چگونه AI داستان برند شما را تعریف می کند – و چگونه می توان کنترل کرد

چگونه AI داستان برند شما را تعریف می کند – و چگونه می توان کنترل کرد

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

اگر از یک مدل زبان بزرگ (LLM) مانند ChatGPT یا Google Gemini برای حل نقاط درد مشتریان خود بخواهید ، این پاسخی را بر اساس ساده ترین اطلاعات به شما می دهد. این اغلب شامل مقالات منتشر شده ، تفسیرهای بنیانگذار سازگار ، صفحات محصول ساختاری و سایر منابع شخص ثالث است. اگر این پاسخ ها برند شما را شامل نمی شوند ، این مدل های یادگیری به طور پیش فرض به نمایش رقبای شما هستند.

این خطر عملی است که امروزه هر بنیانگذار با آن روبرو است. از آنجا که کار بیشتر به صورت خودکار است و انتظار می رود تیم ها با کمبود کمتر ، وضوح و اعتبار به یک اهرم واقعی تبدیل شوند. رهبری فکر این است که چگونه خود را در این دوره با واسطه ماشین آگاهی و قابل اعتماد می کنید.

مرتبط: چگونه می توان تجارت خود را توسط ابزارهای AI مانند chatgpt توصیه کرد – و مشتری های بیشتری را برنده شود

قصه گویی به رهبری بنیانگذار قوی ترین دفاع برای صدای و اعتماد برند است

صدای برند شما در واقع شخصیت شرکت شما است. اگر آن را تعریف نکنید ، در هر کانال متفاوت ظاهر می شود. بهترین راه برای تنظیم آن از طریق داستان Origin شماست. به عنوان بنیانگذار ، فقط شما می توانید به زبان واضح و ساده توضیح دهید که چرا این شرکت وجود دارد ، چه چیزی مخفف است و چه کسی برای خدمت ساخته شده است.

پس از تأسیس آن داستان ، آن را برای همه ، چه در داخل و چه در خارج ، به همه مراجعه کنید. آن را در صفحه وب سایت خود در مورد صفحه ، راهنمای برند خود و کتاب های فروش و پشتیبانی خود قرار دهید. بازاریابی ، فروش و پشتیبانی مشتری می تواند از همان صدا و شرایط استفاده کند. این باعث می شود یک مارک سازگار تر باشد و به راحتی می تواند اعتماد مردم را در هر کجا که با آن روبرو شود ، به دست آورد.

برای تقویت رتبه بندی در جستجوهای Google و AI-Driven یک استراتژی رسانه ای آگاه الگوریتم ایجاد کنید

رهبری فکر فقط زمانی کار می کند که قابل تأیید باشد ، این بدان معنی است که شما باید از موتورهای جستجو و LLMS برای تهیه نسخه پشتیبان از ادعاهای خود آسان کنید.

با سؤالاتی که خریداران شما در واقع می پرسند شروع کنید. بیشتر آنها در مورد تعریف مشکل واقعی ، مقایسه گزینه ها و کاهش خطر می چرخند. به آن سؤالاتی پاسخ دهید که اقتدار از قبل در طاقچه شما وجود دارد. این می تواند از طریق رسانه های معتبر صنعت ، نشریات برتر و جوامع خبره باشد. از خطوط و مصاحبه هایی استفاده کنید که بینش های منحصر به فردی را ارائه می دهد (نه نقاط صحبت کردن بازیافتی). در وب سایت خود ، همان پاسخ ها را با شرایط دقیق ، CTA های روشن و داده های قابل ارجاع به توضیحات واضح تبدیل کنید.

برای اینکه محتوای خود را برای دستگاه ها آسان کنید و شما را در نتایج جستجو درج کنید ، یک کد ویژه را به وب سایت خود اضافه کنید که صریحاً به موتورهای جستجو می گوید بنیانگذار کیست ، شرکت شما چیست ، محصولات شما چیست و کدام مقاله را نوشتید. این به اتصال تمام قطعات برای LLM ها کمک می کند تا ثابت کند که یک متخصص واقعی با یک پشت پرده معتبر شرکت شما را اداره می کند.

علاوه بر این ، می توانید یک صفحه مطبوعات فعلی را با عناوین و تاریخ های اصلی حفظ کنید. با سایت های بررسی قابل اعتماد ، دایرکتوری های مربوطه و جوامع فعال به عنوان بخشی از ردپای دیجیتال خود رفتار کنید. هدف از شواهد و مدارکی است که به آن باز می گردد شما، بنابراین هنگامی که یک LLM پاسخی را تشکیل می دهد ، مواد شما ساده ترین استناد است.

نکته ای که باید به خاطر بسپارید همیشه این است که زبان خود را با نحوه جستجوی خریداران هماهنگ نگه دارید. از کلمات آنها استفاده کنید. عناوینی بنویسید که جستجوهای واقعی را آینه می کند. اگر اصطلاحات صنعت تغییر می کند ، شروع به ترکیب آن اصطلاحات جدید در پیام های خود کنید. با این حال ، این اصطلاحات جدید را در فلسفه نام تجاری منحصر به فرد خود قرار دهید تا از صدای عمومی خودداری کنید (مانند همه افراد). این به شما کمک می کند تا در Google رتبه بندی کنید و شانس انتخاب یک LLM محتوای شما را افزایش می دهد.

مرتبط: چگونه اطمینان حاصل کنیم که ChatGPT محصولات شما را توصیه می کند – نه رقیب شما

با اصالت رهبری کنید و یک رویکرد تطبیقی ​​اتخاذ کنید تا از تغییرات هوش مصنوعی جلو بمانید

از آنجا که سیستم های هوش مصنوعی و نتایج جستجوی آنها همچنان در حال تکامل است ، بهترین راه برای پیشبرد این است که برند خود را در اصالت قرار دهید. این به معنای مطرح کردن ادعاهای واضح و قابل آزمایش و ارتباط مداوم خدمات و محصولات خود با مصرف کنندگان است. چنین شفافیت در حالی که به LLMS سابقه ای از به روزرسانی های دقیق و قابل اعتماد برای یادگیری می دهد ، اعتبار خود را با عموم ایجاد می کند.

یک روش عملی برای انجام این کار با یک چرخه بررسی ماهانه است. هر ماه ، ببینید که چگونه مدل های AI مارک و بازار شما را توصیف می کنند. اگر شکاف بین خلاصه آنها و وضعیت واقعی خود را مشاهده کنید ، می توانید با یک پرونده جدید یا یک صفحه محصول تازه شده ، شکاف را ببندید.

شما همچنین می خواهید تغییرات در موتورهای جستجو مانند Google را کنترل کنید. برای مشاهده ، تماشا کنید که چگونه صفحه نتایج تغییر می کند و محتوای شما را قالب بندی می کند تا با آنچه بهتر کار می کند ، مانند ایجاد بخش های پرسش و پاسخ. یک راهنمای سبک داخلی با لفظی رسمی (تصویب شده) و آمار به روز نیز می تواند مفید باشد ، زیرا به تیم شما امکان می دهد محتوای جدیدی را به سرعت ایجاد کند که در تمام کانال ها سازگار باشد.

مرتبط: چگونه می توان هوش مصنوعی را آموزش داد تا واقعاً تجارت خود را درک کند

تعریف مجدد نقش بنیانگذار در دوره AI

این سه استراتژی مجموعه ای از هک های کوتاه مدت برای پیشی گرفتن هوش مصنوعی نیست. این آثار اساسی در ایجاد یک شهرت دیجیتالی پایدار است.

در عصری که اطلاعات عمومی بی وقفه توسط هوش مصنوعی کالایی می شود ، قضاوت منحصر به فرد شما ، تجربه دست اول و دیدگاه خاص به عنوان بنیانگذار تنها تمایز دهنده های واقعی هستند. من شخصاً این استراتژی ها را طراحی کرده ام (و اثبات شده) تا آن تخصص معتبر انسانی را آنقدر واضح و مستند ساخته باشد که هم ماشین ها و هم افراد بتوانند به آنها بشناسند و به آنها اعتماد کنند.

به یاد داشته باشید که شما نه تنها در تلاش هستید تا از سوء استفاده از AI جلوگیری کنید. شما به طور جدی در حال ایجاد یک اعتبار اعتبار هستید که رقبا که به ادعاهای مبهم و محتوای بازیافتی متکی هستند ، نمی توانند از آن عبور کنند. این بخش اصلی کار شما را به عنوان بنیانگذار تعریف می کند: برای اینکه تنها منبع و سردبیر اصلی صدای برند شما باشید.

اگر از یک مدل زبان بزرگ (LLM) مانند ChatGPT یا Google Gemini برای حل نقاط درد مشتریان خود بخواهید ، این پاسخی را بر اساس ساده ترین اطلاعات به شما می دهد. این اغلب شامل مقالات منتشر شده ، تفسیرهای بنیانگذار سازگار ، صفحات محصول ساختاری و سایر منابع شخص ثالث است. اگر این پاسخ ها برند شما را شامل نمی شوند ، این مدل های یادگیری به طور پیش فرض به نمایش رقبای شما هستند.

این خطر عملی است که امروزه هر بنیانگذار با آن روبرو است. از آنجا که کار بیشتر به صورت خودکار است و انتظار می رود تیم ها با کمبود کمتر ، وضوح و اعتبار به یک اهرم واقعی تبدیل شوند. رهبری فکر این است که چگونه خود را در این دوره با واسطه ماشین آگاهی و قابل اعتماد می کنید.

مرتبط: چگونه می توان تجارت خود را توسط ابزارهای AI مانند chatgpt توصیه کرد – و مشتری های بیشتری را برنده شود

بقیه این مقاله قفل شده است.

به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/starting-a-business/how-ais-defining-your-brand-story-and-how-to-take/495809

دیدگاهتان را بنویسید