12 ابزار تجزیه و تحلیل رایگان اینستاگرام برای تقویت استراتژی شما

12 ابزار تجزیه و تحلیل رایگان اینستاگرام برای تقویت استراتژی شما

فراخوانی همه بازاریابان! آیا آماده هستید تا نمایه خود را در اینستاگرام بالا ببرید؟ اینستاگرام یک مین طلای شرکتی است که 1 میلیارد کاربر ماهانه حیرت انگیز دارد. نکته مهم این است که ایجاد یک برنامه بازاریابی خوب نیاز به تعادل ایده آل آمار و بینش دارد. اینجا جایی است که ما درگیر می شویم! با استفاده از این لیست با دقت از 12 ابزار رایگان تجزیه و تحلیل اینستاگرام ، آماده کشف اسرار موفقیت اینستاگرام باشید. با کمک این فن آوری ها ، می توانید تصمیمات بازاریابی مبتنی بر داده را به طور مؤثرتر از گذشته اتخاذ کنید ، از نظارت در تعامل تا شناسایی جمعیتی هدف. این فرصت خارق العاده را برای بهبود بازی اینستاگرام خود نگذارید! با هم ، ما می توانیم پتانسیل بازاریابی شما را کاملاً درک کنیم.

چرا شما باید به عنوان مدیر رسانه های اجتماعی یا صاحب آژانس ، وقت خود را برای تجزیه و تحلیل فعالیت اینستاگرام ، آمار و داده ها صرف کنید؟

خوب ، با نگاهی به این داده ها به شما کمک می کند تا درک کنید که چگونه اینستاگرام به عنوان یک کانال بازاریابی انجام می شود ، به عنوان بخشی از استراتژی کلی بازاریابی شما ، به رشد اینستاگرام کمک می کند ، سوالات مشتری را افزایش می دهد ، از طریق پیام رسانی با مشتریان در یک سطح شخصی ارتباط برقرار می کند و به شما می دهد امکان ارتباط با تأثیرگذار که می توانند دسترسی شما را تقویت کنند.

اگر از ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام استفاده نمی کنید ، می توانید:

  • نزدیک شدن به بازار هدف اشتباه روی سیستم عامل
  • فرصت های فروش یا ارتباط با مخاطبان خود را ضبط نکنید
  • نام تجاری خود را نادرست نشان دهید
  • ارسال ترافیک بی ربط و بی علاقه به وب سایت شما
  • ارسال مطالب به اندازه کافی به اندازه کافی
  • ارسال محتوایی که به اندازه کافی برای مخاطبان شما جذاب نیست
  • از دست دادن در ذکرهای اجتماعی ، برچسب ها و سایر سیگنال های اجتماعی

بنابراین اگر می خواهید موج رشد اینستاگرام را سوار کنید ، باید تجزیه و تحلیل اینستاگرام را جدی بگیرید. بیایید با صحبت در مورد برخی ابزارهایی که به شما در درخشش برند اینستاگرام خود کمک می کند ، شروع کنیم.

شماره 1: iconosquare

این یک ابزار عالی برای “نگاه فراتر از اعداد” است. اکنون بیش از 25000 آژانس از آن استفاده می کنند ، زیرا بینش های پیشرفته تحلیلی را با فرمت به راحتی قابل درک ارائه می دهد ، در حالی که به شما امکان می دهد عملکرد اینستاگرام خود را در برابر معیارهای صنعت مقایسه کنید.

در اینجا آنچه این ابزار برای آن عالی است آمده است:

  • شما می توانید معیارهایی مانند دسترسی اجتماعی ، تعامل ، برداشت ، رشد اینستاگرام و موارد دیگر را برای همه پست های تبلیغاتی اینستاگرام خود درک کنید.
  • گزارش های PDF را برای کلیه حساب های اینستاگرام که مدیریت می کنید ، تولید کنید ، که نشان از تقسیم بین ارگانیک و ترافیک پرداخت شده در تمام معیارها دارد.
  • چندین حساب اینستاگرام را به عنوان مدیر رسانه های اجتماعی یا صاحب آژانس مدیریت کنید.
  • برنامه ریزی کنید که محتوای شما در حساب اینستاگرام شما ارسال شود ، بنابراین می توانید روی جنبه های استراتژیک استراتژی بازاریابی خود تمرکز کنید ، در حالی که این ابزار تمام کارهای سخت دستی ارسال محتوا را برای شما انجام می دهد.
  • تجزیه و تحلیل رقیب را انجام دهید ، هنگامی که برند شما در اینستاگرام برچسب گذاری یا ذکر شده است ، به نظرات مشتری پاسخ دهید ، بنابراین هرگز یک مکالمه مهم را از دست ندهید و عملکرد هشتگ های اینستاگرام خود را پیگیری کنید.

آزمایش رایگان:

آنها یک آزمایش 14 روزه را ارائه می دهند که در آن می توانید Analytics اینستاگرام خود را به صورت رایگان مشاهده کنید ، بدون نیاز به کارت اعتباری ، بنابراین می توانید بلافاصله روی این ابزار شروع کنید. بهترین بخش در مورد این ابزار این است که به راحتی در تلفن هوشمند قابل دسترسی است زیرا به کاربران خود امکان بارگیری یک برنامه موبایل را ارائه می دهد.

یکی دیگر از مزایای عالی که این ابزار به شما ارائه می دهد امکان انجام یک ممیزی کاملاً جامع برای اطمینان از اینکه هر حساب اینستاگرام شما مدیریت می کنید کاملاً کامل است. شما همچنین می توانید در پایان حسابرسی نمره کسب کنید تا به شما بگویید که چگونه با بازاریابی اینستاگرام خود عمل می کنید ، طبق تصویر زیر:

تجزیه و تحلیل اینستاگرام به صورت رایگان

شما بینش های مشخصی در مورد چگونگی بهبود کمپین های بازاریابی اینستاگرام خود دریافت خواهید کرد ، که هرگز مهم نیست که استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما چقدر خوب باشد.

شماره 2: نانوایان اجتماعی

این یک ابزار فوق العاده بصری است که در مورد محبوب ترین و بهترین عملکردهای شما ، هشتگ ها ، فیلترها و موارد دیگر به شما می گوید. خط بازار بازاریابی آنها در صفحه فرود آنها می گوید: “بیاموزید که مخاطبان شما چه چیزی را دو برابر می کند” ، دقیقاً همان چیزی است که شما یاد خواهید گرفت.

تجزیه و تحلیل اینستاگرام نانوایان اجتماعی به صورت رایگانتجزیه و تحلیل اینستاگرام نانوایان اجتماعی به صورت رایگان

نکته جالب در مورد این ابزار اینستاگرام این است که شما می توانید آن را به Google Analytics خود وصل کنید و برای هر دو حساب شخصی و تجاری به دنبال بینش باشید. این ابزار به شما اجازه می دهد تا تجزیه و تحلیل اینستاگرام خود را به صورت رایگان مشاهده کنید ، و بهتر است برای یادگیری در مورد پست هایی که حداکثر تعداد نظرات ، توزیع همه شما در طول ماه ، بیشترین کاربران و هشتگ های برتر را دعوت کرده است ، استفاده کنید. نمای داشبورد آنها را به شرح زیر ببینید:

تصویر نمایش داشبوردتصویر نمایش داشبورد

شما می توانید دیدگاه پرندگان را از رفتار مخاطبان خود بدست آورید ، بتوانید شخصیت کاربران اینستاگرام را نقشه برداری کنید تا بدانید مخاطبان شما واقعاً کیستند و درگیری اینستاگرام خود را از نزدیک نظارت کنید تا راه هایی برای جلب توجه و علاقه مخاطبان اینستاگرام خود پیدا کنید.

شماره 3: پیکسلی

Pixlee ابزاری دیگر است که به شما امکان می دهد تجزیه و تحلیل اینستاگرام خود را به صورت رایگان مشاهده کنید. این برای شناسایی تأثیرگذار برتر که می توانند به شما در تقویت دسترسی به محتوای خود کمک کنند ، بسیار عالی است. این ابزار گزارش های هفتگی عمیق در مورد طرفداران برند را ارائه می دهد ، بنابراین می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید و برای تبخیر از برند خود به آنها کمک کنید.

مانند بسیاری دیگر از ابزارهای تحلیلی اینستاگرام ، این یکی همچنین به شما امکان می دهد عملکرد هشتگ را ردیابی کنید ، رشد اینستاگرام خود را رصد کنید و جذاب ترین پست های خود را شناسایی کنید. با این حال ، تمرکز اصلی این ابزار ردیابی و تجزیه و تحلیل تأثیرگذار است.

تجزیه و تحلیل اینستاگرام به صورت رایگانتجزیه و تحلیل اینستاگرام به صورت رایگان

شماره 4: بعداً

با استفاده از این ابزار می توانید تعامل اجتماعی خود را افزایش داده ، داستان های اجتماعی خود را تقویت کرده و رشد اینستاگرام را به طور کلی هدایت کنید. نکته برجسته این ابزار توانایی مقایسه نرخ تعامل در پست های مختلف است.

این به شما این امکان را می دهد که بر اساس نرخ درگیری آنها ، نوع پست هایی را که عملکرد خوبی دارند ، رتبه بندی کنید. همچنین به شما این امکان را می دهد تا ببینید که بهترین زمان برای ارسال بر اساس زمانی که دنبال کننده هستید ، چه چیزی برای ارسال وجود دارد و به شما امکان می دهد از داده های مکان برای مشخص کردن مناطق برتر برای ارسال محتوا استفاده کنید.

با استفاده از این بینش ها ، شما قادر خواهید بود پیروان اینستاگرام مناسب را جذب کرده و رشد اینستاگرام خود را افزایش دهید.

شماره 5: HYPEAUDITOR

این برنامه Analytics اینستاگرام به طور خاص برای ساخت بازاریابی تأثیرگذار اینستاگرام مؤثرتر ، شفاف و منصفانه تر است. به عنوان یک ابزار هوش مصنوعی ، به شما کمک می کند تا تأثیرگذار جعلی را پیدا کنید و از طریق حسابرسی فعالیت های اجتماعی آنها ، موارد واقعی را پیدا کنید و به شما اجازه می دهد تا برای طولانی مدت کمپین های تأثیرگذار اینستاگرام را انجام دهید. شما یاد می گیرید که فقط در آن تأثیرگذار که مخاطب هدف با کیفیت دارند سرمایه گذاری کنید و بقیه را از بین ببرید.

تأثیرگذار را کشف و تجزیه و تحلیل کنیدتأثیرگذار را کشف و تجزیه و تحلیل کنید

این ابزار دارای طرحی است که به شما امکان می دهد تا به تجزیه و تحلیل اینستاگرام خود برای افراد نگاه کنید ، و همچنین برنامه های دیگری را برای آژانس ها ، صاحبان مشاغل کوچک و یک برنامه “فقط گزارش” ارائه می دهد که به شما امکان می دهد گزارش های دقیق تری را در اعتبار اینستاگرام تأثیرگذار بارگیری کنید. همچنین برخی از سیستم عامل های جایگزین مشابه مانند Modash یا Grin وجود دارد که می تواند داده ها را در تأثیرگذار اینستاگرام ارائه دهد.

شماره 6: آنالیزا

تجزیه و تحلیل اینستاگرام Analisa به صورت رایگانتجزیه و تحلیل اینستاگرام Analisa به صورت رایگان

این ابزار برای بازاریابی تأثیرگذار ، به ویژه برای مشاغل کوچک بسیار عالی است. این امکان را به شما می دهد تا پروفایل های تأثیرگذار ، تعیین ترکیب مخاطبان خود را تجزیه و تحلیل کنید و داده های آنها را تجزیه و تحلیل کنید تا در مورد ماهیت “لایک ها” و “نظرات” در پروفایل آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید تا بتوانید در مورد انتخاب حق انتخاب آگاهانه ای داشته باشید تأثیرگذار

2 نوع اصلی گزارش وجود دارد که می توانید با این ابزار اجرا کنید ، یعنی

  • گزارش حساب ، که تمام داده های مورد نیاز خود را در رابطه با نمایه اینستاگرام به شما می دهد.
  • گزارش هشتگ به شما بینش های مشخصی در مورد نحوه عملکرد هشتگ شما می دهد.

این ابزار به شما امکان می دهد تا برای اولین بار در تجارت کوچک خود به آنالیز اینستاگرام تأثیرگذار بالقوه خود نگاه کنید و همچنین در صورت تمایل به تجزیه و تحلیل دقیق تر اینستاگرام ، یک برنامه حق بیمه پرداخت شده را نیز ارائه می دهد.

شماره 7: پیگیری دنبال کنندگان

این برنامه برای تجزیه و تحلیل داده های اینستاگرام شما در زمینه پیروی از حساب اینستاگرام شما بسیار مفید است و چه کسی آن را غافل می کند. با ردیابی فعالیت پیروان خود ، می توانید تعیین کنید که در جذب پیروان جدید چقدر مؤثر هستید و سپس علاقه آنها به محتوای خود را حفظ می کنید. شما همچنین می توانید Unsollowers ، مسدود کننده ها و لایک های حذف شده خود را ردیابی کنید. این برنامه فقط در دسترس کاربران iOS است.

دنبال کنندگان برای تأثیرگذار پیگیری می کننددنبال کنندگان برای تأثیرگذار پیگیری می کنند

شماره 8: Squarelovin

این یک ابزار خارق العاده برای کشف بینش در مورد رشد اینستاگرام شما ، پیگیری و نظرات ، مرور عملکرد پست ها و تعامل مخاطبان است. Squarelovin به شما کمک می کند تا درک کنید چه زمانی پست های شما توسط مخاطبان شما دریافت می شود. شما همچنین می آموزید که بهترین هشتگ ها و فیلترها برای استفاده از آن برای تقویت دسترسی خود کدام یک هستند. شروع کار آسان است ، تمام آنچه شما نیاز دارید نام ، آدرس ایمیل و رمز عبور شما است.

تصاویر ثبت نام Squarelovinتصاویر ثبت نام Squarelovin

شماره 9: برنامه Crowdfire

Crowdfire با کمک به کاربران به دنبال کردن پیروان بالقوه در اینستاگرام ، ردیابی رشد آنها و پیدا کردن افراد مرتبط با مخاطبان هدف خود ، یک ویژگی برجسته را ارائه می دهد. علاوه بر این ، این امر در شناسایی پیروان غیرفعال کمک می کند و امکان ایجاد مجدد از طریق محتوای قانع کننده را فراهم می کند. با داشتن یک نسخه رایگان برای یک کاربر واحد ، یک برنامه افزودنی مناسب برای به اشتراک گذاری محتوا ، قابلیت های مربوط به درمان تصویر و توصیه های ارزشمند هشتگ ، Crowdfire به عنوان ابزاری جامع برای تقویت حضور در اینستاگرام فرد ظاهر می شود.

شماره 10: بینش اینستاگرام

اینستاگرام ابزار بینش خاص خود را دارد که در صورت داشتن یک حساب کاربری با آنها به آنها دسترسی خواهید داشت. این ابزار بینش های اساسی در مورد جنسیت ، مکان ، دامنه سنی مخاطبان خود را ارائه می دهد ، در حالی که مخاطبان شما با اکثر ، دسترسی ، بازدید از پروفایل و کلیک های وب سایت درگیر می شوند. در اینجا آنچه بینش های نمایش داده شده در این ابزار به نظر می رسد:

تجزیه و تحلیل اینستاگرام به صورت رایگانتجزیه و تحلیل اینستاگرام به صورت رایگان

و البته ، این امکان را به شما می دهد تا پس از راه اندازی حساب کاربری خود در اینستاگرام ، تجزیه و تحلیل اینستاگرام خود را به صورت رایگان مشاهده کنید. بنابراین شما می توانید در هیچ وقت شروع کنید!

شماره 11: SmartMetrics

SmartMetrics خود را به عنوان “حساب کامل اینستاگرام و ابزار تجزیه و تحلیل هشتگ” مارک می کند. به بیش از 1000 کاربر اعتماد دارد ، بنابراین کاملاً واضح ، محبوبیت در حال رشد است. این امکان را به شما می دهد تا اطلاعات مربوط به جغرافیای پیروان ، اطلاعات جمعیت شناختی و سن ، نرخ تعامل و تجزیه و تحلیل رقبا را کشف کنید. این می تواند به روزرسانی های ساعتی به شما ارائه دهد و به شما امکان می دهد تمام بینش ها و داده ها را به قالب های داده PDF و CSV صادر کنید.

از آنجا که این ابزار برای مارک ها و آژانس ها طراحی شده است ، به شما کمک می کند تا از همه حساب های اینستاگرام که مدیریت می کنید ، از چشم پرندگان استفاده کنید. در کنار هشتگ اینستاگرام و تجزیه و تحلیل حساب ، این ابزار همچنین دارای یک عملکرد “ردیابی” است که به شما امکان می دهد ذکرهای اینستاگرام را ردیابی کنید ، بنابراین می توانید به هر کسی که شما را در زمان واقعی ذکر می کند پاسخ دهید. SmartMetrics به شما امکان می دهد با یک آزمایش 14 روزه ، بدون نیاز به کارت اعتباری ، Analytics اینستاگرام خود را به صورت رایگان مشاهده کنید.

شماره 12: SnoopReport

تجزیه و تحلیل اینستاگرام به صورت رایگانتجزیه و تحلیل اینستاگرام به صورت رایگان

SnoopReport ردیاب کامل فعالیت اینستاگرام شماست و به شما امکان می دهد ببینید که کاربر چه محتوایی را دوست دارد ، اظهار نظر می کند و چه کسی را دنبال می کند. بهترین بخش در مورد این ابزار ، توانایی آن در کمک به شما در پیگیری کسانی است که از رقبای خود پیروی می کنند و از استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود پرده برداشتند. شما در مورد اینکه کدام کاربران با اکثر آنها در تعامل هستند ، می آموزید ، بنابراین می توانید یک رویکرد مشابه را با چرخش منحصر به فرد خود در آن اتخاذ کنید.

در حالی که ثبت نام رایگان است ، آنها برنامه های اشتراک ماهانه را با نرخ های بسیار مقرون به صرفه ارائه می دهند و به شما امکان می دهند از ویژگی های پیشرفته آنها استفاده کامل کنید.

تجزیه و تحلیل اینستاگرام به صورت رایگان

بیشترین استفاده را از این ابزارها برای مدیریت حساب های اینستاگرام مانند یک حرفه ای! اگر نسخه های رایگان را دوست دارید ، همیشه می توانید از ویژگی های پیشرفته تر آنها برای تقویت رشد و تعامل اینستاگرام استفاده کنید.

  • کای در حال نگه داشتن یک لوح و برای عکس پروفایل خود استکای در حال نگه داشتن یک لوح و برای عکس پروفایل خود است

    Kaye Sitchon همه چیز در مورد ابزارها و خدمات اینستاگرام است که به مارک ها کمک می کند تا بازی خود را تنظیم کنند. او برای یافتن بهترین منابع برای آسانتر و مؤثرتر بازاریابی اینستاگرام ، دست به دست هم داده است. وقتی کای در حال کاوش در ابزارهای جدید نیست ، او به احتمال زیاد قصد دارد ماجراجویی سفر بعدی خود را یا غواصی به یک کتاب عالی کند!

    مشاهده همه پست ها

مجله ترفندهای اینستاگرام

12 Free Instagram Analytics Tools You Can Use Today

دیدگاهتان را بنویسید