشید ، اما اگر کسی از آن اطلاع نداشته باشد ، نمی خواهید فروش کنید.” خوب ، حدس بزنید چه؟ این به یک دلیل به یک جمله محبوب تبدیل شده است – زیرا این درست است. Solopreneurs باید از انواع تکنیک های بازاریابی – از بازاریابی ایمیل گرفته تا محتوا و بازاریابی ارجاع و موارد دیگر – برای ساخت برند خود ، جذب مشتریان جدید و تولید بیشتر استفاده کند.

3. نادیده گرفتن طرف مالی تجارت را متوقف کنید

ارسال فاکتورها به مشتری کافی نیست. سولفرونهای علاقمند به موفقیت بلند مدت نیز باید جریان نقدی را ردیابی کنند و به طور معمول داده های مالی را برای ارزیابی عملکرد تجارت ، شناسایی روندها و تعیین اهداف دقیق تر برای آینده تجزیه و تحلیل کنند. خبر خوب این است که امروزه ماندن در بالای داده های مالی بسیار ساده تر است ، به لطف انواع ابزارهای کاربردی آسان ، مانند Stripe ، Wave یا Solowise. بسیاری از این برنامه ها از AI و Learning Machine استفاده می کنند تا فوراً اطلاعات مالی عمیق را با فرمت به راحتی قابل درک ارائه دهند.

مرتبط: 3 چالش هر یک از سلوفنر و نحوه غلبه بر آنها

4

شروع یک تجارت یک کار گسترده است و قابل درک است که بسیاری از سلوفرون ها می خواهند تمام انرژی و توجه خود را به تجارت خود اختصاص دهند تا بهترین فرصت را برای موفقیت به دست آورند. اما حقیقت این است که تمام وقت خود را به تجارت خود اختصاص دهید و خود و روابط خود را نادیده بگیرید و در نهایت به خطر بیفتد.

این مهم است که Solopreneurs وقت خود را از کار خود دور کند تا باتری های خود را شارژ کند. هنگامی که این کار را انجام می دهید ، می توانید به کار خود برگردید و کار بیشتری را در زمان کمتری انجام دهید. کاری که شما نمی خواهید انجام دهید این است که چرخه ای را که خود را با کار خسته می کنید ، ادامه دهید ، زیرا در حالی که اشتباهات بیشتری انجام می دهید کمتر انجام می دهید. وقت بگذارید تا در کنار عزیزان باشید و ورزش کنید و از سلامتی خود مراقبت کنید. انجام این کار با مسئولیت پذیری سود سهام عظیمی را پرداخت می کند.

5. تلاش برای انجام این کار را متوقف کنید!

دلایل مختلفی وجود دارد که باعث نمی شود سولپنرها موفق شوند ، اما تا کنون ، یکی از رایج ترین آنها عدم موفقیت در مدیریت مؤثر همه جنبه های مختلف تجارت آنها است.

حقیقت این است که ، سولفرون ها باید در موارد مختلفی متخصص باشند – از تولید سرب تا فروش گرفته تا سفارش تحقق به خدمات به مشتری و موارد دیگر. در حالی که بسیاری در برخی از این زمینه ها دانش دارند ، تعداد بسیار کمی در همه این زمینه ها دانش دارند. این عدم دانش و تجربه منجر به عدم تعادل می شود که به طور معمول برای غلبه بر بسیاری از سلوفرون ها بسیار دشوار است.

در گذشته ، سولفنرها در کاری که می توانستند انجام دهند برای خنثی کردن مناطق ضعیف خود محدود بودند. گزینه های اصلی آنها انجام ساعت ها و ساعت های تحقیق به صورت آنلاین و امیدوار به منابع آنها دقیق بوده است یا برای خرید کتاب ، دوره ها و سایر مطالب آموزشی از متخصصان سولپرنر خود اعلام شده پول خرج می کنند.

اکنون گزینه دیگری وجود دارد – فناوری. سیستم عامل های AI و Learning Machine (ML) امروز اطلاعات و منابع را در نوک انگشتان سولپرنرها قرار می دهند که قبلاً به آنها دسترسی نداشته اند – و آنها سریعاً از آنها استفاده کرده اند. اتاق بازرگانی ایالات متحده گزارش می دهد که 90 ٪ مشاغل کوچک در ایالات متحده امروز حداقل از یک برنامه هوش مصنوعی استفاده می کنند. در اینجا برخی از ابزارهایی که کارآفرینان می توانند از آن استفاده کنند: تقویم و حدت برای برنامه ریزی ، تریلو و مفهوم برای مدیریت پروژه و Zapier برای اتوماسیون و بهره وری.

وقتی صحبت از خدمات مبتنی بر اشتراک می شود ، انتخاب ابزاری که تمام ویژگی های مورد نیاز شما را داشته باشد-بدون پرداخت هزینه اضافی غیر ضروری ، مهم است. بنابراین هنگام انتخاب آنها ، سعی کنید روی آنهایی که برای مشاغل کوچک یا سولفنرها ساخته شده اند ، تمرکز کنید.

مرتبط: Solopreneurs بی سر و صدا در حال ساختن امپراتوری های 6 تا 7 شکل است – در اینجا چگونه آورده شده است

موفق ترین سلوفرون ها آن را درک کرده اند. آنها می فهمند که آنها مجبور نیستند خودشان همه کارها را انجام دهند. با استفاده از فناوری و با اولویت بندی بهزیستی خود ، سولفرون ها می توانند از تله هایی که باعث شده در گذشته بسیاری از آنها شکست خورده باشند ، جلوگیری کنند. کلید شروع کوچک است. برای جلوگیری از غرق شدن ، یک منطقه مشکل را در یک زمان مقابله کنید. سپس بر موفقیت خود بسازید. در هیچ زمان ، شما می توانید یک تجارت صاف داشته باشید که به شما امکان می دهد از بهترین مزایای سبک زندگی Solopreneur-مانند آزادی زمان و ایجاد ثروت-لذت ببرید!

هوش مصنوعی و سایر پیشرفت های تکنولوژیکی ، همراه با افزایش “اقتصاد گیگ” ، تعداد سلوفرون ها را در ایالات متحده افزایش داده است. SellersCommerce گزارش می دهد که در سال 2025 ، اکنون 41.8 میلیون نفر از سلوفنر وجود دارد ، این بدان معناست که 85.8 ٪ از مشاغل کوچک در ایالات متحده سولفروشی هستند.

اما فقط به این دلیل که 41.8 میلیون نفر از سلوفنر وجود دارد ، این بدان معنی نیست که 41.8 میلیون نفر از سلوفرون های موفق وجود دارد. آمار نشان می دهد که بسیاری از این صاحبان مشاغل کوچک در تلاشند تا جای خود را در بازار خود بدست آورند. در حقیقت ، یک مطالعه اخیر دانشگاه کارولینای شمالی نشان داد که 21 ٪ از مشاغل کوچک جدید در سال اول شکست می خورند و 50 ٪ در طی پنج سال شکست می خورند.

در کار من به عنوان ارائه دهنده سیستم عامل های پیشرفته فناوری به Solopreneurs ، من فهمیدم که پنج اشتباه کلیدی وجود دارد که سولفرونرها اغلب باعث می شوند که از رسیدن به سودآوری در دراز مدت جلوگیری کنند. از انجام این کارها دست بردارید و شانس خود را برای تجربه موفقیت بیشتر افزایش دهید!

بقیه این مقاله قفل شده است.

به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/5-things-you-need-to-stop-doing-as-a-solopreneur/491336

دیدگاهتان را بنویسید