5 نکته ای که باید قبل از ورود به صنعت رشد بدانید
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
برای کارآفرین جاه طلب ، لیستی در حال رشد در حال رشد از فرصت های جدید بخش جدید برای کشف وجود دارد. بسیاری از این موارد ، به ویژه آنهایی که دارای میلیارد تا تریلیون دلار هستند ، متعلق به صنایع رشد هستند که به عنوان بخش اقتصاد جهانی تعریف می شوند که نرخ رشد بالاتر از حد متوسط را تجربه می کنند. این بخش ها میزبان حجم بالایی از محصولات و خدمات جدید هستند که تقاضای مصرف کننده را جلب می کنند ، و بسیاری از آنها غالباً صنایع جدید یا پیشگام هستند که در دهه های گذشته غیر وجود داشتند.
از ظهور خدمات و محصولاتی که توسط فن آوری های تولید کننده هوش مصنوعی تقویت شده گرفته تا پیش بینی های رشد جذاب گزارش شده در بخش هایی مانند اینترنت اشیاء ، امنیت سایبری ، روباتیک و حتی فن آوری های فضایی ، صنایع رشد پتانسیل شکل گیری آینده را در آن زندگی خواهیم کرد. یک گزارش مکینزی در صنایع رشد آینده گفت که در حدود 18 بخش از بخش های تولیدی ، با عنوان “Resentration”. 48 تریلیون دلار تا سال 2040.
صنعت طول عمر را که من از طریق Seveno Capital در آن فعالیت می کنم ، بگیرید که موضع جسورانه ای برای گسترش معناداری از سلامت انسان از طریق اقدامات جامع و علمی گرفته است. این بخش در حال ظهور ، که پیش بینی می شود تا سال 2030 ارزش تریلیون را داشته باشد ، در سال 2025 عناوین را به خود اختصاص داده است. این پیش بینی های چشمگیر صنعت رشد به لطف این واقعیت است که بخش قابل توجهی از جمعیت پیری فعلی تمایل زیادی به زندگی طولانی تر ، کامل تر و سالم دارد.
کارآفرینان بینایی اغلب علاقه مند به شروع اولیه در این عرصه ها هستند ، یک موقعیت استراتژیک که می تواند منجر به گرفتن سهم قابل توجه سهم بازار و درآمد حاصل از آن در سالهای آینده شود. من به عنوان یک کارآفرین و سرمایه گذار که اخیراً خودم وارد یک صنعت با رشد بالا شده اند ، می خواهم پنج نکته مفید را که کارآفرینان باید قبل از اینکه گام جسورانه را به جلو بکشند به اشتراک بگذارم.
مرتبط: 5 راه برای مشاهده روند قبل از انفجار – و تبدیل آنها به رشد
1. صنعت خود را بشناسید
کارآفرینان که وارد یک صنعت رشد می شوند ، باید از حرکات و مناطق خارج از بخش و مناطق هدف ، از حرکت چشم انداز نظارتی گرفته تا روندها گرفته تا بحث های مربوط به اخلاق و اثرات اجتماعی ، به ویژه در مواردی که فناوری های جدید درگیر هستند ، بشناسند.
به روز نگه داشتن گزارش ها در مورد چالش ها و فرصت های صنعت رشد ، مانند مواردی که توسط امثال BCG و McKinsey تولید شده است ، باید یک مورد با اولویت بالا در لیست کارآفرین های روزانه باشد.
مهمتر از همه ، شبکه سازی با سایر بازیکنان در صنعت از طریق انجمن های آنلاین ، کنفرانس ها و جلسات میزگرد برای آشنایی با بخش شما مهم است.
برای کمک به شما در درک بهتر چشم انداز صنعت رشد ، روندهای گذشته و حال را در بازه های زمانی مختلف تجزیه و تحلیل کنید. تصویر بزرگ را ببینید. اطمینان حاصل کنید که سهام بسیار ارزشمند و ارزیابی های بلند آسمان بخشی از یک مسیر گسترده تر است نه اینکه نتیجه یک ریزگرد کوتاه مدت باشد.
2. شرکت خود را در آینده ضد
همیشه هنگامی که کارآفرینان برای اولین بار وارد صنعت رشد می شوند ، ریسک وجود دارد ، بنابراین برای آماده سازی برای این کار ، شما باید یک کشتی مقاوم بسازید که بتواند در مقابل هرگونه طوفان به شکل نوسانات بازار و رویدادهای قو سیاه مقاومت کند.
چند عامل برای انجام این کار مهم هستند. شما باید عملیات تجاری انعطاف پذیر ایجاد کنید که می تواند سازگار با تغییرات در چشم انداز وسیع تر باشد ، به عنوان مثال ، اگر قبلاً فقط روی کار در یک دفتر کار می کردید ، دوباره فکر کنید و برای یک رابط دیجیتالی آماده کنید که می تواند تمام عملیات ها را اجرا کند و تیم شما را به راحتی همکاری کند.
ورود به یک صنعت رشد معمولاً به کارآفرینان نیاز دارد تا با فناوری های جدید آشنا شوند. در یادگیری مداوم و فراز و نشیب در سراسر هیئت مدیره سرمایه گذاری کنید تا بتوانید در موقعیت خوبی قرار بگیرید تا در بین رقبا ایستادگی کنید و هنگامی که روند در آینده تغییر می کند ، نوآوری خود را ادامه دهید.
مرتبط: 7 نکته برای ورود به بازار جدید و تجربه رشد سریع
3. تیم A را بسازید
کلید موفقیت در یک بخش بسیار رقابتی ، به ویژه موردی که در حال ظهور است ، پیدا کردن استعداد مناسب برای کار است. این امر نیاز به تحقیق و تجزیه و تحلیل کامل دارد ، از جمله شناسایی نوع مهارت های آینده در آینده در صنعت اولویت بندی است.
این قطعاً می تواند یک کار دلهره آور باشد ، زیرا حضور برند برای جذب استعداد برتر در وهله اول لازم است. این جایی است که برای تجارت مهم است که فرهنگ تجاری منحصر به فرد خود را در سیستم عامل های نوآورانه ، به ویژه مواردی که توسط نسل های جوان مورد استفاده قرار می گیرد ، ترویج کند ، که به بودجه بازاریابی کمی نیاز دارند.
از آنجا که صنایع جدیدتر می توانند برای استخدام چالش برانگیز تر باشند ، بر مهارتهای مربوط به نیازهای تجاری و هرگونه مهارت قابل انتقال از تجربه قبلی که می تواند در یک بازار رشد جدید ارزشمند باشد ، تمرکز کنید.
هنگامی که استعداد مناسب را به خود جلب کردید ، یک فرهنگ تجاری مترقی را پرورش دهید و در صورت امکان قدرت و انعطاف پذیری جذاب را ارائه دهید تا آنها را ترغیب به اعتماد به شرکت و ماندن کنید. یک رویکرد مشترک که برای برقراری ارتباط بین مدیریت و کارمندان استفاده می شود ، همچنین احساس وفاداری به شرکت و برند را افزایش می دهد و گردش مالی را به صفر می رساند.
4. روی خدمات شخصی متمرکز شوید
صنایع رشد چنان فنی متمرکز هستند که بعضی اوقات ، شرکت ها می توانند برای مشتریان خود غیر شخصی به نظر برسند. این اشتباه را انجام ندهید. در دنیایی که اتوماسیون در حال از بین بردن حتی خطوط خدمات به مشتری است ، ساختن یک شرکت خدمات محور به تجارت شما کمک می کند تا از جمعیت جدا شود.
از قدرت فن آوری های هوش مصنوعی برای پشتیبانی از تجارت خود به گونه ای استفاده کنید که این امکان را فراهم می کند تا سپس بر ایجاد تعامل و خدمات شخصی تر مشتری متمرکز شود. پیدا کردن تعادل مناسب بین فناوری و لمس انسان در جذب مشتری مشتری و ایجاد وفاداری به برند بسیار مهم خواهد بود.
مرتبط: 5 روش نوآورانه برای ارائه تجربیات شخصی که می خواهند به مشتریان خود
5. این یک مسابقه است – با سرعت خود ادامه دهید
نکته ای که هنگام ورود به صنعت رشد نمی توانید انجام دهید این است که روی لورل های خود استراحت کنید. سرعت نوآوری در صنایع مانند اینها می تواند بسیار زیاد باشد ، بنابراین کارآفرینان باید برای انجام کارهای خانه خود آماده شوند و با تغییرات سرعت خود را حفظ کنند ، که گاهی اوقات می تواند هر روز رخ دهد ، در بخشی مانند صنعت بازی های ویدیویی ، به عنوان مثال. میهیر وایدیا ، مدیر ارشد استراتژی الکترونیکی ، میزان فن آوری های تغییر را در صنعت رشد توصیف کرده است: “این طور است که مارتین اسکورسیزی مجبور شود هر بار که می رفت برای ساختن یک فیلم جدید از دوربین استفاده کند ، بازگردد.”
برای کارآفرین جاه طلب ، لیستی در حال رشد در حال رشد از فرصت های جدید بخش جدید برای کشف وجود دارد. بسیاری از این موارد ، به ویژه آنهایی که دارای میلیارد تا تریلیون دلار هستند ، متعلق به صنایع رشد هستند که به عنوان بخش اقتصاد جهانی تعریف می شوند که نرخ رشد بالاتر از حد متوسط را تجربه می کنند. این بخش ها میزبان حجم بالایی از محصولات و خدمات جدید هستند که تقاضای مصرف کننده را جلب می کنند ، و بسیاری از آنها غالباً صنایع جدید یا پیشگام هستند که در دهه های گذشته غیر وجود داشتند.
از ظهور خدمات و محصولاتی که توسط فن آوری های تولید کننده هوش مصنوعی تقویت شده گرفته تا پیش بینی های رشد جذاب گزارش شده در بخش هایی مانند اینترنت اشیاء ، امنیت سایبری ، روباتیک و حتی فن آوری های فضایی ، صنایع رشد پتانسیل شکل گیری آینده را در آن زندگی خواهیم کرد. یک گزارش مکینزی در صنایع رشد آینده گفت که در حدود 18 بخش از بخش های تولیدی ، با عنوان “Resentration”. 48 تریلیون دلار تا سال 2040.
صنعت طول عمر را که من از طریق Seveno Capital در آن فعالیت می کنم ، بگیرید که موضع جسورانه ای برای گسترش معناداری از سلامت انسان از طریق اقدامات جامع و علمی گرفته است. این بخش در حال ظهور ، که پیش بینی می شود تا سال 2030 ارزش تریلیون را داشته باشد ، در سال 2025 عناوین را به خود اختصاص داده است. این پیش بینی های چشمگیر صنعت رشد به لطف این واقعیت است که بخش قابل توجهی از جمعیت پیری فعلی تمایل زیادی به زندگی طولانی تر ، کامل تر و سالم دارد.
بقیه این مقاله قفل شده است.
به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/5-tips-you-need-to-know-before-entering-a-growth-industry/494171