گردش مالی بیش از آنچه فکر می کنید برای شما هزینه می کند – در اینجا رفع است
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
وقتی از بنیانگذاران می پرسید که اکثریت قریب به اتفاق پول آنها به کجا می رود ، آنها چه می گویند؟ به طور معمول ، آنها ترکیبی از کسب مشتری ، توسعه محصول و به روزرسانی های اداری را ذکر می کنند. یکی از زمینه هایی که غالباً به صورت غیرقانونی (و اغلب در زمان لاغر نادیده گرفته می شود) است ، این است که مشاغل با مردم خود رفتار و سرمایه گذاری می کنند.
مزایا ، توسعه کارکنان و ابتکارات فرهنگ اغلب به عنوان افزودنی های بودجه “خوب برای داشتن” تلقی می شوند. با این وجود ، در واقعیت ، آنها برخی از نوآوری ترین راه هایی هستند که یک شرکت می تواند بهره وری و عملکرد خود را بهینه کند. هنگامی که از لحاظ استراتژیک استفاده می شود ، قدرتمندی مانند مربیگری همسالان ، جمعه های نیم روزه و دسترسی به کنفرانس پرداخت شده می تواند مستقیماً تعامل و حفظ را تقویت کند-نه فقط روحیه.
مرتبط: من شرکت خود را با مالکیت کارمندان تبدیل کردم – در اینجا به همین دلیل شما نیز باید
به عنوان مثال ، برنامه “Kickbox” Adobe ، که زمان و منابع را برای آزمایش ایده های خلاقانه در اختیار کارمندان قرار می دهد ، منجر به افزایش قابل اندازه گیری در کمک های خط لوله نوآوری شده است. این برنامه اساساً ذهنیت و منابع کارآفرین را در اختیار کارمندان قرار می دهد و به آنها امکان می دهد یک شرکت را از داخل به صورت منحصر به فرد تبدیل کنند.
این فقط مربوط به Perks نیست ، بلکه مربوط به سیستم ها است. در حالی که برنامه هایی مانند Kickbox Adobe نمونه ای از نوآوری های مبتنی بر فرهنگ را نشان می دهد ، حاشیه رقابتی واقعی زمانی صورت می گیرد که فرهنگ نه به عنوان مجموعه ای از ابتکارات احساس خوب ، بلکه به عنوان یک سیستم استراتژیک قابل اندازه گیری است. فرهنگ در هنگام آرزو مؤثر نیست. در هنگام عملیاتی مؤثر است. این جایی است که بسیاری از بنیانگذاران مارک را از دست می دهند. آنها دست کم می گیرند که فرهنگ ضعیف چقدر هزینه دارد و فرهنگ بزرگ چقدر می تواند به دست آورد.
مرتبط: چرا کارآفرینان هوشمند شرط بندی بزرگ در زمینه بیو گرفتن هستند
چگونه یک رویکرد سیستماتیک به فرهنگ باعث افزایش سودآوری می شود
قبل از غواصی به تاکتیک ها ، درک هزینه های غفلت از فرهنگ و اینکه چگونه یک رویکرد سیستماتیک می تواند آن را به یک مرکز سود بچرخاند ، ضروری است. هزینه های نیروی کار بسیار فراتر از حقوق است. آنها عمیقاً تحت تأثیر زیرساخت ها ، از جمله مزایا ، آموزش ، توسعه رهبری و استراتژی های حفظ قرار دارند. این مؤلفه ها صرفاً در هنگام سوار شدن به طور خلاصه ذکر نشده اند. آنها تأثیر مستقیمی در خط پایین شما دارند. در حقیقت ، براساس داده های بررسی SHRM ، جایگزین کردن یک کارمند واحد می تواند از 50 ٪ تا 60 ٪ حقوق سالانه خود در هر جایی هزینه کند.
مرتبط: چگونه درک فرهنگی و سازگاری موفقیت کسب و کار را هدایت می کند
به عنوان مثال ، اگر یک کارمند سالانه 60،000 دلار درآمد داشته باشد ، ممکن است فقط برای جایگزینی آنها 30،000 – 36،000 دلار هزینه کند. این امر باعث می شود گردش مالی بالا در طولانی مدت برای تجارت بسیار گران باشد و آن را به یکی از قوی ترین استدلال های مالی برای سرمایه گذاری در فرهنگ ، حفظ و توسعه داخلی تبدیل کند. به طور خلاصه ، گردش مالی فقط یک ناراحتی نیست. این یک تهدید قابل توجه برای خط پایین شرکت است.
بیایید از یک مثال مشخص استفاده کنیم. Chick-fil-A در هر فروشگاه درآمد بالاتری نسبت به مک دونالد ، استارباکس یا مترو دارد و ضمن حفظ کمترین بودجه بازاریابی در بین سه حق رای دادن. خودی های تجاری می خواهند بدانند: سس مخفی آنها چیست؟ با جدیت ، Chick-fil-A نشان داده است که چگونه یک شرکت واحد می تواند از بالا شروع کند و به طور سیستماتیک فرهنگ داخلی خود را دوباره تعریف کند. این فرهنگ به طور مداوم در هر مرحله از فرآیند ، خواه آموزش ، انتظارات یا توسعه رهبری ، استاندارد بالایی از تعالی را نشان می داد. فرهنگ یک ترفند تجاری پنهان نیست. این یک سیاست سختگیرانه و در سطح کارکنان است.
در اصل ، فرهنگ باید در مقیاس عملیاتی شود. مقادیری که به سیستم ها تحقق نمی یابند (KPI ها ، بازخورد عملکرد ، فرآیند پیشرفت) به سر و صدا تبدیل می شوند و هیچ چیز دیگری نیست ، زیرا وجود آنها برای کارمندان فعلی و بالقوه فایده ای ندارد. در حقیقت ، مطالعات نشان می دهد که سازمانهای دارای مشارکت قوی کارمندان 21 ٪ سودآورتر هستند.
تکیه فقط به رهبران ستاره خطرناک است. فرهنگی که به شدت به سیستم های داخلی خود تکیه می دهد ، از جمله و پشتیبانی از کارمندان خود به شکلی که به وضوح عمدی باشد ، به نوعی موفقیت می رسد که به راحتی قابل تکرار است. تحقیقات از شرکتهای بزرگ در سراسر جهان نشان می دهد که سازمان ها از نظر استراتژی و فرهنگ کاملاً تراز شده اند.
هنگامی که شرکت ها به جای اینکه فقط به رهبران کاریزماتیک تکیه کنند ، فرهنگ را به سیستم های قابل اندازه گیری و قابل تکرار عملیاتی می کنند ، آنها یک چارچوب مقیاس پذیر برای عملکرد پایدار ، سودآوری و رشد ایجاد می کنند.
اجرای یک فرهنگ پایدار
اکثر بنیانگذاران سودآوری را در درجه اول از طریق هزینه های خرید مشتری ، حاشیه ها یا مناسب بودن بازار محصول ارزیابی می کنند. با این حال ، توسعه عمداً یک فرهنگ سازمانی سیستماتیک می تواند با کاهش مستقیم گردش مالی کارکنان ، بهبود بهره وری و اطمینان از ثبات عملیاتی ، عملکرد مالی را به میزان قابل توجهی تقویت کند. سرمایه گذاری در فرهنگ بدون شک به مشاغل یک مزیت قابل اندازه گیری می دهد: هزینه های جایگزینی و آموزش پایین تر ، افزایش بهره وری از هر کارمند و فرآیندهای قابل پیش بینی که باعث افزایش مقیاس پذیری و سودآوری بلند مدت می شود.
دیوید رویس ، بنیانگذار محیط زیست Aptive ، نمونه ای قانع کننده از چگونگی زیرساخت های فرهنگی می تواند سودآوری را ارائه دهد. قبل از اینکه به عنوان یکی از سریعترین شرکت های کنترل آفات در ایالات متحده تبدیل شود ، رویس با 300،000 دلار درآمد بین ترم های کالج ، اولین تجارت خود را آغاز کرد. این نظم و انضباط اولیه کتاب بازی بنیانگذار را که از آن زمان از آن پیروی کرده است شکل می دهد: شروع لاغر ، اثبات مدل ، سرمایه گذاری مجدد و مستقل ماندن-اجتناب از سرمایه در خارج از کشور برای حفظ کنترل طولانی مدت.
مرتبط: 7 عادت آسان که باعث می شود تجارت شما پایدارتر شود (و در هزینه شما صرفه جویی می کند)
در Aptive ، آن کتاب بازی شامل ساخت فرهنگی بود که می تواند مقیاس کند. رویس به جای درمان فرهنگ به عنوان یک افزودنی ایده آل یا انگیزشی انتزاعی ، مانند هر سیستم عملیاتی دیگر به آن نزدیک شد. وی سرمایه گذاری زیادی در آموزش فروش نخبگان ، ردیابی عملکرد بازی شده و ابتکارات پیشرفت مبتنی بر شایستگی انجام داد که به طور قابل اندازه گیری باعث افزایش بهره وری و حفظ می شود. نتیجه: فرهنگی که فقط الهام بخش نیست ، بلکه تکثیر می شود. بینش رویس واضح است: مانند تدارکات یا نرم افزار CRM ، اگر قصد پشتیبانی از رشد واقعی را داشته باشد ، باید فرهنگ ساخته ، بودجه و عملیاتی شود.
خط پایین
یک فرهنگ خوب یکپارچه ، باعث کاهش خفگی ، افزایش بهره وری و محافظت از سودآوری شما می شود. ایجاد یک فرهنگ کاملاً مشخص و قابل فروش در محل کار می تواند به طور قابل توجهی بر موفقیت بلند مدت شما تأثیر بگذارد. در اینجا چگونه می توانید بلافاصله شروع کنید:
1. هزینه های چرند خود را کم کنید
دقیقاً میزان گردش مالی را برای کسب و کار شما مشخص کنید. پس از داشتن تعداد مشخصی ، مستقیماً درصدی از این پس انداز را در برنامه های ساختاری ، آموزش مداوم و برنامه های نگهدارنده قوی به صراحت برای کاهش گردش مالی طراحی کنید.
2. یک طرح فرهنگی ایجاد کنید
فرهنگ را به سبک های شانس یا مدیریت فردی نگذارید. مقادیر اصلی خود را مستند کنید و فرآیندهای قابل تکرار استاندارد و قابل تکرار – از جمله KPI ها ، چارچوب های تشخیص و مسیرهای پیشرفت شغلی را ایجاد کنید – تا اطمینان حاصل شود که فرهنگ شما به طور مداوم در سراسر سازمان تقویت می شود.
3. فرهنگ را در برنامه ریزی مالی ادغام کنید
با توسعه رهبری ، ارتباطات داخلی و اندازه گیری عملکرد به عنوان سرمایه گذاری های اساسی ، ثابت – هزینه های اختیاری نیست. با بودجه بندی مداوم برای این ابتکارات ، شما می توانید راه را برای عملیات ساده ، بهبود مقیاس پذیری و رشد پایدار هموار کنید.
به یاد داشته باشید: ترکیبات فرهنگ در هنگام کشت عمداً. بنیانگذاران که فرهنگ را در اولویت قرار می دهند ، خود را برای سودآوری پایدار و موفقیت مقیاس پذیر آماده کردند.
https://www.entrepreneur.com/leadership/turnover-is-costing-you-more-than-you-think-heres-the/497198