چگونه Inmyexpertopinion در حال مبارزه با بررسی محصولات AI است
ناامید شده از بررسی محصولات تولید شده توسط AI ، سیستم عامل های سیل و گیج کننده مصرف کنندگان ، چهار همکار سابق برای ساخت و راه اندازی Inmyexpertopinion ، سایتی که به ارائه “توصیه های قابل اعتماد ، بصیرت و معتبر انسانی” اختصاص داده شده است.
در اینجا چگونگی بنیانگذاران Avi Buchbinder ، Brie Dyas ، Will Kenton و Nick Leftley این سایت را ایجاد کرده و برای رشد آن برنامه ریزی می کنند.
لطفاً به آسانسور تجارت خود بدهید.
آیا کنتون: Inmyexpertopinion یا IMEO نوع جدیدی از سکوی بررسی است – که توسط انسان ها ساخته شده است ، برای انسان. در زمانی که AI Slop و بررسی های جعلی اینترنت را سیل می کنند ، IMEO چیزی نادر ارائه می دهد: بررسی محصولات صادقانه و دست اول از متخصصان واقعی. IMEO که توسط روزنامه نگاران جانباز و داوران معتبر از رسانه های اصلی مانند Time ، AP و HuffPost تأسیس شده است ، پس از بروزرسانی Google 2024 محتوای معتبر را از بین برد. ما در حال بازپس گیری وب برای کیفیت ، شفافیت و اعتماد هستیم – یک نظر متخصص در یک زمان.
مرتبط: “من احساس کردم که به سقف شیشه ای ضربه می زنم”: این کارآفرین برای شروع آژانس خود از کار شرکتی خود خارج شد. پیش بینی می شود امسال 31.5 میلیون دلار درآمد کسب کند.
چه چیزی شما را به ایجاد این تجارت القا کرد؟
Avi Buchbinder: الهام بخش این تجارت من را تحت تأثیر قرار داد ، زیرا من دو تغییر مهم را همزمان مشاهده کردم. در مرحله اول ، پس از تغییر سیاست Google منجر به اخراج بسیاری از روزنامه نگاران با استعداد شد و با افزایش سریع ابزارهای هوش مصنوعی مانند Chatgpt و نمای کلی ، من تعجب می کردم که آیا مردم واقعاً می خواهند در مورد محصولات از مردم بیاموزند یا اینکه آیا اطلاعاتی که توسط AI به هم می پیوندند ، کافی است. بنابراین ، من شروع به حفر این سوال کردم. از صحبت کردن با همکاران ، دوستان و دیدن پست هایی در مورد Reddit کاملاً مشخص شد که بسیاری از مردم هنگام بررسی محصولات ، نسبت به محتوای تولید شده AI شک و تردید داشتند. آنها واقعاً در حال جستجوی معتبر از افراد واقعی بودند که می توانند به آنها اعتماد کنند. این زمانی است که کلیک کرد.
بری دیا: من یک دیدگاه منحصر به فرد از داشتن یک ویراستار که از سال 2012 در محتوای مربوط به خرید کار کرده است ، و همچنین یک مشاور که با مارک های تجارت الکترونیکی و نوپا کار کرده است ، دارم. من به شدت به یک دیدگاه اول مصرف کننده اعتقاد دارم زیرا خریدهایی که ما با پول سخت درآمد (در هر سطح درآمدی) انجام می دهیم ، بر زندگی ما تأثیر می گذارد. هیچ کس نمی خواهد هزاران نفر را روی تشک بگذارد که شما را در شب یا یک دوچرخه الکترونیکی با باتری معیوب نگه می دارد ، صد در کفش های دویدن که به مشکلات پا کمک می کند یا در تمرین شما می افتد ، یا حتی یک مرطوب کننده 15 دلاری که می تواند بثوراتی به شما بدهد. مصرف کنندگان ناامید هستند. بنابراین من من هستم
نیک چپلی: به روزرسانی های هوش مصنوعی Google لحظه ای از وضوح وحشیانه برای همه ما بود: نه تنها صنعت بیمارستانی ما با این به روزرسانی ها بیشتر از بین رفته بود ، بلکه میلیون ها نفر که برای یافتن اطلاعات مفید خرید به Google Daily اعتماد می کنند ، از بین می روند. در یک، همه ، ظاهراً ، به نام ایجاد یک تجربه کاربر “بهتر”. ما به طور همزمان با هر دو موضوع مقابله می کنیم: اولا ، ارائه یک بستر قابل اعتماد و بی طرفانه برای بررسی های مفید و نوشته شده و نوشته شده توسط روزنامه نگاران واقعی. ثانیا ، اطمینان حاصل کنید که آن روزنامه نگاران یک بار جبران می شوند! به همین دلیل است که ما به مدل تقسیم درآمد که ساخته ایم ، رسیدیم ، جایی که درآمد هر مقاله به صورت ماهانه 50/50 تقسیم می شود ، و نیمی از آن به نویسنده و نیمی دیگر سرمایه گذاری می شود.
مرتبط: “ما نمی دانستیم که می توانیم این کار را انجام دهیم!” این بنیانگذاران یک تجارت عکاسی منحصر به فرد ایجاد کردند که یک نیاز غیر منتظره را به خود جلب کرد-و اکنون در 60 شهر یافت می شود
به کارآفرینانی که به دنبال بودجه هستند چه توصیه ای می کنید؟
Avi Buchbinder: اگر 100 ٪ به محصول خود اعتقاد ندارید ، هیچ کس دیگری نخواهد بود.
کلمه “کارآفرین” برای شما چه معنایی دارد؟
Avi Buchbinder: برای من ، این به معنای شخصی با دیدگاه است که اشتیاق و ذهنیت خود مبتکر باعث می شود که در واقع این اتفاق بیفتد.
بری دیا: من به کسی فکر می کنم که از وضع موجود راضی نیست.
چیزی که بسیاری از صاحبان مشاغل مشتاق فکر می کنند واقعاً به آنها احتیاج دارند؟
Avi Buchbinder: یک محصول عالی در دنیای تجارت ، شما نیازی به کامل ندارید – اکنون به اندازه کافی خوب نیاز دارید.
بری دیا: نظرات دوم ، سوم و چهارم. در اجماع راحتی وجود دارد ، اما من اغلب (هنگام کار در کنار بنیانگذاران ، VPS و مدیر عاملان) پیدا کرده ام که احساس روده آنها معمولاً مناسب است. چیزها را سرنگون نکنید.
آیا نقل قول خاصی وجود دارد یا گفته می شود که از آن به عنوان انگیزه شخصی استفاده می کنید؟
بری دیا: Jalen Hurts به عنوان یک هوادار Philadelphia Eagles ، یک انگیزه بی پایان است. من همیشه عاشق نقل قول او بودم ، “من فقط برای بو کردن دود از آتش عبور نکردم.” برای من ، این یک یادآوری است که مهم نیست چالش هایی که با آن روبرو هستید ، هدف خود را به خود یادآوری کنید و ادامه دهید.
مرتبط: او کار خود را در گوشه آپارتمان خود آغاز کرد و از هم اتاقی هایش خواست که وانمود کنند که در آنجا کار می کنند. اکنون شرکت او 9 رقم دارد: “کار سخت هر چیزی را ممکن می سازد.”
نیک چپلی: این به نظر می رسد فوق العاده اساسی است ، اما من از یک فیلم تارانتینو تهیه می شود. یک صحنه در سگهای مخزن جایی که جو می گوید ، “شما می دانستید که چگونه آن وضعیت را اداره کنید: *** شلوار خود را ، شیرجه بزنید و شنا کنید.” این یک نقل قول است که هر زمان که می خواهم کاری ترسناک انجام دهم ، به سر من بیفتد. (به عنوان کسی که در آتش سوزی شده است ، یک تمساح را می جنگد ، زیر یک هلیکوپتر پرواز آویزان می شود و از این بدتر ، همه برای داستانهای مختلف مجله ، می توانم با اقتدار در انجام کارهای ترسناک صحبت کنم.) هنوز فکر می کنم آب دارد. بعضی اوقات ، شما فقط باید ترس را در آغوش بگیرید و این کار را انجام دهید.
Avi Buchbinder: گفته ای که من به عنوان یک انگیزه شخصی قوی در آن حضور دارم ، “روزی که شما یاد گرفتید چیز جدیدی است یک روز هدر نمی رود.” این ایده ساده و در عین حال عمیق چیزی است که من به طور فعال از آن استفاده می کنم تا مرا به رشد و پیشرفت سوق دهم. این به عنوان یک یادآوری قدرتمند روزانه است که پیشرفت ، به هر شکلی ، واقعاً به یادگیری مداوم وابسته است.
آیا کنتون: برای من ، این نقل قول از والت دیزنی است: “راه شروع کار ترک صحبت کردن و شروع به انجام است.” این از ابتدا فلسفه ما بوده است. ما از ایمو به عنوان مکانی برای افرادی که انجام می دهند ، به جای اینکه نظرات خود را برون سپاری کنند ، تصور کردیم.
ناامید شده از بررسی محصولات تولید شده توسط AI ، سیستم عامل های سیل و گیج کننده مصرف کنندگان ، چهار همکار سابق برای ساخت و راه اندازی Inmyexpertopinion ، سایتی که به ارائه “توصیه های قابل اعتماد ، بصیرت و معتبر انسانی” اختصاص داده شده است.
در اینجا چگونگی بنیانگذاران Avi Buchbinder ، Brie Dyas ، Will Kenton و Nick Leftley این سایت را ایجاد کرده و برای رشد آن برنامه ریزی می کنند.
لطفاً به آسانسور تجارت خود بدهید.
آیا کنتون: Inmyexpertopinion یا IMEO نوع جدیدی از سکوی بررسی است – که توسط انسان ها ساخته شده است ، برای انسان. در زمانی که AI Slop و بررسی های جعلی اینترنت را سیل می کنند ، IMEO چیزی نادر ارائه می دهد: بررسی محصولات صادقانه و دست اول از متخصصان واقعی. IMEO که توسط روزنامه نگاران جانباز و داوران معتبر از رسانه های اصلی مانند Time ، AP و HuffPost تأسیس شده است ، پس از بروزرسانی Google 2024 محتوای معتبر را از بین برد. ما در حال بازپس گیری وب برای کیفیت ، شفافیت و اعتماد هستیم – یک نظر متخصص در یک زمان.
بقیه این مقاله قفل شده است.
به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی
https://www.entrepreneur.com/starting-a-business/how-inmyexpertopinion-is-battling-ai-product-reviews/493675