3 بینش تجاری در حال تغییر بازی از سفر 25 ساله من

3 بینش تجاری در حال تغییر بازی از سفر 25 ساله من

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

امسال بیست و پنجمین سالگرد من در روابط عمومی فناوری B2B است. این زمان تحول بسیار خوبی برای دنیای فناوری و هنر شکل دادن به بازارها و سازندگان بازار بوده است. با وجود همه پیشرفت های فناوری جدید ، روندهای جهانی و انتظارات مشتری ، تمرین روابط عمومی (و کلیه مشاغل دیجیتال محور) به طرز چشمگیری تغییر کرده است.

از دستگاه های فکس گرفته تا موضوعات توییتر ، نحوه برقراری ارتباط ، تأثیرگذاری و ایجاد روابط تغییر کرده است. گفته “تنها ثابت تغییر است” در این عصر اختلال بدون توقف حلقه می کند. در این دنیای تجارت ، این سازگار است که شکوفا می شود.

یک چیز مطمئناً ، با نگاهی به دو دهه گذشته: اگر می خواهید در دنیای تجارت زنده بمانید ، انعطاف پذیری بهترین دوست شماست. کسانی که می توانند سریعتر و سریعتر فرصت های جدید را در هرج و مرج قرار دهند ، بهترین موقعیت را دارند تا از بازی جلو بمانند. این بدان معنی است که نه تنها با تغییر ، بلکه نوآوری و نشان دادن مقاومت جدی در بازاریابی.

مرتبط: چگونه رهبران موفق در زمان کمتری بیشتر انجام می شوند

1. تغییر از محصول به داستان پردازی و رهبری فکر

امروز ، مشاغل باید با چندین مخاطب در سیستم عامل های مختلف از جمله کانال های دیجیتال ، اجتماعی و جامعه مستقر درگیر شوند. این دیگر فقط مربوط به فشار دادن پیام نیست-این در مورد ایجاد مکالمات دو طرفه با مشتریان ، سرمایه گذاران ، تحلیلگران و سایر ذینفعان کلیدی است.

در اوایل روابط عمومی ، تمرکز بر نمایش مشخصات محصول و ویژگی های فنی بود ، به این امید که تصمیم گیرندگان را با “سرعت و خوراک” تحت تأثیر قرار دهد. با این حال ، با تکامل صنعت ، PR تمرکز خود را به سمت داستان پردازی تغییر داد و بر مزایای کسب و کار ، از جمله “چگونه” و “چرا” پشت محصول تأکید کرد.

با تمرکز بر طرف انسانی این پیشنهاد ، از جمله چگونگی حل یک راه حل ، نقاط درد مشتری در دنیای واقعی را حل می کند و زندگی افراد را آسان تر می کند ، آن را قابل اعتماد می کند. پیام رسانی بیشتر مشتری محور باعث ایجاد تعامل بهتر و ارتباطات قوی تر شده است. یک درس کلیدی که آموخته است این است که یک روایت قانع کننده می تواند حتی پیچیده ترین پیشنهاد را قابل اعتماد کند.

شرکت هایی که در یک بازار شلوغ از سر و صدا بالا می روند ، فقط بچه های محصول نیستند. آنها رهبر هستند. آنها رهبران و متخصصان قابل اعتماد در حوزه خود هستند. رهبری فکر در ایجاد اقتدار برند و ایجاد اعتماد به مشتریان مؤثر است.

ما طی سالها با قرار دادن مؤثر مدیران به عنوان رهبران فکر ، بازارها را توسعه داده و جابجا کرده ایم. این اتفاق از طریق مصاحبه ها ، مشغول صحبت کردن ، مقالات و فیلم هایی را نشان می داد که ارزش های اصلی ، دانش و تخصص آنها را نشان می داد. همچنین ارتباط عمیق تری با مخاطبان هدف آنها ایجاد کرد.

مهمترین چیز این است که رهبری فکر برای یک استراتژی موفق بازاریابی و سازگاری و اصالت برای رهبری فکر مؤثر ضروری است.

مرتبط: نحوه استفاده از داستان پردازی برای عاشق شدن مخاطبان خود

ترتیب. مدیریت بحران و ساختمان شهرت

مدیریت بحران بخشی اجتناب ناپذیر از این صنعت سریع است که در آن فشار بازار و نوآوری سریع می تواند گاهی اوقات منجر به آسیب پذیری هایی مانند فراخوان محصول یا نقض امنیت شود. من آموختم که کلید رسیدگی به یک بحران ، یک رویکرد فعال و شفاف است که مسئولیت پذیری ، ارتباطات روشن و عملکرد سریع را در اولویت قرار می دهد.

یکی از بزرگترین بحران های روابط عمومی که مجبور شدم با آن روبرو شوم ، فراخوان محصول مشتری از چندین شریک اصلی توزیع پس از دو مورد گزارش شده از تورم باتری بود. ما یک برنامه ارتباطات بحران داشتیم که بلافاصله اجرا کردیم. این طرح پروتکل ارتباطات را برای چنین رویدادی ، از جمله سخنگویان اجرایی ، توسعه پیام رسانی ، مصوبات و غیره بیان کرد.

امروزه همه شرکت ها باید یک برنامه ارتباطات بحران داشته باشند که توسط رهبری قوی هدایت می شود. ساختمان شهرت طولانی مدت به رهبری فکری مداوم ، بازاریابی محتوا و پوشش رسانه ای مثبت متکی است تا خطرات را جبران کند و اعتماد را حفظ کند. مدیریت مؤثر بحران فقط مربوط به رفع مسئله فوری نیست. این در مورد حفظ اعتماد و اعتبار است که می تواند مدت ها پس از گذشت طوفان ، مارک شما را حفظ کند.

3. تصمیم گیری مبتنی بر داده

یکی از مهمترین تحولات در همگرایی مداوم روابط عمومی و بازاریابی دیجیتال ، افزایش تصمیم گیری داده محور است. در دنیایی که هوش مصنوعی ، اتوماسیون و تجزیه و تحلیل از اهمیت فزاینده ای برای عملیات تجاری برخوردار هستند ، تمرین روابط عمومی برای اندازه گیری تأثیر ، به دست آوردن بینش در زمان واقعی و تنظیم استراتژی ها به این ابزارها عادت کرده است.

مشاغل امروز نیز باید به همین ترتیب یک رویکرد داده محور را در آغوش بگیرند. اطمینان حاصل کنید که تیم روابط عمومی شما با تیم های بازاریابی ، فروش و محصول همکاری می کند تا پیام رسانی ، تعامل رانندگی و پشتیبانی از استراتژی رشد شرکت را تراز کنند. شکستن سیلوها و تقویت همکاری های متقابل نه تنها باعث تقویت کمپین ها می شود بلکه تأثیر را به حداکثر می رساند.

مرتبط: آیا اشتراک سهام ارزش آن را دارد؟ در اینجا نحوه اضافه کردن شرکای مناسب در زمان مناسب آورده شده است

سازگاری یا هلاک شدن

سرعت مداوم تغییر در دنیای ما امروز بر اهمیت سازگاری تأکید می کند. دنیای تجارت به سرعت حرکت می کند ، و اگر ادامه نمی دهید ، عقب مانده اید. The Key Takeaway: راز بی انتها برای موفقیت همیشه انعطاف پذیری و سازگاری بوده است.

شما یک برنامه تهیه می کنید ، ببینید که چگونه زندگی نشان داده می شود و بر این اساس تنظیم می شود. بنابراین ، در اینجا نوآوری ، پذیرش تغییر و فشار دادن پاکت نامه است. این یک زمان هیجان انگیز برای حضور در بازی است!

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/leadership/3-game-changing-business-insights-from-my-25-year-journey/488625

دیدگاهتان را بنویسید