5 راز که به شما کمک می کند رتبه اول را در جستجوی گوگل کسب کنید
نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.
هر روز، صاحبان مشاغل بیشتر و بیشتر در مورد اینکه با هوش مصنوعی مولد چه کاری انجام دهند، احساس می کنند که با سردرگمی در مورد اینکه از کجا شروع کنند، بیشتر احساس می کنند. اکثر بازاریابان، چه متخصصان بازاریابی تمام وقت و چه آنهایی که بازاریابی را به عنوان یک سرگرمی برای رشد نام تجاری یا کسب و کار خود انجام می دهند، نمی دانند برای رشد بهینه سازی موتور جستجوی خود از کجا شروع کنند.
چرا؟ از آنجایی که گزینهها بسیار زیاد هستند، کافی است یک جستجوی گوگل از ابزارهای هوش مصنوعی SEO را انجام دهید تا شما در هدف گذاری بی پایان میلیونها شرکت سئو که میخواهند یک راهحل یا ابزار ماهانه به شما بفروشند، قرار بگیرید.
اخیراً با استارتآپی برخوردم که ادعا میکند با نصب پیکسل آنها در وبسایت شما، رتبه هر وبسایتی را ظرف چند روز اصلاح میکند، که با بهینهسازی خودکار عناوین و توضیحات متا، در زمان شما صرفهجویی میکند. این در واقع بسیار مفید است، اما به هیچ وجه به شما در رشد کسب و کارتان در چند روز کمک نمی کند. این مفهوم شبیه به کسی است که به شما می گوید تضمین می کند شغل رویایی خود را بدست آورید زیرا سیستم هوش مصنوعی آنها رزومه شما را در قالبی شیک قرار می دهد – به عبارت دیگر، ابزارهای هوش مصنوعی فقط نحوه ارائه محتوای شما را تمیز می کنند و به آن کمک می کنند. به طور بالقوه رتبه بهتری کسب کنید، تاکید بر بالقوه.
به عنوان یک حرفه ای که تمام حرفه خود را وقف درک بهینه سازی موتورهای جستجو و بهینه سازی تبلیغات پولی برای ROA نهایی (بازگشت هزینه تبلیغات) کرده ام، معتقدم که یک پشته فناوری سودآور برای هر کسب و کاری که به دنبال افزایش فروش و دسترسی از طریق SEO است باید بر روی آن تمرکز کند. ترکیب استراتژی های درون سایت و خارج از سایت
سئو در سایت همه چیز را در وب سایت شما پوشش می دهد، از جمله صفحات شما، منوی ناوبری، عناوین متا و توضیحات، لینک های داخلی و خارجی در صفحات و پست های وبلاگ. در مقابل، سئوی خارج از سایت شامل تمام کارهایی است که خارج از وب سایت شما انجام می شود که به موتورهای جستجو کمک می کند به وب سایت شما اعتماد کنند.
این شامل ایجاد پیوند مکرر می شود، به این معنی که می توانید ویژگی هایی را در سایت های دیگر دریافت کنید که می توانند به صفحات وب سایت شما پیوند دهند. یک مثال کوچک از درستی این موضوع این است که چگونه شرکت بازاریابی من، شبکه X، صدها سرنخ در ماه بدون تبلیغات پولی یا کار سئوی سایت به دست می آورد. ما اساساً در حال حاضر یک شرکت فقط دعوتنامه هستیم و برای توسعه وبسایت خود سرمایهگذاری نمیکنیم. با این حال، به دلیل ایجاد لینک سازی عمدی و غیرعمدی در خارج از سایت، حجم زیادی از ترافیک ارگانیک دریافت می کنیم.
مطالب مرتبط: 9 نکته سئو برای کمک به شما در رتبه اول گوگل در سال 2024
چرا لینک بیلدینگ سلاح نهایی شماست؟
این لحظه حقیقتی است که بیشتر مردم را شوکه خواهد کرد: فقط یک بک لینک معتبر می تواند به راحتی از حدود 500 عنوان متا متوسط و بهبود توضیحات بهتر عمل کند، و یکی از این ابزارهای سئو خودکار در وب سایت شما کارایی خواهد داشت. بزرگترین سوال این است که چگونه می توان بک لینک دریافت کرد؟ حقیقت این است که این فرآیند شامل مقدار مالیاتی از تحقیق، توسعه و مذاکره است تا سایر وبسایتهای معتبر در جایگاههای شما و سایر جایگاههای موازی با شما برای انتشار محتوایی که به صفحات وبسایت شما پیوند میدهند، قرار دهند.
شرکت من روابط بلندمدتی با ناشران و وبلاگ نویسانی ایجاد کرده است که معمولاً دارای یک سری وبلاگ و وب سایت هستند، بنابراین گاهی اوقات ایده خوبی است که کار خود را به یک شرکت بازاریابی تخصصی SEO برون سپاری کنید. آنها ممکن است بتوانند به شما کمک کنند تا به جای اینکه سال ها برای دستیابی و کسب یک لینک در یک زمان صرف کنید، در یک یا دو ماه بک لینک های زیادی دریافت کنید. چیزی که میخواهم بگویم این است که اگر همه استراتژیهای درست و صبر بیپایان را دارید، میتوانید این سئوی خارج از سایت را به تنهایی و بدون کمک یک متخصص یا شرکت انجام دهید.
برخی از استراتژیهای منحصربهفرد گاهی اوقات میتوانند لایه دوم یا سوم خوبی برای سئوی شما باشند، از جمله گرفتن بک لینک با ایجاد فهرستهای دایرکتوری رایگان برای خدمات یا تمرین و پیوند وبسایت خود به نمایهتان.
مطالب مرتبط: نحوه کسب درآمد با سئو در سال 2024
قدرت استفاده نشده رسانه های اجتماعی
یک تاکتیک فوقالعاده برای افزایش ترافیک و آگاهی از برند شما، رسانههای اجتماعی است، به همین دلیل است که پست کردن در رسانههای اجتماعی با لینکهایی به وبسایتتان و ذکر نام تجاریتان واقعاً میتواند به شما کمک کند به موتورهای جستجو و رباتهای خزندهشان سیگنال دهید که شما قابل توجه هستید و شایسته دیده شدن
شما به راحتی می توانید این کار را با اعلام هر پست وبلاگی که در حساب های فیسبوک، ایکس و لینکدین خود منتشر می کنید با پیوندهای مستقیم به آن صفحات جدید انجام دهید. بر اساس تحقیقات دقیق یک شرکت مستقل به نام Backlinko که 11.8 میلیون نتیجه جستجوی گوگل را بررسی کرد، آنها به ارتباط مستقیمی بین استراتژی های خارج از سایت و رتبه بندی موتورهای جستجو پی بردند.
این تحقیق نشان داد که این اعتبار کلی لینک یک سایت است که با رتبهبندی DA اندازهگیری میشود و به شدت با رتبهبندی بالاتر در نتایج جستجوی گوگل مرتبط است. علاوه بر این، این مطالعه ثابت میکند که تعداد دامنههایی که به وبسایت شما لینک میشوند، از جمله هر صفحه در آن، یک عامل کلیدی در تعیین رتبه شما در کلمات کلیدی مرتبط خواهد بود. به عنوان مثال، این مطالعه نشان داد که وب سایت هایی که رتبه اول را دارند، به طور متوسط 3.8 برابر بیشتر از وب سایت هایی که رتبه های 2 تا 10 را دارند، بک لینک بیشتری دارند.
مطالب مرتبط: این 3 اشتباه رایج تجاری ممکن است به ضرر شما مشتریان باشد
گسترش اینفلوئنسر
مزیت واقعی زمان ما این است که اینفلوئنسرهای ویدیویی مورد تقاضا هستند، در حالی که اینفلوئنسرهای وبلاگ گرا اینگونه نیستند. این به شما امکان می دهد تا فرصت های جدیدی را برای کار با وبلاگ نویسانی که علاقه مند به نوشتن نظرات یا نظرات درباره موضوعات مرتبط با ارائه محصول یا خدمات شما هستند، پیدا کنید. از تماس با بیش از 10 وبلاگ در ماه خجالت نکشید و از آنها بپرسید که آیا آنها مایل به همکاری در نوشتن مقاله ای هستند که شامل وب سایت شما باشد یا خیر.
یک استراتژی عالی می تواند استفاده از هوش مصنوعی مولد برای ایجاد قالب های توسعه و استفاده از ابزارهایی مانند Perplexity یا Claude برای سفارشی کردن آنها در وب سایت یا جایگاه خاص قبل از ارسال آنها باشد. ابزارهای هوش مصنوعی بیشتری را میتوان برای حذف اطلاعات تماس، مانند ایمیل، از وبسایتهایی که با جایگاه شما مطابقت دارند یا حتی بهتر از آن، وبسایتهایی که به رقبای شما پیوند دارند، اما نه به وبسایت شما، استفاده کرد.
با بک لینک های سمی جدا شوید
مهمترین نکته این مقاله باید این نکته باشد: همیشه در بالای بک لینک های سمی خود باشید و با گفتن به موتورهای جستجو که دوست ندارید آنها این بک لینک ها را در نظر بگیرند، از آنها جدا شوید. بسیاری از سایتهای مضر میتوانند عمداً و گاهی اوقات، در موارد تصادفی، به وبسایت شما پیوند بزنند، که واقعاً میتواند به نحوه مشاهده شهرت و اعتماد الگوریتمهای موتورهای جستجو به وبسایت شما آسیب برساند.
Kaloud، برندی که من تقریباً 20 ماه است که نظارت و رهبری بازاریابی آن را بر عهده داشتهام، در سه مقطع زمانی مختلف شاهد بهبودی در Domain Authority بود که ارتباط نزدیکی با یافتن بک لینکهای سمی و جدا کردن آنها از دامنه برند داشت.
این فرآیند هرگز نباید توسط خودتان انجام شود. یک حرفه ای همیشه باید این کار را انجام دهد تا از حذف بک لینک های سالم به وب سایت شما جلوگیری کند، که به طور بالقوه می تواند رتبه شما را کاهش دهد. هنگامی که متوجه شدید که الگوریتمهای موتور جستجو به نفع شما به عنوان یک جستجوگر مصرفکننده ساخته شدهاند، از استراتژیهای سئو لذت خواهید برد و فرصتهایی را در داخل جایگاه خود پیدا خواهید کرد.
به عنوان مثال، شما نمی خواهید یک شب کامل را صرف جستجوی نتایج جستجوی هرزنامه و پر از موارد فروش کنید، بنابراین مطمئن شوید که صفحات وب سایت شما مفید و منحصر به فرد هستند، مطمئن شوید که محتوایی را ارائه می دهند که هوش مصنوعی انبوه ندارد. تولید شده است، و دارای یک تماس انسانی است که آن را منحصر به فرد می کند، از جمله موارد فروش و فرم های وب، اما آنها را به حداقل می رساند.
مطالب مرتبط: 6 نکته سئو برای کمک به رتبه بندی شما در دوره جدید محتوای با کیفیت
بهینه سازی محلی می تواند آخرین قطعه پازل شما باشد
بنابراین بسیاری از بازاریابان به اشتباه معتقدند که می توانند وب سایت خود را برای همه کشورها بهینه کنند. من نمی توانم به اندازه کافی بر این موضوع تأکید کنم: شما فقط می توانید وب سایت خود را در یک زمان برای یک کشور بهینه کنید، و به احتمال زیاد با پیشرفت در استراتژی سئوی خود به طور طبیعی در سایر کشورها رتبه کسب خواهید کرد.
با تعریف اینکه آیا وب سایت شما نیاز به بهینه سازی محلی دارد یا خیر، شروع کنید. آیا شما یک برند حضوری و تجارت الکترونیک هستید؟ سپس، برای سئوی محلی و سئوی اصلی بهینه سازی کنید. این بدان معناست که باید ویترین فروشگاه خود را در منطقه محلی بهینه سازی کنید تا در اکثر جستجوهای نقشه رتبه بسیار بالایی داشته باشد، و این شامل فهرست شدن در فهرست راهنماهایی است که داده ها را برای راه حل های نقشه پرکاربرد مانند Google Maps، Apple Maps و Bing ارائه می دهند. جستجوی نقشه در نهایت، این امر پایگاههای اطلاعاتی را تغذیه میکند که راهحلهای هوش مصنوعی مولد از آن تغذیه میکنند، بنابراین برای همه جبهههای جستجو یک برد-برد است.
بهینه سازی وب سایت شما برای رتبه بالاتر می تواند واقعاً مانند یک تعقیب بی پایان برای موفقیت باشد، اما حقیقتاً اینطور است. شما هرگز کار بر روی بهینه سازی موتور جستجوی خود را متوقف نخواهید کرد. شما همیشه نیاز به ایجاد محتوای وبلاگ جدید دارید تا زمینه بیشتری را در جایگاه خود ایجاد کنید. با انتشار محتوای بیشتر، شکاف های کلمات کلیدی بیشتری پیدا می شود و تمرکز روی موضوع کاهش می یابد. یک راه بزرگ برای لذت بردن از رشد تدریجی این است که موقعیتهای وبسایت خود را ردیابی کنید، مانند رتبهبندی آن برای کلمات کلیدی برتر و یافتن فرصتهای جدید.
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/5-secrets-to-help-you-rank-1-on-google-search/481429