یک خودی حق رای دادن اسرار رشد چند واحدی را نشان می دهد
غذای اصلی
- دون آلن از تناسب اندام Orangetheory در فلوریدا از تک رقمی به 32 استودیو رشد کرد و یک معامله سهام خصوصی هشت رقمی را هدایت کرد.
- وی بعداً در KidsTrong سرمایه گذاری کرد و سپس قبل از پیوستن به اتاق زوم ، ده ها سایت آموزشی F45 را ساخت.
- توصیه او به حق رای دادن به چند واحدی مشتاق: با بودجه خوب ، اولویت بندی فرهنگ و پیروی از سیستم های اثبات شده.
دون آلن از زمان قدم گذاشتن به حق رای دادن در سال 2014 پس از دهه های بعد در تجارت تناسب اندام خصوصی ، سابقه ای برای مقیاس بندی چندین مارک به سرعت و پایدار ایجاد کرده است. از سلامت گرفته تا رشد کودک و در حال حاضر خدمات حیوانات خانگی ، او از همان کتاب بازی استفاده کرده است: سیستم های ساخت ، محافظت از فرهنگ و رشد قابل تکرار.
اکنون ، به عنوان COO از Zoom Room-یک سالن آموزش سگ در سرپوشیده در رتبه 220 در Franchise 500 در 2025-آلن چندین دهه تجربه کسب و کار را برای یکی از سریعترین بخش های رشد در حق رای دادن به کار می برد. در این مصاحبه ، او آنچه را که واقعاً برای گسترش به مالکیت چند واحدی و چند برند به اشتراک می گذارد ، به اشتراک می گذارد ، چرا سیستم ها و فرهنگ ها بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارند و چگونه او به بزرگنمایی اتاق خود در صنعت خدمات حیوان خانگی 150 میلیارد دلاری کمک می کند.
مرتبط: با توجه به مالکیت حق رای دادن؟ اکنون شروع کنید تا لیست شخصی خود را از حق رای دادن که با سبک زندگی ، علایق و بودجه شما مطابقت دارد ، پیدا کنید.
شما کلاه های مختلف زیادی را در تجارت پوشیده اید. چگونه وارد حق رای دادن شدید؟
دو سوم اول حرفه ای که در مشاغل تناسب اندام خصوصی گذراندم. در 19 سالگی ، من هنگام حضور در دانشگاه فلوریدا ، در Gainesville Health and Fitness کار کردم. من هیچ ایده ای نداشتم که یکی از باشگاه های برتر بهداشت جهان باشد ، اما این یک کارخانه رهبری و تجارت بود که به عنوان یک سالن ورزشی مبدل شد. من فکر کردم که من فقط یک کار پاره وقت دریافت می کنم ، اما من به یادگیری نحوه اداره مشاغل پایان دادم. از آن زمان تا اوایل دهه 50 ، هر روز از کار من در سلامتی و تناسب اندام بود.
سپس ، در سال 2014 ، من برای هدایت تناسب اندام Orangetheory در غرب و جنوب غربی فلوریدا استخدام شدم. این اولین بار بود که من در یک سیستم حق رای دادن کار می کردم و صادقانه نگران شدم. من همیشه در محیط هایی بوده ام که می توانیم هر کاری را که می خواستیم خلاقانه انجام دهیم ، بدون نگهبان. من فکر کردم حق رای دادن محدود کننده خواهد بود. با این حال ، طی چند ماه ، فهمیدم که این برعکس است. این برند تمام مواردی را که من از آن لذت نبردم – بازاریابی ، وب سایت ، مارک تجاری – به دست آورد ، بنابراین تیم من و من می توانستیم 100 ٪ روی فرهنگ ، حفظ مشتری و اجرای بهترین استودیوهای ممکن تمرکز کنیم. من عاشق فرانشیشان شدم.
در Orangetheory ، شما به رشد منطقه خود از تعداد معدودی از مکان ها به 32 کمک کردید. کلید اصلی مقیاس بندی سریع چیست؟
اول ، اعتراف می کنم که در لحظه مناسب مارک را گرفتم – درست قبل از آنکه قدمش به آن رسید. اما ما همچنین فهمیدیم که چرا برخی از استودیوها از دیگران بهتر عمل می کنند. یکی از بزرگترین پیشرفت ها زمانی بود که Orangetheory طراحی تمرین را متمرکز کرد. در اوایل ، مربیان در حال ایجاد تمرینات خود بودند. این بدان معناست که فقط افراد بسیار تخصصی می توانند مربیگری کنند ، که هرگز مقیاس نمی کردند. هنگامی که برنامه نویسی از شرکت ها آمد ، می توانستیم مربیان کاریزماتیک و افراد محور بیشتری را استخدام کنیم و روی ارائه یک تجربه عالی تمرکز کنیم. این همان چیزی است که به Orangetheory اجازه داد از صدها واحد به هزاران نفر رشد کند.
مرتبط: این تأمین کنندگان برتر حق رای دادن سال 2025 هستند
شما بعداً در KidsTrong سرمایه گذار شدید. چگونه این اتفاق افتاد؟
این شانس خالص بود. در دسامبر سال 2019 ، سهام خصوصی گروه Orangetheory ما را در بالاترین ارزش خود تاکنون به دست آورد. سه ماه بعد ، جهان برای Covid تعطیل شد. آن زمان برکت بود. من با KidsTrong عملیاتی نبودم – من با یکی از دوستان Orangetheory سرمایه گذاری کردم – اما من این مفهوم را دوست داشتم. پسرم برای آن خیلی پیر بود ، اما دیدم اگر او این برنامه را داشته باشد ، او چقدر قوی تر خواهد بود. این یک مارک عالی است و من هنوز در آنجا سرمایه گذاری دارم.
شما همچنین به ساخت بیش از 30 سایت آموزشی F45 کمک کرده اید. چه چیزی به شما آموخت؟
این به من مقاومت کرد. من به عنوان کارمند شماره یک پیوستم و در پنج ایالت مقیاس یافتیم. سرانجام ، فهمیدم که بیش از حد مسافرت می کنم و چیزی پایدار می خواهم.
اکنون شما در اتاق زوم شرکت کرده اید. چه چیزی منجر به آن شد؟
من یک لحظه دیگر “Orangetheory” می خواستم – یک مارک جوان با فضای سفید ، تمایز واقعی و بنیانگذار که از من الهام گرفته است. من همیشه سگهای نجات و پرورش داده ام ، بنابراین مأموریت کلیک کرد. وقتی با بنیانگذار و تیم آشنا شدم ، فروخته شد. این مکان مانند مکان مناسب برای گذراندن 10 سال آینده بود.
چگونه تجربه گذشته خود را در اتاق زوم استفاده می کنید؟
حق رای دادن حق رای دادن است. در Orangetheory ، ما انسان ها را آموزش می دهیم. در KidsTrong ، ما بچه ها را آموزش می دهیم و در اتاق زوم ، سگ ها را آموزش می دهیم. همان اصول عملیاتی اعمال می شود. من ساختار را آورده ام: کتابچه های آموزشی به روز شده ، LMS بازسازی شده ، فرآیندهای جدید-حرکت اتاق بزرگنمایی از یک مادر و پاپ ناخوشایند به یک سیستم حق رای دادن مقیاس پذیر. هدف این است که برای صاحبان پیشرفته چند واحدی که می خواهند متنوع شوند ، آماده شویم. وقتی آنها به زیر کاپوت نگاه می کنند ، ما می خواهیم آنها سیستمی را برای رشد ببینند.
مرتبط: اینها بهترین حق رای جهانی سال 2025 هستند
فرهنگ برای مقیاس بندی اساسی است ، اما چگونه می توانید آن را با گسترش آن حفظ کنید؟
این کار با کسی شروع می شود که شما وارد می شوید. در اتاق زوم ، ما از “فروش مجوزها” به “اعطای مجوزها” منتقل شده ایم. همه واجد شرایط نیستند. کاریزما بیش از مهارت اهمیت دارد – زیرا می توانید به کسی آموزش دهید که سگ ها را آموزش دهد ، اما نمی توانید به آنها یاد دهید که یک اتاق را روشن کنند. من همچنین یک چارچوب هفت قسمتی برای فرهنگ سازی ایجاد کرده ام ، چیزی که من برای اولین بار با تیم نارنجی خود ایجاد کردم و از آن زمان در سراسر جهان ارائه کرده ام. فرهنگ یک راه حل سریع نیست – این یک کلوچه است ، نه مایکروویو – اما اگر آن را سیستم عامل کنید ، آن را اندازه گیری کرده و آن را تقویت کنید ، می توانید از زمان رشد آن محافظت کنید.
برای کارآفرینانی که می خواهند صاحبان چند واحدی یا چند برند شوند ، بهترین توصیه شما چیست؟
با بودجه خوب باشید اشتیاق عالی است ، اما اگر تحت تأثیر قرار بگیرید ، استرس ، اضطراب و ناخواسته فرهنگ خود را نابود خواهید کرد. داشتن سرمایه مناسب به شما امکان تاخیر و مشکلات آب و هوا را بدون وحشت می دهد. و طرف تلنگر نیز صادق است: رشد باعث ایجاد فرهنگ می شود. هیچ چیز تیم شما را بیش از شنیدن مکانهای بیشتر هیجان زده نمی کند. این زمانی است که فرصت و فرهنگ یکدیگر را تغذیه می کنند.
مرتبط: او در دهه 50 تجارت خود را آغاز کرد – و هنوز هم تقریباً 20 سال بعد آن را رهبری می کند: “اجازه ندهید ترس شما را متوقف کند.”
غذای اصلی
- دون آلن از تناسب اندام Orangetheory در فلوریدا از تک رقمی به 32 استودیو رشد کرد و یک معامله سهام خصوصی هشت رقمی را هدایت کرد.
- وی بعداً در KidsTrong سرمایه گذاری کرد و سپس قبل از پیوستن به اتاق زوم ، ده ها سایت آموزشی F45 را ساخت.
- توصیه او به حق رای دادن به چند واحدی مشتاق: با بودجه خوب ، اولویت بندی فرهنگ و پیروی از سیستم های اثبات شده.
دون آلن از زمان قدم گذاشتن به حق رای دادن در سال 2014 پس از دهه های بعد در تجارت تناسب اندام خصوصی ، سابقه ای برای مقیاس بندی چندین مارک به سرعت و پایدار ایجاد کرده است. از سلامت گرفته تا رشد کودک و در حال حاضر خدمات حیوانات خانگی ، او از همان کتاب بازی استفاده کرده است: سیستم های ساخت ، محافظت از فرهنگ و رشد قابل تکرار.
اکنون ، به عنوان COO از Zoom Room-یک سالن آموزش سگ در سرپوشیده در رتبه 220 در Franchise 500 در 2025-آلن چندین دهه تجربه کسب و کار را برای یکی از سریعترین بخش های رشد در حق رای دادن به کار می برد. در این مصاحبه ، او آنچه را که واقعاً برای گسترش به مالکیت چند واحدی و چند برند به اشتراک می گذارد ، به اشتراک می گذارد ، چرا سیستم ها و فرهنگ ها بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارند و چگونه او به بزرگنمایی اتاق خود در صنعت خدمات حیوان خانگی 150 میلیارد دلاری کمک می کند.
مرتبط: با توجه به مالکیت حق رای دادن؟ اکنون شروع کنید تا لیست شخصی خود را از حق رای دادن که با سبک زندگی ، علایق و بودجه شما مطابقت دارد ، پیدا کنید.
https://www.entrepreneur.com/franchises/a-franchise-insider-reveals-the-secrets-to-multi-unit-growth/497093