چگونه پادکست به قدرتمندترین ابزار برند من تبدیل شد (و چگونه شما را شروع کنیم)
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
وقتی پاییز گذشته پادکست خود را راه اندازی کردم ، آن را بیش از یک سکوی دیگر دیدم. این یک قطعه ضروری از یک معمای بزرگتر بود-پر کردن یک شکاف مهم در نحوه برقراری ارتباط پیام خود در مورد برندسازی شخصی و ایجاد اقتدار با مدیر عاملان ، کارآفرینان ، نویسندگان و متخصصان.
بیایید با آن روبرو شویم: رهبران تجارت مشغول هستند. در حالی که آنها ممکن است از خواندن کتاب ، مقاله و وبلاگ برای آگاه بودن و الهام گرفتن لذت ببرند ، اما حک کردن وقت برای نشستن و خواندن می تواند دشوار باشد. اما گوش دادن؟ این یک داستان دیگر است.
چه سفر بین جلسات ، رفت و آمد و چه به سادگی استراحت از صفحه نمایش ، محتوای صوتی (و به طور فزاینده ، ویدیویی) یکپارچه در ریتم های یک زندگی شلوغ قرار می گیرد. این یکی از دلایلی است که پادکست ها به یک وسیله نقلیه ارزشمند برای رهبران فکری تبدیل شده اند که می خواهند مخاطبان خود را در آنجا ملاقات کنند – و دریافت پیام خود را تا حد امکان راحت می کنند.
مرتبط: چرا هر کارآفرین باید شروع یک پادکست را در نظر بگیرد
چرا پادکست ها بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارند
در چشم انداز محتوای پر سر و صدا امروز ، پادکست ها چیزی نادر ارائه می دهند: یک فضای صمیمی و بدون حواس پرتی برای اتصال. آنها به شما امکان می دهند مستقیماً در گوش کسی صحبت کنید – به معنای واقعی کلمه. تکرار این سطح از نزدیکی و توجه سخت است.
اما قدرت پادکست ها فقط به سهولت دسترسی نیست. این در مورد عمق است. پادکست ها به شما امکان می دهند داستان ها را بگویید ، ایده ها را کشف کرده و بینش های خود را به صورت شخصی که احساس شخصی ، نگاشته و واقعی می کند ، به اشتراک بگذارید. شما فقط اطلاعات را ارائه نمی دهید – در حال ایجاد یک رابطه هستید.
این امر به ویژه برای کارآفرینان ، نویسندگان و مدیرانی که می خواهند اقتدار را پرورش دهند ، مهم است. مخاطبان شما فقط به دنبال اعتبارنامه نیستند – آنها به دنبال صدایی هستند که می توانند به آنها اعتماد کنند. پادکست ها به صدای شما ، لحن و شخصیت شما اجازه می دهند به شکلی که متن به تنهایی نمی تواند بدرخشد.
اصالت مزیت شماست
ماهیت نگاشته شده پادکست به برقراری ارتباط قوی تر بین میزبان و شنونده کمک می کند. با گذشت زمان ، مخاطبان شما با Cadence ، طنز شما ، سؤالات شما آشنا می شوند – و این باعث آشنایی ، راحتی و اعتماد می شود.
به برخی از ارتباطات بزرگ تاریخ فکر کنید. مردم در حین چت های آتش سوزی خود با رئیس جمهور فرانکلین دی روزولت ارتباط عمیقی داشتند – نه به این دلیل که آنها را به صورت حضوری ملاقات کردند ، بلکه به این دلیل که او را شنیدند که مستقیماً در یک شرایط آرام و صمیمی با آنها صحبت می کند. به همین ترتیب ، کاریزمای رونالد ریگان از طریق صدا و قصه گویی او تقویت شد.
پادکست می تواند همان اثر را داشته باشد. این اجازه می دهد تا مردم احساس کنند که شما را می شناسند – حتی اگر آنها هرگز شما را ملاقات نکرده اند.
میهمانان دسترسی شما را گسترش می دهند – و اعتبار شما
اگرچه قسمت های انفرادی می توانند قدرتمند باشند ، اما یکی از بهترین راه ها برای افزایش ارزش پادکست شما ، شامل مهمانان است. هنگامی که متخصصان دیگر را وارد می کنید ، نه تنها مکالمه را پویاتر می کنید بلکه شبکه و اعتبار خود را نیز گسترش می دهید.
تخصص مهمان شما به نمایش شما اضافه می کند. و هنگامی که آنها این قسمت را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارند ، در معرض شنوندگان جدیدی قرار می گیرید که ممکن است هرگز شما را در غیر این صورت کشف نکرده باشند. به این ترتیب ، پادکست به یک خیابان دو طرفه تبدیل می شود-هر شخص به ارتقاء دیگری کمک می کند.
جایزه اضافه شده؟ یک میهمان می تواند به انجام مکالمه کمک کند و این قسمت را جذاب تر و تسکین برخی از فشار نیاز به صحبت کردن برای یک دوره طولانی.
آن را به یک مکالمه تبدیل کنید ، نه یک مصاحبه
در حالی که ما اغلب از کلمه “مصاحبه” استفاده می کنیم ، هدف باید مکالمه باشد. شما می خواهید این گفتگو به طور طبیعی جریان یابد – مانند یک پرسش و پاسخ اسکریپت. بله ، شما باید آماده شوید. بله ، باید بدانید که می خواهید بحث به کجا برود. اما جایی برای کنجکاوی ، خودجوش و غافلگیرکننده بگذارید.
این جایی است که جادو اتفاق می افتد – جایی که بینش واقعی و لحظات غیر منتظره ظهور می کند. و اگر این بدان معناست که کسی بر سخنان خود گیر می کند یا کمی از مسیر خارج می شود؟ اشکالی ندارد واقعی است و واقعی همان چیزی است که باعث ایجاد اتصال می شود.
یک راه اندازی آسان برای تأثیر بزرگ
یکی از دلایلی که من اغلب پادکست را به مشتری و همکاران توصیه می کنم به این دلیل است که شروع آن نسبتاً ساده است. شما به یک استودیوی عظیم یا بودجه عظیم احتیاج ندارید. در حقیقت ، بسیاری از افراد در حال حاضر ابزارهای اساسی دارند: لپ تاپ ، اتصال به اینترنت ، میکروفون مناسب و یک فضای آرام و روشن.
پادکست های ویدیویی نیز محبوبیت زیادی دارند – و اگر به طور مرتب در بزرگنمایی یا تیم ها هستید ، احتمالاً بیشتر تنظیمات مورد نیاز را دارید. نوار ورود کم است. فرصت برای رشد زیاد است.
مرتبط: مبانی پادکست و چگونگی رشد تجارت شما
رهبری فکر خود را تقویت کنید
به ویژه برای نویسندگان ، پادکست ها یک همراه کامل با یک کتاب هستند. پادکست شما به شما امکان می دهد تا با جزئیات بیشتری مباحث را از این کتاب کشف کنید ، با دیدگاه های جدید درگیر شوید و حرکت را مدت طولانی پس از انتشار ادامه دهید.
به طور گسترده تر ، پادکست شما می تواند به عنوان قطبی برای مالکیت معنوی شما باشد – فضایی که ایده ها را آزمایش می کنید ، پیام خود را اصلاح کرده و مستقیماً با مخاطبان خود درگیر می شوید.
چند سوال کلیدی برای راهنمایی نمایش خود
همانطور که پادکست خود را شکل می دهید ، از خود بپرسید:
- آیا این روشنگری و سرگرم کننده است؟
- آیا این نشان دهنده شخصیت و ارزشهای من است؟
- آیا مخاطبان من را به سمت اقدام معنی دار سوق می دهد؟
- آیا من به طور مداوم ارزش منحصر به فردی را ارائه می دهم؟
اگر می توانید به “بله” پاسخ دهید ، در مسیر درست هستید. شما فقط ایجاد محتوا نیستید – در حال ایجاد اتصال هستید. شما در حال ساختن سکویی هستید که از اقتدار شما پشتیبانی می کند و دیگران را به دنیای شما دعوت می کند.
در دنیایی که توجه کمیاب است ، پادکست ها چیز دیگری را ارائه می دهند: زمان ، اعتماد و عمق. با عاقلانه از آن استفاده کنید – و پیام شما دورتر از آنچه فکر می کنید می رود.
وقتی پاییز گذشته پادکست خود را راه اندازی کردم ، آن را بیش از یک سکوی دیگر دیدم. این یک قطعه ضروری از یک معمای بزرگتر بود-پر کردن یک شکاف مهم در نحوه برقراری ارتباط پیام خود در مورد برندسازی شخصی و ایجاد اقتدار با مدیر عاملان ، کارآفرینان ، نویسندگان و متخصصان.
بیایید با آن روبرو شویم: رهبران تجارت مشغول هستند. در حالی که آنها ممکن است از خواندن کتاب ، مقاله و وبلاگ برای آگاه بودن و الهام گرفتن لذت ببرند ، اما حک کردن وقت برای نشستن و خواندن می تواند دشوار باشد. اما گوش دادن؟ این یک داستان دیگر است.
چه سفر بین جلسات ، رفت و آمد و چه به سادگی استراحت از صفحه نمایش ، محتوای صوتی (و به طور فزاینده ، ویدیویی) یکپارچه در ریتم های یک زندگی شلوغ قرار می گیرد. این یکی از دلایلی است که پادکست ها به یک وسیله نقلیه ارزشمند برای رهبران فکری تبدیل شده اند که می خواهند مخاطبان خود را در آنجا ملاقات کنند – و دریافت پیام خود را تا حد امکان راحت می کنند.
بقیه این مقاله قفل شده است.
به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/how-podcasting-became-my-most-powerful-branding-tool-and/491563