11 ایده پست اینستاگرام برای هر فصل تعطیلات

11 ایده پست اینستاگرام برای هر فصل تعطیلات

فصل جشن نزدیک است: مردم منتظر قهوه زنجبیل داغ، فیلم های فصلی و ژاکت های زشت کریسمس هستند. این دوره همچنین برای هدیه دادن بسیار مناسب است، بنابراین مردم در طول فصل تعطیلات دلارهای زیادی خرج می کنند بسیار مورد نیاز: 46٪ از کل خریدهای تعطیلات به صورت آنلاین انجام می شود، Gen Xers به ​​طور متوسط ​​782 دلار در ایالات متحده در طول فصل تعطیلات خرج می کند، و خرید تعطیلات می تواند تا 30٪ از کل خرده فروشی ها را تشکیل دهد. آیا نمی خواهید بخشی از هزینه های این تعطیلات را بگیرید؟ ایده های پست اینستاگرام کلید موفقیت بازاریابی در تعطیلات هستند!

برای خریداران تعطیلات، هرگز زود نیست که به دنبال هدایای تعطیلات بگردند، بنابراین مارک ها در هر اندازه و شکل باید ایجاد و پست کنند. محتوای فصلی که مشتریان را تشویق به خرید از آنها می کند. اگر از بازاریابی اینستاگرام برای رشد کسب و کار استفاده می کنید، در اینجا 11 ایده پست اینستاگرام وجود دارد که می توانید در این فصل تعطیلات استفاده کنید:

1. راه اندازی محصول تعطیلات

بر کسی پوشیده نیست که مشتریان مدرن گزینه‌های زیادی در اختیار دارند، و جدا شدن از جمعیت و جلب توجه آنها دشوار است، مگر اینکه چیزی منحصر به فرد برای ارائه داشته باشید. بنابراین، شرکت‌های بیشتری قصد دارند در طول فصل تعطیلات، محصولات خود را در تعطیلات اعلام کنند. محصولات جدید تبلیغات ایجاد می کنند، بنابراین مشتریان بیشتری را جذب می کنند که به معنای افزایش آگاهی و فروش برند است.

در اینجا آمده است که چگونه Peet’s Coffee یک مورد علاقه جدید تعطیلات را اعلام می کند:

منبع تصویر

راه اندازی یک محصول جدید در طول فصل تعطیلات یک راه اثبات شده برای شگفت زده کردن مشتریان و جلب توجه خریداران بالقوه است. با این حال، برای اعلام راه اندازی محصول خود تا آخرین لحظه منتظر نمانید – به تبلیغ آن در اینستاگرام فکر کنید، زیرا زمان می برد تا مشتریان در مورد محصول جدید هیجان زده شوند.

2. محصولات فصلی

هر فصل تم ها و سنت ها و محصولات فصلی خود را دارد. دوره جشن برای محصولات فصلی مختلف مانند لاته نان زنجبیلی، ژاکت های کریسمس زشت، و شمع ها شناخته شده است. از آنجایی که این محصولات برای مدت کوتاهی در دسترس هستند، هیجان فصلی ایجاد می کنند و خریداران تعطیلات را تشویق می کنند تا بیشتر از شما خرید کنند. علاوه بر این، محصولات فصلی از نوستالژی استفاده می کنند و حال و هوای جشن را ایجاد می کنند.

فقط نگاهی به این دونات های تعطیلات از Krispy Kreme بیندازید:

منبع تصویر

اگر شرکت شما محصولات فصلی را به مشتریان خود ارائه می دهد، مهم است که از اینستاگرام استفاده کنید تا به خریداران احتمالی اطلاع دهید که آنها برای یک ماه یا فصل خاص در دسترس هستند زیرا باعث ایجاد سر و صدا در اطراف شرکت شما می شود و فروش را افزایش می دهد.

3. نسخه محدود

اجرای یک کمپین نسخه محدود ایده دیگری است که می تواند در فصل خرید تعطیلات باعث سر و صدا در اطراف شرکت شما شود. از نظر روانشناسی ثابت شده است که مردم می‌خواهند بخشی از چیزی خاص باشند، بنابراین وقتی شرکت‌ها اقلام مارکی را ایجاد می‌کنند که برای مدت زمان مشخصی در یک بازار خاص در دسترس هستند، به جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی کمک می‌کند. بررسی کنید که Lancome چگونه این کار را انجام داد:

پست اینستاگرام Lancome Emily in Paris در نسخه محدود

آیا می خواهید بهترین قسمت را بدانید؟ راه‌اندازی نسخه‌های محدود پرفروش‌ها راهی اثبات‌شده برای ایجاد حس فوریت و در نتیجه افزایش فروش تجارت الکترونیک است. چرا؟ مردم می‌ترسند چیزی مهم را از دست بدهند، بنابراین وقتی برایشان فشار می‌آید، خریدهای فوری انجام می‌دهند.

4. UGC فصلی

مشتریان مدرن به محتوا و تبلیغات برند اعتماد ندارند. آنها قبل از تصمیم گیری برای خرید به دنبال اثبات اجتماعی هستند. برای اکثر خریداران، اگر ارتشی از طرفداران وفادار دارید که بدون دریافت پول، اخبار شرکت شما را پخش می کنند، ارزش امتحان کردن را دارد. بنابراین، جای تعجب نیست که محتوای ایجاد شده توسط کاربر (UGC) تعامل بالاتری پیدا می کند.

برندها در هر اندازه و شکلی قدرت UGC را می دانند، بنابراین سعی می کنند محتوای ساخته شده از طرفداران را در استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی قرار دهند. و اگر می خواهید توجه خریداران تعطیلات را به خود جلب کنید، باید محتوای فصلی تولید شده توسط کاربر را منتشر کنید، و Cluse یک مثال عالی از این استراتژی در عمل است:

منبع تصویر

برای تشویق فالوورهای خود برای UGC، باید از Cluse بیاموزید و هر بار که نویسندگان محتوای آنها را در نمایه اینستاگرام خود منتشر می کنید، آنها را تگ کنید: در طبیعت ما این است که هوس به رسمیت شناختن کنیم، بنابراین اگر دنبال کننده ها محتوای تولید شده توسط کاربر را تولید کنند، احتمال بیشتری دارد. فرصتی برای برجسته شدن در حساب خود داشته باشید.

5. فروش لحظه آخری

وقتی نوبت به خرید هدایا می رسد، خریداران تعطیلات اغلب تعلل می کنند. در واقع، در اطراف 134 میلیون نفر برای خرید تعطیلات در “Super Saturday”، آخرین شنبه قبل از کریسمس، برنامه ریزی کنید. ناگفته نماند که این مشتریان تحت فشار زمان هستند، اما می خواهند پیشنهادات جذابی نیز پیدا کنند. بنابراین، شرکت ها باید هنگام برنامه ریزی کمپین های بازاریابی تعطیلات خود، خریداران لحظه آخری تعطیلات را در نظر بگیرند. به عبارت ساده، اگر می خواهید فروش اینستاگرام را در این فصل تعطیلات افزایش دهید، مهم است که یک فروش لحظه آخری اجرا کنید.

بررسی کنید چگونه رطوبت شیا انجام داد:

منبع تصویر

تکنیک بازاریابی بخر، یکی بگیر (BOGO) جدید نیست. همیشه در بین بازاریابان و مشتریان محبوب بوده است زیرا به افزایش فروش کمک می کند. Shea Moisture با ارائه یک تخفیف قابل قبول برای محصول دوم سعی در بهبود این تکنیک دارد. Shea Moisture نه تنها اطلاعات مربوط به معامله را به اشتراک می گذارد، بلکه اطلاعات متن اصلی را نیز روی تصویر قرار می دهد تا توجه مشتریان بالقوه را به خود جلب کند.

6. معاملات با زمان محدود

کی دیگه میخواد کسب درآمد در اینستاگرام? هیچ راه بهتری برای تبدیل فالوورها به مشتری از ارائه معاملات محدود زمانی که افراد را تشویق می‌کند تا خرید را سریع‌تر انجام دهند، وجود ندارد. در طبیعت ما این است که به دنبال معاملات و پیشنهادات جذاب باشیم، بنابراین مردم می‌ترسند تخفیف‌ها را از دست بدهند و بنابراین خریدهای فوری انجام می‌دهند.

جمعه سیاه یک شروع غیر رسمی برای خرید تعطیلات است و میلیون ها مشتری منتظر این روز هستند تا بهترین معاملات را پیدا کنند. با این حال، دوشنبه سایبری در حال افزایش محبوبیت است و خود را در صدر جدول تثبیت کرده است بزرگترین روزهای خرید. از آنجایی که مشتریان آماده اند پول خود را خرج کنند، شرکت ها سعی می کنند بهترین معاملات را با زمان محدود ارائه دهند. Beach Body یک مثال خوب است:

منبع تصویر

تخفیف ها مشتریان را جذب می کنند و اگر به خریداران خود فرصتی برای پس انداز پول زیادی بدهید، احتمالاً بیشتر از شما خرید خواهند کرد. وقتی درصدهای قابل توجهی مانند 50% + را برای محصولات خاص اعمال می کنید، در اطراف شرکت خود تبلیغات ایجاد می کنید و دنبال کنندگان بیشتری را به مشتری تبدیل می کنید.

7. نکات فصلی

دوره جشن شلوغ ترین فصل در طول سال است زیرا مردم درگیر وظایف بسیاری هستند. از تزئین خانه های آنها گرفته تا انتخاب هدیه برای دوستان و خانواده، چیزهای زیادی وجود دارد که ما باید برای لذت بردن از تعطیلات به آنها رسیدگی کنیم. اگرچه اکثر مردم آماده سازی تعطیلات را دوست دارند، اما به دنبال نکاتی عملی برای آسان تر و بهتر کردن روند هستند. برای برندها، این به معنای فرصتی عالی برای مراقبت از مشتریان خود، به دست آوردن وفاداری به برند و تبلیغ واقعی محصولات است.

برای مثال Overstock را در نظر بگیرید. از آنجایی که این شرکت محصولات مختلفی را برای خانه شما ارائه می دهد، جای تعجب نیست که از یک ویدیو برای به اشتراک گذاشتن نکاتی در مورد دکوراسیون خانه برای فصل جشن استفاده می کند زیرا به اثبات تخصص خود کمک می کند.

منبع تصویر

در ابتدا، به نظر می رسد که فقط مارک های بزرگ با بودجه بازاریابی قوی می توانند از پس ساخت ویدیوهای رسانه های اجتماعی برآیند. با توجه به محبوبیت محتوای ویدیویی، برای مشاغل در هر اندازه و شکلی ضروری است. علاوه بر این، بسیاری از ابزارهای طراحی با استفاده آسان، استفاده از ویدیوها را برای مشاغل کوچک آسان می کند و بنابراین توجه را به خود جلب می کند و دنبال کنندگان اینستاگرام آنها را درگیر می کند.

8. گیف های فصلی

فصل تعطیلات فقط تبلیغ محصولات شما نیست. این همچنین در مورد ایجاد یک حال و هوای جشن است. بیشتر مردم در مورد تعطیلات پیش رو هیجان زده هستند، بنابراین می خواهند احساسات خود را با دوستان خود در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. با محبوبیت محتوای کوتاه مدت، بسیاری از افراد برای بیان احساسات خود استوری اینستاگرام ایجاد می کنند. به علاوه، مردم تمام تلاش خود را می کنند تا استوری های خود را با ویژگی های مختلف سفارشی کنند و اغلب از GIF و استیکر برای منحصر به فرد کردن محتوای خود استفاده می کنند.

اگر می‌خواهید از مشتریان خود مراقبت کنید و فرصت‌های جدیدی برای برندسازی ایجاد کنید، می‌توانید گیف‌های فصلی ایجاد کنید زیرا جذاب و به موقع هستند. به عنوان مثال، استارباکس مجموعه ای از استیکرهای فصلی و GIF را به افتخار فصل پاییز راه اندازی کرده است.

منبع تصویر

استارباکس گیف‌ها و برچسب‌هایی با نام تجاری ایجاد می‌کند که محصولات آن‌ها را نشان می‌دهند، بنابراین کاربران وقتی این برچسب‌ها را در استوری اینستاگرام به اشتراک می‌گذارند، برند را تبلیغ می‌کنند. استارباکس برای تبلیغ استیکرها و GIF های خود آپلود کرده است چندین عکس در یک پست اینستاگرام برای نشان دادن همه تصاویر جای تعجب نیست که اینستاگرامرها عاشق سفارشی کردن استوری های خود با استیکرها و GIF هستند، بنابراین راه اندازی مجموعه فصلی استیکرها راهی عالی برای جلب توجه آنها و تبلیغ محصول شما است.

9. ایده های هدیه

متوسط ​​خریدار تعطیلات خرید 16 هدیه در طول فصل تعطیلات قبلی از آنجایی که مشتریان هدایای زیادی را برای عزیزترین و نزدیک ترین خود خریداری می کنند، جای تعجب نیست که ایده های هدیه مورد تقاضا باشد. به عبارت ساده، مصرف کنندگان شما می خواهند در انتخاب هدایا کمک دریافت کنند و این فرصت عالی برای شماست که محصول خود را تبلیغ کنید و در عین حال زندگی مشتریان خود را آسان تر کنید.

شرکت‌های بزرگی مانند GAP به مشتریان خود پیشنهاد می‌کنند برای دوستان و خانواده خود کارت هدیه بخرند، و این یک ایده هوشمندانه از نظر ایده پست اینستاگرام است. چرا؟ اخیرا نظر سنجی نشان می دهد که 60٪ از مردم مایل به دریافت کارت هدیه هستند و آن را به محبوب ترین هدیه تعطیلات تبدیل می کند.

با این حال، بسیاری از مردم هنوز بر این باورند که کارت های هدیه غیرشخصی به نظر می رسند، بنابراین آنها می خواهند ایده های خلاقانه ای برای هدیه پیدا کنند که نیازها و خواسته های آنها را برآورده کند. جیکوب کالین اهمیت هدایای منحصر به فرد را می داند، بنابراین از اینستاگرام برای تبلیغ دستبندهای شخصی خود استفاده می کند.

منبع تصویر

هیچ راهی بهتر از به اشتراک گذاشتن ایده های هدیه برای نمایش محصولات خود در فصل تعطیلات وجود ندارد. در واقع، راهنماهای هدایای تعطیلات، خریداران را برای تصمیم گیری برای خرید الهام می بخشد، بنابراین این یک راه عالی برای کمک به مشتریان و افزایش فروش در همان زمان است.

10. الهام تعطیلات

وقتی به فالوورهای اینستاگرام کمک می‌کنید تا شادی جشن را وارد زندگی‌شان کنند، یک تداعی قوی برای برند ایجاد می‌کنید، بنابراین کاربران احتمالاً هنگام تصمیم‌گیری برای خرید، برند شما را به عنوان یک گزینه در نظر می‌گیرند.

مورد مورد نظر:

از آنجا که 70 درصد مردم از بسته بندی هدیه لذت ببرید، J.Crew ایده های بسته بندی هدیه را در اینستاگرام به اشتراک می گذارد تا مشتریان خود را که به دنبال الهام گرفتن از تعطیلات هستند خوشحال کند:

منبع تصویر

تقویت الهام از تعطیلات یک راه اثبات شده برای وارد شدن به حال و هوای کریسمس است که به معنای آماده بودن برای خرید هدیه است. به بیان ساده، وقتی به مشتریان بالقوه کمک می‌کنید از برند شما الهام بگیرند، مخاطب هدف خود را نیز با جذابیت احساسی متقاعد می‌کنید، بنابراین آنها را تشویق می‌کند تا سریع‌تر اقدام مورد نظر را انجام دهند.

11. هدایای فصلی

فصل تعطیلات با دوره هدیه دادن همراه است، بنابراین زمان مناسبی است برای خوشحال کردن مشتریان و شاد کردن مشتریان خود و اجرای یک هدیه فصلی تا فالوورهای وفادار شما بتوانند چیزی ارزشمند از برند شما به دست آورند. ناگفته نماند که ایده های پست اینستاگرام که هدایا هستند به افزایش تعامل، افزایش اعتماد به برند و ایجاد آگاهی از برند کمک می کنند. علاوه بر این، هدایای فصلی به جذب خریداران تعطیلات و تبلیغ محصولات شما کمک می کند.

وقتی صحبت از تعطیلات به میان می‌آید، Passion Planner اغلب 12 روز کمپین اعطا را اجرا می‌کند که به دنبال‌کنندگانش فرصتی می‌دهد تا در ازای اقدامات ساده‌ای مانند دنبال کردن حساب، جوایز ارزشمندی را برنده شوند.

منبع تصویر

آیا تا به حال به یک هدیه به عنوان یک ایده کسب درآمد در اینستاگرام فکر کرده اید? هنگامی که هدایای فصلی را اجرا می کنید، می توانید محصولات خود را به عنوان جایزه انتخاب کنید، بنابراین این یک راه عالی برای جذب مخاطبان هدفی است که علاقه مند به امتحان کردن محصولات شما هستند. در طول مدت طولانی، طرفداران وفاداری که آماده خرید محصولات شما هستند، افزایش می یابد، بنابراین کسب درآمد از حساب اینستاگرام شما آسان تر است.

نکته آخر ایده های پست اینستاگرام برای فصل تعطیلات

فصل خرید تعطیلات برای مشاغل با هر اندازه و شکل بسیار مهم است، زیرا زمان مناسبی برای ایجاد آگاهی از برند، افزایش وفاداری و اعتماد به برند و افزایش فروش تجارت الکترونیک است. خریداران تعطیلات به دنبال ایده های هدیه و الهام بخشی جشن هستند، بنابراین فرصت خود را برای جذب فالوورهای اینستاگرام و تبدیل آنها به مشتری از دست ندهید.

آیا ایده هایی برای پست اینستاگرام پیدا کرده اید که برای شما در این فصل تعطیلات بهترین کار را دارد؟ نظرات خود را با ما در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

11 ایده پست اینستاگرام برای هر فصل تعطیلات

مجله ترفندهای اینستاگرام

Eleven Instagram Post Ideas for Every Holiday Season

دیدگاهتان را بنویسید