3 استراتژی نادیده گرفته شده برای پایان قوی سال
نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.
وقتی در یک سفر طولانی هستید، پیچ و خم های زیادی وجود دارد که نیاز به تصمیم گیری های حیاتی دارد. هنگامی که به چند مایل آخر رسیدید، انتخاب های شما مهم تر می شوند.
در تجارت، این بدان معناست که پایان سال ممکن است شما را ملزم به انجام برخی حرکات لحظه آخری (اما اساسی) کند تا درآمد بیشتری ایجاد کنید و سال 2024 را با قدرت به پایان برسانید.
خبر خوب این است که شما هنوز زمان دارید تا با قدرت تمام شوید.
بر اساس تجربه من که یک کسب و کار را از هیچ به بیش از 100 میلیون دلار درآمد سالانه میرسانم، سه ماهه آخر میتواند شدید باشد. در اینجا بهترین کلمات حکمت آمیز من برای موفقیت هرچه بیشتر هفته های پایانی سال است.
مطالب مرتبط: نحوه انجام: پایان دادن به سال در یک کسب و کار بالا
برای یادگیری و ایجاد تغییرات مثبت به انتخاب های بازاریابی خود نگاه کنید
در سال 1975، ادوارد پاکارد ماجراجویی خود را انتخاب کنید کتاب ها منتشر شد. این مجموعه به خواننده این امکان را می داد که از بین مسیرهای بی شماری در یک خط داستانی خاص انتخاب کند. هر انتخاب خواننده به پایان متفاوتی از داستان منجر می شود.
چرا این سریال تا این حد محبوب شد و بیش از 270 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخت؟ به این دلیل است که مردم دوست دارند بر سرنوشت خود مسلط باشند. داستان های خودشان را بنویسند ابتدا از خود بپرسید: امسال می خواهم به چه پایانی برسم؟ سپس، بپرسید: تا به حال چه چیزی یاد گرفته ام که به من کمک می کند تا به آن پایان برسم؟
آیا نتایج بازاریابی خود را دنبال کرده اید؟ اگر چنین است، داده ها را جمع آوری کرده و شروع به بررسی کنید. فراتر از کانالی که بیشترین سرنخ ایجاد می کند. کدام تاکتیک بیشترین مشتری را ایجاد می کند؟ بیشترین مراجعات؟ بیشترین درآمد؟ اگر می توانید فراتر از سال تقویمی نگاه کنید و روندها را سال به سال مقایسه کنید.
اگر به شهود اجازه می دهید شما را راهنمایی کند، وقت آن رسیده است که بازاریابی خود را پیگیری کنید. احساسات جایگزین داده های واقعی نیستند.
در سال 2023، ما تحقیقات خود را انجام دادیم و متوجه شدیم که پست مستقیم شش برابر بیشتر از تبلیغات دیجیتال درآمد به ازای هر سرنخ دریافت می کند. ما این موضوع را با تجزیه و تحلیل 114,373 سرنخ و اینکه کدام یک از آنها به فروش در آن سال تبدیل شدند، متوجه شدیم و دریافتیم که اگر درآمد را بر تعداد کل سرنخ ها تقسیم کنیم، 229.41 دلار برای هر سرنخ کارت پستال در مقابل 37.09 دلار برای هر سرنخ پرداخت به ازای کلیک به دست آوردیم.
پس از این درک، تعداد کارت پستال هایی را که به صورت هفتگی برای تبلیغات خدمات خود ارسال می کنیم، 20000 افزایش دادیم. این مسئولیت شماست که این کار را انجام دهید و کشف کنید که برای رشد مثبت چه چیزی باید تغییر کند.
به عنوان مثال، آیا تبلیغات فیس بوک درآمدی را که انتظار داشتید به دست نمی آورد؟ میتوانید پولی را که قصد داشتید در ماه دسامبر برای تبلیغات دیجیتال خرج کنید، دوباره سرمایهگذاری کنید و آن را به سایر راههای بازاریابی مانند پست مستقیم یا تبلیغات تلویزیونی متصل هدایت کنید.
حقیقت این است که واقعاً هیچ اشتباهی وجود ندارد، فقط درس هایی آموخته شده است. این شما هستید که تصمیم می گیرید برای نتیجه بهتر تغییراتی ایجاد کنید یا خیر.
منابع باقیمانده خود را یکپارچه کنید و آنها را به کانال بازاریابی با بالاترین ROI اختصاص دهید
هر سال حدود 3000 نفر در مسیر آپالاشی پیاده روی می کنند، اما تنها یک چهارم از کوهنوردان در واقع به پایان می رسند. یکی از دلایل اصلی عدم موفقیت کوهنوردان این است که منابع آنها تمام می شود. به طور مشابه، در تجارت، مالکان می توانند در طول سال با چالش هایی روبرو شوند که منابع آنها را تخلیه می کند.
اگر احساس می کنید در سه ماهه آخر سال با مشکل مواجه شده اید، وقت آن است که آنچه را که از بودجه خود باقی مانده است و سایر اعتبارات موجود یا وجوه کنار گذاشته شده را بردارید و از آنها برای بازاریابی کسب و کار خود استفاده کنید.
کدام استراتژی های بازاریابی بالاترین بازگشت سرمایه را به همراه داشت؟ هر چیزی که از بودجه بازاریابی خود باقی مانده است باید به سمت آن بروید که تاکتیک اگر مقدار زیادی از بودجه سالانه تان باقی نمانده است، در نظر بگیرید که از منابع دیگر پول بگیرید تا آن را در بازاریابی خود سرمایه گذاری کنید تا سرنخ های بیشتری به دست آورید.
این می تواند چیزی به سادگی پیدا کردن مقداری پس انداز با لغو عضویت ماهانه باشد. هر کاری که انتخاب میکنید، تا جایی که ممکن است پول را به آن تاکتیکهای بازاریابی که به طور مداوم نتایج ارائه میدهند، برگردانید. سپس، در سال آینده، درآمد بیشتری خواهید داشت تا در سال 2025 در کسب و کار خود سرمایه گذاری کنید یا با خود به خانه ببرید.
مطالب مرتبط: آنچه در سال گذشته از صرف 5.9 میلیون دلار برای بازاریابی آموختم
با پیش پرداخت برای بازاریابی سال آینده از پس انداز بالقوه مالیات استفاده کنید
پایان سفر تماماً به این نیست که با قدرت تمام شوید، بلکه به این است که خودتان را برای موفقیت های آینده آماده کنید. با تخصیص برخی از سودهایی که در سال 2024 به دست آورده اید به بازاریابی در سال 2025 قبل از پایان سال، شما از بازی جلوتر هستید. نه تنها آماده ورود به سال جدید هستید، بلکه با سرمایه گذاری مجدد سود مشمول مالیات در کسب و کار و بازاریابی خود، از مزایای اضافی کاهش بار مالیاتی 2024 خود نیز بهره مند می شوید.
در کسب و کار من، PostcardMania، ما تخفیف های زیادی را برای سفارش به صورت عمده ارائه می دهیم که بسیاری از صاحبان مشاغل قبل از پایان سال از آن استفاده می کنند. آنها به سادگی جمع آوری می کنند که فکر می کنند چقدر بازاریابی برای سال بعد نیاز دارند و با تخفیف پیش خرید می کنند.
اگر یک کسب و کار B2B هستید، میتوانید با تشویق مشتریان خود به پیشسفارش آنچه در سال آینده نیاز دارند، پیشنهاد مشابهی را اجرا کنید تا بتوانند کسر مالیات سال جاری را دریافت کنند.
اگر میخواهید هر سال مشتریان را با پیشنهاد پایان سال هدف قرار دهید، میتوانید از ایمیل مستقیم خودکار برای هدفگیری سریعتر آنها استفاده کنید. پس از یک بار راه اندازی اتوماسیون پست مستقیم، کارت پستال ها یا نامه ها به طور خودکار هر سال بر اساس معیارهایی که شما تنظیم کرده اید، پست می شوند. این باعث صرفه جویی در وقت شما می شود و با اطمینان از اینکه هر سال بدون شکست اتفاق می افتد، درآمد را افزایش می دهد.
مطالب مرتبط: 4 محرک بازاریابی که باید همین الان راه اندازی کنید تا سال جدید خود را افزایش دهید
در پایان سال، خوشحال کننده است که بگوییم تمام تلاش خود را کردید. شما با منابع موجود بهترین کار را انجام دادید. با در نظر گرفتن این مسیرهای بازاریابی برای موفقیت، از احساس پشیمانی خودداری کنید، و سپس از پایانی که همیشه می خواستید بنویسید راضی خواهید بود.
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/3-overlooked-strategies-for-finishing-the-year-strong/481897