چگونه Jon Taffer در حال رشد تجارت حق رای دادن خود است
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
جان تافر فقط یک شخصیت تلویزیون نیست. او یک نیروی پیاده روی ، در حال صحبت کردن ، میز در مهمان نوازی است.
بیش از یک دهه است که او مردم را به شکل خود فریاد می زند بازدارنده، ساخت مارک ها و تبدیل اختلال عملکرد به عملیات چند میلیون دلاری.
بنابراین وقتی نوبت به رشد مفهوم خودش ، میخانه تافر رسید ، او فقط حرکتی نکرد. او بیانیه ای ساخت. آن جمله؟ با مارک های Gregg Majewski و Craveworthy همراه شوید.
تنها در چند سال ، Majewski مارک های قابل توجهی را از Concept تا Powerhouse صنعت رشد داده است. این شرکت اکنون بیش از 300 رستوران ، 19 مارک و بیش از 300 میلیون دلار فروش در سطح سیستم دارد-و هنوز هم در حال رشد است.
تافر توجه کرد.
مرتبط: قانون 10 ٪ جان تافر هک بهره وری است که می تواند زندگی شما را تغییر دهد
تافر در مورد گفت: “من تکالیف خود را انجام دادم.” تأثیرگذار رستوران پادکست ، نشسته با Majewski و میزبان شاون والچف از Cali BBQ Media. “من به شرکت نگاه کردم ، به فرهنگ نگاه کردم ، و راهی را دیدم که گرگ منجر می شود. او نام هر کارمند را می شناسد. او معامله واقعی است.”
این فقط یک دست و تیتر نبود. تافر 100 ٪ از برند خود را متعلق به خود داشت. بدون سرمایه گذار هیچ کمیته ای ندارد. فقط غریزه – و غریزه او به او گفت Craveworth متفاوت بود. بنابراین آنها در سرمایه گذاری مشترک همکاری کردند.
این کمک کرد که تافر اولین نام بزرگی نبود که به شرکت Majewski خریداری کرد. قبل از میخانه تافر ، Craveworth با Shaquille O’Neal معامله کرد تا رستوران های مرغ بزرگ خود را به داخل خود بیاندازد. این حرکت باعث شد تافر توجه بیشتری کند.
تافر می گوید: “گرگ با کیفیت و بالای بازی است.” “او وقت خود را برای درک نام تجاری من گرفت. من با او نگران نیستم.”
Majewski در مورد این مأموریت واضح است. او می گوید: “هدف هرگز تغییر نکرده است.” “ما می خواهیم بهترین شرکت رستوران فرسوده را در جهان بسازیم. و ما این کار را با ساختن بهترین تیم در جهان انجام می دهیم.”
او در حال تعقیب اعتیاد به مواد مخدره نیست. او در حال ساخت زیرساخت است. میخانه تافر و مرغ بزرگ غنائم نیستند. آنها نمایشنامه های استراتژیک در یک بازی بسیار بزرگتر هستند.
برای درک اینکه چه چیزی این مشارکت را قدرتمند می کند ، باید به جایی که ارزشهای آنها شکل گرفته است برگردید.
مرتبط: Gregg Majewski از مارک های Craveworthy در مورد مزایای شماره 2
تجارت مردم
قبل از اینکه مارک های قابل توجهی وجود داشته باشد ، ماسوسکی قول به دیو توماس داد.
بله ، آن دیو توماس – بنیانگذار وندی و یکی از نخستین مربیان Majewski. این معامله ساده بود: اگر توماس به Majewski ریخت ، Majewski وقتی نوبت او بود ، دوباره به صنعت می ریزد.
اکنون که Craveworth در حال شکوفایی است ، Majewski این قول را حفظ می کند. او داستانهایی را نه برای کانون توجه بلکه برای بالا بردن افرادی که رستوران ها را اجرا می کنند ، می گوید. پادکست او ، اتاق برای ثانیه، دقیقاً به این موارد اختصاص داده شده است: به اشتراک گذاشتن دروس در رهبری و درخشش چراغی در ماشین های ظرفشویی ، آشپزهای خط و کارگران ناخوشایند که رویای آمریکایی را تعقیب می کنند.
او می گوید: “این مربوط به من نیست.” “آنها به همین دلیل ما این کار را می کنیم.”
تافر موافق است. قدرتمندترین لحظه او در مهمان نوازی در تلویزیون یا در طی یک کار بزرگ اتفاق نیفتاد. این اتفاق در یک اتاق جلسه هتل با ماشین ظرفشویی سابق به نام تئو افتاد.
تئو به تازگی برای آماده سازی آشپز ارتقا یافته بود. تافر از او خواست که به افتتاح یک رستوران جدید کمک کند. در جلسه تیم ، تئو در مقابل 80 کارمند ایستاد. وی گفت: “من شش ماه پیش ماشین ظرفشویی بودم.” “الان به من نگاه کن.”
تافر گریه کرد. او می گوید: “ما در تجارت مردم هستیم.” “وقتی کارمندان ما احساس افتخار می کنند ، همه چیز دیگر در جای خود قرار می گیرد.”
این اعتقاد در هر کاری که تافر انجام می دهد نشان می دهد – از روشی که او تیم ها را می سازد تا اینکه چگونه او در مورد میهمان نوازی فکر می کند. بازدارنده او را به خاطر عشق سخت مشهور کرد. اما در زیر فریاد یک ارزش اصلی است که او هرگز از آن دور نمی شود: اصالت.
او می گوید: “شما مخاطب را فریب نمی دهید.” “شما به آنها خدمت می کنید. با آنها ارتباط برقرار می کنید. شما واکنشی ایجاد می کنید. این کاری است که ما در آن هستیم.”
اکنون وارد فصل دهم خود می شود ، بازدارنده هنوز قوی است تافر همچنین پادکست خود را احیا می کند ، این بار با تمرکز واضح تر بر موضوعات واقعی پیش روی صنعت – و افرادی که سعی در رفع آنها دارند.
زیرا برای هر دو تافر و ماووسکی ، میراث چیزی نیست که شما به ارث می برید. این چیزی است که شما می سازید. و شما آن را با نشان دادن برای افرادی که بیش از همه اهمیت دارند ، می سازید.
مرتبط: گفتگو در مورد هوش مصنوعی با سام آلتمن ذهن خود را به وجود آورد – بنابراین آنها کتاب بازی را برای مشاغلی که می خواهند از فناوری استفاده کنند ، نوشتند
در مورد تأثیرگذار رستوران
تأثیرگذار رستوران توسط Toast ، سیستم قدرتمند فروش و سیستم مدیریتی رستوران که به رستوران ها کمک می کند تا عملیات را بهبود بخشند ، فروش را افزایش داده و تجربه مهمان بهتری را برای شما فراهم می کند.
نان تست – قدرت رستوران های موفق. در مورد نان تست بیشتر بدانید.
تأثیرگذار رستوران همچنین توسط بیمه بعدی پشتیبانی می شود. ببینید چرا 600،000+ مشاغل آمریکایی به بیمه بعدی اعتماد دارند.
مرتبط: چگونه این شرکت عظیم مواد غذایی ناوگان کامیون های خود را به بیلبوردهای نورد تبدیل کرده است-و درسی که در مورد برند سازی تدریس می کند
جان تافر فقط یک شخصیت تلویزیون نیست. او یک نیروی پیاده روی ، در حال صحبت کردن ، میز در مهمان نوازی است.
بیش از یک دهه است که او مردم را به شکل خود فریاد می زند بازدارنده، ساخت مارک ها و تبدیل اختلال عملکرد به عملیات چند میلیون دلاری.
بنابراین وقتی نوبت به رشد مفهوم خودش ، میخانه تافر رسید ، او فقط حرکتی نکرد. او بیانیه ای ساخت. آن جمله؟ با مارک های Gregg Majewski و Craveworthy همراه شوید.
بقیه این مقاله قفل شده است.
به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی
https://www.entrepreneur.com/leadership/how-jon-taffers-growing-his-franchise-business/494088