چیلی در حال فروش چکمه ها ، کمربندهای ساخته شده از غرفه های قرمز آن است
Chili’s Grill & Bar با نام تجاری TeCovas با نام تجاری تگزاس همکاری می کند تا مجموعه ای از نسخه های محدود از “Booth Boots” را راه اندازی کند ، که دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد-چکمه های کابوی ساخته شده با همان مواد غرفه های قرمز کلاسیک خود.
در بیانیه ای ، چیلی گفت که این همکاری “اول از نوع آن” غرفه های قرمز “نمادین” خود را که به مدت 50 سال است ، تبدیل می کند ، به “چکمه های دست ساز ساخته شده با تکنیک های با افتخار زمان و صنایع دستی میراث” تبدیل می شود. این شرکت همچنین در حال فروش کمربند غرفه ای است.
مرتبط: “Gen Z وسواس دارد”: فروش چیلی به لطف سرآشپزهای سه گانه و توربو در حال افزایش است
جسی جانسون ، معاون رئیس جمهور در بازاریابی چیلی ، در بیانیه گفت: “ما فکر می کردیم که با تبدیل آن به چیزی که واقعاً غیر منتظره برای هواداران ما باشد ، جشن گرفتن این قطعه آشنا از تجربه چیلی سرگرم کننده خواهد بود.” “دوستان جدید ما در Tecovas شرکای مناسبی در ارائه این ایده وحشی با چکمه های دست ساز خود بودند که اکنون با مواد غرفه ما مجدداً تصور می شوند.”
با این وجود ، این هزینه شما بسیار بیشتر از محبوب ترین سه گانه محبوب خواهد بود. چکمه های غرفه (هم سبک های زنان و هم مردان) با قیمت 345 دلار خرده فروشی می شوند و کمربند غرفه با “دست و پنجه نرم برنجی در یک نیکل مات” ، با قیمت 75 دلار به فروش می رسد.
مجموعه با نسخه محدود چکمه های غرفه و کمربند غرفه تطبیق در Tecovas.com در تاریخ 29 ژوئیه ساعت 10 صبح CT در دسترس خواهد بود.
به گزارش Nation News News ، چیلی در 29 کشور 1600 رستوران در 29 کشور دارد.
به مدیر عاملان برتر ، بنیانگذاران و اپراتورها بپیوندید کنفرانس سطح بالا برای باز کردن استراتژی ها برای مقیاس بندی مشاغل خود ، افزایش درآمد و ایجاد موفقیت پایدار.
مرتبط: “من خدا را در این چیلی احساس می کنم”: یک قسمت کلاسیک از “دفتر” الهام بخش زنجیره ای برای باز کردن یک رستوران پرشور در نزدیکی اسکرانتون است
Chili’s Grill & Bar با نام تجاری TeCovas با نام تجاری تگزاس همکاری می کند تا مجموعه ای از نسخه های محدود از “Booth Boots” را راه اندازی کند ، که دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد-چکمه های کابوی ساخته شده با همان مواد غرفه های قرمز کلاسیک خود.
در بیانیه ای ، چیلی گفت که این همکاری “اول از نوع آن” غرفه های قرمز “نمادین” خود را که به مدت 50 سال است ، تبدیل می کند ، به “چکمه های دست ساز ساخته شده با تکنیک های با افتخار زمان و صنایع دستی میراث” تبدیل می شود. این شرکت همچنین در حال فروش کمربند غرفه ای است.
مرتبط: “Gen Z وسواس دارد”: فروش چیلی به لطف سرآشپزهای سه گانه و توربو در حال افزایش است
بقیه این مقاله قفل شده است.
به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی
https://www.entrepreneur.com/business-news/chilis-is-selling-boots-belts-made-from-its-red-booths/494924