چگونه Gen Z را در واقع ایمیل های خود را باز کنید – و به مشتریان وفادار تبدیل شوید

چگونه Gen Z را در واقع ایمیل های خود را باز کنید – و به مشتریان وفادار تبدیل شوید

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

اگر بازاریابی ایمیل شما در ژنرال Z عامل نیست ، ممکن است آنطور که فکر می کنید کار نکند. بله ، Generation Z – متولد بین سالهای 1997 و 2012 – ساعت ها در رسانه های اجتماعی می گذرد. آنها محتوای کوتاه را نشان می دهند و از هر چیزی که در پنج ثانیه آنها را نمی گیرد ، پرش می کنند.

اما آنها بیش از آنچه فکر می کنید از ایمیل استفاده می کنند. در یک بررسی اخیر Zerobounce ، 36 ٪ گفتند که آنها از ترس از دست دادن معاملات برند و پیشنهادات شغلی ، صندوق ورودی خود را بررسی می کنند. این باعث می شود ایمیل به یکی از معدود کانال هایی که در آن مارک هایی مانند شما هنوز می توانند بدون اینکه در سر و صدا گم شوند ، احساس فوریت و انحصار ایجاد کنند.

در اینجا پنج روش برای ایجاد ایمیل های شما ارزش باز و ایجاد وفاداری با ژنرال Z وجود دارد.

با حسابرسی شروع کنید

حسابرسی عملکرد بازاریابی ایمیل خود یک چهارم یک حرکت هوشمندانه است ، مهم نیست که کدام نسل ها را هدف قرار دهید. این دیدگاه روشنی از آنچه کار می کند به شما می دهد ، بنابراین می توانید تلاش ها و بودجه خود را بر آنچه مهم است متمرکز کنید.

هنگام تجزیه و تحلیل معیارهای خود ، ببینید چه چیزی برجسته است:

  • چه نوع ایمیل بیشترین تعامل را دارد؟
  • آیا ایمیل های کوتاه کلیک های بیشتری بر روی تماس های شما به عمل (CTA) می گیرند؟
  • پیام های سنگین تصویر در مقایسه با متن ساده چگونه عمل می کنند؟

هدف این است که بفهمید مشترکان شما به چه چیزی پاسخ می دهند تا بتوانید بیشتر از این کار را انجام دهید. پس از داشتن تصویر کامل ، می توانید Gen Z را بزرگنمایی کنید و به روش های تازه ای فکر کنید تا بازاریابی ایمیل خود را با آنها صحبت کنید.

مرتبط: این یک چیز راز برای نرخ باز بالاتر است

به آنها دلیلی بدهید تا باز شوند – و این کار را سریع انجام دهید

همه ما خطوط موضوع را اسکن می کنیم تا تصمیم بگیریم که آیا یک ایمیل ارزش وقت ما را دارد ، اما ژنرال Z این عادت را به سطح بعدی می برد. این بدان معناست که شما باید با اطمینان از اینکه خطوط موضوع شما ارزش را به صورت مقدماتی ارائه می دهند ، بلافاصله توجه آنها را جلب کنید.

آیا تخفیف در حال اجرا هستید یا دسترسی زودهنگام به یک محصول یا خدمات جدید را ارائه می دهید؟ آن را درست در موضوع خود قرار دهید – و متن پیش نمایش را فراموش نکنید. آن چند کلمه اضافی که در کنار موضوع جمع می شوند می توانند نامزدی شما را ایجاد یا از بین ببرند.

واضح باشید ، خاص باشید و با این مزیت رهبری کنید. “20 ٪ تخفیف امشب به پایان می رسد” یا “دسترسی اولیه فقط برای مشترکان” هر بار از پیام رسانی مبهم و بیش از حد مارک تجاری بهتر خواهد بود.

ایجاد حس جامعه

مانند همه ما ، ژنرال Z همیشه به دنبال یک معامله خوب است. اما اگر می خواهید نتیجه بهتری داشته باشید ، از هر ایمیلی که ارسال می کنید برای ایجاد حس ارتباط و جامعه استفاده کنید. ژنرال Z ، بیش از سایر نسل ها ، می خواهد احساس کند که بخشی از چیزی هستند ، بنابراین این رویکرد به احتمال زیاد طنین انداز است.

به آنها دسترسی اختصاصی و زودهنگام به محصولات و رویدادهای خود بدهید. شما حتی می توانید لیست ایمیل خود را نامگذاری کرده و آن را نامگذاری کنید تا احساس بیشتری شبیه به یک باشگاه شود. همه عاشق احساس خودی هستند ، اما این حس تعلق می تواند ژنرال Z را به طرفداران وفادار برند تبدیل کند.

خندق صحبت کردن شرکت ها

ایمیل های طولانی بسته بندی شده با اصطلاحات شرکتی سریعترین راه برای دریافت ژنرال ZERS برای اشتراک مشترک است. اگر آنها را در کنار خود می خواهید ، مانند یک شخص واقعی با آنها صحبت کنید. این بدان معنا نیست که شما نیاز به تقلید از زبان آنها دارید – اگر با صدای برند شما هماهنگ نباشد ، می تواند آتش سوزی کند. اما رها کردن کلمات کلیدی و بریدن کرک ، با ژنرال Z امتیاز کسب می کند.

برای انجام نوشتن برای شما به ابزارهای AI وسوسه انگیز است ، اما مطمئن شوید که ایمیل های شما هنوز هم انسانی به نظر می رسند. اگر مطمئن نیستید ، آنها را با تیم خود آزمایش کنید. تقریباً همیشه یک بازخورد دریافت خواهید کرد که آن را بهتر و معتبرتر می کند.

خواندن آن را آسان کنید (مخصوصاً در موبایل)

Gen Z در حال خواندن ایمیل های شما در تلفن های خود – بین کلاس ها ، هنگام استراحت ناهار یا هنگام راه رفتن سگ خود است. اگر پیام شما مانند دیوار متن به نظر می رسد ، ممکن است طی چند ثانیه تنظیم شود.

آیا می خواهید آنها را از یک جمله به دیگری منتقل کنید؟ از پاراگراف های کوتاه و زیرنویس های جسورانه نترسید – آنها به هدایت چشم کمک می کنند. همچنین ، به یاد داشته باشید که ایمیل های خود را آزمایش کنید و بررسی کنید که آیا طرح به خوبی روی تلفن همراه ارائه می شود و خطوط موضوع شما قطع نمی شود. آن پنجره پیش نمایش کوچک بیشتر از آنچه فکر می کنید اهمیت دارد.

نکته جایزه: فقط برای ماندن در برنامه ایمیل ارسال نکنید

به طور مرتب از طریق ایمیل به مشترکان خود ایمیل ارسال کنید – این به برند شما کمک می کند تا آگاهی ایجاد کند ، و همچنین برای قابلیت تحویل ایمیل شما نیز سالم است. اما قبل از ارسال ایمیل ، لحظه ای بپرسید: آیا این ایمیل در واقع برای مخاطبان من ارزش آن را دارد؟

پیام ارسال نکنید فقط به این دلیل که “زمان” ارسال چیزی است. ممکن است در نهایت ایمیل های کمتری ارسال کنید ، اما آنها بیشتر مرتبط خواهند بود. این کار را به طور مداوم انجام دهید ، و نام تجاری شما به یاد ماندنی تر خواهد بود و حتی در شلوغ ترین صندوق ورودی نیز ایستادگی می کند.

آماده هستید تا سقف درآمد خود را از بین ببرید؟ با ما در سطح UP ، کنفرانسی برای رهبران جاه طلب مشاغل برای باز کردن فرصت های رشد جدید بپیوندید.

اگر بازاریابی ایمیل شما در ژنرال Z عامل نیست ، ممکن است آنطور که فکر می کنید کار نکند. بله ، Generation Z – متولد بین سالهای 1997 و 2012 – ساعت ها در رسانه های اجتماعی می گذرد. آنها محتوای کوتاه را نشان می دهند و از هر چیزی که در پنج ثانیه آنها را نمی گیرد ، پرش می کنند.

اما آنها بیش از آنچه فکر می کنید از ایمیل استفاده می کنند. در یک بررسی اخیر Zerobounce ، 36 ٪ گفتند که آنها از ترس از دست دادن معاملات برند و پیشنهادات شغلی ، صندوق ورودی خود را بررسی می کنند. این باعث می شود ایمیل به یکی از معدود کانال هایی که در آن مارک هایی مانند شما هنوز می توانند بدون اینکه در سر و صدا گم شوند ، احساس فوریت و انحصار ایجاد کنند.

در اینجا پنج روش برای ایجاد ایمیل های شما ارزش باز و ایجاد وفاداری با ژنرال Z وجود دارد.

بقیه این مقاله قفل شده است.

به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/how-to-make-gen-z-actually-open-your-emails-and-become/494300

دیدگاهتان را بنویسید