3 راز برتر من برای تولید نتایج تبلیغاتی بهتر
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
این پایان یک روز کاری معمولی است و از بازگشت به خانه هیجان زده اید. در راه ، شما پشته نامه را می گیرید و آن را کنار می گذارید. در حالی که شام در حال نوشیدن است ، شما نامه خود را جستجو می کنید ، سپس به تلفن خود برگردید.
چند تبلیغ فقط دیدید؟ و مهمتر از همه – چند نفر را به خاطر می آورید؟
این روند روزانه برای همه ما بسیار معمول است که به ندرت دو بار فکر می کنیم که چرا برخی از نامه ها را زباله می زنیم و دیگران را نگه می داریم ، چرا برخی از تبلیغات اجتماعی را بیش از سایرین می گذرانیم و کدام ایمیل را ذخیره می کنیم. با این حال ، دلیلی وجود دارد که چرا برخی از تبلیغات می چسبند و برخی دیگر این کار را نمی کنند.
من از سال 1995 در بازاریابی بوده ام و 119 میلیون دلار تجارت خود را برای تبدیل شدن قابل اعتماد چشم اندازهای خنثی و آگاهانه به منجر – نزدیک به 4000 در هفته – و سپس به خریداران ساخته ام.
نگاهی به این استراتژی های بازاریابی آزمایش شده با جاده ای که در طی این سالها استفاده کرده ام که هزاران بار برای مشتریان من کار کرده اند.
مرتبط: 3 درس بزرگ که بعد از 25 سال در تجارت و 100 میلیون دلار درآمد آموخته ام
همیشه یک پیشنهاد را درج کنید ، زیرا 92 ٪ از مصرف کنندگان آمریکایی به طور فعال آنها را جستجو می کنند
یک راه برای اطمینان از نگاه خوب مردم به تبلیغ شما وجود دارد ، و این با ارائه یک پیشنهاد است. شما عاشق چیزهای رایگان یا تخفیف خوب هستید ، درست است؟ مخاطبان شما نیز چنین می کنند.
مورد در مورد: موفق ترین پیشنهادات ما همه رایگان است. نمونه های رایگان یا افزودنی های رایگان هنگام خرید چیزی.
ما بیش از 232،000 کارت پستال در هفته برای بازاریابی خودمان و بیش از چهار میلیون در هفته به نمایندگی از مشتریان خود ارسال می کنیم. پاسخ همیشه با پیشنهاد عالی در مورد پستانداران بیشتر است. تبلیغات فیزیکی ذخیره و نگه داشتن در اطراف خانه آسان تر است. یک شخص ممکن است در حال حاضر بر روی یک تبلیغ دیجیتال کلیک کند ، اما اگر آنها لینک را برای بعداً ذخیره نکنند ، قرار است در خالی جهانی وب از بین برود.
این را در نظر بگیرید: یک فرد متوسط وقتی یک کوپن یا هدیه رایگان وجود دارد به سرعت نامه را دور نمی کند. در واقع ، آنها احتمالاً بعداً آن را روی یخچال می چسبانند.
به طور کلی ، مطالعات نشان می دهد که کوپن های موجود در پستی می توانند نرخ پاسخ را تا 13 ٪ افزایش دهند.
پیشنهادی که در نامه گیرنده خود قرار می دهید ، لازم نیست که عظیم باشد ، اما در حالت ایده آل ، چشم انداز در آهنگ های آنها را متوقف می کند. خرید-یکی-ها-یک (BOGO) یا ارائه چیزی به صورت رایگان راهی عالی برای جلب توجه است.
اگر در تجارت الکترونیکی یا خرده فروشی هستید ، از طریق ارسال کدهای تبلیغاتی ویژه به افرادی که سبد خرید خود را رها کرده اند ، در نظر بگیرید. شما می توانید این کار را به طور خودکار با اتصال فروشگاه آنلاین خود به یک پلت فرم اتوماسیون پستی مستقیم انجام دهید. این چیزی است که می توانید در یک دوره زمانی کوتاه برنامه ریزی کنید که به طور مداوم پیگیری می شود تا مردم را به پایان برساند تا خرید خود را به پایان برسانند.
مرتبط: 3 روند بازاریابی قبل از اینکه رقابت شما را به سمت آن بکشد ، باید از آن سرمایه گذاری کنید
روی کانال های بازاریابی تمرکز کنید که برای طولانی ترین دوره ها توجه را به خود جلب می کنند
من هر هفته بیش از 100،000 دلار برای بازاریابی در هر کانال هزینه می کنم ، اما هنوز هم یک کد تقلب یا هک برای تولید با کیفیت بالا هر هفته وجود دارد ، و گاهی اوقات عملکرد آن هنوز هم حتی من را غافلگیر می کند-و این کارت پستال است.
نامه مستقیم نسبت به تبلیغات دیجیتال بازده بالاتری دارد. ما 115393 سرب را که سال گذشته به فروش تبدیل شده اند ، تجزیه و تحلیل کردیم و دریافتیم که منجر به ارسال نامه های مستقیم 6 برابر درآمد بیشتر از منجر به دیجیتال می شود.
در اینجا نظریه من در مورد چرا: وقتی آن لحظه فرا می رسد و مردم نامه خود را می گذرانند ، شما فرصتی دارید که یک تصور عمیق و طولانی مدت ایجاد کنید که نمی توانید از طریق تبلیغات آنلاین یا صندوق ورودی ایمیل تکرار کنید.
مطالعات این موضوع را تأیید کرده است – مردم در هنگام دیدن یک قطعه پستی مستقیم در مقایسه با یک تبلیغ آنلاین ، 70 ٪ بهتر از یادآوری یک برند هستند. تحقیقات همچنین نشان می دهد که تقریباً دو نفر از سه نفر (63 ٪) توجه غیرقانونی خود را از طریق پست الکترونیکی ارسال می کنند.
این بدان معنی است که شما با یک صفحه بزرگ یا یک صفحه کوچک رقابت نمی کنید. بنابراین ، اگر می خواهید دست خود را به طور مستقیم امتحان کنید ، حتماً از این چند ثانیه گرانبها توجه نامشخص استفاده کنید تا مستقیم با پیام خود باشید – اطمینان حاصل کنید که تیتر شما به طور واضح مزایای محصول یا خدمات شما را بیان می کند و تصویری را انتخاب می کند که بلافاصله آنچه را که می فروشید ارتباط برقرار می کند.
در دهه های تجربه من ، بسیاری از بازاریابان سعی می کنند هوشمندانه شوند و از پیام هایی استفاده کنند که هیچ ارتباطی با محصولات یا خدمات آنها ندارد. بله ، تصاویر توله سگ ها همیشه به سر می برند ، اما اگر در حال فروش مورس چمن هستید ، می خواهید مخاطبان خود را قبل از هر چیز گیج کنید.
حتی اگر از طریق نامه مستقیم به فروش نرسیدید ، من شما را تشویق می کنم تا یک تبلیغ واضح و مستقیم (با یک پیشنهاد!) را در برابر یک هوشمندانه تر آزمایش کنید تا ببینید که آیا این توصیه با تجارت شما نیز صادق است یا خیر. فقط مطمئن شوید که از نزدیک پیگیری می کنید ، و به من اطلاع دهید که آیا تبلیغ هوشمندانه همیشه بهتر عمل می کند یا خیر.
مرتبط: این استراتژی بازاریابی قدرتمند به شما کمک می کند تا از رقبای خود پیشی بگیرید و برند خود را به یاد ماندنی تر کنید
تبلیغات خود را برای افزایش 40 درصدی درآمد در مقایسه با کسانی که این کار را نمی کنند شخصی کنید
دو روش وجود دارد که می توانید یک آگهی را بصورت آنلاین یا چاپ شخصی کنید: برخی از اطلاعات شخصی در مورد شما و تجارت خود را ارائه دهید ، یا یک سفر خرید برای چشم اندازهایی که برای آنها شخصی سازی شده است ایجاد کنید.
توصیه می کنم هر دو را برای به حداکثر رساندن پاسخ انجام دهید. تقریباً 97 ٪ از کاربران مستقیم نامه ها با نامه مستقیم شخصی/سفارشی ، نرخ پاسخ بالاتر را مشاهده می کنند و 56 ٪ گفتند که نرخ پاسخ قابل توجه بالاتر با نامه مستقیم شخصی/سفارشی.
اضافه کردن اطلاعات شخصی به یک آگهی آنلاین نیز پاسخ های شما را افزایش می دهد – حدود 72 ٪ از مصرف کنندگان گزارش می دهند که فقط با پیام های شخصی درگیر هستند. شما می توانید این کار را با استفاده از ابزارهای هدفمند انجام دهید. به عنوان مثال ، Google Ads به شما امکان می دهد پارامترهای هدفمند خاص را بر اساس جمعیتی ، مکان ، علایق و رفتارها تنظیم کنید.
هرچه جزئیات منحصر به فرد تری بتوانید در کارت پستال یا تبلیغ دیجیتال خود قرار دهید ، بهتر است. اگر باید از عکس های سهام استفاده کنید ، این بهتر از هیچ عکس نیست. با این حال ، ایده آل ترین است که نشان دهید تجارت شما به نظر می رسد یا تصاویر واقعی از محصولات و/یا خدمات شما.
من پیشنهاد می کنم آن را یک قدم جلوتر بردارید و حتی عکس هایی از خود یا اعضای اصلی کارمندان خود را درج کنید. چشم اندازها عاشق دیدن چهره یک شخص واقعی هستند. این اعتماد را ایجاد می کند و یک واکنش عاطفی مثبت را برانگیخته است.
وقتی صحبت از نامه مستقیم می شود ، می توانید هر طرح را سفارشی کنید تا نام اول گیرنده را در عنوان و حتی برخی از اقدامات قبلی آنها مانند پر کردن سبد خرید و عدم بررسی نکردن ارائه دهید.
یک کمپین بازاریابی مستقیم نامه پستی مستقیم این کار را آسان می کند. فقط CRM (مدیر ارتباط مشتری) خود را به بستر اتوماسیون پستی مستقیم خود وصل کنید و این نامه ها را بر اساس محرک ها برنامه ریزی کنید. به عنوان مثال ، اگر چشم انداز شما دو هفته بدون پاسخ دادن به یک تماس – رونق می رود ، این کارت پستال را تحریک می کند و می گوید: “ما سعی کرده ایم در مورد تخفیف ویژه به شما برسیم ، با من تماس بگیرید.”
روش های زیادی برای استفاده از این فناوری برای شخصی سازی سفر مشتری وجود دارد. CRM شما قبلاً این اطلاعات را دارد ، بنابراین بهترین استفاده را از آن انجام دهید.
این که آیا شما در حال ایجاد یک تبلیغ آنلاین یا کارت پستال هستید ، آن را شخصی سازی کنید! پاسخ های بیشتری و فرصت های بیشتری برای درآمد سریع دریافت خواهید کرد.
برای باز کردن استراتژی ها برای مقیاس بندی تجارت ، افزایش درآمد و ایجاد موفقیت پایدار ، به مدیرعامل ، بنیانگذاران و اپراتورها در کنفرانس سطح بالا بپیوندید.
این پایان یک روز کاری معمولی است و از بازگشت به خانه هیجان زده اید. در راه ، شما پشته نامه را می گیرید و آن را کنار می گذارید. در حالی که شام در حال نوشیدن است ، شما نامه خود را جستجو می کنید ، سپس به تلفن خود برگردید.
چند تبلیغ فقط دیدید؟ و مهمتر از همه – چند نفر را به خاطر می آورید؟
این روند روزانه برای همه ما بسیار معمول است که به ندرت دو بار فکر می کنیم که چرا برخی از نامه ها را زباله می زنیم و دیگران را نگه می داریم ، چرا برخی از تبلیغات اجتماعی را بیش از سایرین می گذرانیم و کدام ایمیل را ذخیره می کنیم. با این حال ، دلیلی وجود دارد که چرا برخی از تبلیغات می چسبند و برخی دیگر این کار را نمی کنند.
بقیه این مقاله قفل شده است.
به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/my-top-3-secrets-for-generating-better-advertising-results/494348