3 کلید برای یک حق رای دادن کامل
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
در اینجا یک اسطوره مشترک وجود دارد: یک حق رای دادن “درست” برای صاحبان فرانشیز مشتاق وجود دارد. به عنوان یک مشاور حق رای دادن که بیش از هشت سال در این بازی بوده است ، یکی از مهمترین چیزهایی که من در مورد تطبیق نامزد “درست” با حق رای دادن “درست” آموخته ام این است که هیچ معادله ای مطمئن برای موفقیت تضمین شده در یک برند یا مفهوم خاص وجود ندارد.
گاهی اوقات کاندیدایی که در هر دسته آماری متناسب با یک برند خاص باشد ، یک مفهوم را به طور کامل رد می کند. بعضی اوقات کاندیدایی که از یک برند خاص جهنمی دارد ، به سادگی معیارهای لازم برای سرمایه گذاری را ندارد. این عمل متعادل کننده فریبنده جایی است که من وارد می شوم و برای نامزدها راه حل هایی پیدا می کنم و فهمیدم که این یکی از با ارزش ترین و قانع کننده ترین بخش های کار من است.
بنابراین به جای تلاش برای یافتن حق رای دادن جادویی Unicorn برای مطابقت با یک فرد ، فیلمنامه را می چرخانم. این هنر بیشتر از علم است. من ابتدا روی فرد تمرکز می کنم. من فهمیدم که سه ردیف وجود دارد که تا حد زیادی مشاغل برتر حق رای دادن/حق رای دادن را تعیین می کنند.
مرتبط: با توجه به مالکیت حق رای دادن؟ اکنون شروع کنید تا لیست شخصی خود را از حق رای دادن که با سبک زندگی ، علایق و بودجه شما مطابقت دارد ، پیدا کنید.
ردیف 1: اهداف سخت
اهداف سخت آن الزامات مطلق و بدون استثنا هستند. مهمترین مورد: نقش صاحب حق رای در تجارت. به طور خاص ، صاحب روزانه چه کاری انجام خواهد داد ، چه در جبران و چه در آینده. آیا آنها تمام وقت خواهند بود؟ پاره وقت؟ عملیات روزانه انجام می شود؟ کسی را استخدام کنید تا عملیات روزانه را انجام دهد؟
مسیر این نقش به شدت بر برند حق رای دادن یا مفهوم مورد نظر وزن خواهد داشت. این تعیین می کند که آیا حق رای دادن می تواند خود اشتغالی (انفرادی ، حرفه ای و مشتری) باشد ، یک مالک-اپراتور (به این معنی که مالک روزانه ، مشارکت مستقیم) ، یک مالک اجرایی (درگیری روزانه ، غیرمستقیم) یا یک مالک نیمه بیضه (درگیری هفتگی ، غیرمستقیم) خواهد داشت. هر یک از این مدل ها برخی از حق رای دادن ها را رد می کنند و موارد دیگر را شامل می شوند.
سؤالات “هدف سخت” تر که باید در نظر بگیریم شامل تعیین آنچه که حق رای دادن آینده نگر برای مالی است ، که ممکن است با بودجه واقعی آنها متفاوت باشد. در حالی که صلاحیت مالی به آنچه یک وام دهنده یا حق رای دادن معتقد است حق رای دادن می تواند از آن برخوردار باشد ، اشاره می کند ، بودجه منعکس کننده آنچه فرد شخصاً مایل است یا قادر به سرمایه گذاری است. این دو عدد اغلب تراز می شوند اما همیشه یکسان نیستند.
علاوه بر این ، بررسی در دسترس بودن قلمرو جغرافیایی بسیار مهم است. یک نامزد ممکن است یک ایده آل برای یک برند روی کاغذ باشد ، اما اگر هیچ قلمرو موجود در بازار مورد نظر آنها وجود نداشته باشد ، ممکن است این فرصت مناسب نباشد.
مرتبط: به مدیر عاملان ، بنیانگذاران و اپراتورها در کنفرانس سطح UP بپیوندید تا استراتژی های مقیاس گذاری تجارت خود را باز کنید ، افزایش درآمد و ایجاد موفقیت پایدار را باز کنید.
ردیف 2: نامشهود
اکنون برای “هنر” در مقابل علم. این لایه دوم معیارها به ویژگی ها ، تجربه و شخصیت صاحب حق رای می پردازد. در این ردیف چند دسته مهم وجود دارد.
مهارت و تجربه: پیشینه حرفه ای صاحب حق رای دادن چیست؟ آیا آنها در فروش تجربه دارند؟ حسابداری؟ آن را؟ تطبیق مهارت ها با نقش مالک در آن حق رای دادن ، دنیای تفاوت را ایجاد می کند.
نامشهود دیگر وضعیت خانوادگی آنها است. چه نوع تعهدات زمانی می تواند از تجارت زمان ببرد؟ شاید یک فرانشیز آینده نگر شش فرزند داشته باشد و آخر هفته ها با فعالیت ها روبرو شده اند.
بسیاری از تأثیرات مالکیت مشاغل بر زندگی مثبت است – استقلال ، انعطاف پذیری ، امنیت مالی ، هدف – اما برای یک صاحب مشاغل مهم است که درک کند که این سرمایه گذاری جایگزین 9 تا 5 سنتی نخواهد شد. تماس های آخر هفته و عصرانه ، اضطراری و نیازهای فوری وجود خواهد داشت که نیاز به توجه فوری دارند. زندگی شخصی و حرفه ای شما در هم تنیده خواهد شد. شما انعطاف پذیری بیشتری خواهید داشت ، اما مسئولیت بیشتری نیز خواهید داشت.
انعطاف پذیری شغلی فعلی: آیا در حال حاضر نقشی که یک حق رای دادن در آن وجود دارد امکان تماس تجاری را در اواسط روز فراهم می کند؟ من همیشه این سؤال را می گیرم: آیا می توانم یک حق رای دادن داشته باشم و کار روزانه خود را حفظ کنم؟ در نهایت ، این به کار روزانه شما بستگی دارد. هیچ چیزی به عنوان یک صاحب حق رای دادن واقعاً غایب ، به ویژه در ابتدا وجود ندارد. یک حق رای دادن ، مانند هر تجارت جدید ، کار زیادی است. در واقع ، یک حق رای دادن باید انعطاف پذیری زمان داشته باشد تا بتواند این سرمایه گذاری جدید را مدیریت کند.
مرتبط: او یک وکیل و تجربه رستوران بود. اکنون ، او در حال احیای یک زنجیره رستوران نمادین است.
ردیف 3: چیزهای باطنی
آخرین مورد در این لیست موارد باطنی است که تأثیر شگفت آور و بسیار خوبی بر انگیزه و توانایی یک حق رای دادن برای پشت سر گذاشتن یک مفهوم یا مارک حق رای دادن ایجاد می کند. این موارد شامل (اما محدود به آنها نیست):
تناسب فرهنگی: چگونه حق رای دادن در مورد حق رای دادن احساس می کند. آیا آنها با ارزش ها و اصول اصلی خود موافق هستند؟ آیا سبک های ارتباطی آنها مش است؟ شما باید به عنوان یک شریک تجاری خود به یک حق رای دادن فکر کنید.
انگلیسی به عنوان یک زبان دوم: این می تواند یک زبان فریبنده باشد. بسته به مفهوم تجارت ، ممکن است برای یک صاحب مشاغل تسلط داشته باشد ، در حالی که سایر مشاغل به این امر احتیاج ندارند.
“عوامل ick.” من در طول سالها با بسیاری از حق رای دادن ها کار کرده ام و گاهی اوقات اعتراضات مبتنی بر “عوامل ick” وجود دارد. به عنوان مثال ، گاهی اوقات مردم فقط نمی توانند از مشاغل اساسی روزمره کثیف عقب نشینی کنند ، مهم نیست که این مدل چقدر با معیارهای دیگر خود مطابقت داشته باشد. (دیگر فشار مکرر از مواردی مانند مراقبت از حیوانات خانگی ، مراقبت از کودک ، مراقبت های ارشد و غیره ناشی می شود)
به طور معمول ، من از مردم می خواهم که این موارد را برای ارزیابی تجربه/مهارت ، علاقه و استعداد خود رتبه بندی کنند. از اینجا ، می توانم حق رای دادن پیدا کنم که از مناطقی که ممکن است به اندازه آن قوی نباشید پشتیبانی می کند و مناطقی را که در آن شکوفا می شوید تقویت کنید.
در پایان روز ، این ردیف ها در تعیین تناسب حق رای دادن منحصر به فرد نیستند. با این حال ، در تجربه من ، بیشتر اوقات ، این ردیف ها به عنوان یک چارچوب برای کمک به نامزدهای حق رای دادن به تصمیمات آگاهانه و براساس تأمل واقع گرایانه و صادقانه در مورد فرصت های خود تصمیم می گیرند.
از راه دور: این به معنای “یک لایحه بزرگ و زیبا” برای صنعت حق رای دادن است
در اینجا یک اسطوره مشترک وجود دارد: یک حق رای دادن “درست” برای صاحبان فرانشیز مشتاق وجود دارد. به عنوان یک مشاور حق رای دادن که بیش از هشت سال در این بازی بوده است ، یکی از مهمترین چیزهایی که من در مورد تطبیق نامزد “درست” با حق رای دادن “درست” آموخته ام این است که هیچ معادله ای مطمئن برای موفقیت تضمین شده در یک برند یا مفهوم خاص وجود ندارد.
گاهی اوقات کاندیدایی که در هر دسته آماری متناسب با یک برند خاص باشد ، یک مفهوم را به طور کامل رد می کند. بعضی اوقات کاندیدایی که از یک برند خاص جهنمی دارد ، به سادگی معیارهای لازم برای سرمایه گذاری را ندارد. این عمل متعادل کننده فریبنده جایی است که من وارد می شوم و برای نامزدها راه حل هایی پیدا می کنم و فهمیدم که این یکی از با ارزش ترین و قانع کننده ترین بخش های کار من است.
بنابراین به جای تلاش برای یافتن حق رای دادن جادویی Unicorn برای مطابقت با یک فرد ، فیلمنامه را می چرخانم. این هنر بیشتر از علم است. من ابتدا روی فرد تمرکز می کنم. من فهمیدم که سه ردیف وجود دارد که تا حد زیادی مشاغل برتر حق رای دادن/حق رای دادن را تعیین می کنند.
بقیه این مقاله قفل شده است.
به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی
https://www.entrepreneur.com/franchises/the-3-keys-to-a-perfect-franchise-fit/493787