کاری که هر مارک B2B باید برای کسب اعتماد در سال 2025 انجام دهد
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
صندوق ورودی متوسط تصمیم گیرنده شما با به اصطلاح “رهبری فکر” سرشار است. در حقیقت ، تجزیه و تحلیل اخیر از بیش از 8000 پست LinkedIn با فرم طولانی نشان داد که بیش از نیمی از آنها احتمالاً توسط هوش مصنوعی نوشته شده است. خریداران در کشف این موضوع ماهر می شوند. تحقیقات جداگانه نشان می دهد که 50 ٪ از آنها خواندن لحظه ای را که یک پست احساس می کند ، متوقف می کنند.
این بازاری را ایجاد کرده است که توجه به آن آسان است ، اما کسب اعتماد بسیار دشوار است. برای مشاغل دارای چرخه فروش پیچیده شامل بخش های حقوقی ، مالی و فناوری اطلاعات ، اعتماد واقعی مزیت نهایی رقابتی است.
مرتبط: 5 راه برای ایجاد اعتماد مشتری برند (و اینکه چرا بیش از گذشته اهمیت دارد)
اجازه دهید AI سرعت داشته باشد ، نه استراتژی
هوش مصنوعی به ما کمک می کند تا سریع حرکت کنیم. این خبرهای رقیب را قبل از روند پرچم گذاری می کند و داده های آزمایش را به ما می دهد در حالی که بیشتر افراد هنوز در اولین قهوه خود هستند. اما سرعت فقط در صورتی مفید است که می دانید چه موقع کند شوید. هوش مصنوعی نمی تواند به شما بگوید وقتی پیام شما دیگر بازدید نمی کند یا وقتی مخاطبان شما علاقه خود را از دست می دهند. این قضاوت و تجربه انسان را می طلبد.
در حالی که اتخاذ هوش مصنوعی برای رقابت هر شغلی ضروری است ، این فناوری مشابه برای تصمیم گیری های ظریف که نیاز به تجربه و درک واقعی انسانی دارند ، مجهز نیست. وقتی پیام شما متوقف می شود یا هنگامی که بازار شما شروع به تغییر در زیر شما می کند ، AI نمی شود. این کار شما به عنوان یک رهبر است. این تصمیمات مربوط به کسانی است که بینش آنها با تجربه دست اول از انجام تماس های پشتیبانی در اواخر شب و ترغیب سرمایه گذاران شکاک شکل گرفته است.
هنگامی که از اتوماسیون به درستی استفاده می شود (برای افزایش کارآیی و مدیریت کار تکراری) ، سرعت لازم مشاغل را در هنگام ترک کار حیاتی در ایجاد یک روایت اقناعی برای انسانهای با استعداد فراهم می کند.
با صدای بنیانگذار رهبری کنید
قراردادهای بزرگ ممکن است با موفقیت از طریق حقوقی و امور مالی عبور کنند ، اما آنها هنوز هم با یک “بله” سطح روده از یک شخص واقعی شروع می شوند. خریداران باید ببینند صورت آنها می توانند وقتی می گویند ، یکپارچه سازی در ساعت 2:00 صبح یا یک قانون جدید حفظ حریم خصوصی ، این طرح را وارونه می کند. آنها این اطمینان را از عرشه های براق به تنهایی دریافت نمی کنند. این سیگنال های کوچک و شخصی مانند بنیانگذار که به جای کشاورزی آن را می نویسد (یا ویرایش می کند) می نویسد ، یک یادداشت صوتی سریع 5 دقیقه ای را برای یک پادکست صنعت ثبت می کند زیرا موضوع نمی تواند صبر کند یا به یک موضوع مکالمه بپردازد تا یک اشتباه را بپذیرد و توضیحات را توضیح دهد.
آن لحظه ها ثابت می کند که انسانی وجود دارد که حتی پس از امضای قرارداد پاسخگو خواهد بود. هنگامی که رهبران به قول خودشان ظاهر می شوند ، هر کمیته خرید نوار ناگفته را پاک می کنند: آیا وقتی همه چیز کثیف می شود ، می توانیم به این افراد اعتماد کنیم؟ اگر بتوانید این نوار را زود پاک کنید ، بقیه زنجیره تأیید شروع به حرکت سریعتر می کنند.
مرتبط: مشتریان مدرن B2B چه می خواهند؟ پیچیده تر از آن است که فکر می کنید
رسانه های کسب شده اعتماد ایجاد می کنند و در جایی که حساب می شود ظاهر می شود
نمایش در یک نشریه محترم ، میانبر قدرتمندی برای اعتبار ساختمان است. این کار در سه سطح کار می کند: روزنامه نگاران ادعاهای خود را برای چشم انداز ، موتورهای جستجوگر افزایش می دهند و تصمیم گیرندگان این پوشش را به عنوان مهر تأیید می بینند.
تحقیقات اخیر این موضوع را بیشتر تأیید می کند ، با 67 ٪ از رهبران B2B اظهار داشتند که ویژگی های رسانه های تجاری مستقیماً اعتبار برند خود را شکل می دهد. آژانس شخصی من این دست اول را تجربه کرد. پس از انتشار مقاله ای درباره ما ، درخواست های نسخه ی نمایشی دو برابر شد. با این حال ، تغییر بزرگتر تونال بود. اکثر رهبران ما مکالمه هایی را با سؤالاتی در مورد اجرای و ادغام تیم داخلی آغاز کردند و آنها هرگز به زنده بودن ما شک نکردند زیرا یک منبع قابل اعتماد قبلاً برای ما تبلیغ کرده بود.
یک داستان را همه جا بگویید
وقتی افراد به برند شما دست می زنند ، باید احساس کنند که می شنوند همان صدا را همان جمله را تمام می کنند. این نوع تکرار همان چیزی است که برندسازی در مورد آن است. هرچه بیشتر یک خریدار همان وعده اصلی را در مکان های مختلف می بیند ، سریعتر “این افراد چه کسانی هستند؟” تبدیل به “من این افراد را می شناسم” و در نهایت ، “من به این افراد اعتماد دارم”.
همین داستان قدرتمند باید چه مشکلی را حل کنید ، چرا در عمودی خود اهمیت دارید و چگونه نتیجه می گیرید. سپس ، آن پیام را به طور مداوم در همه جا اعمال کنید. به عنوان مثال ، یک پست LinkedIn ممکن است نسخه مکالمه را حمل کند ، یک نقل قول مطبوعاتی می تواند یک آمار قانع کننده باشد و وب سایت شما می تواند آن را با مطالعات موردی یا آرم های “همانطور که در” مشاهده می شود پشتیبانی کند. در حالی که خیاط کردن تحویل برای مخاطب مهم است ، موضوع اصلی هرگز نباید تغییر کند.
هنگامی که همه نقاط لمسی عمومی همان ایده را تقویت می کنند ، دید به اعتبار تبدیل می شود و چشم انداز نمی داند که آیا آنها در سه مکان مختلف سه شرکت مختلف را می بینند.
مرتبط: چگونه می توان اصالت برند را در دنیای فزاینده ای شکاک حفظ کرد
از آنجا که ابزارهای بازاریابی مانند مدل های زبانی نرم و صاف می شوند و هک های رشد همچنان به جهان قول می دهند ، بسیار مهم است که به یاد داشته باشید که اعتماد به نفس آهسته ای که یک خریدار شکاک را متقاعد می کند که بگوید بله هرگز قابل تکرار نیست و ساخته نمی شود. در زمان یک سال ، سر و صدا پژمرده می شود. اما شکاف بین دیده شدن و اعتماد به نفس جایی است که نسل بعدی رهبران بازار حاشیه خود را پیدا می کنند.
صندوق ورودی متوسط تصمیم گیرنده شما با به اصطلاح “رهبری فکر” سرشار است. در حقیقت ، تجزیه و تحلیل اخیر از بیش از 8000 پست LinkedIn با فرم طولانی نشان داد که بیش از نیمی از آنها احتمالاً توسط هوش مصنوعی نوشته شده است. خریداران در کشف این موضوع ماهر می شوند. تحقیقات جداگانه نشان می دهد که 50 ٪ از آنها خواندن لحظه ای را که یک پست احساس می کند ، متوقف می کنند.
این بازاری را ایجاد کرده است که توجه به آن آسان است ، اما کسب اعتماد بسیار دشوار است. برای مشاغل دارای چرخه فروش پیچیده شامل بخش های حقوقی ، مالی و فناوری اطلاعات ، اعتماد واقعی مزیت نهایی رقابتی است.
مرتبط: 5 راه برای ایجاد اعتماد مشتری برند (و اینکه چرا بیش از گذشته اهمیت دارد)
بقیه این مقاله قفل شده است.
به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/what-every-b2b-brand-should-be-doing-to-earn-trust-in-2025/493511