چگونه کامیون مواد غذایی Pana شروع به فروش Arepas کرد

چگونه کامیون مواد غذایی Pana شروع به فروش Arepas کرد

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

آلمانی سیرا ، بنیانگذار کامیون مواد غذایی Pana در سانتا کروز ، کالیفرنیا ، هرگز تصور نمی کرد که هوس او برای یک غذای راحتی در کودکی باعث شود او را به ایجاد یک تجارت پر رونق با یک پیروی وفادار و تمایز 100 کامیون برتر مواد غذایی یلپ سوق دهد.

“من و برادرم در سال 2016 به ایالات متحده آمدیم [from Venezuela]، “او می گوید.” هیچ چیز وجود نداشت. ما در واقع هر روز در ونزوئلا Arepas می خوریم ، بنابراین به آنها احتیاج داشتیم. برادرم مانند ، “سلام ، چرا ما مقداری آرپا درست نمی کنیم و آنها را به خیابان می بریم و شاید مردم آنها را بخرند؟”

این برادران که مسلح به Arepas های پیچیده شده با فویل و آب میوه های ونزوئلا خانگی بودند ، در خارج از یک سوپر مارکت مستقر شدند. آنها یک نفر را نمی فروختند. یک افسر پلیس آنها را متوقف کرد و از مجوزهایی که نمی دانستند به آنها احتیاج ندارند ، درخواست کرد. سیرا به جای تسلیم شدن ، غذا را از بین برد و به دنبال راهی برای پیش رو بود.

مرتبط: آنها اولین رستوران خود را با “دست های لخت” خود ساختند. اکنون آنها 380 مکان دارند.

“گاهی اوقات بین نهادها کمی سوء ارتباط وجود دارد. گاهی اوقات وزارت بهداشت [have] سیرا می گوید ، قوانین مختلف از شهر ، با توصیف چالش هایی که وی با تلاش برای بیرون راندن تجارت خود روبرو شد. “مکان های خاصی برای پارک وجود دارد. شما نمی توانید در همه جا پارک کنید زیرا با رستوران ها رقابت می شود. “

به عنوان یک تجارت با یک پیشنهاد اصلی ، سیرا مجبور شد ارزش Arepas را به مشتریانی که هرگز از آنها نشنیده بودند ، بفروشد.

“در ابتدا سخت بود – و [is] هنوز سخت است – برای متقاعد کردن مردم چرا ما غذاهای دیگری نداریم. ” [so] هیچ سردرگمی از آنچه می فروشیم وجود ندارد ، و به یاد ماندنی است. “

تنظیمات کوچک ، مانند لیست Arepas به عنوان “مرغ” یا “گوشت گاو” در این منو ، به معرفی ظرف به شام ​​های آمریکایی و کاهش سردرگمی بدون از دست دادن اصالت فرهنگی کمک کرد. “وقتی مشتریان می آیند ، آنها تصمیمات 30 ثانیه ای می خواهند-نه نیمی از ساعت منو را کشف کنید و چه چیزی را بدست آوریدسیرا می گوید.

مرتبط: او با پیروی از این 5 اصل ، تجارت کوچک خود را به یک عملیات 25 میلیون دلاری افزایش داد

با گسترش کلمه ، سیرا بر برقراری ارتباط با مشتریان متمرکز شد و آموزش در مورد غذا با نمونه های رایگان را برای تشویق بازدیدهای مکرر انجام داد. در اوایل ، وی تشخیص داد که یک تجربه عالی مشتری باعث شده است که افراد بیشتر از یک رستوران دیگر پانا را انتخاب کنند.

او می گوید: “من نمی خواهم فقط در تجارت کامیون مواد غذایی باشم.” “من می خواهم در تجارت دلگرم کننده باشم ، زیرا غذا قلب شما را گرم می کند. این احساسی است که می خواهم هر بار ایجاد کنم.”

اکنون پانا با جشن گرفتن شش سال در تجارت ، در حالی که به ریشه های خود صادق است ، رشد می کند. در سال 2025 ، سیرا و همسرش گابریلا رامیرز اولین رستوران آجر و ملات خود را در مرکز شهر سانتا کروز افتتاح کردند. سیرا می گوید: “این یک موفقیت یک شبه نبود ، و ما هنوز در حال رشد و پیشرفت هستیم.” “ما فقط یک کودک هستیم و آنقدر وجود دارد که می توانیم تغییر و پیشرفت کنیم.”

برای سیرا ، هر AREPA فرصتی برای به اشتراک گذاشتن یک خانه از خانه و ساخت آنچه او “یک امپراتوری arepa ، یک بار در هر زمان” می نامد.

مرتبط: این برادران یک عمل 2 نفره را به یکی از شرکت های معتبر منطقه خود تبدیل کردند. در اینجا چگونه است.

پس از تبدیل یک هوس برای Arepas به یکی از 100 کامیون برتر مواد غذایی Yelp در سال 2025 و افتتاح یک آجر و ملات ، توصیه های سیرا برای صاحبان مشاغل فعلی و آینده مشخص است:

  • کوچک را شروع کنید اما ثابت بمانید. چالش های بیش از حد را در مراحل کوچکتر بشکنید و متعهد شوید که هر روز برای مشتریان خود نشان دهید.
  • در حالی که معتبر هستید با مخاطبان خود سازگار شوید. آموزش مشتری می تواند به مخاطبان شما در درک پیشنهادات جدید و رشد حسن نیت در جامعه شما کمک کند.
  • سرب با سخاوت. سرویس گرم و تعاملات معنی دار دقیقاً به اندازه آنچه در منو است اهمیت دارد. مشتریان نه تنها برای عطر و طعم ، بلکه برای اتصال نیز برمی گردند.
  • به تصویر بزرگ فکر کنید. برای سیرا ، فروش Arepas هرگز فقط مربوط به غذا نبود-این در مورد ایجاد تجربیات گرم کننده قلب بود. هر بستر ، خواه یک کامیون مواد غذایی و چه رستوران ، می تواند وسیله ای برای به اشتراک گذاشتن مأموریت شما باشد.
  • بازی طولانی را انجام دهید. ساختن چیزی معنی دار به زمان ، صبر و اشتیاق نیاز دارد. اگر کسب و کار شما یک موفقیت فوری نیست ، برای دستیابی به اهداف کوچکتر که شما را به دیدگاه خود نزدیکتر می کند ، در مورد مراحلی که باید انجام دهید تحقیق کنید.

قسمت بالا را تماشا کنید تا مستقیماً از آلمانی سیرا بشنوید و در آن مشترک شوید پشت بررسی برای اطلاعات بیشتر از صاحبان مشاغل جدید و داوران هر چهارشنبه.

مشارکتهای تحریریه جیا چو و کریستی لیندال

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/how-pana-food-truck-started-selling-arepas/497199

دیدگاهتان را بنویسید