نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.
به یاد داشته باشید: مهم نیست که برند شما چقدر بزرگ می شود، فرنچایزهای شما مشاغل کوچکی را اداره می کنند که در خدمت و متعلق به جوامع محلی آنها هستند. فرنچایزهای خود را تشویق کنید تا برای تعامل با سایر ارکان جامعه مانند مدارس، بیمارستان ها، پلیس و ادارات آتش نشانی وقت بگذارند. تلاش برای حمایت مالی از یک رویداد، کمک مالی به یک موسسه خیریه محلی یا حتی برچسب زدن مشتریان در پستهای رسانههای اجتماعی به شما کمک میکند تا اعضای جامعه بیشتری را به مکانهایتان بیاورید و تجربه برند شما را با اعتبار کسبشده القا کند.
4. همه چیز را همیشه سبز کنید
اکنون هر دو بررسی را در کنار هم قرار دهید: این دو POV چه تفاوتی داشتند؟ آنها متوجه چه چیزی شدند؟ چه چیزی را قدر دانستند؟ چه چیزی در مورد تجربه راضی کننده بود؟ با نگاهی به گذشته، ممکن است تعجب کنید که بیشتر آنچه نوشتید به محصول یا خدمات مربوط نمی شود – بلکه به هر چیز دیگری مربوط می شود.
برند شما چیزی فراتر از محصول یا خدمات شماست. این یک برداشت اولیه دائمی است که بر روی مجموعه ای از تداعی ها بنا می شود و تراکنش های زودگذر را به روابط پایدار تبدیل می کند. در این مقاله، ما چند روش برتر برای ایجاد یک تجربه نام تجاری آجر و ملات را بررسی خواهیم کرد که به ایجاد پیوندهای پایدار و مقیاس پذیر با مشتریان شما کمک می کند.
1. با در نظر گرفتن پایان شروع کنید
مطالب مرتبط: وفاداری مشتری جام مقدس شما برای موفقیت است. در اینجا چرا.
2. ساده کنید، سپس تکرار کنید
مطالب مرتبط: چگونه از 5 حواس – به علاوه یک حس ششم مخفی – برای منجنیق کردن تجربه برند خود استفاده کنیم
3. مکان، مکان، مکان
اکنون، نظرات Rave خود را برای فهرستی از عناصر اصلی که «تجربه برند» شما را تعریف میکنند، استخراج کنید. به یاد داشته باشید که از محصول یا خدمات خود فاصله بگیرید و روی ظاهر و احساس موقعیت مکانی خود، نگرش کارکنان و هزاران چیز دیگری که شما را متمایز می کند، تمرکز کنید.
محصولات و تبلیغات می آیند و می روند. ایجاد یک نام تجاری با فضایی برای رشد و تغییر، با ارزش گوش دادن حداقل به همان اندازه که شما صحبت می کنید، آینده ای را تضمین می کند که همه می توانند با هم برای رسیدن به آن تلاش کنند.
https://www.entrepreneur.com/franchises/4-ways-to-deliver-an-authentic-experience-in-a-brick/480365
جملات راهنمایی که به اندازه کافی مختصر و مختصر هستند که بر روی برچسب سپر قرار گیرند – مانند “با هر مهمان با وقار و احترام رفتار کنید”، “پاکیزگی در کنار خداپرستی است” و “شما متعلق هستید” – را می توان در همه چیز از مستندات آموزشی گرفته تا کمپین های بازاریابی با خوانایی پایدار بافته کرد.
اولین جفت چشم شما تیزترین جفت چشم را خواهد داشت. همه چیز جدید و غیرمنتظره خواهد بود، از طریق چشم انداز انتظارات تا حدی آگاهانه قضاوت می شود.
صنعت فرنچایز به شدت با این تصور غلط مبارزه می کند که هر مکان کمی بیشتر از گره هواپیماهای بدون سرنشین یک نهاد بزرگ شرکتی است. در حقیقت، همه چیز محلی است. بیشتر کارکنان و مشتریان شما به احتمال زیاد از شعاع 30 تا 40 مایلی از محل شما جذب می شوند، درست همانطور که سهم شیر از درآمدی که ایجاد می کنید و دستمزدی که می پردازید احتمالاً در همان شعاع گردش می کند.
اجازه نده که کمال دشمن خوبی باشد. شما می توانید استانداردهای بالایی داشته باشید در حالی که هنوز اذعان می کنید که مردم مردم هستند و گاهی اوقات همه ما این علامت را از دست می دهیم. ملزومات برند شما باید با چشم انداز و بیانیه های ماموریت برند شما، به عنوان دستورالعمل های مستقیم، عملی و به یاد ماندنی برای ایجاد یک فضا هماهنگ باشد.
برخلاف اولین بار، وفادار می خواهد تعهد خود را به برند شما تأیید کند. وظیفه شما این است که آنها را متقاعد کنید که شایسته جایگاهی در زندگی آنها هستید. به یاد داشته باشید، مشتری عهد نکرده است که از طریق بیماری و سلامتی با شما همراه باشد. وفاداری آنها، هر چند صادقانه، مشروط است.
برخی از بهترین ایدهها و نوآوریهای برند از این حوزه میآیند، نه اتاق هیئت مدیره. آماده باشید تا دیگران را به این فرآیند دعوت کنید، به خصوص فرنچایزهای برتر خود را. تجربه دست اول ارزشمند آنها میتواند همه چیز را از تدارکات بینظیر گرفته تا نقاط لمسی تجربه برند تصویری بزرگ که یا در دنیای واقعی دیده میشوند یا نکردهاند، در بر گیرد.
تجربه برند شما چگونه با جامعه محلی صحبت می کند؟
به یاد داشته باشید که وظیفه شما این است که اطمینان حاصل کنید که ثبات برند شما برای همه، کارکنان و مشتریان به طور یکسان، ممکن و خوشایند است.
سازگاری دائمی نیست: همه چیز همیشه تغییر خواهد کرد و تکامل خواهد یافت. عناصر بداهه، تفاوت از یک مکان یا جامعه به یکدیگر، بخش مهمی در ایجاد یک برند همیشه سبز است.
در این بررسی تا انتهای شکاک بازی کنید. از خود بپرسید چه عناصری از تجربه به مشتری اجازه می دهد از شما خوشش نیاید و چگونه می توانید قبل از وقوع آن به آن رسیدگی کنید. کارکنان شما بی ادب بودند یا فضای فیزیکی نامرتب بود؟ آیا محصول یا خدمات با هیاهو مطابقت داشت؟ آیا زمان (و پول) آنها به خوبی با شما سپری شد؟
برای تأثیرگذاری بر زندگی دیگران، تجربه برند شما باید در دنیای واقعی، پر از شرایط و شرایط پیش بینی نشده، زنده بماند و رشد کند. اگر عناصر اصلی که شناسایی کردهاید بسیار گران، پیچیده یا پیچیده هستند، نمیتوانید آنها را 1000 بار در مکانها و اپراتورهای زیادی تکرار کنید.
با یک قلم و کاغذ، بنشینید و یک جفت “Reves Rave” 5 ستاره از POVهای مربوطه دو خریدار پرسونا بنویسید: تایمر اول و مشتری وفادار.
دلیلش این است که تجربه مشتری در دنیای واقعی حول افراد و ارتباطات، دلهرهها، تداعیها و تعصبات ما متمرکز است. آشفته، احساسی و گاهی غیرمنطقی است، اما عقبرفتن از این نقدهای تحسینآمیز، سرنخهایی را در اختیار شما قرار میدهد تا تجربهای از برند را با محوریت همدلی و نمایشگویی بسازید.
توانمندسازی مجریان برتر برای مشارکت در توسعه نام تجاری به ارائه یکی از قانعکنندهترین عناصر حق رای دادن کمک میکند – این که اگرچه فرنچایزهای شما ممکن است برای خودشان در تجارت باشند، اما به تنهایی در تجارت نیستند.
برای سادهسازی عناصر ضروری تجربه برند، باید در مورد آنچه که میخواهید یا نمیخواهید برای سادهسازی عملکردها مصالحه کنید و در عین حال همان تجربه را ارائه میدهید، بسیار صادق باشید.