فالو/آنفالو به سادگی در زمینه به دست آوردن فالوورهای واجد شرایط موفق است. مطمئناً، شما نمی توانید تنها با فالو/آنفالو 5000 فالوور در ماه به دست آورید، اما می توانید ماهیانه 500 فالوور به دست آورید و این به شما کمک می کند فضای خود را در اینستاگرام ایجاد کنید.
هرگاه این مراحل را برای رشد به مردم می گویم، اغلب با چهره های ناامید مواجه می شوم. مردم اغلب به دنبال «راه آسان» می گردند، زیرا معمولاً متقاعد شده اند که افراد دیگر به وضوح باید از نوعی «راز» استفاده کرده باشند که رشد شهاب سنگی آنها را توضیح می دهد. و در حالی که درست است که اسرار رشد کلاه سیاه در گذشته کارساز بوده است، اکثر حسابهایی که از این روشها استفاده کردهاند، به هر طریقی با عواقب مواجه شدهاند.
اکثر مردم به درستی فالو/آنفالو نمی کنند، و فکر می کنم به همین دلیل است که معمولاً بی اعتبار می شود. من شخصاً شخصی را مربیگری کردهام که از فالو/آنفالو برای به دست آوردن تعداد فالوورهای پایه 10000 نفر استفاده کرده است، و سپس آنها این تعداد را با انتشار محتوای جذاب به بیش از یک میلیون نفر تبدیل کردهاند.
مطالب مرتبط: 5 روشی که می توانید اکانت اینستاگرام خود را به یک ماشین درآمد زا تبدیل کنید
در نتیجه
پیدا کردن افراد مناسب برای دنبال کردن بزرگترین مشکلی است که افراد هنگام انجام این استراتژی با آن مواجه می شوند. پیدا کردن افرادی که احتمالاً به نوع خاصی از محتوای شما علاقه مند هستند، مهم است. این را می توان به روش های خلاقانه مختلف انجام داد.
فالو کردن استراتژیک حساب های اینستاگرام یکی دیگر از کلیدهای موفقیت است که اغلب بحث برانگیز دیده می شود. بسیاری از مردم این ایده را رد کردهاند که استراتژی «فالو/آنفالو» (زمانی که به طور معمول اکانتهای اینستاگرام را دنبال میکنید و در تلاش برای به دست آوردن فالوور آنفالو میکنید) یک روش رشد معتبر است، اما من معتقدم زمانی که به درستی انجام شود فوقالعاده مؤثر است.
به زبان ساده، اینستاگرام یک پلتفرم رسانه اجتماعی است. به افرادی که اجتماعی هستند پاداش می دهد. اگر کسبوکاری را اداره میکنید، چیزی برای ارائه به مردم دارید – چه یک محصول، خدمات شما یا صرفاً تخصص شما – راههای زیادی برای به اشتراک گذاشتن ارزش خود در اینستاگرام وجود دارد. اگر نظرات با کیفیت بالا میگذارید، DMهای مفید ارسال میکنید و با دیگران در محل کار خود درگیر میشوید (تعامل خاص در جایگاه مهم است)، احتمالاً شروع به جذب دنبالکنندگان از مشارکتهای خود خواهید کرد.
اکثر مردم به سادگی از فالو/آنفالو به صورت استراتژیک استفاده نمی کنند. در اصل، این روش باید برای قرار دادن فوری حساب خود در مقابل افرادی که از شما پشتیبانی می کنند استفاده شود. روش فالو/عدم فالو باید برای ایجاد پایگاهی از فالوورهای جذاب استفاده شود که به شما کمک می کند حساب خود را به چشم افراد بیشتری جلب کنید. الگوریتمهای اینستاگرام به اندازه سایر پلتفرمهای رسانههای اجتماعی (مانند تیک توک) از حسابهای کوچکتر استفاده نمیکنند، بنابراین استفاده از این استراتژی برای ایجاد یک مخاطب اصلی میتواند به شما کمک کند تا بعداً با محتوای جذاب خود حساب خود را به طور تصاعدی رشد دهید.
کاربران اینستاگرام می خواهند شخصیت ها را فالو کنند. آنها می خواهند از هویت ها پیروی کنند. آنها می خواهند محتوایی را دنبال کنند که ارزش ارائه می دهد. بیشتر کسبوکارها برای تولید شخصیتی که ارزش دنبال کردن را داشته باشد، تلاش میکنند. اگر در اینستاگرام مشکل دارید، باید در کل استراتژی محتوای خود تجدید نظر کنید و این سوال را از خود بپرسید: آیا کسب و کار من هویت دوستداشتنی دارد یا فقط یک چهره تبلیغاتی برای شرکت من است؟
مطالب مرتبط: 15 روش برای بهینه سازی پروفایل اینستاگرام
2. اکانت های با کیفیت بالا را دنبال کنید
همین الان این را به شما می گویم: هیچ رازی وجود ندارد. رشد در اینستاگرام به سادگی نیاز به زمان، صبر و تلاش دارد. چه در حال تبلیغ کلاسهای یوگا باشید و چه تیشرت میفروشید، این نکات به راهاندازی کسبوکار شما در اینستاگرام کمک میکند.
1. محتوای جذاب ارسال کنید
در هفت سالی که بازاریابی اینستاگرامی انجام میدهم، همیشه شاهد موفقیت اکانتهایی بودهام که از روشهای مشکوک دوری میکنند در دراز مدت موفق میشوند. اگر واقعاً روی تعامل با دیگران و ایجاد محتوای عالی تمرکز کنید، موفقیت اینستاگرام را برای کسب و کار خود خواهید دید.