10 راه برای به روزرسانی پشتیبانی مشتری با AI Chatbase

10 راه برای به روزرسانی پشتیبانی مشتری با AI Chatbase

در دنیای تجارت مدرن ، پشتیبانی مشتری دیگر فقط در مورد حل شکایات نیست – این یک بخش مهم از تجربه برند شما است. از آنجا که شرکت های بیشتری حضور دیجیتالی خود را به ویژه در اینستاگرام گسترش می دهند ، انتظارات مشتری در حال افزایش است. پشتیبانی سریع ، دقیق و شخصی غیر قابل مذاکره شده است.

ابزارهایی مانند Chatbase ، که توسط هوش مصنوعی (AI) ساخته شده است ، به مارک های مربوط به این چالش کمک می کنند. از رسیدگی به سوالات روتین گرفته تا ارائه خدمات فعال ، هوش مصنوعی در حال تغییر روش تعامل مشاغل با مشتریان است.

و اگر تجارت شما حضور قوی در اینستاگرام دارد – یا قصد دارد یکی از ابزارهایی مانند Kicksta را رشد دهد – آنگاه استراتژی های پشتیبانی هوشمند می توانند به طور مستقیم بر نحوه درک و تعامل پیروان با برند شما تأثیر بگذارند. در اینجا نحوه کار هوش مصنوعی برای شما آورده شده است.

1. سؤالات متداول را با چت بابات خودکار کنید

بیایید با میوه کم آویز شروع کنیم. Chatbase باعث می شود که پاسخ دادن به سؤالات متداول مانند:

  • “چگونه می توانم سفارش دهم؟”
  • “سیاست بازگشت شما چیست؟”
  • “آیا شما در سطح بین المللی حمل می کنید؟”

این سؤالات غالباً DMS اینستاگرام را به ویژه برای مارک های تجارت الکترونیکی سیل می کند. با وجود چت های AI در محل ، می توانید فوراً و با دقت پاسخ دهید-حتی در طول ساعت. این نه تنها زمان پاسخ را تقویت می کند بلکه به حفظ تصویر برند شما به عنوان قابل اعتماد و پاسخگو نیز کمک می کند.

در حالی که برخی از مارک ها برای رسیدگی به DMS با ربات های اینستاگرام آزمایش کرده اند ، تعادل اتوماسیون با اصالت مهم است. بر خلاف ربات هایی که شرایط خدمات اینستاگرام را نقض می کند ، Chatbase اتوماسیون را با مسئولیت پذیری ادغام می کند و اعتماد به نفس شما را با مخاطبان خود حفظ می کند.

2. اولویت بندی پشتیبانی با مسیریابی بلیط هوشمند

هوش مصنوعی فقط به سؤالات پاسخ نمی دهد بلکه می داند آنها را از کجا ارسال کنید.

با مسیریابی بلیط هوشمند ، chatbase می تواند سوالات را براساس فوریت ، موضوع یا سابقه مشتری طبقه بندی کند و آنها را به واجد شرایط ترین عامل پشتیبانی منتقل کند. این تضمین می کند که با اولویت بالا یا مسائل پیچیده به طور مناسب تشدید می شوند در حالی که موارد ساده تر فوراً برطرف می شوند.

برای مشاغل تعامل با مشتریان از طریق ایمیل ، گپ و سیستم عامل های اجتماعی مانند اینستاگرام ، این نوع مسیریابی هوشمند پشتیبانی را ساده نگه می دارد و زمان وضوح را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

3. راندمان عامل را با پشتیبانی از AI Copilot تقویت کنید

نمایندگان پشتیبانی اغلب مکالمه های متعدد را در سکوها انجام می دهند. Chatbase با ارائه کمک های در زمان واقعی-مقالات کمکهای مربوطه ، ایجاد خودکار پیش نویس های پاسخ و خلاصه تعامل های گذشته ، به سبک شدن بار کمک می کند.

این باعث می شود بار شناختی کاهش یابد و دقت را بهبود بخشد ، به خصوص برای نمایندگان مدیریت جوامع بزرگ یا محیط های پر سرعت مانند اینستاگرام. تیم شما می تواند ضمن حفظ قوام در صدای و صدای برند ، سریعتر مسائل را حل کند.

بعلاوه ، این امکان را برای مأمورین جدید فراهم می کند و به آنها کمک می کند تا بدون یادآوری اسناد پایه دانش بی پایان ، تولید شوند.

4. ارائه پشتیبانی Omnichannel بدون درز

مشتریان با مارک ها در چندین سیستم عامل تعامل دارند – و انتظار دارند که این تجربه یکپارچه باشد. این که آیا کسی با پیامی در سایت شما شروع می کند ، از طریق ایمیل پیگیری می کند یا در اینستاگرام می رسد ، تیم پشتیبانی شما باید تصویر کامل داشته باشد.

Chatbase این کار را از طریق حافظه متنی و ادغام omnichannel امکان پذیر می کند ، و اطمینان می دهد که مهم نیست که مکالمه شروع یا پایان یابد ، تیم شما پشتیبانی شخصی و شخصی را ارائه می دهد.

این امر به ویژه در هنگام استفاده از اینستاگرام برای تجارت ، جایی که تعامل سریع و منسجم مشتری می تواند تعیین کند که آیا یک پیروان به یک خریدار وفادار تبدیل می شود یا به یک رقیب می پردازد ، بسیار مهم است.

5. با استفاده از AI Insights ، پشتیبانی فعال را ارائه دهید

یکی از بزرگترین مزایای هوش مصنوعی ، توانایی آن در تشخیص مشکلات قبل از وقوع است.

Chatbase بر رفتار ، احساسات و روندهای استفاده مشتری برای شناسایی خطرات احتمالی خفه کننده یا مشکلات مکرر نظارت می کند. این امر به شما امکان می دهد تا به صورت پیشگیرانه به شما دسترسی پیدا کنید – خواه ارائه نکات مفید ، ارسال پیشنهادات به موقع یا عذرخواهی از خطایی قبل از شکایت حتی.

پشتیبانی فعال در سیستم عامل هایی مانند اینستاگرام می تواند به شما کمک کند در بازارهای شلوغ ایستادگی کنید. این را با داستان پردازی رسانه های اجتماعی ترکیب کنید ، و شما فقط مشکلات را حل نمی کنید – شما ایجاد لحظه های به یاد ماندنی برند که اعتماد ایجاد می کنید.

6. بیش از سؤالات متداول را خودکار کنید

هوش مصنوعی فقط مربوط به رسیدگی به سؤالات اساسی نیست-همچنین می تواند فرآیندهای چند مرحله ای را مانند:

  • برنامه ریزی انتصاب
  • پردازش بازگشت
  • به روزرسانی های اشتراک
  • عیب یابی فنی

با خودکار کردن این کارها با Chatbase ، زمان رسیدگی را کوتاه می کنید و خطاها را کاهش می دهید. برای فروشندگان اینستاگرام و ارائه دهندگان خدمات ، این بدان معنی است که مشتریان می توانند بدون ترک سیستم عامل ، وضوح سریع دریافت کنند.

این یک تجربه صاف و حرفه ای است که نشان دهنده مثبت بر برند شما است – و یکی از آن که مخاطبان شما را به عقب باز می گرداند.

7. تعامل پشتیبانی را شخصی سازی کنید

مصرف کنندگان امروز می خواهند احساس درک کنند ، نه فرآوری شده.

Chatbase از داده هایی مانند تاریخ خرید ، مکالمات گذشته و رفتار مشتری برای تنظیم هر تعامل استفاده می کند. این که آیا کسی در مورد محصولی که در مورد یک موضوع قبلی مشاهده کرده یا پیگیری کرده است ، سؤال می کند ، هوش مصنوعی تضمین می کند که پاسخ های شما متنی و مرتبط است.

این سطح از شخصی سازی بیش از هر زمان دیگری در جهانی که توسط الگوریتم اینستاگرام شکل می گیرد ، اهمیت دارد ، در حالی که ارتباط باعث تعامل می شود. هنگامی که پشتیبانی شما این تیز و هدفمند است ، همان نوع تجربه های متناسب را که پیروان از قبل از پست ها و داستانهای شما انتظار دارند ، تقویت می کند.

8. ادغام متفکرانه نتایج AI بهتر را به دست می آورد

عده عده

ادغام هوش مصنوعی به معنای چرخاندن سوئیچ نیست – این مربوط به متناسب با فناوری در گردش کار شما است.

پذیرش موفقیت آمیز AI به معنای نقشه برداری از فرآیندهای پشتیبانی ، شناسایی نقاط درد و آموزش ابزارهای هوش مصنوعی خود در مورد داده های خاص برند است. همچنین این بدان معناست که دانستن اینکه چه موقع باید چیزها را به یک عامل انسانی واگذار کنیم.

با chatbase ، می توانید قوانین تشدید را پیکربندی کنید تا مکالمات با احساس بالا یا حساس به یک شخص واقعی هدایت شود. این رویکرد ترکیبی تضمین می کند که اتوماسیون از تیم شما پشتیبانی می کند ، نه جایگزین آن.

هنگامی که درست انجام شود ، هوش مصنوعی در سفر مشتری شما به یک شریک ساکت تبدیل می شود-قدرتمند ، کارآمد و همیشه برند.

9. HelpDesk خود را با AI داخلی ارتقا دهید

اگر هنوز به سیستم های بلیط فروشی دستی تکیه می کنید ، زمان آن رسیده است که یک بروزرسانی جدی داشته باشید.

سیستم عامل هایی مانند Chatbase اکنون شامل قابلیت های پیشرفته AI مانند پردازش زبان طبیعی ، تجزیه و تحلیل احساسات و تعیین بلیط پیش بینی کننده است. این به روزرسانی های HelpDesk با استفاده از هوش مصنوعی امکان وضوح سریعتر بلیط ، بینش بهتر مشتری و همکاری نماینده را بهبود می بخشد.

برای مارک های با ارزش اینستاگرام ، این به روزرسانی ها می توانند در حال تغییر بازی باشند. هنگامی که یک درخواست پشتیبانی از طریق DM یا پاسخ داستانی وارد می شود ، می تواند به صورت خودکار محاصره شود ، طبقه بندی شود و بلافاصله به آن پرداخته شود-بدون کپی لازم نیست.

10. لمس انسان را در جایی که مهم است حفظ کنید

هوش مصنوعی می تواند کارهای زیادی انجام دهد – اما نمی تواند همدلی را جایگزین کند.

برخی از موضوعات پیچیده ، عاطفی یا پر از موعد هستند. در این لحظات ، عوامل انسانی ضروری هستند. به همین دلیل بهترین سیستم های پشتیبانی سرعت AI را با گرمی و ظرافت ارتباطات انسانی ترکیب می کنند.

هنگامی که به تعادل مناسب می رسید ، مشتریان شما از هر دو جهان بهترین نتیجه را می گیرند: پشتیبانی سریع ، هوشمند در صورت لزوم و راهنمایی دلسوزانه در هنگام شمارش.

این امر به ویژه برای مارک هایی که به شدت در اینستاگرام درگیر می شوند ، مهم است ، جایی که لحن ، اعتماد و اصالت همه چیز است.

افکار نهایی: پشتیبانی هوشمندتر به معنای مارک های قوی تر است

انتظارات مشتری در حال تغییر است. آنها سرعت ، دقت ، شخصی سازی می خواهند – و آنها می خواهند هر کجا که با شما درگیر شوند ، به خصوص در اینستاگرام.

ابزارهایی مانند Chatbase امکان برآورده کردن آن انتظارات را بدون سوزاندن تیم خود فراهم می کند. از اتوماسیون و شخصی سازی گرفته تا پشتیبانی فعال و به روزرسانی های HelpDesk ، هوش مصنوعی فقط به کاهش هزینه ها نیست – این مربوط به ایجاد یک تجربه بهتر است.

و هنگامی که شما این نوع پشتیبانی هوشمند و مقیاس پذیر را با استراتژی های اثبات شده Kicksta برای رشد مخاطبان اینستاگرام خود جفت می کنید ، برند خود را برای موفقیت طولانی مدت تنظیم می کنید.

این که آیا شما روزانه صدها DM را اداره می کنید یا به دنبال ساده سازی سیستم پشتیبانی خود هستید ، اکنون زمان ارتقاء است.

گزینه های خود را کاوش کنید. گردش کار خود را حسابرسی کنید. و هوش مصنوعی را در نحوه ارتباط با مشتریان خود – در و خارج از اینستاگرام قرار دهید

  • با بیش از 8 سال خدمت ، Kicksta رهبر جهانی در رشد مخاطبان واقعی اینستاگرام بدون هرزنامه ، رباتها یا حساب های جعلی است.

    مشاهده همه پست ها

مجله ترفندهای اینستاگرام

10 Powerful Ways to Upgrade Your Customer Support with Chatbase

دیدگاهتان را بنویسید