یکی از دلایلی که بیشتر مشاغل کوچک شکست می خورند. و نه ، این پول نیست

یکی از دلایلی که بیشتر مشاغل کوچک شکست می خورند. و نه ، این پول نیست

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

همه ما آمار کارآزمایی ایالات متحده را شنیده ایم: 20 ٪ از مشاغل کوچک در دوازده ماه اول شکست می خورند و در پنج سال اول 50 ٪. آنها تعداد واقعی هستند ، اما دلایل متداول به همین دلیل نیست که مشاغل در واقع شکست می خورند.

برنامه امتیاز SBA ادعا می کند که دلیل شماره یک جریان نقدی است. 82 ٪ نمی توانند صورتحساب این ماه را بپردازند و فقط کلیدها را بچرخانند. محققان دیگر ، از جمله فدراسیون ملی مشاغل مستقل (NFIB) این ادعا را تکرار می کنند و سپس موضوعات مدیریتی و برنامه ریزی ناکارآمد را به عنوان دومین و سوم دلایل صاحبان مشاغل از بین می برند. همه ما ده ها نفر دیگر شنیده ایم.

چرا مشاغل شکست می خورند؟

من 13 مشاغل را در 10 صنعت و حرفه در چهار قاره تأسیس و ساختم و به صدها نفر از صاحبان مشاغل توصیه کرده ام. من می توانم به شما بگویم که یک تجارت به دلیل هر یک از موارد فوق به ندرت شکست خواهد خورد. این فقط به نظر می رسد که روی سطح است. آنها در واقع شکست می خورند زیرا صاحب مشاغل خسته است ، و سپس همه چیز دیگر شروع به جدا شدن در اطراف آنها می کند. این علائم خستگی به دلیل عدم موفقیت اشتباه می شود.

اگر امور مالی ، مدیریت ، برنامه ریزی یا سایر عناصر تجاری در یک مقطع خوب بود اما اکنون موانع جاده ای دلهره آور هستند ، این تقریباً همیشه به خستگی از طرف صاحب یا رهبران اشاره دارد ، که به تازگی انرژی خود را از دست داده اند تا شروع به اجازه دادن به آرامی فروپاشی کنند.

من چندین بار آنجا بوده ام. هنگامی که یک تجارت در مخزن بسیار دور است ، بهبودی آسان نیست ، اما همیشه ممکن است تا زمانی که من با خودم صادق بودم و کار را انجام دادم تا انرژی خود را پس بگیرم. یکی از بهترین سؤالات خودآگاهی که من در طول سالها یاد گرفته ام از خودم بپرسم ، به من کمک کرده است که خستگی اوایل مرحله را شناسایی کنم ، “چه وانمود می کنم که نمی دانم؟” احساس راحتی کنید که آن را سرقت کنید ، و سپس شجاع باشید و از یک دوست بخواهید که برای شما پاسخ دهد.

انتظار تا زمانی که این علائم کلاسیک خستگی نشان داده شود بهترین زمان برای فهمیدن مشکل نیست. این یک جاده طولانی از کمبود پول است ، افرادی که از رهبری شما غفلت می کنند یا بدون دید روشن و یک برنامه سرگردان می شوند. خبر خوب این است که شاخص های اولیه خستگی وجود دارد که مدت ها قبل از هر یک از این موارد نشان داده می شود ، و اگر زودتر خود را بگیرید ، بازگشت از این نشانگرهای اولیه بیشتر از یک چرخش است.

مرتبط: 6 دلیل عدم موفقیت در تجارت و نحوه رسیدگی به آنها

آیا شما به دنیای اطراف خود واکنش نشان می دهید؟

از تجربه خودم و تجربه صدها نفر دیگر که با آنها کار کرده ام ، اگر ما روی هر یک از ویژگی های ارتجاعی زیر متمرکز شده ایم ، این یک شاخص اولیه ضد فاضل (اما بسیار بصری) است که شما قبلاً خستگی خزنده ای را تجربه می کنید:

سختی – توانایی تحمل شرایط دشوار بدون شکستن.

سرسختی – کیفیت تعیین یا پایدار بودن ، به ویژه در مواجهه با سختی ها.

استقامت – ظرفیت تحمل استرس طولانی مدت یا فشار.

استقامت – توانایی تحمل شرایط دشوار در طول زمان.

پشتکار – استحکام در انجام کاری با وجود دشواری یا تأخیر در دستیابی به موفقیت.

چاک – شجاعت و عزم در مواجهه با سختی ها.

اشتباه نکنید ، اینها همه ویژگی های عالی هستند و من هر یک از آنها را می خواهم. اما در بیشتر موارد ، آنها تا حد زیادی واکنشی یا حتی دفاعی هستند. اگر نیاز دارید انگشت خود را در یک حوضچه قرار دهید ، این ویژگی ها بهترین دوستان شما هستند. اما اگر به طور مرتب از ذهنیت هر یک از موارد فوق کار می کنید و توسط دیگران گفته می شود که چقدر افتخار می کنند که شما از همه طوفان ها ، خشکسالی ها و سختی هایی که به سمت شما می آیند ، تحمل می کنید ، از تجربه من ، در مراحل اولیه فرسودگی هستید.

فعال باشید – قوانین تجاری خود را تنظیم کنید

چه کاری می توانیم انجام دهیم؟ ما باید ذهنیت یک جریان را اتخاذ کنیم. یک جریان دارای تمام ویژگی های فوق است اما فقط به عنوان پایه ای برای مهمترین شاخص موفقیت:

بی امان – نشان دادن یا قول عدم کاهش شدت ، شدت ، قدرت یا سرعت: بی امان

ممکن است یک دقیقه طول بکشد تا این کلمه را متفاوت ببینید زیرا به ما آموخته شده است که معمولاً با چیزی منفی در ارتباط است – “که فروشنده بی امان است” ، “مشکلات پول ما فقط بی امان است.” اما اگر زندگی و تجارت خود را به عنوان یک جریان می بینیم ، ممکن است به من بپیوندید تا ببینید که بی امان ویژگی بارز موفقیت و تحقق است ، چه به عنوان یک صاحب مشاغل و چه به عنوان یک انسان.

مرتبط: 90 ٪ مشاغل آنلاین فقط در 4 ماه شکست می خورند. با استفاده از این استراتژی ها می توانید از همان سرنوشت خودداری کنید.

جریان باشد

جریانی که در حال سرازیری است ، بالاتر از هر چیز دیگری بی امان است. مطمئناً ، دارای رکود ، سرسختی و سایر خصوصیات واکنشی است و آن عضلات دفاعی پایه و اساس خوبی را ارائه می دهند. اما هیچ کس فقط با دفاع از دفاع ، چیزی برنده نشده است. بی امان دائماً به جلو حرکت می کند و جرم بازی می کند. من دیده ام که مشاغل بی شماری عالی در مقابل طوفان ها با پول نقد خوب ، رهبری خوب و یک برنامه عالی در حال مهار هستند و همه آنها در برابر انرژی رو به جلو صاحبان مشاغل با کمتری برای آنها محو می شوند ، اما چه کسی بی امان هستند.

چشم انداز بسیار مهم است. یک جریان می داند که به کجا می رود – برای رسیدن به یک هدف خود – برای رسیدن به اقیانوس بی امان است. و شفافیت کامل در مورد جایی که می خواهد به پایان برسد ، نیروی محرکه بی امان آن است. هر جریان در کنار کوه با هدف خود با اقیانوس شروع می شود و برای رسیدن به آنجا هر کاری را انجام می دهد. اگر به یک سد بیور وارد شود ، احساساتی نمی شود زیرا می فهمد که با حرکت بی امان به جلو ، در واقع باعث ایجاد مشکل خاص خود می شود. این فقط مشخص می کند که چگونه می توان مشکلات را در حالی که در مسیر اقیانوس قرار دارد ، حل کرد. اگر مجبور به پر کردن یک دریاچه است ، همینطور باشد. و اشتباه نکنید ، اگر به نظر می رسد یک جریان در یک علفزار پر پیچ و خم است ، اینگونه نیست. بی امان کوتاهترین مسیر را به اقیانوس می برد ، حتی اگر گاهی اوقات مجبور شود درست در جایی که از ابتدا به وجود آمده است ، دور شود.

بی امان به سمت هدف

آیا ما بی امان به جلو حرکت می کنیم ، قوانین تجاری خودمان را ایجاد می کنیم و باعث ایجاد دردسر خود می شویم ، یا آیا ما با ویژگی های کاملاً واکنشی مانند سختی ، استقامت و رکاب بازی می کنیم؟ جریان و صاحبان مشاغل مؤثر خود را به نحوه واکنش نشان نمی دهند. این در نهایت هر یک از ما را می پوشاند. جریان ها روی حرکت بی امان به جلو و ایجاد مشکل خودشان تمرکز می کنند.

ما به ذهنیت یک جریان احتیاج داریم.

آیا شما خسته شده اید ، یا شاید هنوز احساس خستگی نکرده اما روی ویژگی های واکنشی و دفاعی در بالا متمرکز شده اید؟ ابتدا ، تجارت و زندگی خود را دوباره به هدف نهایی آنچه که برای شما انجام خواهد داد هنگام ورود “تجارت” دوباره اختصاص دهید. سپس ، دوباره با بی امان دوباره به جلو حرکت کنید. بروید مشکل خود را ایجاد کنید ، دچار مشکل شوید و بدانید که مشکلی که به طور فعال ایجاد می کنید باعث می شود شما را به جایی که می خواهید در پایان برسید ، سوق دهد.

جریان باشد ادامه دهید!

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/leadership/the-one-reason-most-small-businesses-fail-and-no-it-isnt/487771

دیدگاهتان را بنویسید