علیرغم گسترش و موفقیت جهانی rEvolution، Rowady شخصاً روی رشد و فرهنگ شرکت سرمایه گذاری می کند. او ترس را به عنوان انگیزهای مهم برای تیز ماندن میداند – چه ترس از شکست یا انگیزه دستیابی. سفر روادی، از راهاندازی rEvolution تا رهبری آن در صحنه جهانی، گواهی بر انعطافپذیری، اشتیاق و تعهد او به حفظ چشمانداز و ارزشهایی است که بیش از 20 سال پیش ایجاد کرد.
کتاب بازی rEvolution برای موفقیت در بازاریابی
https://www.entrepreneur.com/leadership/revolutions-playbook-for-marketing-success/480233
در دهه گذشته، چشم انداز بازاریابی ورزشی تغییر کرده است. روادی خاطرنشان کرد که آنچه زمانی فقط یک تاکتیک در استراتژی های تبلیغاتی گسترده تر بود، اکنون به تمرکز اصلی برای برندها تبدیل شده است. شرکتها بهطور فزایندهای به آژانسهای تخصصی بازاریابی ورزشی مانند rEvolution روی میآورند تا ارتباطات معتبری با طرفداران ایجاد کنند. مجموعه متنوع rEvolution، شامل فرمول یک، NBA، و حتی اسکیت بورد المپیک، نقش خود را به عنوان یک بازیکن کلیدی در جهت یابی بین مخاطبان پراکنده امروزی تثبیت کرده است.
مطالب مرتبط: چگونه خدمات نظامی به مدیر عامل Arc'teryx یاد داد که با دقت و اشتیاق رهبری کند
مطالب مرتبط: “رهبری یک مسابقه محبوبیت نیست”: درس هایی از مربی فوتبال LSU برایان کلی
نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.
سفر روادی به سمت بازاریابی ورزشی از دیترویت آغاز شد، شهری که به دلیل فرهنگ غنی ورزشی خود شناخته شده است. عشق او هم به ورزش و هم به کسب و کار باعث شد تا اوایل دوران حرفهای او شروع به کار کند و در نهایت باعث شد بعد از 12 سال تجربه حرفهای، انقلاب را راهاندازی کند. امروزه این آژانس دارای بیش از 200 کارمند است و در سطح بین المللی با دفاتری در شیکاگو، لندن و سنگاپور فعالیت می کند. از همان ابتدا، روادی یک شرکت جهانی را متصور بود که rEvolution را با صنعت ورزش بینالمللی در حال گسترش و سرمایهگذاریهای رو به رشد از بازارهای نوظهور مانند خاورمیانه هماهنگ میکرد.
جان روادی، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت rEvolution، نزدیک به 30 سال کار حرفه ای در صنعت بازاریابی ورزشی ایجاد کرده است. rEvolution، یک آژانس بازاریابی ورزشی جهانی مستقر در شیکاگو، در خط مقدم ارتباط برندها با مخاطبان ورزشی است. همانطور که ورزش به طور فزاینده ای با فرهنگ و سبک زندگی ادغام شده است، روادی انقلاب را به عنوان یک رهبر در چشم انداز در حال تکامل قرار داده است. مصاحبه ما در هفته اتومبیل مونتری در پبل بیچ انجام شد، جایی که روادی در مورد چگونگی رشد آژانس در حضور جهانی خود صحبت کرد و بر اهمیت اشتیاق خود به ورزش در پیشبرد موفقیت کارآفرینی خود تأکید کرد.
تبدیل انقلاب به یک نیروگاه جهانی با چالش هایی همراه بود. روادی مبارزه اولیه رقابت با رقبای بزرگتر و با بودجه بهتر را به یاد می آورد. او خاطرنشان کرد که برندهای بزرگتر اغلب آژانس های بزرگتر با مقیاس را می خواهند. برای مبارزه با این موضوع، Rowady و تیم رهبری انقلاب اغلب به خریدها روی آورده اند تا دامنه، نمونه کارها و پیشنهادات خود را گسترش دهند. جان خاطرنشان کرد که اکتسابها میتوانند فوراً یک شرکت را وارد یک عمودی جدید کنند، اما با چالشهای خود همراه است. تغییرات منطقه زمانی، تفاوتهای فرهنگی منطقهای و ادغام شرکتهای متعدد با هم پیچیدگی را برای اداره تجارت ایجاد میکند. برای روادی، این چالش ها تنها به عنوان فرصت های رشد در نظر گرفته شده است. انعطافپذیری rEvolution سنگ بنای موفقیت آن بوده است که ناشی از اشتیاق تزلزل ناپذیر Rowady برای ورزش و تعهد او برای تبدیل شدن به یک رهبر جهانی در بازاریابی ورزشی است. تا الان کار کرده