4 ابزار هوش مصنوعی که هر کسب و کاری می تواند برای حرفه ای جلوه دادن ویدیوها استفاده کند
نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.
به نظر می رسد محتوای ویدیویی در همه جا وجود دارد و به سختی می توان کسب و کاری را پیدا کرد که به نوعی از ویدئو در فعالیت های روزانه خود استفاده نکند. خواه برای فرآیندهای داخلی، بازاریابی رسانه های اجتماعی یا وب سایت یک شرکت باشد، ویدیو به بخش مهمی از نحوه ارتباط کسب و کارها با مشتریان خود تبدیل شده است.
با این حال، هر شرکتی نمی تواند ویراستاران حرفه ای را برای انجام این بخش از کار استخدام کند. اما جای نگرانی نیست؛ در دنیایی که فناوری هوش مصنوعی به سرعت در حال پیشرفت است، دیگر نیازی به ویرایش دستی ویدیو ندارید.
در شرکت ویرایش ویدیوی من، راهحلهای عالی مبتنی بر هوش مصنوعی را کشف کردهایم که تیم شما میتواند از آنها برای حرفهای جلوه دادن ویدیوهای خود استفاده کند. اما «حرفهای جلوه دادن ویدیوها» دقیقاً به چه معناست و از چه ابزارهایی میتوانید برای آن استفاده کنید؟
1. پاک کردن صدا
بسیاری از مشاغل برای اهداف بازاریابی خود پادکست های ویدیویی یا مصاحبه ضبط می کنند. یکی از بزرگترین چالش هایی که آنها با این “ویدیوهای صحبت کردن” با آن مواجه هستند، مدیریت صدا است. کلمات پرکننده مانند “اوم”، “آه”، مکث، یا الگوهای گفتاری متناقض گویندگان می توانند فرآیند ویرایش را بسیار وقت گیر کنند. افراد مختلف با سرعتهای متفاوتی صحبت میکنند، و گاهی اوقات باید موارد را حذف کنید تا محتوا جذابتر و روانتر شود.
اگر میخواهید ویدیوهای خود را صیقلیتر کنید، روی صدا تمرکز کنید. یک ابزار عالی که می تواند در این مورد کمک کند، Adobe Podcast است.
به طور خودکار صدا را پاک میکند، آن کلمات پرکننده و مکثهای ناخوشایند را حذف میکند و به ارائه صدای واضح و مختصر کمک میکند، مخصوصاً برای ویدیوهایی که در آن افراد زیاد صحبت میکنند. با استفاده از این ابزار، مدیران رسانه های اجتماعی شما یا سایر اعضای تیمی که با ویدیو کار می کنند می توانند به سرعت کیفیت آن را بدون مهارت های ویرایش پیشرفته بهبود بخشند.
موارد مرتبط: 4 نکته حرفه ای برای ارائه آنلاین بهینه
2. کاهش نویز پس زمینه
یکی دیگر از قالبهای محبوب که با مجموعه چالشهای خود همراه است، مصاحبههای میدانی است – گفتگو با مردم در خیابان. این یک روش پویا و جذاب برای جمعآوری بینشهای معتبر است، اما یک مشکل رایج وجود دارد که میتواند ویدیوی شما را آماتورتر کند.
این موضوع نویز پس زمینه است. حتی بهترین میکروفونها گاهی اوقات ممکن است از کار بیفتند و صداهای ناخواسته را از محیط وارد کنند. در برخی موارد، میکروفون شما ممکن است به کلی از کار بیفتد و صدایی پر از نویز پس زمینه را برای شما به ارمغان بیاورد.
امواج می توانند به پاکسازی این نویز و بهبود کیفیت صدای شما کمک کنند. به سادگی ویدئوی خود را در پلتفرم آپلود کنید و اجازه دهید هوش مصنوعی جادویی خود را انجام دهد. این نویز پسزمینه ناخواسته را حذف میکند و صدای واضحی را برای شما به ارمغان میآورد که تماشای ویدیوهای شما را بسیار حرفهایتر و لذتبخشتر میکند.
مطالب مرتبط: 8 ابزار هوش مصنوعی بودجه پسند برای تقویت بازاریابی شما
3. افزایش کیفیت ویدئو
وقتی نوبت به خود ویدیو می رسد، یکی از رایج ترین ناراحتی ها این است که متوجه می شوید کیفیت آن چیزی نیست که انتظارش را داشتید، به خصوص پس از آپلود آن در رایانه. این اغلب برای محتوای تولید شده توسط کاربر یا سایر فیلمهایی که توسط یک آماتور گرفته شده است صادق است. ممکن است متوجه شوید که برخی از پیکسل ها گم شده اند یا بخش های خاصی تار به نظر می رسند. وقتی ویدیو را در رسانههای اجتماعی آپلود میکنید، اوضاع بدتر میشود، زیرا این پلتفرمها تمایل دارند فایلها را فشرده کنند و کیفیت را بیشتر کاهش دهند.
برای رفع این مشکل و بهبود کیفیت کلی ویدیو، میتوانید به برنامههای ارتقاء مقیاس ویدیو مانند Topaz Video AI مراجعه کنید. این ابزار کلیپ های شما را تجزیه و تحلیل می کند، پیکسل های از دست رفته را پیش بینی و بازسازی می کند تا وضوح بهتری ایجاد کند. با استفاده از هوش مصنوعی Topaz Video، می توانید کیفیت ویدیوهای خود را به میزان قابل توجهی بهبود بخشید و آنها را از نظر بصری جذاب تر و مناسب برای اشتراک گذاری در پلتفرم های رسانه های اجتماعی کنید.
4. ویرایش فیلم ها به چند زبان
همچنین ممکن است هنگام ضبط کنفرانس هایی که تیم شما سازماندهی می کند یا انجام مصاحبه با همکاران بین المللی به هوش مصنوعی نیاز داشته باشید. اغلب، ویرایش چنین محتوایی چالش برانگیز است، فقط به این دلیل که زبان آن را نمی فهمید. در نتیجه، این کلیپها میتوانند به سخنرانیهای ویدیویی طولانی و ۲ ساعته تبدیل شوند که بازدید زیادی ندارند.
با این حال، شما نیازی به استخدام مترجم ندارید. ابزاری وجود دارد که میتوانید از آن برای ویرایش ویدیوها با سخنرانان بینالمللی استفاده کنید، حتی اگر زبان آن را نمیفهمید.
Subtitles Pro اسکریپت های صوتی به متن را در 35 زبان مختلف تولید می کند و آنها را به انگلیسی ترجمه می کند. با استفاده از این ابزار، تیم شما میتواند بفهمد که در ویدیوها چه میگذرد و بداند کجا باید آنها را به درستی برش دهد.
برای جمع بندی
استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی می تواند تفاوت واقعی در بهبود کیفیت ویدیوهای شما و در دسترس قرار دادن آنها برای مخاطبان گسترده تر ایجاد کند. علاوه بر این، این ابزارها به شما این امکان را می دهند که بدون نیاز به منابع گسترده، محتوایی با ظاهر حرفه ای ایجاد کنید، مهم نیست که در حال ساخت کلیپ های رسانه های اجتماعی، انجام مصاحبه یا ضبط پادکست های ویدیویی هستید.
https://www.entrepreneur.com/starting-a-business/4-ai-tools-any-business-can-use-to-make-videos-look-and/481611