3 راز بنیانگذار خود برای 25 میلیون دلار درآمد و 2 مارک

3 راز بنیانگذار خود برای 25 میلیون دلار درآمد و 2 مارک

در حال رشد در تورنتو ، کانادا ، تانیا تیلور ، که اکنون بنیانگذار برند لباس زنانه و نام تجاری او و یک لباس دوم لباس شب ، دلفین است ، واقعاً نمی دانست که می تواند حرفه ای را در مد بسازد. با این حال ، به عنوان کسی از یک خانواده “بسیار کارآفرینی” ، او همیشه آرزو داشت که تجارت خود را اداره کند.

اعتبار تصویر: حسن نیت ارائه داده از تانیا تیلور. تانیا تیلور.

تیلور می گوید: “من این امر را تصدیق كردم كه گفتگوهای میز شام ما همیشه در مورد مشاغل كوچك ، افرادی كه با آنها كار می كنید ، ارزشهای شما در كار خود و چقدر پاداش آن است كه می توانید یك شركت بسازید.”بشر

این بنیاد او را به تحصیل در زمینه امور مالی در دانشگاه مک گیل سوق داد ، اما تیلور نتوانست “خارش خلاق” را که احساس می کرد برای پیوستن به دنیای مد احساس کند ، تکان دهد. بنابراین تیلور به نیویورک سیتی نقل مکان کرد ، جایی که در آن زمان کسی را نمی شناخت و به برنامه طراحی مد پارسونز AAS درخواست کرد – پس از آن “تمام جهان تغییر کرد”.

تیلور برای چندین سال برای مری-کیت و اشلی اولسن در مارک سبک زندگی معاصر خود ، الیزابت و جیمز به کار خود ادامه داد.

تیلور به یاد می آورد: “آنچه من بسیار الهام بخش هستم ، و آنچه که من هنوز هم دوست دارم در مورد آن فکر کنم ، این است که چگونه آنها با روند طراحی خود بودند.”

اعتبار تصویر: با احترام از تانیا تیلور

مرتبط: “آزادی مطلق”: خواهران و برادران پشت یک برند 8-رقم خود با تأمین 3 راز کارآفرینان مشتاق باید از رشد و موفقیت بدانند

تیلور تصمیم گرفت با آنچه در مدرسه تجارت آموخته بود با تجربه روزافزون خود در صنعت مد ازدواج کند. او شکافی را در بازار برای “برند بیانی ، فراگیر و شاد” به رسمیت شناخت که احساس می کرد توسط کسی طراحی شده است که می خواست به مشتری نزدیک باشد.

اگرچه تیلور اعتراف می کند که وقتی او به بنیانگذار مد جهش کرد ، “ساده لوح” بود ، اما تعهد خود را برای راه اندازی شرکتی که می تواند “سازگار با بازار” باشد ، پرداخت. نام تجاری نام تیلور در سال 2012 از یک کارمند به تیمی حدود 40 نفر رسید. این برند در سال گذشته 25 میلیون دلار درآمد ناخالص و رشد خالص فروش از 40 ٪ پیشی گرفت.

“من می خواستم سرعت دیگری به همراه داشته باشم و به خودم یک زمین بازی خلاق متفاوت بدهم.”

سال گذشته ، تیلور همچنین با راه اندازی نام تجاری دوم خود ، دلفین ، لباس شب را به هم ریخت.

تیلور می گوید: “من می خواستم سرعت متفاوتی را به همراه داشته باشم و به خودم یک زمین بازی خلاقانه متفاوت بدهم که نمایانگر جنبه دیگری از دوستانم ، از خودم و آنچه را که در بازار مفقود شده ام.” “من 39 ساله هستم ، و من بسیار سخت پیدا کردم که لباس هایی را پیدا کنم تا به تمام رویدادهایی که در زندگی ام انجام داده ام که خیلی جوان و خیلی سکسی نبودند.

اعتبار تصویر: حسن نیت ارائه دهنده دلفین

البته ، یک دهه به علاوه بین مارک های اول و دوم تیلور تغییرات چشمگیری در تجارت مد دیده است.

کارآفرین با تیلور نشست تا اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی ساخت اولین برند خود و سازگاری با تغییرات صنعت داشته باشد ، استراتژی رشد مداوم وی و برند جدید ، دلفین را شکل داده است.

1. خرده فروشی در میان منظره در حال تغییر ارزشمند است

تیلور به عنوان یک طراح جوان بدون شبکه در نیویورک ، یک نمایش هفته مد توجه را در لابی آگنس گوند MoMA با جزئیات “Kooky” به نمایش گذاشت-مانند بارتندر با سینی های سرو که در عینک های طلایی در کنار نوشیدنی های معمولی شنا می کند-برای ایجاد “دنیای کوچک جادویی و شگفت آور”.

عمده فروشی راهی برای راه اندازی بود که تیلور اولین برند خود را شروع کرد و نمایش MOMA او را با موفقیت در را به دست آورد. خیابان پنجم ساکس ابراز علاقه کرد و خاطرنشان کرد: “طول عمر” ایده های تیلور و اینکه چگونه این برند مانند یک “روند تعقیب” احساس نمی کند. ساکس اولین خرده فروش تیلور شد و برگدورف گودمن خیلی زود دنبال کرد.

بسیاری از مشاغل مجبور شده اند در طی یک دهه گذشته با کاهش خرده فروشی های فیزیکی مقابله کنند. با این حال ، فروشگاه های آجر و ملات شاهد تجدید حیات هستند و مارک های لوکس به طور فزاینده ای در فروشگاه های پرچمدار سرمایه گذاری می کنند ، Vogue Business در سال 2022 گزارش داد. در سال 2023 ، تانیا تیلور اولین فروشگاه پرچمدار خود را در خیابان مدیسون در شهر نیویورک افتتاح کرد. این فروشگاه در سال اول خود سودآور بود و دارای نرخ بازده مشتری 40 ٪ است.

تیلور مشتاقانه منتظر است تا به حضور پرچمداران شرکت خود تکیه دهد.

بنیانگذار می گوید: “این جایی است که خرده فروشی برای من هیجان انگیز است.” “ما شانس بیشتری به [connect with] مردم هر روز ساعت 6:30 بعد از ظهر ، ما این رمان را از فروشگاه خود در مورد هر شخصی که وارد آن می شود دریافت می کنیم: یک داستان کوچک در مورد اینکه از کجا هستند ، چرا آنها تصمیم گرفتند که چه چیزی خریداری کرده اند یا نکرده اند ، با خواهرشان چه می گذرد. بسیار جالب است که شخصاً به افرادی که برای آنها طراحی شده اید ، احساس کنید. این همان چیزی است که من را به من سوخت و مانند آینده هر دو مارک احساس می کند. “

اعتبار تصویر: با احترام از تانیا تیلور

مرتبط: این بنیانگذاران متاهل با نام “هیچ کس نمی توانست تلفظ کند” یک تجارت را آغاز کرد-سپس آن را از گاراژ خود به درآمد 8 شکل برداشت.

2. خود تأمین مالی همچنان به مارک های تیلور می دهد

اولین برند تیلور خود تأمین مالی شد و چنین است. او در حال حاضر با دلفین همین حرکت را انجام می دهد.

این بنیانگذار می گوید ، اگرچه در بعضی مواقع چالش برانگیز است ، تأمین مالی خود به تیلور اجازه می دهد تا در خود و تیم خود به طور کامل سرمایه گذاری کند و انعطاف پذیری را برای قرار دادن ارزش های برند در اولویت و در نظر گرفتن برنده های بلند مدت نسبت به سودهای کوتاه مدت فراهم می کند.

علاوه بر این ، تأمین مالی خود مانع از تصویب مارک ها “صدای خصوصی تحت حمایت سهام” می شود. این امر به ویژه با توجه به شخصیت های متمایز آنها مهم است – اخلاق “خوشحال” ، “خوشحال” برند ، در مقابل پرشکوه “عاطفی رانده شده ، بدتر” دوم.

علی رغم تفاوت بین این دو مارک ، تیلور به هر دو صدای آنها و استراتژی های بازاریابی با “ZEST” مشابه نزدیک می شود ، که به گفته وی کلید اتصال با مشتریان و قرار دادن آنها همیشه است.

مرتبط: او و خواهرش برای کمک به مردم در بالا بردن خانه های خود ، یک فشار جانبی را آغاز کردند – اکنون مارک آنها صدها میلیون نفر را جمع می کند: “کار کنید”

3. تعامل مستقیم با مشتریان به معنای فرصت های بیشتر است

تیلور می گوید ، ظهور بازاریابی مستقیم به مصرف کننده به فرصتی جدید برای “داشتن رابطه با مشتری” ترجمه می شود.

دلفین با برخی از “خرده فروشان باورنکردنی” کار می کند ، اما حضور این برند به صورت آنلاین و در فروشگاه خیابان مدیسون فرصتی برای “بازگشت به اصول” و پرسیدن سؤالات مهم است: چگونه می توانم به مشتری نزدیک شوم؟ چگونه او را هیجان زده کنم؟

به طور طبیعی ، رسانه های اجتماعی وسیله دیگری برای این منظور است. هنگامی که تانیا تیلور راه اندازی شد ، بازاریابی تأثیرگذار وجود نداشت. اکنون ، این اغلب اولین نقطه لمسی مشتری با یک برند است.

تیلور می گوید: “این یک تغییر عظیم در صنعت است.” “شما به یک مدل در یک استودیو خیره نشده اید که به شما نشان می دهد که چگونه یک ژاکت را با دامن قرار داده اید. شما می توانید آن را در کسی که در حال کار برای کار است ، ببینید چه کفش هایی را می پوشند و زندگی آنها به نظر می رسد.

علاوه بر این ، رسانه های اجتماعی ، به ویژه اینستاگرام ، به تیلور اجازه می دهد تا بیش از هر زمان دیگری با مشتریان تعامل داشته باشد – و او با پاسخ دادن به بسیاری از DM ها ، این امر را پذیرفته است. تیلور می گوید: “من از مردم سؤال می کنم.” “من از یادگیری سریع بسیار هیجان زده ام. من عاشق عقاید شلوغی هستم ، و به عنوان یک طراح که مانند اسفنج است ، دیدن این دسترسی بسیار ارزشمند بوده است.”

اعتبار تصویر: حسن نیت ارائه دهنده دلفین

مرتبط: “ما DMS زیادی داشتیم”: این 27 ساله تجارت چند ساله والدینش را بازسازی کرد و فروش مستقیم به مصرف کننده را از 60،000 دلار به بیش از 500،000 دلار افزایش داد

به عنوان یک بنیانگذار مد دو بار در دوره ای که تجارت الکترونیک و رسانه های اجتماعی صنعت را کاملاً دگرگون کرده اند ، تیلور برای هر کارآفرینی که امیدوار به موفقیت در تجارت است ، توصیه های مفیدی دارد: بفهمید چه چیزی شما را متمایز می کند ، و خود را با افرادی که به آن تمایز اعتقاد دارند ، احاطه کنید ، چه استادان ، متخصصان صنعت یا دوستان.

تیلور می گوید: “این برای من واقعاً بسیار مهم بود.” “[It] به من کمک کرد تا اعتماد به نفس داشته باشم. کارآفرینی یک بازی ذهن است. هنگامی که به آن سوار شوید ، بسیاری از مردم آن را دوست دارند و می خواهند ادامه دهند ، اما شما باید راه هایی پیدا کنید تا خود را قوی نگه دارید و خلاقیت خود را قوی نگه دارید ، و این از طریق جامعه است. “

این مقاله بخشی از سریال زنان در حال انجام کارآفرین ما است که داستان ها ، چالش ها و پیروزی های اداره یک تجارت به عنوان یک زن را برجسته می کند.

آماده هستید تا سقف درآمد خود را بشکنید؟ با ما در سطح UP ، کنفرانسی برای رهبران جاه طلب مشاغل برای باز کردن فرصت های رشد جدید بپیوندید.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/starting-a-business/self-funded-founders-3-secrets-for-25m-revenue-and-2/495024

دیدگاهتان را بنویسید