15 استراتژی SEO DIY که باعث افزایش دیداری من شد

15 استراتژی SEO DIY که باعث افزایش دیداری من شد

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

به عنوان یک بنیانگذار انفرادی bootstrapping pitchbob.io ، یک بستر هوش مصنوعی که به کارآفرینان در مراحل اولیه کمک می کند تا ایده های راه اندازی خود را بسازند ، زمینه های قانع کننده صنایع دستی و ایجاد اسناد را برای شتاب دهنده ها و سرمایه گذاران بسازند ، من به سرعت فهمیدم که ایجاد یک شرکت بدون بودجه خارجی به معنای یادگیری تقریباً همه کارها است-از توسعه محصول گرفته تا پشتیبانی مشتری گرفته تا پشتیبانی مشتری و حتی SEO.

در ابتدا ، من SEO را با قیمت 2000 دلار در ماه به یک آژانس برون سپاری کردم. اما با گذشت زمان ، من متوجه شدم که بازده ها هزینه را توجیه نمی کنند. بنابراین ، من تصمیم گرفتم که امور را به دست خودم برسانم. در این مقاله 15 استراتژی که من برای رشد ترافیک ارگانیک ، افزایش دید و بهبود رتبه بندی ها استفاده کردم – همه بدون تکیه بر آژانس یا بودجه گسترده.

مرتبط: 5 راه برای Bootstrap SEO هنگام بودجه سخت

1. نظارت و بهبود سلامت سایت

پایه و اساس سئو خوب عملکرد فنی است. من با تنظیم ممیزی های منظم با استفاده از ابزاری مانند Semrush و Ahrefs برای نظارت بر سلامت وب سایت خود شروع کردم. این ابزارها به شناسایی مسائلی مانند پیوندهای شکسته ، خطاهای خزنده ، سرعت صفحه آهسته و مشکلات قابلیت استفاده موبایل کمک کردند.

با نگه داشتن نمره بهداشت سایت ما بالاتر از 90 ، من اطمینان دادم که موتورهای جستجو می توانند به راحتی صفحات ما را خزیده و نمایه کنند. یک سایت سریع و بدون خطا نه تنها رتبه بهتری دارد بلکه تجربه بهتری را برای کاربران فراهم می کند ، که باعث کاهش نرخ گزاف گویی و افزایش زمان در سایت می شود ، هر دو سیگنال مثبت برای SEO.

ترتیب

ایجاد پیوند یکی از قدرتمندترین (و وقت گیر) عناصر سئو است. من شروع به دریافت ایمیل های ارتباطی از شرکت هایی که به دنبال تبادل بک لینک هستند. من به جای نادیده گرفتن آنها یا درگیر شدن در پیوندهای متقابل اساسی ، صرافی های ABC را پیشنهاد کردم.

در یک تبادل ABC Link ، سایت A پیوندها به سایت B ، پیوندهای سایت B به سایت C و پیوندهای سایت C به سایت A. این مدل از مجازات مرتبط با پیوند متقابل آشکار جلوگیری می کند و مشخصات بک لینک ارگانیک تر را ایجاد می کند. این امکان را به من داد تا بدون انجام دسترسی به سرما سنتی ، پیوندهای با کیفیت را از حوزه های معتبر بالا بسازم.

3. برای ساختن یک خوشه محتوا از AI استفاده کنید

محتوا هنوز پادشاه است ، اما ساختار ملکه است. من یک استراتژی محتوا را بر اساس خوشه بندی موضوعی تهیه کردم – صفحات ستون ساختمان با زیرنویس مرتبط با هم مرتبط است. من از ابزارهای نوشتن AI برای تولید ده ها مقاله در اطراف طاقچه خود استفاده کردم ، با تمرکز بر کلمات کلیدی دم بلند.

این ساختار سیلو به سازماندهی محتوا به طور منطقی و بهبود اقتدار موضعی در نگاه موتورهای جستجو کمک کرد. پیوند داخلی بین صفحات خوشه ای و مقالات ستون باعث افزایش خزنده شده و باعث شده سایت برای بازدید کنندگان مفیدتر شود ، که باعث افزایش معیارهای نامزدی می شود.

4. از طریق سئو چند زبانه گسترش دهید

از آنجا که کاربران ما بین المللی هستند ، من می دانستم که بهینه سازی فقط برای انگلیسی فقط دسترسی ما را محدود می کند. من از ابزارهای ترجمه AI برای ایجاد نسخه های محتوای خود به زبان های مختلف استفاده کردم. این نه تنها صفحات فرود بلکه محتوای وبلاگ و توضیحات محصول را نیز شامل می شد.

هنگامی که ما در سکوی خود به محدودیت های فنی رسیدیم ، برای مناطق خاص زیر دامنه هایی ایجاد کردیم و محتوای آن را در آنجا ترجمه کردیم. این رویکرد به ما کمک کرد تا به طور مؤثرتر به بازارهایی مانند آسیا و اروپا برسیم. همچنین به ما محتوای بومی سازی شده ، که در موتورهای جستجوگر خاص منطقه عملکرد بهتری دارد.

5. یک انجمن جامعه بسازید

موتورهای جستجو محتوای تولید شده توسط کاربر را ارزیابی می کنند. من تصمیم گرفتم که با استفاده از گفتمان برای تشویق بحث ، بازخورد و به اشتراک گذاری دانش ، یک انجمن جامعه ایجاد کنم. محتوای اولیه با استفاده از اعلان های مبتنی بر GPT برای شبیه سازی درگیری ارگانیک تولید و کاشته شد.

با ساختار دسته بندی ها در مورد کلمات کلیدی با حجم بالا و مباحث راه اندازی ، ما یک کتابخانه با محتوای قابل جستجو ایجاد کردیم که همچنان به رشد و فهرست بندی ادامه می یابد. انجمن های جامعه نه تنها سئو را هدایت می کنند بلکه تعامل را نیز عمیق تر می کنند و با کاربران اعتماد می کنند.

6. انتشار مطبوعات با داده ها

اطلاعیه های مطبوعات فقط برای PR نیست – آنها هنگام استفاده استراتژیک یک دارایی سئو قوی هستند. من با تمرکز بر روی راه اندازی ویژگی ها و به روزرسانی های مبتنی بر تحقیق ، نسخه های منتشر شده را از طریق شبکه های معتبر نوشتم و توزیع کردم.

من اطمینان حاصل کردم که هر نسخه شامل داده های اصلی یا بینش است ، که باعث می شود آنها برای روزنامه نگاران جذاب تر شوند و به احتمال زیاد در چندین سایت سندیکا شوند. هر توزیع بک لینک های معتبر ایجاد می کرد و اعتبار ما را در طاقچه ما تقویت می کرد.

7. از دایرکتوری های جهانی و طاقچه استفاده کنید

لیست های دایرکتوری یکی از قدیمی ترین تاکتیک های سئو است و هنوز هم وقتی درست انجام می شود کار می کنند. من Pitchbob.io را با دایرکتوری های جهانی ، سیستم عامل های خاص صنعت و لیست های تجاری محلی ثبت کردم. برخی به پرداخت نیاز داشتند ، اما بیشتر آنها کم هزینه بودند.

این لیست ها بک لینک های ثابت و ثابت را ارائه می دادند و ترافیک ارجاع گاه به گاه را به وجود می آوردند. آنها همچنین اقتدار دامنه ما را افزایش داده و به ما کمک کردند تا در نتایج جستجوی دم طولانی تر ظاهر شویم.

مرتبط: 8 بهترین ابزار سئو رایگان و کم هزینه برای مشاغل کوچک

8. مشارکت ها را به بک لینک تبدیل کنید

هر همکاری تجاری فرصتی برای سئو است. من عادت کردم که از شرکا ، به ویژه دانشگاه ها ، شتاب دهنده ها و بازیگران اکوسیستم با اقتدار دامنه بالا درخواست بک لینک کنم.

این فقط یک سؤال سرد نبود – من به طور معمول یک قطعه محتوا یا یک پست رسانه های اجتماعی را در اطراف مشارکت ایجاد می کردم و سپس با درخواست مودبانه برای ذکر یا پیوند در وب سایت آنها پیگیری می کردم. با گذشت زمان ، اینها به یک پروفایل بک لینک قوی با دامنه های با اعتماد بالا اضافه شدند.

9. به اسپرینت های SEO به رهبری بنیانگذار بپیوندید

من به جوامعی پیوستم که بنیانگذاران در سئو همکاری می کنند. این گروه ها اسپرینت های نوشتن محتوا و به اشتراک گذاری بک لینک را ترتیب می دهند که شرکت کنندگان از رشد یکدیگر پشتیبانی می کنند. در طول هر اسپرینت ، من به مقالات یا پیوندهای مشترک کمک کردم – و در عوض همان را دریافت کردم.

این مدل مشترک به ویژه برای بنیانگذاران انفرادی که تیمی ندارند اما می خواهند تلاش های سئو مداوم را حفظ کنند ، مفید است. این روابط را ایجاد می کند و از طریق پشتیبانی همسالان ، دید را گسترش می دهد.

10. به یک کمک کننده رسانه تبدیل شوید

کمک به یک انتشارات معتبر بالا می تواند ردپای سئو شما را به طرز چشمگیری بهبود بخشد. من درخواست کردم و به عنوان مشارکت کننده در یک پلت فرم رسانه تجاری پذیرفته شدم. نوشتن مقالاتی در مورد کارآفرینی و نوآوری به من این امکان را می دهد تا ضمن به اشتراک گذاشتن بینش های ارزشمند ، دارای بک لینک با کیفیت باشم.

حتی اگر ترافیک مستقیم از این مقالات متوسط ​​باشد ، ارزش سئو پیوند دادن از یک دامنه مورد احترام تفاوت بزرگی ایجاد کرده است. همچنین هنگام دستیابی به شرکای یا مشتریان بالقوه ، اعتبار را بهبود بخشید.

11. از سیستم عامل های معاملات Lifetime برای SEO استفاده کنید

ارسال به سیستم عامل های معامله SaaS به ما کمک کرد تا هم در معرض قرار گرفتن در معرض و هم بک لینک های قوی قرار بگیریم. این سیستم عامل ها اغلب صفحات محصول همیشه سبز را ایجاد می کنند که نمایه می شوند و به سایت شما پیوند می خورند.

این یک استراتژی SEO کمتر شناخته شده است ، اما روشی که با گذشت زمان ارزش را به همراه دارد-به خصوص اگر معامله شما از وبلاگ نویسان وابسته یا انجمن های جامعه توجه کند.

12. راه اندازی شکار محصول

راه اندازی Hunt Product یک نقطه عطف بود. برنده شدن “محصول روز” ده ها لینک بک را از وبلاگ ها ، خبرنامه ها و دایرکتوری هایی که پوشش محصول شکار محصول را پوشش می دهد ، به دست آورد.

این رویداد همچنین ترافیک مستقیم را به همراه داشت و به ایجاد اثبات اجتماعی کمک کرد ، که به نوبه خود شانس وب سایت های دیگر را که از ما یاد می کنند افزایش داد – یکی دیگر از مزایای غیرمستقیم دیگر برای سئو.

13. شریک با رویدادها و کنفرانس ها

ما با هر رویداد ، چه بصورت آنلاین و چه حضوری ، به عنوان یک فرصت احتمالی بک لینک رفتار کردیم. شرکت در رویدادهای راه اندازی ، Hackathons یا Engagements صحبت کردن به ما اجازه می دهد تا در وب سایت های رویداد و صفحات شریک نمایش داده شویم.

این موارد اغلب شامل آرم ها و توضیحات شرکت با بک لینک ، کمک به اقتدار دامنه ما و کمک به ساخت ردپای دیجیتال ما است.

14. از پادکست ها به عنوان دروازه های بک لینک استفاده کنید

اگرچه من هنوز این استراتژی را به طور کامل پیاده سازی نکرده ام ، بسیاری از بنیانگذاران گزارش می دهند که مصاحبه در پادکست های کوچک می تواند منجر به بک لینک هایی در سیستم عامل هایی مانند Spotify ، Apple و Google Podcasts شود. حتی اگر پادکست خود مخاطب کمی داشته باشد ، شبکه توزیع سیگنال های SEO قوی را ارائه می دهد.

در آینده نزدیک ، من قصد دارم این کار را با حضور در پادکست های متمرکز بر استارتاپ و نظارت بر نتایج سئو انجام دهم.

15. به اصول احترام بگذارید

سرانجام ، من هرگز از اصول اولیه غفلت نکردم. هر یک از صفحات مهم فرود ما حاوی محتوای اصلی و اصلی است – برای اطلاع رسانی به کاربران و رضایت موتورهای جستجو. جلوگیری از صفحات نازک و اطمینان از بهینه سازی کلمات کلیدی به ما در حفظ رتبه های مداوم در صفحات اصلی کمک کرد.

در حالی که بسیاری از بنیانگذاران تاکتیک های پیشرفته ای را تعقیب می کنند ، صرف نوشتن مطالب خوب و مفید اغلب پایدارترین استراتژی از همه است.

مرتبط: نحوه استفاده از سئو مانند یک تجارت بزرگ – در بودجه تجارت کوچک

سئو به بودجه گسترده ای احتیاج ندارد – به سازگاری ، کنجکاوی و تمایل به یادگیری نیاز دارد. من به عنوان یک بنیانگذار انفرادی ، آنچه را که به نظر می رسید یک رمز و راز گران قیمت به یک سیستم قابل پیش بینی تبدیل شده است.

شما لازم نیست که به هر ظرافت سئو تسلط داشته باشید ، اما با تمرکز بر ساختار ، مشارکت و محتوا ، می توانید یک موتور ترافیکی ثابت و مقیاس پذیر بسازید که حتی در هنگام خواب کار می کند. اگر من آن را انفرادی کردم ، می توانید این کار را نیز انجام دهید.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/15-diy-seo-strategies-that-boosted-my-startups-visibility/489076

دیدگاهتان را بنویسید