چگونه Etsy از هوش مصنوعی استفاده می کند، ابر برای دریافت 10 برابر ترافیک بیشتر

مرتبط: نحوه فروش در Etsy: راهنمای جامع

Etsy چگونه از هوش مصنوعی استفاده می کند

این مصاحبه همچنین نشان داد که Etsy تعداد خریداران فعال خود را در طول همه‌گیری دو برابر کرد و فروش ماسک‌های صورت باعث رشد شد. طبق برآوردهای بلومبرگ، Etsy در سال 2020 ماسک هایی به ارزش 750 میلیون دلار فروخت و این شرکت توانست مشتریانی را که این فروش ها را حتی پس از پایان همه گیری جهانی حفظ می کردند، حفظ کند.

ریچل گلیسر، مدیر مالی Etsy در مصاحبه ای با بلومبرگ در روز چهارشنبه گفت: “من فکر می کنم Etsy موقعیت منحصر به فردی برای بهره مندی از هوش مصنوعی دارد.” “پیدا کردن آن سوزن در انبار کاه مشکل است – این بخشی از چیزی است که Etsy را برای مردم لذت بخش و خسته کننده می کند. اینکه بتوانیم چیزهای خوب را به بالاترین سرعت ارائه دهیم، جایی است که هوش مصنوعی واقعا می تواند برای ما مفید باشد.”

مرتبط: آیا هوش مصنوعی آن را ساخته است؟ Etsy تشخیص اینکه آیا فروشنده ای از هوش مصنوعی برای ایجاد یک محصول استفاده کرده است، آسان تر می کند

گلیزر بر هزینه‌های Etsy برای هوش مصنوعی و سایر فناوری‌ها مانند محاسبات ابری به عنوان کلیدی برای ایجاد زمینه‌ای برای رشد بیشتر تأکید کرد. Glaser گفت، برای مثال، انتقال داده‌های شرکت به ابر از سرورهای داخلی، منجر به “10 برابر ترافیک” شد. ابزارهای یادگیری ماشینی Etsy داده‌های ذخیره‌شده در ابر را سریع‌تر از داده‌های ذخیره‌شده محلی پردازش می‌کنند که منجر به افزایش ترافیک می‌شود.

Etsy بر اساس آخرین گزارش درآمد خود بیش از 91 میلیون خریدار فعال داشته است که نسبت به سال گذشته 1 درصد افزایش داشته است.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/business-news/how-etsy-is-using-ai-the-cloud-to-get-10-times-more-traffic/481113

Etsy اخیراً اقداماتی را برای متمایز ساختن محصولات و طرح های تولید شده توسط هوش مصنوعی از نمونه های ساخته شده توسط انسان انجام داده است. این پلتفرم در ماه ژوئیه «استانداردهای خلاقیت» را تنظیم کرد که فقط به فروشندگان اجازه می‌دهد محصولاتی را که ساخته، طراحی، منبع یا دستچین کرده‌اند فهرست کنند.

هوش مصنوعی اکنون جستجوهای محصول را در Etsy انجام می دهد تا شانس خرید یک کالا را افزایش دهد. همچنین زمان تحویل دقیق تری را به خریداران می دهد و راهنمای هدیه ایجاد می کند.

درآمد Etsy بیش از سه برابر شده است، از 818 میلیون دلار در سال 2019 به 2.75 میلیارد دلار در سال 2023. و با افزایش درآمد، سرمایه گذاری های این پلت فرم در فناوری نیز افزایش می یابد. Etsy سال گذشته 470 میلیون دلار برای تحقیق و توسعه هزینه کرد که رکورد بالایی است.

دیدگاهتان را بنویسید