4 راز محتوا که هر کسب و کاری می تواند اعمال کند

هر کسب و کاری با چالش تجاری سازی محصولات یا خدمات خود برای تقویت رشد مواجه است. به روشی که SaaS با رشد بالا مشتریان را از پیشنهادات جدید مرتبط آگاه می‌کند، نگاه کنید. به جای انتشار مکرر تبلیغات و ایمیل های فروش، بهترین SaaS مشتریان را وادار می کند تا ویژگی ها، محصولات یا خدمات جدید را با پیشنهاد آنها به مشتریانی که به احتمال زیاد در زمان مناسب از آنها سود می برند، امتحان کنند.

به عنوان مثال، در طول زمان من در Mailchimp، SaaS به سرعت رشد کرد و به طور پیوسته ویژگی ها را اضافه کرد. بنابراین، در حالی که مهندسان ویژگی‌ها را ساختند، تیم‌های من محتوا را برای تشویق و حمایت از مشتریان ساختند. ما یک ارتباط قوی بین پیشنهاد یک مقاله مفید برای نحوه کار برای یک مشتری جدید که برای اولین بار اقدام به یک ویژگی می کند، موفقیت آن مشتری و میلیون ها دلار درآمد پیدا کردیم.

حتی یک محصول ساده مانند یک چوب سایه چشم، همانطور که در Thrive Causemetics بسیار موفق دیده می شود، شامل توضیحات مفصل، نحوه انجام کار (هم متن و هم ویدیو)، تصاویر برای انواع پوست، سوالات متداول، آمار، نکات حرفه ای از بنیانگذار و بیشتر

4 محتوای خود را مرتب کنید

مطالب مرتبط: فقط استخدام نکنید – استعدادهایتان را رشد دهید. 4 راه برای آماده کردن کارمندان جدید برای رشد

2. فراتر از خدمات مشتری به موفقیت مشتری بروید

یک هدف معنادار می‌تواند یک برند را از هر نسلی متمایز کند، اما به‌ویژه نسل جدید Z. یک مطالعه اخیر توسط Roundel نشان داد که 73٪ از شرکت‌کنندگان Gen Z فقط از مارک‌هایی که به آنها اعتقاد دارند خرید می‌کنند.

مطالب مرتبط: چگونه محتوایی ایجاد کنیم که در معرض دید، وفاداری و فروش قرار گیرد

1. نمایش دهید و هدف برند خود را بگویید

یک مثال عالی SaaS، Intuit Assist است، یک مشاور مبتنی بر هوش مصنوعی که در تمام محصولات Intuit کار می‌کند – و مانند Fortune 50 AI Innovators امتیازاتی کسب کرده است. کسب و کارهای آینده نگر توجه دارند. به عنوان مثال، وال مارت اخیراً نسخه‌ای را راه‌اندازی کرده است که به مشتریان اجازه می‌دهد درخواست «به من کمک کن یک مهمانی هالووین برنامه‌ریزی کنم» و پیشنهادات محصول مرتبط را در تمام بخش‌ها دریافت کنند.

Pfizer عملیات محتوای خود را با ساده‌سازی زنجیره تامین محتوای انتها به انتها، خودکارسازی گردش‌های کاری و استفاده از هوش مصنوعی برای کمک به توسعه محتوا متحول کرد. این تغییرات زمان تولید محتوا را بیش از 50 درصد کاهش داد.

نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.

هر شرکتی برای ارائه تجربیات دیجیتال برجسته به مشتریان خود بیش از هر زمان دیگری با فشار مواجه است. محتوایی مانند متن، تصاویر، ویدیو و موارد دیگر، جوهره این تجربیات دیجیتالی است، بنابراین هر کسب و کاری باید محتوا را به درستی دریافت کند. چرا از پیشگامان تجربه دیجیتال، شرکت‌های SaaS (نرم‌افزار به عنوان سرویس) یاد نمی‌گیرید؟

بنابراین، از آنجایی که کسب‌وکار شما باید در تجربه دیجیتال رقابت کند، می‌توانید با عمل کردن مانند یک SaaS در سطح جهانی، مزیتی کسب کنید. تجربه دیجیتالی خود را با محتوایی آغشته کنید که هدف شما را نشان می دهد و مشتریان شما را برای موفقیت توانمند می کند. و عملیات محتوای مناسب را برای مقیاس بندی تنظیم کنید. هرچه کسب و کار شما در محتوا بهتر باشد، کسب و کار شما بیشتر رشد خواهد کرد.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/4-content-secrets-that-any-business-can-apply/479588

Great SaaS متوجه شده است که چگونه خدمات مشتری را به صورت دیجیتالی مدیریت کند و موفقیت مشتری را فراهم کند. برجسته SaaS محتوا را برای کمک به مشتریان در حل مشکلات و کسب ارزش بیشتر ارائه می دهد.

اخیراً SaaS موفق تجربه‌ای شبیه به نتفلیکس به نام Salesforce+ را راه‌اندازی کرد. این سرویس پخش محتوای درخواستی با ارزش تولید بسیار بالا در مورد موضوعات تجاری و بازاریابی به موقع ارائه می دهد که اغلب شامل مشتریان Salesforce می شود.

این راز در مورد اتفاقاتی است که در پشت صحنه با محتوا اتفاق می افتد. هیچ پری محتوایی برای ایجاد و مدیریت جادویی محتوای شما وجود ندارد. (نه، حتی هوش مصنوعی هم نمی تواند این کار را انجام دهد!) اما عملیات محتوا وجود دارد – ترکیبی از افراد، فرآیندها و فناوری که محتوای سرتاسری را تنظیم می کند. Smart SaaS عملیات محتوای خود را به سرعت بالغ می کند تا بتواند مقیاس پذیر باشد. در Mailchimp، نقش‌های محتوای مدرن را اضافه کردم، فرآیندهای جدیدی را تعریف کردم و نرم‌افزار گردش کار محتوا را هدایت کردم.

Salesforce مدلی برای نشان دادن، نه فقط گفتن، هدف خود از طریق محتوا است. تقریباً از روز اول، Salesforce گفته است که هدف آن “ایجاد روابط قوی تر” است.

من نمی گویم شرکت شما هرگز نباید دوباره تبلیغ کند. اما من حاضرم شرط ببندم اگر مشتریان را راهنمایی کنید، جذب پیشنهادات شما بسیار بیشتر خواهد بود.

در نظر بگیرید که چرا شرکت‌های SaaS مانند Intuit و Salesforce در محتوا برتر هستند. از روز اول، شرکت‌های موفق SaaS از تجربه مشتری نهایی از طریق محتوای متنوع، از پادکست‌های الهام‌بخش گرفته تا ویدیوهای توضیح‌دهنده محصول و کمک‌های متنی پشتیبانی می‌کنند. به‌عنوان مدیر قبلی محتوای Mailchimp، از نزدیک می‌دانم که وقتی تجربه مشتری دیجیتالی است، محتوا بسیار مهم است. این چهار راز محتوا را در نظر بگیرید که می تواند برای هر کسب و کاری مفید باشد.

برای یک ربات کامل هوش مصنوعی یا کمکی آماده نیستید؟ شرکت شما می‌تواند از محتوا برای کمک به مشتریان و آموزش یک ربات هوش مصنوعی یا کمک خلبان استفاده کند.

اخیراً، فایزر متوجه شد که عملیات محتوایی چقدر برای حفظ و گسترش تجارت خود اهمیت دارد. در Adobe Summit، Jane von Kirchbach، معاون ارشد دیجیتال، گفت که “در طول دوره همه گیری، ما بیش از یک میلیارد زندگی را لمس کردیم. اکنون زمان ما برای تقویت نحوه تعامل ما با مشتریان، با بیماران، پزشکان و بیمارستان‌های ما در قلب این تحول قرار دارند.

نمونه‌های محتوا شامل اما محدود به آن نیستند

  • میکروکپی، مانند برچسب ها، دستورالعمل ها، سرفصل ها، نمادها و پیام های خطا.
  • جادوگران یا راهنمای گام به گام تعاملی.
  • سوالات متداول که به راحتی از طریق چت و جستجوی صوتی قابل دسترسی هستند.
  • کمک متنی، مانند نکات ابزار و اعلان‌ها.
  • بهترین شیوه ها بر اساس موفق ترین مشتریان.
  • ربات‌های چت یا خلبان‌هایی که با پرسش‌های متداول، کمک‌های متنی و سایر محتواها تقویت می‌شوند.

مطالب مرتبط: چرا انجام کار درست منجر به موفقیت بلندمدت می شود

3. کمتر تبلیغ کنید، بیشتر راهنمایی کنید

من نمی گویم هر شرکتی باید نتفلیکس باشد. اما هر کسب‌وکاری می‌تواند محتوایی را ارائه دهد که هدف آن را محقق کند. برای مثال، The Home Depot راهنماهای پروژه، خرید و الهام‌بخشی را ارائه می‌دهد که نشان می‌دهد «انجام بیشتر» را تقویت می‌کند. کاتالوگ پاتاگونیا بیشتر شبیه یک مجله در فضای باز است با داستان هایی که تعهد آن را به “حفاظت از سیاره خودمان” نشان می دهد.

افزودن هدف به برند با تعریف آن شروع می شود. اما این نمی تواند جایی باشد که هدف به پایان می رسد. یک برند باید هدف یا ریسک خود را غیراصیل یا حتی ریاکارانه نشان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید