5 استراتژی اثبات شده برای ایمن کردن تاییدیه افراد مشهور

شرکت من، ButterflyMX را به عنوان مثال در نظر بگیرید. ما یک شرکت فناوری اموال هستیم که سخت افزارهای کنترل دسترسی مانند دستگاه های مخابره داخل ساختمان، صفحه کلید و کارت خوان را می فروشیم. ابتدا سرمان را خاراندیم و به این فکر می‌کردیم که از چه کسی تأییدیه سلبریتی بخواهیم. اما لازم نیست خود را محدود به جستجوی یک تأثیرگذار در زمینه خود کنید، اگر اتفاقاً بسیار خاص است.

بسته به نوع محصولی که می فروشید، می توانید از نوع بسیار خاصی از اینفلوئنسرها استفاده کنید: بازبین. با انجام تحقیقات خود و دیدن اینکه کدام نام‌ها معتبرترین و قابل اعتمادترین نام‌ها هستند، می‌توانید با تأثیرگذارانی که ممکن است رقبای شما در نظر نگرفته‌اند، تماس بگیرید و صحبت کنید.

با اطمینان از اینکه سلبریتی از محصول شما استفاده می کند، چند مزیت دیگر را نیز در نظر می گیرید. هنگامی که زمان آن فرا می رسد که سلبریتی ها تایید خود را انجام دهند، آنها می توانند از محل صداقت و اصالت صحبت کنند.

5. از پتانسیل اینفلوئنسرهای کوچکتر استفاده کنید

موارد مرتبط: 5 نکته در هنگام جستجوی یک سلبریتی برای تأیید برند خود

4. تخفیف محصول خود را در ازای تاییدیه در نظر بگیرید

نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.

از این گذشته، برای بسیاری از سلبریتی ها، بخش بزرگی از درآمد آنها معاملات فرود و تاییدیه است. ممکن است یک سلبریتی به اندازه شرکت‌ها به تأییدیه‌های شرکت نیاز داشته باشد.

3. اکوسیستم اطراف افراد مشهور را درک کنید

در هر صورت، مهمترین توصیه ای که می توانم در این مرحله به شما بدهم این است که آماده باشید. با تهیه یک استراتژی شروع کنید که شامل وظایف عملی است، مانند تقویم محتوا یا برنامه زمانی رویدادهایی که می خواهید در آن شرکت کنید. این نوع طرح به افراد مشهور یا تیم آنها کمک می کند تا نوع کمپینی را که می خواهید اجرا کنید تجسم کنند.

اگر در مورد شخصیتی عمومی تصمیم گرفته‌اید که می‌خواهید با او کار کنید و می‌خواهید چیزی را از طریق یک تماس تلفنی یا ایمیل تنظیم کنید، ابتدا باید آماده باشید که از چند حلقه عبور کنید.

در طول مذاکرات، ممکن است متوجه شوید که ارائه محصول خود با تخفیف – یا حتی به صورت رایگان – معامله را شیرین می کند و اطمینان حاصل می کند که تایید انجام می شود. شما همچنین مطمئن خواهید شد که سلبریتی با برداشت مثبت از شرکت شما، راه را برای همکاری های آینده هموار می کند.

در اینجا، من به شما چند نکته در مورد اینکه چه کارهایی می توانید انجام دهید تا برند و شرکت خود را برای افراد مشهور جذاب کنید، ارائه می دهم.

رویدادهای شبکه در حال حاضر دارای مزایای داخلی هستند، مانند برقراری ارتباط با سایر رهبران صنعت و به‌روز ماندن در مورد رقابت شما. اما اگر مراقب افراد مشهوری باشید که فضای صحبت دارند، می‌توانید با چیزی بیش از یک خودکار کنار بروید——شاید بتوانید یک رابطه تجاری پربار نیز آغاز کنید.

شبکه‌های تلویزیونی مانند TLC و HGTV خانه‌های برنامه‌های فیکس‌کننده و بازسازی‌کننده هستند که افراد مشهور را از میزبان خود ساخته‌اند. آنها بر صاحبان املاک، مدیران و توسعه دهندگان تسلط دارند – دقیقاً همان افرادی که باید به آنها مراجعه کنیم. بنابراین، ما کمی حفاری انجام دادیم، و توانستیم تاییدیه ای از شخصیت تلویزیونی و یکی از ستارگان دریافت کنیم. برادران اموالجاناتان اسکات!

2. در رویدادهای شبکه شرکت کنید

موارد مرتبط: 40 درصد از خریداران آنلاین خرید خود را بر اساس توصیه های رسانه های اجتماعی انجام می دهند. در اینجا نحوه ایجاد اینفلوئنسر مارکتینگ برای کسب و کار شما آورده شده است.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/5-proven-strategies-for-securing-celebrity-endorsements/481099

به‌عنوان بازاریاب، ما همیشه به‌دنبال رقبای خود هستیم. تأیید سلبریتی یک روش قابل اعتماد تاریخی برای انجام این کار است. سلبریتی ها فرصتی برای دستیابی به مخاطبان جدیدی که خارج از تلاش های بازاریابی سنتی شما هستند، ارائه می دهند.

ملاقات حضوری با افراد مشهور و طرح پرونده شما شانس موفقیت زیادی دارد – به خصوص اگر ارزش تعامل چهره به چهره را در نظر بگیرید. با این حال، همیشه نمی توانید به یک رویداد صنعتی برای کمک به شما تکیه کنید.

به اینفلوئنسرها در زمینه‌های مرتبط نگاه کنید و تحقیقات خود را انجام دهید تا مشخص کنید آیا پتانسیلی برای متقاطع مخاطبان قابل توجه وجود دارد یا خیر.

دریافت تاییدیه از یک ستاره شناخته شده همیشه خوب است، اما شما همچنین می توانید با کار با اینفلوئنسرهایی که در پلتفرم های اجتماعی مخاطب ایجاد کرده اند، مخاطب پیدا کنید.

در حالی که دریافت تاییدیه از جاناتان اسکات لحظه بزرگی بود، ما همچنین در ارتباط با انواع تأثیرگذاران و رهبران فکری موفق بوده ایم. قدرت کار با یک خالق جدید را دست کم نگیرید.

مهم نیست در چه صنعتی کار می کنید، من می توانم تضمین کنم که جامعه ای از متخصصان رسانه های اجتماعی و افراد مشهور کوچک وجود دارد که می توانند بر نظرات مشتریان شما تأثیر بگذارند. نه تنها این، بلکه این افراد می توانند آگاهی برند شما را به مخاطبان جدید گسترش دهند.

بیایید بگوییم که سلبریتی مورد نظر شما نام بزرگی است. به احتمال زیاد، در عوض با یک دستیار شخصی یا آژانس استعدادیابی آنها شروع به کار کنید. از طرف دیگر، اگر در عوض با یک اینفلوئنسر کوچکتر یا شخصی که پشت یک کانال بررسی در YouTube است تماس بگیرید، به احتمال زیاد مستقیماً با شخصی که تأیید می کند صحبت کنید.

مطالب مرتبط: چگونه کسب و کار شما می تواند از قدرت تایید افراد مشهور برای افزایش رشد آنلاین و آگاهی از برند شما استفاده کند

1. با تأثیرگذاران صنعت خود آشنا شوید

در ButterflyMX، ما در کار با شخصیت‌های عمومی برای تقویت تلاش‌های بازاریابی سنتی خود و تقویت داستان‌سرایی‌مان موفق بوده‌ایم.

در حالی که یک سلبریتی یا تأثیرگذار در جامعه پروتکل ممکن است فقط بتواند به مخاطبان بسیار کمی دسترسی پیدا کند، ما متوجه شدیم که یک حوزه مرتبط مملو از افراد مشهور با طیف وسیعی از دسترسی است: املاک و مستغلات.

دیدگاهتان را بنویسید