چگونه یک صفحه فرود بسازیم که بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کند

چگونه یک صفحه فرود بسازیم که بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کند

نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.

آیا می دانستید وقتی صفحه فرود به درستی طراحی شود، می تواند به افزایش نرخ تبدیل شما تا 300٪ کمک کند؟ صفحات فرود وظیفه تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری را بر عهده دارند و به همین دلیل است که آنها یک عنصر بسیار مهم در آمیخته بازاریابی هستند.

در این مقاله، مهمترین و موثرترین توصیه ها را برای ایجاد صفحات فرود متمرکز بر تبدیل به اشتراک می گذارم. این نکات می تواند برای بازاریابان با سطوح مختلف تجربه مفید باشد. آنها به شما کمک می کنند تا صفحات فرود خود را موثرتر کنید و تبدیل های کسب و کار خود را افزایش دهید.

مرتبط: 10 قانونی که برای ایجاد یک صفحه فرود موثر باید رعایت کنید

عناصر کلیدی یک صفحه فرود با تبدیل بالا

تصویر یا ویدیوی قهرمان:

انسان ها ذاتاً موجودات بصری هستند و ما به سمت جلوه های بصری گرایش داریم زیرا آنها نقش مهمی در انتقال مؤثر پیام های کلیدی دارند.

تصویر قهرمان یا ویدیوی قهرمان اولین چیزی است که بازدیدکنندگان در صفحه فرود شما متوجه می شوند و به ایجاد اولین برداشت کمک می کند. هنگام ایجاد یکی، تصاویر با کیفیت بالا یا ویدیوهای حرفه ای تولید شده را انتخاب کنید که با محصول یا خدمات ارائه شده شما مرتبط است تا از گمراه کردن مخاطب جلوگیری شود.

تصاویری را انتخاب کنید که مخاطب شما را به گونه ای که می خواهید واکنش نشان دهد.

به عنوان مثال، ویدیوی قهرمان یک شرکت SaaS می‌تواند یک ویدیوی متحرک با تمرکز اصلی بر نرم‌افزار شرکت، سهولت استفاده و عملکردهای اصلی آن باشد.

پیشنهاد فروش منحصر به فرد (USP):

آمارهای بازاریابی نشان می‌دهد که صفحات فرود دارای USP واضح 220 درصد مؤثرتر از صفحاتی هستند که بدون آن هستند.

یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد خوب (USP) اطلاعاتی را در مورد آنچه که محصول یا خدمات شما را از بقیه متمایز می کند به مشتریان ارائه می دهد. بسیار مهم است که توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده و آنها را برای کسب اطلاعات بیشتر بمانند.

USP باید مختصر باشد اما به وضوح مزایای محصول شما و آنچه آن را از بقیه متمایز می کند، بیان کند. یک مثال خوب این است که چگونه پیشنهاد فروش منحصر به فرد Slack، “در محل کار سازنده تر و کمتر مشغول باشید”، به طور مستقیم ارزش اصلی استفاده از آن را به اشتراک می گذارد.

ایجاد یک فراخوان موثر (CTA)

Call to Action (CTA) یکی از مهمترین بخش های صفحه فرود شما است و بازدیدکنندگان را به انجام عمل مورد نظر هدایت می کند. اما برای اثربخشی آن باید در مکان های استراتژیک قرار گیرد و طرحی داشته باشد که به راحتی قابل توجه باشد.

یک قانون کلی خوب این است که CTA را در بالای صفحه قرار دهید تا بدون اسکرول کردن به پایین به راحتی دیده شود. همچنین می‌توان CTAهای بیشتری را در قسمت‌های دیگر صفحه اضافه کرد، مانند پس از برجسته کردن مزایا یا پس از یک گواهی.

دکمه CTA باید از رنگ های متضاد و فونت های بسیار قابل مشاهده ساخته شود. همچنین باید آنقدر بزرگ باشد که به راحتی روی هر دستگاهی از جمله گوشی هوشمند کلیک کنید.

مطالب مرتبط: 10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل صفحه فرود

طراحی و بهینه سازی آهنربای سرب

فیلدهای فرم و مکان:

ایجاد تعادل بین تعداد فیلدهای فرم برای اطمینان از اینکه علاقه بازدیدکننده شما از بین نمی رود بسیار مهم است. فیلدهای کمتر منجر به نرخ تبدیل بالاتر می شود، به همین دلیل توصیه می شود 3-5 فیلد ایجاد کنید.

فیلدهای فرم را به ترتیبی سازماندهی کنید که به کاربر کمک می کند فرم را به آرامی تکمیل کند و فرم ها را در جایی قرار دهید که برای مشاهده نیازی به پیمایش نداشته باشند.

این جریان منطقی برای درگیر نگه داشتن کاربر و اطمینان از پر کردن فرم ها مفید است. کاهش تعداد فیلدهای فرم از 11 به 4 می تواند باعث افزایش 120 درصدی تبدیل شود.

طراحی فرم:

تحقیقات نشان می دهد که فرم های موثر نرخ تبدیل را تا 50 درصد افزایش می دهند.

یک فرم موثر باید برای چشم دلپذیر، کارآمد و آسان برای تکمیل باشد. عناصر طراحی می توانند تا حد زیادی قابلیت استفاده و نرخ تکمیل فرم شما را بهبود بخشند.

حفظ ظاهر تمیز صفحه، استفاده از رنگ های متضاد برای فرم و دکمه ارسال و اطمینان از دسترسی آسان فرم می تواند نرخ تبدیل را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

افزایش اعتماد و اعتبار

مهرهای اثبات اجتماعی و اعتماد:

وقتی صحبت از تبدیل به میان می آید، اعتماد یک عامل مهم است. در واقع، داده ها نشان می دهد که مصرف کنندگانی که توصیفات را می خوانند، 58 درصد بیشتر احتمال دارد که خرید کنند.

اگر در صفحه فرود شما گنجانده شود، گواهینامه ها و گواهینامه ها می توانند اعتبار زیادی را افزایش دهند.

همچنین اگر نظرات و بازخوردهای مشتریان را در موقعیت‌های استراتژیک قرار دهید، به بازدیدکنندگان بینشی در مورد اینکه سایر کاربران چگونه از خدمات یا محصولات شما سود برده‌اند، کمک خواهد کرد.

اطلاعات واضح و شفاف:

ارائه جزئیات و خط مشی های پیشنهادی شفاف و شفاف باعث افزایش اعتماد و حذف موانع می شود.

شرح آنچه بازدیدکنندگان از شما به دست می آورند و اطمینان از اینکه شرایط و ضوابط، سیاست های حفظ حریم خصوصی و سیاست های بازگشت قابل مشاهده و به راحتی قابل درک هستند برای جلب اعتماد ضروری است.

بهینه سازی برای موبایل و سرعت

طراحی واکنشگرا:

یکی از مواردی که هنگام ایجاد یک صفحه فرود نمی توان نادیده گرفت، دوستی تلفن همراه است.

اتخاذ رویکرد اول موبایل تضمین می کند که وب سایت شما به راحتی از همه دستگاه ها قابل دسترسی است، که برای جلوگیری از نرخ پرش بالا و درگیر نگه داشتن مخاطبان ضروری است.

سرعت بارگذاری صفحه:

زمان بارگذاری صفحه فرود شما در تعیین نرخ تبدیل بسیار مهم است. برای افزایش سرعت، تصاویر باید بهینه باشند و بزرگ نباشند. باید از فایل های بزرگ خودداری کرد. باید از کد تمیز استفاده شود و باید با یک میزبان وب سریع و قابل اعتماد شریک شوید.

زمان بارگذاری سریع همیشه یک امتیاز است و احتمال خروج کاربران از صفحه را به دلیل بارگذاری کند کاهش می دهد.

تست A/B و بهینه سازی مداوم

درک آنچه که با مخاطبان شما طنین انداز می شود بسیار مهم است، و به همین دلیل تست A/B ضروری است.

تست A/B شامل آزمایش با عناصر مختلف صفحه فرود شما، مانند سرفصل‌ها، تصاویر، فراخوان‌ها برای اقدام (CTA) و طرح‌بندی‌ها است تا مشخص شود چه چیزی بهترین کار را انجام می‌دهد. وقتی همه این مؤلفه‌ها را بهینه می‌کنید، می‌توانید صفحه فرود را مطابق با اولویت‌های مخاطبان خود تنظیم کنید و در نهایت نرخ تبدیل را افزایش دهید.

مطالب مرتبط: 6 نکته صفحه فرود برای افزایش فروش و دستیابی به مشتریان جدید (اینفوگرافیک)

چندین عنصر به ایجاد یک صفحه فرود با تبدیل بالا کمک می کنند، از جمله تصاویر، سرفصل ها، پیشنهادات فروش منحصر به فرد (USP)، کپی و موقعیت یابی دکمه های CTA. برای افزایش بیشتر نرخ تبدیل، بهینه سازی آهنرباهای سرب، ایجاد اعتماد و اعتبار، اطمینان از سازگاری صفحه با موبایل و آزمایش و اصلاح مداوم صفحه را در نظر بگیرید. با پیروی از این دستورالعمل‌ها و تکنیک‌ها، می‌توانید صفحات فرود را توسعه دهید که به طور موثر بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل می‌کند و در نتیجه بازدهی کسب‌وکارتان را به حداکثر می‌رساند.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/how-to-build-a-landing-page-that-converts-visitors-into/477992

دیدگاهتان را بنویسید