کباب‌پز گازی استیل آتش مهر- تولیدکننده باربیکیوهای گازی و ذغالی خانگی

به عنوان مثال، در مدل های کباب پز گازی که در بالای همین صفحه نیز می توانید مدل های آنرا ببینید، احتیاج به باد زدن و اینکه خودتان را خسته کنید ندارید. اگر برای کباب زدن از کباب پز استفاده کنید لباس هایتان نیز بوی دود نخواهند گرفت. مسلماً وقتی تصمیم به خرید کباب پزی می گیرید موارد زیادی وجود دارد که باید به آن توجه کنید اما قیمت نهایی محصول از جمله مهمترین ها به شمار می آید.

ترموستات برای جلوگیری از سوختن غذاها

کباب‌پز گازی استیل آتش مهر- تولیدکننده باربیکیوهای گازی و ذغالی خانگی

کباب پز گازی مانند سایر تجهیزات آشپزخانه صنعتی گارد استیل در صورت دارا بودن شرایط گارانتی ، به مدت 1 سال دارای ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد . این مدل دارای یک عدد چهار پایه بلند می باشد که کار شما را در درست کردن کباب راحت تر می کند. لازم به ذکر است این مدل قابلیت نصب برو روی دیوار را ندارد ، و بر روی پایه هایش پیچ شده است همچنین این مدل در بازار همانند مدل های دیگر به بازار شهری وصل می شود و هیچ گونه دودی را در هنگام پختن کباب برای شما ایجاد نمی کند. منقل و کباب پز به صورت برقی، ذغالی و گازی در بازار موجود است، مدل‌های ذغالی دارای بوی دود هستند و طعمی طبیعی به غذا می‌دهد در صورتی که انواع برقی و گازی آن دود تولید نمی‌کند. انواع منقل و کباب پز ذغالی به دلیل ایجاد دود، برای استفاده در آپارتمان مناسب نبوده و بیشتر در خانه‌های حیاط‌دار و یا باغ مناسب است. در برخی از مدل‌های جدیدتر می‌تواند چندین سوخت را استفاده کند به طور مثال هم ذغال و هم گاز را می‌توانید برای طبخ مورد استفاده قرار دهید.

اما در کباب پز تابشی فرایند پخت کباب صد در صد بدون دود می باشد. این محصول علاوه بر شعله‌های مستحکم، یک سینی برای جمع آوری مایعات در هنگام پخت دارد. کباب پز فارنهایت ابعاد کوچکی دارد و جابجایی آن در محیط منزل، ویلا یا هر فضایی که دسترسی به گاز شهری وجود داشته باشد آسان خواهد بود. لذت پخت کباب بدون دردسر را با کباب پز فارنهایت مدل F50 تجربه کنید.

خرید کباب پز گازی آتش‌مهر مدل steel60

این منقل های مدرن دارای دو یا چند شعله هستند که بسته به اندازه کوره در تعداد آنها متفاوت است. برای کسانی که عاشق ذغال کباب هستند ، مدل هایی وجود دارد که روی هر شعله یک تکه چدن قرار می دهند. چدن با گرم شدن مانند زغال قرمز می شود و از سوختن کباب ها با حرارت یکنواخت جلوگیری می کند. کباب پز گازی معروف ترین و پرمصرف ترین نمونه در بین مردم می باشد. این نوع از کبابپزها از گاز شهری و یا از کپسول گاز به عنوان منبع انرژی استفاده می کنند.

لیست قیمت ۵۳ نمونه قفسه حمام پرفروش و لوکس + لینک خرید

البته وجود کباب پز های تابشی در بازار شرایط مناسبتری را جهت تهیه کباب خوش طعم را در فضاهای بسته برای ما فراهم می کند . در هتل ها ، رستوران ها و اماکنی که به تعداد بالا باید کباب آماده سرو باشدکباب پزبه عنوان یکی از اصلی ترین تجهیزات پخت مورد استفاده قرار می گیرد . دهنه کباب پز ۴۰ سانتیمتر میباشد که مناسب برای پخت انواع کباب در اندازه استاندارد است. ممکن است صفحه کباب پز خانگی شما وسیع‌ باشد و حتی با قرار دادن مواد غذایی محدود مجبور شوید کل صفحات را نظافت کنید. در این حالت بهتر است از سبدهای شبکه دار برای گریل مواد غذایی محدود استفاده هیتر تابشی کنید. تجربه نشان داده کباب و مواد غذایی گریل شده با مدل‌های گازی و زغالی معمولا عطر طعم خاص‌تری دارند؛ اما در عوض کار کردن با کباب پز برقی ساده‌تر است.

بسیاری از مدل های کوره های گازی دارای تعدادی چدن هستند که روی شعله های گاز قرار می گیرند و هنگامی که چدن ها قرمز می شوند ، می توانید مانند زغال حتی از گرما لذت ببرید تا کباب های شما نسوزند و با دقت پخته نشوند. کباب پزها یکی از وسیله های کاربردی در منازل می باشند و استفاده از آن ها برای پخت و پز انواع کباب کاربرد دارد و شما می توانید توسط آن ها هر زمان که هوس یک غذای کباب شده را داشتید بتوانید یک کباب خوشمزه را آماده کنید. کباب پزهای تاشو و ایستاده فضای کمی را اشغال می کنند و در هر نوع محیطی اعم از سر بسته و سر باز قابل استفاده می باشند. این نمونه بیشتر برای مسافرت، پیک نیک و طبیعت گردی مناسب هستند. خرید این مدل از نظر اقتصادی نیز کاملا مقرون به صرفه می باشد.

در گذشته به جای کباب پز های گازی از منقل های ذغالی و برای تهیه کباب از حرارت ذغال استفاده می شد. اگرچه امروزه بسیاری از خانواده های ایرانی کباب را روی ذغال تهیه می کنند ، اما این امر باعث از بین رفتن بسیاری از درختان برای تولید زغال سنگ شده است. دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که تهیه کباب روی ذغال سنگ در آینده منجر به سرطان می شود. در این مطلب به راهنمای خرید کباب پز و معرفی بهترین کباب پز های موجود در بازار و راه های خرید اینترنتی کباب پز میپردازیم .

قطعا درست کردن کباب با ذغال حال و هوای خاص خودش را دارد اما باید قبول کرد راحتی درست کردن کباب بسیار حائز اهمیت است. کباب پز گازی با توجه به اینکه قابلیت استفاده از گاز شهری و کپسولی را دارد می تواند کمک شایانی به شما کند . ابعاد این محصول نیز به صورت سفارشی قابل تغییر میباشد.مناسب برای قرار گیری در آشپزخانه های صنعتی کترینگ ها و رستوران ها میباشد.مناسب برای قرار گیری در کنار اجاق گاز صنعتی ها ی صنعتی میباشد.

کباب‌پز گازی استیل در پنج سایز مختلف با طول ۴۵، ۵۵، ۶۰، ۷۰ و ۸۰ سانتی متر ساخته می‌شود. برای افزایش طول عمر و جلوگیری از زنگ زدن برنرها، برنرهای استفاده شده در این کباب‌پز گازی استیل، لعاب کاری شده‌ اند. کباب پز ها به دو نوع رومیزی و ایستاده یا بلند موجود هستند. اگر کمر درد دارید بهتر است انواع رومیزی را انتخاب کنید در غیر اینصورت مدل های پایه ای نیز برایخرید اینترنتی کباب پزموجود هستند.

  • انواع مختلف و متنوعی از باربیکیوها وجود دارند که در جنس، ابعاد، انرژی مصرفی و… با هم تفاوت دارند.
  • برخی از انواع باربیکیو با ابعاد بزرگ‌تر برای قرار دادن در فضای باز نظیر ویلا یا بالکن‌های وسیع مناسب هستند.
  • البته در کباب پزهای گازی هم با توجه به سفارش مشتری می توان یک فن دمنده در زیر منقل تعبیه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید