3 استراتژی ارگانیک بازاریابی اینستاگرام که به شما کمک می کند در طول همه گیری پیشرفت کنید

اگر بتوانید متعهد به اعمال خلاقیت و ثبات در بازاریابی خود باشید، این سه استراتژی ارگانیک برای شما دیدی را به ارمغان می‌آورد که فراتر از همه‌گیری ادامه خواهد داشت:

محتوای داستان محور

این بیماری همه گیر و پیامدهای آن قبل از پایان سال جاری از بین نمی رود. احتمالاً مشکلاتی که اکنون کسب و کارها با آن مواجه هستند ادامه خواهد داشت. با این حال، با اتخاذ استراتژی‌هایی که کارساز هستند و خلاقیت و ثبات را حفظ می‌کنند، می‌توانید خود را برای موفقیت بلندمدتی آماده کنید که حتی پس از سال 2021 ادامه خواهد داشت.

اگر صاحب کسب و کار یا بازاریاب هستید که با کسب و کاری که در رسانه های اجتماعی جدید است کار می کنید، یکی از بهترین پلتفرم ها برای تمرکز روی اینستاگرام است. چرا؟ وقتی به درستی از آن استفاده شود، یکی از بهترین پلتفرم های رسانه اجتماعی برای رشد ارگانیک است.

مطالب مرتبط: اکنون زمان ایده آلی برای سرمایه گذاری در اینفلوئنسر مارکتینگ است

اولین کلید موفقیت، خلاقیت و ثبات است

این بیماری همه گیر بازاریابان و مشاغلی را که به دنبال ردیابی سریع دنبال کنندگان خود با روش های هرزنامه و رشد ناایمن هستند محدود نکرده است. اگر یک کسب و کار واقعی را اداره می کنید که نیاز دارد مخاطبان شما به مشتری تبدیل شوند، خرید فالوور هرگز راه حل نیست. فالوورهای تقلبی صرفاً یک بشقاب غرور هستند و با مشاهده صفر کامنت روی پست‌ها و چهار لایک، جذابیت جعلی در عرض چند ثانیه از بین می‌رود. در عوض، روی هشتگ‌های هدفمند، هم در پست‌ها و هم در تعاملات خود تمرکز کنید و نتایج را مشاهده خواهید کرد.

از سوی دیگر، سازگاری بسیار مهم است. تا زمانی که ثابت نشده باشید، ارسال یک بار در هفته باعث کاهش آن نمی شود. همچنین برای یک ماه سه بار در روز پست نمی‌گذارید تا یک ماه مرخصی بگیرید و پس از شروع کریسمس دوباره به آن بپردازید.

با رونمایی از قرقره‌های اینستاگرام و رقابت بیشتر به TikTok، امسال تاکید مستقیماً روی ویدیو بوده است. ویدیوی کوتاه، ویدیوی طولانی و ویدیوی زنده، همه اینها در کتاب من #برنده است.

لایو اینستاگرام می تواند خودجوش و همچنین برنامه ریزی شده باشد. در حالت ایده‌آل، شما از هر دو رویکرد استفاده می‌کنید، اما اگر از چشم‌انداز قرار گرفتن در مقابل دوربین می‌ترسانید، برنامه‌ریزی از قبل ایده‌آل است. اگر کسب‌وکاری دارید که می‌تواند از اینفلوئنسر مارکتینگ منتفع شود، استفاده از Lives برای پیشروی گفتگوهای واقعی، تعاملی با اینفلوئنسرهای اینستاگرام یا رهبران فکری در مورد موضوعات برنامه‌ریزی شده، به مخاطبان شما الهام می‌بخشد و در عین حال اقتدار ایجاد می‌کند.

استوری های اینستاگرام می تواند نگاهی درونی به کسب و کار شما بدهد

خلاقیت همیشه نام بازی در هر پلتفرم رسانه اجتماعی خواهد بود، اما به خصوص اینستاگرام مرتبط است. اگر نمی توانید خارج از چارچوب فکر کنید و پنج دقیقه برای انجام کاری متفاوت وقت بگذارید، ممکن است تلاش را نیز فراموش کنید. این بدان معنا نیست که شما باید به اقدامات افراطی متوسل شوید مانند فیلمبرداری از اعضای تیم خود در حال چرخش از پشت بام به رنگ های برند شما (اگرچه فکر می کنم افراد زیادی وجود دارند که دوست دارند آن را ببینند)، اما باید وجود داشته باشد. بیشتر از ارسال یک بیانیه یک خطی در مورد اینکه کسب و کار شما تا چه حد عالی است با انبوهی از هشتگ های نامرتبط بی پایان دنبال می شود.

داستان‌ها قدرتمند هستند، به‌ویژه داستان‌هایی که بر احساسات کلیدی تأثیر می‌گذارند که می‌توانند تصمیمات خرید را هدایت کنند. داستان‌هایی که انسانی، برند هستند و به سفر مشتری شما متصل می‌شوند، هر بار برنده خواهند شد. در اینستاگرام، این محتوا می تواند هم در فید و هم در استوری باشد. اگر به خوبی نوشته شده باشد، این نوع محتوا می تواند بازدیدکنندگان را به سمت محصول یا خدمات شما جذب کند، احساسات آنها را درگیر کند و آنها را وادار کند که دقیقاً همان کاری را که می خواهید انجام دهند – بدون اینکه اسپم شوند. یک مثال از یک پست مبتنی بر داستان، شروع با داستان اصلی بنیانگذار شرکت یا صحبت در مورد رشد شرکت و اینکه چگونه مشتریان مسئول اصلی آن رشد هستند، می باشد. یک تصویر چرخ فلک همراه که سفر رشد را نشان می‌دهد، پست را پاپ می‌کند و تعامل را افزایش می‌دهد.

نظرات بیان شده توسط کارآفرین مشارکت کنندگان خودشان هستند.

مطالب مرتبط: چگونه اینستاگرام را به سلاح فروش نه چندان محرمانه خود تبدیل کنیم

ویدیو

مطالب مرتبط: چگونه برند خود را در صفحه کاوش اینستاگرام قرار دهیم

تعامل هدفمند هشتگ

ویدئو، به طور کلی، با نرخ بالاتری درگیر می شود و دلیل خوبی دارد. مردم حرکت را دوست دارند و اینستاگرام به شکل جدیدی از تلویزیون تبدیل شده است. سازندگان محتوا و کسب‌وکارها اغلب درباره نحوه برخورد با ویدیو زیاد فکر می‌کنند، اما همه اینها به داستان سرایی مربوط می‌شود. تا زمانی که انگیزه ای پشت محتوا وجود داشته باشد و محتوا خلاقانه باشد، درگیر خواهد شد.

Instagram Live می تواند به عنوان یک پلتفرم ارتباط با اینفلوئنسرها دو چندان شود

اگرچه فید اینستاگرام شما در حالت ایده آل باید دارای سطحی از مدیریت برای حفظ زیبایی برند باشد، استوری ها می توانند بداهه تر باشند. از داستان ها به عنوان فرصتی برای نشان دادن داستان شرکت و فعالیت های پشت صحنه خود استفاده کنید. یک خط مد راه اندازی کنید و به تازگی سیل سفارشات را دریافت کرده اید؟ تیم خود را در حال بسته بندی سفارشات نشان دهید و در عین حال کمی در مورد روز خود به اشتراک بگذارید. در طول همه‌گیری، مردم بیش از هر زمان دیگری به دنبال تماس انسانی و اصالت هستند، بنابراین آن را با مخاطبان خود در داستان‌ها واقعی نگه دارید.

قبل از همه‌گیری، برای بسیاری از کسب‌وکارهای متوسط ​​و بزرگ تأسیس شده، مخاطبان درگیر در شبکه‌های اجتماعی بیش از آن که «داشتن» باشند، «خوب داشتن» بودند. اکنون، مشاغلی که زمانی تقریباً به طور انحصاری بر بازاریابی سنتی و تجارت حضوری متکی بودند، برای بقای خود مجبور به چرخش گسترده شدند.

بدون داستان های عالی، دو استراتژی بعدی بی نتیجه خواهند بود.

سال 2020 سالی پر از شگفتی ها بوده است و بزرگترین سورپرایز در رسانه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است. این شگفتی – یک بیماری همه گیر که سال و جهان را زیر و رو کرد – فوریت جدیدی برای حضور آنلاین قوی و استراتژی کسب درآمد ایجاد کرده است.



تصاویر SOPA | گتی ایماژ

مطالب مرتبط: چرا در واقع باید پست اینستاگرام خود را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/science-technology/3-organic-instagram-marketing-strategies-that-will-help-you/359699

به عنوان مثال، تصور کنید شما یک کسب و کار مستقر در سن دیگو مانند من هستید و کسب و کار شما یک رستوران در محله Hillcrest است. فرض کنید مردم، هم محلی ها و هم بازدیدکنندگان، می خواهند رستورانی مانند رستوران شما در سن دیگو و به طور خاص در این محله پیدا کنند. از هشتگ هایی استفاده کنید که به عنوان شاخص موقعیت مکانی شما عمل می کنند، یعنی #hillcrestcoffee و #sandiegocoffeeshop. این واضح به نظر می رسد، اما بسیاری از کسب و کارها وجود دارند که به طور پیش فرض از هشتگ های عمومی و غیر هدفمند استفاده می کنند و فکر می کنند که توسط مشتری ایده آل خود کشف خواهند شد. به همین ترتیب، با جستجوی افرادی که از هشتگ هایی استفاده می کنند که ممکن است به مشتری ایده آل شما متصل شوند، به هشتگ ها ضربه بزنید. مثلا #sandiegofoodie. افرادی که از این هشتگ استفاده می کنند احتمالاً در سن دیگو زندگی می کنند و عاشق غذا خوردن در بیرون از خانه هستند. درگیر شدن با پست های آنها، گذاشتن نظرات و پرسیدن سوالات را شروع کنید. حتی انتخاب کنید که حساب های خاصی را دنبال کنید. این یک شکل از “درگیری هدفمند” است و “عمل دنبال کردن انبوه آنفالو” را تشکیل نمی دهد. تعامل ارگانیک یک استراتژی است که هرگز نمی‌میرد، زیرا در واقع مستلزم صحبت با افرادی است که متناسب با آواتار مشتری شما هستند در مقابل متوسل شدن به روش‌های ناامیدکننده مانند خرید فالوور.

دیدگاهتان را بنویسید