4 دلیل بزرگ ارزش برند شما نباید تغییر کند (حتی اگر قوانین این کار را انجام دهند)

4 دلیل بزرگ ارزش برند شما نباید تغییر کند (حتی اگر قوانین این کار را انجام دهند)

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

مهم نیست که در چه زمینه ای به عنوان یک کارآفرین ، مدیر تجارت یا مدیر بازاریابی در آن فعالیت می کنید ، کاملاً طبیعی است که احساس کنیم در حال قدم زدن در “دنیای کاملاً جدید” هستیم که کمی وارونه و کنار هم با یک خط دید شبیه به یک در داخل یک کره برفی خوب لرزان. هر بار که می خوانیم که قوانین برای حمایت از یک برنامه سیاسی جدید در حال تغییر است ، هرج و مرج بیشتری را اضافه کنید و این که شرکت دیگری سیاست ها و ادارات DEI و/یا ESG خود را کنار گذاشته یا قوانین خود را تغییر داده و فقط به طور کلی با مردم مهربان است. بله ، حتی Starbucks این قانون را معکوس کرده است که هرکسی بتواند در فروشگاه های خود آویزان شود و از حمام های خود استفاده کند حتی اگر چیزی نخرید.

درست است حاکمیت در اطراف ارزش ها انرژی و پول را به خود اختصاص می دهد ، که سود را کاهش می دهد – اما نه برای مدت زمان طولانی. متا و سایر غول های شرکتی مانند فورد ، مک دونالد و والمارت اکنون که کاخ سفید این برنامه ها را در سراسر دولت فدرال لغو می کند ، برنامه های کلیدی ، حقوق صاحبان سهام و ورود خود را لغو می کنند.

بنابراین اکنون سوال بزرگ. آیا مشاغل کوچک ، استارتاپ ها و کارآفرینان می توانند ارزش ها و اقدامات مربوطه را به سمت بشریت تغییر دهند ، محیط زیست و مدنی و شکوفا درست مانند مارک های بزرگ جعبه ای که به نظر می رسد این کار را انجام می دهند؟

پاسخ سریع یک نه سخت هرگز

آمازون ، فورد ، جان دره ، هارلی دیویدسون ، تویوتا ، لاو و حتی مولسون کورس و دیگران که اعلام می کنند “ارزش ها” تغییرات “در هنگام بیرون کشیدن از جشن های اجتماعی مانند رژه های پراید ، پایان مشارکت با کمپین حقوق بشر (HRC) ، شاخص برابری شرکت ها (HRC) زنده می ماند. بخش ها و برنامه های AX و AX در اطراف شیوه های ESG سازماندهی شده اند. مارک های آنها در آزمون زمان ایستاده است و درآمد فروش آنها باقی مانده است و همچنان ادامه خواهد یافت. اما یک شرکت کوچک که در جنگل های هر صنعتی که به دنبال آن هستند ، بیش از یک ماچت برای موفقیت در حال انجام است. مشاغل کوچک برای جلب توجه ، محاکمه و فروش باید در بسیاری از سطوح به مصرف کنندگان متوسل شوند. طبق گفته شرکت های تحقیقاتی و مشاوره ای مانند PWC و Edelman ، ارزش های یک شرکت مرتبط با موضوعات ESG – محیط زیست ، اجتماعی و حاکمیتی – هنوز هم برای مصرف کنندگان اهمیت دارد.

براساس یک گزارش ، مصرف کنندگان هنگام انتخاب مارک ها در سال 2025 با وجود آنچه مارک های بزرگ انجام می دهند یا اینکه دولت جدید ممکن است برای قوانین زیست محیطی و اجتماعی که به عنوان نگهبان برای ایمنی و مدنی در جهان می شناختیم ، در جهان که می دانستیم ، در مورد انطباق ESG اهمیت بیشتری می بخشند بشر

در اینجا فقط سه دلیل وجود دارد که چرا ارزش های تجاری باید هنوز هم در صدر اولویت های عملیاتی هر کارآفرین و دستور کار هر بازاریاب قرار بگیرند.

مرتبط: چرا تراز کردن ارزش ها و فضایل شما منجر به موفقیت کارآفرینی می شود

1. مراقبت از مصرف کنندگان

Gen Z ، Gen X و Millenials ، در تعداد زیادی ، مراقبت از تجارت با مارک هایی را انجام می دهند که ارزش خود را در مورد مسائل زیست محیطی و اجتماعی منعکس می کنند ، و این به نظر نمی رسد که به زودی تغییر کند. تحقیقات نشان می دهد که این مصرف کنندگان به شدت تحت تأثیر ارزشهایی هستند که یک برند ارائه می دهد و بر آن عمل می کند – به عنوان مثال ، گزارش های Edelman در سال 2024 بیان می کند که ژنرال Z ، که 40 ٪ از مصرف کنندگان را در سراسر جهان تشکیل می دهد ، حتی تا آنجا پیش خواهد رفت که در مورد ارزش های اجتماعی شخص مارک هایی که از آنها حمایت می کنند. مشاغل در همه بخش ها توجه می کنند. این گروه مصرف کننده است که بیشترین پول را خرج می کند. مطالعات مختلف نشان می دهد که قدرت هزینه های ژنرال Z تا سال 2030 به حدود 12 تریلیون دلار خواهد رسید ، در حالی که ژنرال X و Millenials به ترتیب 6.4 تریلیون دلار و 8.3 تریلیون دلار را نشان می دهند.

بنابراین ، در حالی که ممکن است برخی از مصرف کنندگان با وجود حمایت از برنامه های اجتماعی در هنگام نیاز به آن پیستون با عجله ، به لاو بروند ، اما به احتمال زیاد آنها به وفاداران یا مدافعان در طول عمر تبدیل نمی شوند ، که هر دو برای هر شغلی مهم هستند. تعریف ارزشهای ESG ، عمل بر روی آنها و برقراری ارتباط شما ، شما را به جذب و حفظ قدرتمندترین مصرف کنندگان در بازار هم اکنون و طی چند دهه آینده سوق می دهد.

مرتبط: نگه داشتن به ارزشهای شما یک معیار اساسی تصمیم گیری است

2. سرمایه گذاران سبز هستند

براساس مطالعه آینده پایدار بلومبرگ مدیا ، ESG دارایی تا سال 2025 به 50 تریلیون دلار برسد و پایداری شدید در سرمایه گذاری “پایدار” را نشان می دهد. همین گزارش نشان می دهد که این روند حداقل تا سال 2030 ادامه دارد. گزارش مورنینسستار ، روندهای در حال ظهور در صندوق های پایدار جهانی ، افزایش سرمایه گذاری EST را در سال 2025 نیز نشان می دهد. صندوق بازنشستگی و مدیران دارایی هنوز هم قصد دارند سرمایه گذاری های ESG را برای کمک به کاهش خطرات و ایجاد ارزش پایدار انجام دهند. برخی از سرمایه گذاران گزارش می دهند که شرکت هایی با نمرات ESG بالا نسبت به شرکت هایی که نمرات ESG پایین دارند موفق تر هستند و بنابراین ، ریسک کمتری و فرصت بیشتری برای رشد نمونه کارها دارند.

صرف نظر از جایی که با اهداف بودجه خود در کجا هستید ، توجه کنید. تأمین بودجه در بازارهای نامشخص دشوار است ، که احتمالاً ادامه خواهد یافت. تعریف و اجرای ارزش های ESG و برنامه های پایداری به شما کمک می کند تا برای سرمایه گذاری بیشتر برای توسعه محصول ، پرسنل ، سرمایه گذاری و ابتکارات GTM که می تواند به شما در رشد در هر بازار کمک کند ، رقابت کنید.

3 مسئولیت پذیری معتبر

مارک ها دائماً شاخهای خود را در مورد چیزی می پوشانند ، اما چند بار که این توت در نتایج قابل اثبات است و با نتایج معنی دار برای دیگران فراتر از خود برند هماهنگ می شود؟ شرکت هایی که بر اساس سیاست هایی برای پایداری ESG ، پروتکل های کارمندان ، شیوه های مسئول منابع و غیره عمل می کنند ، داستانهای قدرتمندی برای گفتن دارند. گزارش در مورد چگونگی تأثیر شیوه های ESG شما ، عدالت اجتماعی را برای جمعیت های متنوع برطرف می کند و به کارمندان خود حاکم می شود ، نشان می دهد که وعده ها و تعهدات شما معتبر است ، نه فقط تلاش برای تراز کردن با زمان یا سیاست وقتی واقعاً به ارزش هایی که پروژه می کنید اهمیت نمی دهید بشر ما شاهد عدم اصالت برای اقدامات عدالت اجتماعی گذشته هستیم که با بسیاری از مارک ها هماهنگ است و اکنون از طیفهای اجتماعی حمایت می کند. مشتریان اکنون و در آینده همچنان به دنبال مارک هایی خواهند بود که به طور واقعی مراقبت می کنند که برای وعده های داده شده پاسخگو باشند.

در حالی که به نظر می رسد که چند سال آینده نوید بسیاری از تغییرات در سراسر جامعه را می دهد ، برخی از آنها استقبال می کنند ، برخی نه ، یک چیز برای مشاغل کوچک ثابت است: ارزش ها. شما به آنها احتیاج دارید ، باید روی آنها عمل کنید و باید گزارش دهید که چگونه ارزش های شما بر دیگران تأثیر می گذارد ، نه فقط شما.

بینش و ایده های بیشتری برای اجرای ESG و ارزش دیگر در عملیات تجاری خود را می توان در کتاب کارآفرین با عنوان “بازار کسب و کار خود – راهنمای DIY شما برای بازاریابی” ، که در سپتامبر 2024 منتشر شد ، یافت.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/4-huge-reasons-your-brand-values-should-not-change-even-if/485449

دیدگاهتان را بنویسید