چگونه (le) پواسون روژ از ایده به مقصد موسیقی رفت
دیوید هندلر خط کلاسیک را تجسم می کند: “اگر آن را بسازید ، آنها خواهند آمد.”
ویولونیست و آهنگساز پس از فارغ التحصیلی از دانشکده موسیقی منهتن ، از فضاهای موجود برای مخاطبان برای تجربه موسیقی کلاسیک زنده خوشحال نبودند. “هزینه ها ممنوع بود ، و آیین های کنسرت گیج کننده بود – چه زمانی مجاز به سرفه هستم؟” او گفت کارآفرین “من آنجا فهمیدم مشکلی در بسته بندی بود که شنوندگان جوان را از موسیقی جدا می کرد که من به آن فداکاری تقریباً مذهبی داشتم. نه فقط موسیقی کلاسیک ، بلکه واقعاً جاه طلبانه از موسیقی گوش دادن عمیق. ”
در سال 2008 ، او و همکلاسی جاستین کانتور (LE) پواسون روژ ، یک مکان موسیقی و چندرسانه ای هنری را تأسیس کردند ، در محلی که زمانی در خانه جاز افسانه ای شهر نیویورک The Village Gate قرار داشت. از زمان باز کردن درهای خود ، LPR به دلیل میزبانی از اجراهای هنرمندان مرزی و همچنین نمایش های صمیمی از نمادهایی مانند Thom Yorke ، Yo-Yo MA ، Lady Gaga ، Iggy Pop ، Lorde ، Beck و Philip Glass شناخته شده است.
هندلر با کارآفرین در مورد چگونگی تبدیل اشتیاق خود به یک تجارت پر رونق و بهترین توصیه های خود را برای کسانی که آرزو دارند دیدگاه هنری خود را به زندگی منتقل کنند ، ارائه داد. (پاسخ ها برای طول و وضوح ویرایش شده است.)
نیویورک سیتی دارای بسیاری از مکانهای موسیقی است. وقتی LPR را راه اندازی کردید ، چه احساسی داشتید؟
موسیقی که اکنون در سالن های کنسرت می شنویم در چمبرز پخش می شد که بسیار نزدیکتر به یک باشگاه جاز شبیه بود. موسیقی یک چیز زنده ، تنفس بود و مردم به روشی متفاوت با آن در تعامل بودند. کمتر پیش فرض وجود داشت. در آن زمان تصمیم به افتتاح LPR گرفتیم ، به نظر می رسید که این علاقه متقابل وجود داشته باشد – موسسات هنری که به خودانگیختگی و زندگی شبانه بیشتری نیاز دارند و به ماده کمی بیشتر احتیاج دارند. بنابراین من یک برنامه تجاری برای امتحان کردن نوشتم و احیای هنرها و تعمیق فرهنگ اواخر شب در شهر نیویورک.
جولیان ولارد خواننده ترانه سرا در LPR اجرا می کند. (اعتبار عکس: LPR)
چگونه شروع به نوشتن برنامه کاری خود کردید؟
من 27 ساله بودم و این یک نظم بلند بود. من هرگز یک نوار را مدیریت نکرده بودم ، چه رسد به اینکه مکانی را باز کنم. بنابراین در زمین من ، من به سرمایه گذاران WALL که قبلاً اهدا کننده مؤسسات Uptown بودند ، گفتم: “ببین ، من یک فارغ التحصیل هنرستان هستم ، من انگشت خود را روی نبض آنچه که به عنوان یک جوان نیز خنک است ، دارم. اگر شما بخشی از آنچه را که به کارنگی هال یا خانه اپرا متروپولیتن اهدا می کنید به من بدهید. مخاطبان و مخاطبان را گسترش دهید ، و حتی ممکن است بازدهی را ببینید ، که مطمئناً هرگز از کمک مالی نمی بینید. “
مرتبط: این گروه میلیون ها جریان در Spotify دارد. تنها مشکل – موسیقی و اعضای گروه توسط هوش مصنوعی تولید شدند.
چگونه به جایی رسیدید که یک بار دروازه روستا ایستاده بود؟
دروازه دهکده دارای تاریخ فرهنگی واقعاً برجسته است. اما در بین دروازه و LPR ، یک کلوپ شبانه به نام زندگی بود. و این باعث ایجاد مشکلات زیادی شد. من اساساً مجبور شدم ویولن خود را در جلسات هیئت مدیره جامعه بیرون بیاورم تا ثابت کنم که من فقط یک پانک نبودم که مایل به خراب کردن محله بودم. و در طول راه ، ما با آن رابطه برقرار کردیم جان استورک ، که استودیوهای بانوی برقی را برای جیمی هندریکس طراحی کرده است. وقتی به او گفتم من قصد دارم همه کارها را از فلز گرفته تا کوارتت های رشته ای انجام دهم تا شب های یکنوع بازی شبیه لوتو را بکشم ، او پایین بود و تصمیم به کمک گرفت این فضایی را ایجاد کنید که اکنون به عنوان LPR می شناسیم.
شما به عنوان یک نوازنده آموزش دیده اید. به نظر شما به شما اعتماد به نفس را برای پیگیری کارآفرینی به شما داده است؟
من یک شکاف دیدم. شما می شنوید که مردم در مورد نوع ضرب و شتم بر موفقیت یا رهبری با قلب خود صحبت می کنند. این من هستم این مأموریتی بود که من واقعاً علاقه مندم و برای من بسیار عزیز بود. من تقریباً به عنوان یک روش تحویل یا راهی برای پخش انجیل موسیقی و هنری که به آن اعتقاد داشتم به آن فکر نمی کردم. برای دوستان من دوستانی داشتم که به فلز گوش می دادند و آنها استراوینسکی را نمی شناختند. بنابراین من مثل این خواهم بود ، “شما می توانید همان ناهماهنگی را در موسیقی که در برخی از این مطالب جدید می شناسید بشنوید.” این برای من هیجان انگیز بود. یک ایده صرفاً با تجارت برای من مؤثر نخواهد بود زیرا فقط برای آن پایان کار وجود دارد. این کار می کند زیرا اشتیاق زیادی در پشت آن وجود دارد.
مرتبط: همانطور که ژنرال Z از رسانه های فیزیکی استقبال می کند ، این کارآفرین یک سرویس موسیقی جدید CD را راه اندازی کرد: “من همه این سفارشات را بدون توقف بسته بندی می کنم”
لحظاتی که از نظر شما متمایز است زیرا احساس می کنید برنامه شما کار می کند؟
یادم است که یک شب از خط پایین رفتم و با کسی صحبت کردم که برای دیدن یک نمایش از آمریکای جنوبی به اینجا پرواز کرده است. وت سپس درست در کنار آنها کسی بود که هیچ تصوری از آنها نداشتند تا ببینند. اما از آنجا که در LPR بود ، و ما در طول شب دیگر اعتماد آنها را به دست آوردیم ، آنها مانند این بودند که “من این ژانر را نمی دانم ، اما می خواهم به LPR شلیک کنم زیرا می دانم که استاندارد بالا است.”
چه چیزی را به کسی توصیه می کنید که این را بخواند که آرزو دارد موسیقی یا مکان هنری خود را باز کند؟
تدارکات خاص مکان زیادی وجود دارد. به عنوان مثال ، در نیویورک ، برخی از سخت ترین موارد دریافت مجوز مشروبات الکلی بود. و این مثلث عجیب دریافت مجوز مشروبات الکلی و بودجه و امضای اجاره نامه وجود دارد. تا زمانی که بتوانید مشروبات الکلی را بفروشید ، نمی توانید اجاره نامه امضا کنید یا بودجه دریافت کنید. و بیایید با آن روبرو شویم ، این جایی است که می خواهید پول خود را بدست آورید. منf فکر نمی کنید با افتتاح یک مکان موسیقی ، در حال کار در کار باشید ، خودتان را شوخی می کنید. و شما نمی توانید قبل از اینکه جایی برای فروش آن داشته باشید ، مجوز مشروبات الکلی دریافت کنید. بنابراین بسیاری از مرغ و تخم مرغ در جریان است. اما گذشته از تدارکات ، من فکر می کنم این در مورد داشتن یک دید روشن و مقطر در مورد آنچه بازار به آن نیاز دارد و تحویل آن به روشی غیر سازگار است. اما این بدان معنی نیست که شما تکامل نمی یابید. ما فقط با آزمایشگاه های Kyd همکاری کردیم تا یکی از اولین مکانهای مهم ایالات متحده برای انتقال کامل بلیط به طور کامل به فناوری blockchain تبدیل شویم. و همیشه به خاطر داشته باشید که موفقیت برای شما چه معنی دارد. من باید برای کسب و کار به شماره ها نگاه کنم ، اما Hبه طرز عجیبی ، این چیزی نیست که من را راهنمایی کند. این چیزهای عمیق تر در زندگی من ، در خانواده من ، در هنر خودم و هنرمندانی است که با آنها کار می کنیم – این معیارهایی است که می خواهم با آنها زندگی کنم.
مرتبط: نویسنده پرفروش و کاریکاتوریست استفان پاستیس در روند خلاقیت خود: “من اغلب به پایین نگاه می کنم تا مطمئن شوم که شلوار دارم”
دیوید هندلر خط کلاسیک را تجسم می کند: “اگر آن را بسازید ، آنها خواهند آمد.”
ویولونیست و آهنگساز پس از فارغ التحصیلی از دانشکده موسیقی منهتن ، از فضاهای موجود برای مخاطبان برای تجربه موسیقی کلاسیک زنده خوشحال نبودند. “هزینه ها ممنوع بود ، و آیین های کنسرت گیج کننده بود – چه زمانی مجاز به سرفه هستم؟” او گفت کارآفرین “من آنجا فهمیدم مشکلی در بسته بندی بود که شنوندگان جوان را از موسیقی جدا می کرد که من به آن فداکاری تقریباً مذهبی داشتم. نه فقط موسیقی کلاسیک ، بلکه واقعاً جاه طلبانه از موسیقی گوش دادن عمیق. ”
در سال 2008 ، او و همکلاسی جاستین کانتور (LE) پواسون روژ ، یک مکان موسیقی و چندرسانه ای هنری را تأسیس کردند ، در محلی که زمانی در خانه جاز افسانه ای شهر نیویورک The Village Gate قرار داشت. از زمان باز کردن درهای خود ، LPR به دلیل میزبانی از اجراهای هنرمندان مرزی و همچنین نمایش های صمیمی از نمادهایی مانند Thom Yorke ، Yo-Yo MA ، Lady Gaga ، Iggy Pop ، Lorde ، Beck و Philip Glass شناخته شده است.
بقیه این مقاله قفل شده است.
به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی
https://www.entrepreneur.com/starting-a-business/how-le-poisson-rouge-went-from-idea-to-music-destination/494543