4 شیفت در محل کار ناشی از انتظارات جدید ژنرال Z
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
هزاره ها مالکیت خانه و پیشرفت شغلی را به عنوان نقاط عطف شخصی دنبال کردند. بومرها وظیفه و سهم اجتماعی را در اولویت قرار دادند. با این حال ، ژنرال Z ذهنیت متفاوتی را به نیروی کار می بخشد – معنا ، انعطاف پذیری و تراز هویت.
برای کارفرمایان ، درک و تطبیق با استانداردهای جدید ژنرال Z فقط یک تغییر فرهنگی نیست – این یک مزیت رقابتی است. در این مقاله ، چهار روند کلیدی را برای تماشای شما در حالی که نسل بعدی کارگران را درگیر می کنید ، ترسیم می کنم.
مرتبط: ژنرال Z در حال تعریف مجدد در محل کار است – و شرکت ها باید با استعداد از دست دادن سازگار شوند یا مواجه شوند
1. هدف از چک های چک
ژنرال Z می خواهد بداند که کار آنها تأثیر مثبتی بر مردم ، جوامع و کره زمین دارد. طبق گزارش Deloitte در سال 2023 ، یکی از چهار کارگر Gen Z گفتند که آنها شغلی نمی خواهند که برآورده و ارزش های آنها را برآورده کند. در سالهای اخیر ، تعهدات ESG (زیست محیطی ، اجتماعی ، حاکمیت) به یک عامل اصلی در انتخاب برند تبدیل شده است ، زیرا ژنرال Z به طور مداوم به دنبال شیوه های پایدار و اخلاقی است.
برای ارتباط با ژنرال Z ، مشاغل باید مأموریتی بسازند که فراتر از سود باشد. به عنوان مثال ، در FlowWow ، مأموریت ما این است که به مردم کمک کنیم تا از طریق هدیه های متفکرانه که صحبت می کند ، شادی کنند. این دقیقاً همان چیزی است که کلیک می کند – هم برای ما و هم برای مردم ما. مشارکت کارمندان در شکل دادن به فرآیندهای داخلی ، به ویژه مواردی که بر رفاه تیم و تجربه کلی مشتری تأثیر می گذارد ، به همان اندازه مهم است. سرانجام ، شرکت ها باید فراتر از عملکرد باشند و تأثیر عاطفی محصول یا خدمات خود را در نظر بگیرند.
بن و جری متعهد به پایداری و عدالت اجتماعی است و فقط در بازاریابی آنها نیست – بلکه در محل کار تعبیه شده است. کارمندان تشویق می شوند که به فعالیت های خود بپردازند و به اعضای تیم ژنرال Z این حس روشن را می دهند که کار آنها به تغییر مثبت اجتماعی کمک می کند.
مرتبط: چرا Gen Z در حال خندیدن مشاغل شرکت برای حق رای دادن است
2. رویکردهای انعطاف پذیر
براساس بررسی 2024 LinkedIn ، 72 ٪ از کارگران ژنرال Z یا به دلیل عدم انعطاف پذیری ، ترک شغل را ترک کرده اند یا در نظر گرفته اند. این نسل تحمل کمی برای برنامه های سخت ، مکانهای ثابت و سلسله مراتب از بالا به پایین دارد. آنها بیشتر در فضایی از پشتیبانی بزرگ شده اند ، بنابراین انتظار دارند شنیده شوند ، سیستم های ایجاد شده و در چارچوب هایی که به تعریف آنها کمک می کنند کار می کنند.
برای برآورده کردن انتظارات ژنرال Z ، شرکت ها باید یک فرهنگ شفاف بسازند که در آن هر بازخورد گرامی داشته باشد. کارمندان را در شکل دادن به گردش کار ، ابزار و جدول زمانی خود درگیر کنید. کار از راه دور و ساعات انعطاف پذیر را به صورت پیش فرض ارائه دهید – اینگونه است که تیم شما اعتماد و احترام به سبک های کاری فردی را احساس می کند.
3. زندگی اول می آید
با بزرگ شدن با برنامه های بسته بندی شده ، ژنرال Z اکنون به دنبال تعادل بین کار و طیف گسترده ای از علایق شخصی است. آنها هنوز پر از جاه طلبی های شغلی هستند ، اما موفقیت اغلب به معنای داشتن وقت برای سرگرمی ها و “زمان من” است. یک مطالعه Deloitte 2025 نشان می دهد که تنها 6 ٪ از ژنرال Z رهبری را به عنوان یک ضرورت تعیین می کنند. درعوض ، اکثریت تعادل کار و زندگی ، تجربیات معنی دار و آزادی در صعود از نردبان شرکت ها را در اولویت قرار می دهند. Upwork همچنین نشان داد که حداکثر 80 ٪ از ژنرال Z نقشهای ترکیبی را ترجیح می دهند ، ارزش استقلال و تعادل را دارند.
برای ایجاد یک محل کار که با ارزش های ژنرال Z هماهنگ باشد ، شرکت ها باید فرصت هایی را برای کارمندان فراهم کنند تا احساسات خود را به اشتراک بگذارند و از طریق رویدادهای داخلی و سرگرمی ها از یکدیگر بیاموزند. ایده عالی دیگر ایجاد فضایی برای ارتباطات غیررسمی و پیوند تیمی خارج از سایت است که فراتر از کلیشه های تیم سازی است.
در FlowWow ، ما کانال ایجاد کرده ایم که اعضای تیم همه چیز را از بررسی فیلم گرفته تا نکات پیاده روی به اشتراک می گذارند. این امر به تقویت اوراق قرضه و ایجاد فرهنگ در اطراف احساسات مشترک کمک می کند. و البته ، برنامه های منابع انسانی باید از منافع کارمندان خارج از کار پشتیبانی کنند.
مرتبط: ژنرال Z به طور فزاینده ای به عنوان یک مسیر سریع برای کارآفرینی و یک حرفه ضد AI به مدارس تجاری روی می آورد
4. مراقبت از خود به عنوان یک ضرورت
هیچ نسلی در مورد اهمیت سلامت روان نسبت به ژنرال Z بازتر نبوده است ، با بیش از 60 ٪ گزارش درمانی یا تجربه مشاوره. آنها می خواهند مکانهای کاری که از سلامت روان برخوردار هستند. علاوه بر این ، 70 ٪ از کارگران ژنرال Z از مزایای جامع سلامت ، از جمله بازپرداخت تناسب اندام ، برنامه های سلامتی و بیمه پزشکی که شامل سلامت روان می شود ، ارزش دارند.
اولویت بندی پشتیبانی ، ایمنی روانی و سلامت جسمی. این ممکن است به معنای یک مشاور بهداشت روان در خانه یا مشارکت با سیستم عامل های درمانی باشد. سیاست هایی را ایجاد کنید که به هر چیزی که از نظر بی نظیر باشد پاسخ دهد: برگهای بیمار پرداخت شده برای شرایط اضطراری خانواده ، پاداش هایی برای کار بیش از حد ، برنامه های وفاداری و مراقبت های اضافی برای نقش های با شدت بالا.
نتفلیکس با ارائه درمان رایگان و مربیگری به کارمندان و افراد وابسته ، راه را هدایت می کند. بهزیستی ذهنی در تلاش های DEI و عملیات روزمره ، از جلسات ذهن آگاهی گرفته تا کارگاه های هدفمند برای کارکنان ژنرال Z و BIPOC ادغام شده است.
ژنرال Z فقط نحوه کار ما را تغییر نمی دهد – آنها در حال تغییر هستند که چرا ما کار می کنیم. انتظارات آنها در مورد هدف ، انعطاف پذیری ، رفاه و تعادل نه تنها در محل کار بلکه ایده خود کار را تغییر می دهد. بنابراین ، چه کاری می توانیم انجام دهیم؟ در کنار این نسل رشد کنید.
هزاره ها مالکیت خانه و پیشرفت شغلی را به عنوان نقاط عطف شخصی دنبال کردند. بومرها وظیفه و سهم اجتماعی را در اولویت قرار دادند. با این حال ، ژنرال Z ذهنیت متفاوتی را به نیروی کار می بخشد – معنا ، انعطاف پذیری و تراز هویت.
برای کارفرمایان ، درک و تطبیق با استانداردهای جدید ژنرال Z فقط یک تغییر فرهنگی نیست – این یک مزیت رقابتی است. در این مقاله ، چهار روند کلیدی را برای تماشای شما در حالی که نسل بعدی کارگران را درگیر می کنید ، ترسیم می کنم.
مرتبط: ژنرال Z در حال تعریف مجدد در محل کار است – و شرکت ها باید با استعداد از دست دادن سازگار شوند یا مواجه شوند
بقیه این مقاله قفل شده است.
به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی
https://www.entrepreneur.com/leadership/4-workplace-shifts-driven-by-gen-zs-new-expectations/494738