چگونه وقت کمتری را در بازاریابی ایمیل بگذرانیم – و هنوز هم درآمد کسب کنید
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
اگر قصد دارید امسال بیشتر در بازاریابی ایمیل سرمایه گذاری کنید ، در مسیر صحیح قرار دارید. ایمیل یکی از مؤثرترین کانال ها برای درآمد رانندگی است. در حقیقت ، 87 ٪ از رهبران بازاریابی می گویند بازاریابی ایمیل برای موفقیت شرکت آنها بسیار مهم است. اما چگونه می توانید بدون صرف ساعت ها در ایجاد هر کمپین ، بیشترین استفاده را کنید؟
با ساده کردن گردش کار خود ، می توانید کارآمدتر و افزایش فروش – بدون سوزاندن. در اینجا پنج تاکتیک وجود دارد که می توانید امروز در تجارت خود اتخاذ کنید.
مرتبط: در بازاریابی ایمیل نخوابید – به همین دلیل هنوز هم قدرتمندترین ابزار تجارت شما است
1. کل برنامه بازاریابی ایمیل خود را ارزیابی کنید
ممیزی سریع از بازاریابی ایمیل شما به شما کمک می کند تا آنچه را که کار می کند – و چه چیزی فقط وقت شما را تخلیه می کند. زمان را برای مرور هر قسمت از فرآیند خود اختصاص داده و آنچه را که بیشترین احساس را احساس می کند ، مشخص کنید. سپس ، از خود بپرسید: آیا این می تواند ساده یا خودکار شود؟
به عنوان مثال ، اگر ایجاد محتوا شما را کند می کند ، می توانید:
- محتوای موجود را دوباره پخش کنید. پست های وبلاگ یا پست های رسانه های اجتماعی را به بخش های خبرنامه کوچک تبدیل کنید.
- اجازه دهید AI قدرت مغز شما را نجات دهد. از نوشتن کامل ایمیل با هوش مصنوعی خودداری کنید ، اما از درخواست آن برای تولید ایده یا اطمینان از نسخه خود ، خودداری نکنید.
- یک ابزار طراحی عالی پیدا کنید. برای ایجاد سریعتر ایمیل ، از یک پلتفرم با الگوهای از پیش ساخته شده و قابلیت کشیدن و رها کردن استفاده کنید-هیچ مهارت طراحی لازم نیست.
تنظیمات کوچک مانند این می تواند ساعت ها را در برنامه شما آزاد کند بدون اینکه کیفیت کمپین های ایمیل شما را به خطر بیاندازد.
2. ارسال ایمیل های کمتر و تأثیرگذارتر
شاید نیازی به ارسال ایمیل به همان اندازه که فکر می کنید برای هدایت نتایج ارسال کنید. 44 ٪ از مصرف کنندگان از لیست های ایمیل اشتراک می گذارند زیرا ارسال کننده ها خیلی اوقات ارسال می شوند. بنابراین ، به فرکانس ارسال خود نگاهی بیندازید و در نظر بگیرید که آیا بیش از حد ارتباط برقرار می کنید.
به جای اینکه مخاطبان خود را با پیام های بیش از حد زیاد کنید ، روی کیفیت متمرکز شوید. به عنوان مثال ، شما می توانید:
- اولویت بندی مقدار. فقط وقتی حرفی برای گفتن دارید ایمیل ارسال کنید.
- پیام ها را ترکیب کنید. بهتر است به روزرسانی های خود را در یک خبرنامه واحد ادغام کنید.
آزمون ارسال کمپین های کمتری و نتایج پیگیری برای دیدن نحوه واکنش مشترکان شما. آنها ممکن است از این رویکرد استقبال کنند ، و شما بار کاری خود را کاهش می دهید.
3. مدیریت لیست ایمیل خود را ساده کنید
لیست تماس شما یکی از مؤلفه های اصلی بازاریابی ایمیل است ، اما مدیریت آن نباید مانند یک کار تمام وقت باشد. شما می توانید نحوه مدیریت مشترکان خود را ساده کنید و آن تلاش ها را در کارهای دیگر سرمایه گذاری کنید.
به عنوان مثال ، هرس مشترکان منسوخ و جدا شده ضروری است ، اما می توانید با استفاده از یک سرویس اعتبار سنجی ایمیل ، این کار را خودکار کنید. برنامه نویسی نرم افزار برای انجام این کار در فواصل منظم باعث صرفه جویی در انرژی و زمان می شود.
همچنین ، این روش های دیگر را برای ساده کردن مدیریت لیست ایمیل در نظر بگیرید:
- بخش باهوش تر. بیش از حد پیچیده نشوید. درعوض ، از چند بخش اصلی استفاده کنید و بر روی ارسال مناسب ترین محتوا به آنها توجه کنید.
- اتصالات را خودکار کنید. یک ارائه دهنده خدمات ایمیل را انتخاب کنید که به طور خودکار مشترکانی را که امتناع می کنند حذف کند. لازم نیست نگران حذف مخاطبین یا پیگیری درخواست های انتخابی باشید-این باید یکپارچه اتفاق بیفتد تا لیست شما سازگار و به روز باشد.
این باعث صرفه جویی در وقت شما می شود ، به شما اطمینان می دهد که بهترین شیوه ها را دنبال می کنید و خطر ارسال ایمیل به افرادی را که دیگر نمی خواهند از شما بشنوند ، کاهش می دهد.
مرتبط: 5 نکته برای افزایش چشمگیر ROI کمپین ایمیل بعدی شما
4. برای ایجاد سریعتر ایمیل خود از الگوهای استفاده کنید
اگر هر ایمیل را از ابتدا طراحی می کنید ، وقت آن است که به یک رویکرد بهتر بروید. قالب ها می توانند به طور قابل توجهی زمان صرف طراحی کمپین های خود را کاهش دهند. به علاوه ، آنها به شما در حفظ مارک تجاری خود کمک می کنند تا مشترکان شما همیشه شما را در صندوق های ورودی خود بشناسند.
در اینجا نحوه ساده سازی بازاریابی ایمیل خود با استفاده از الگوهای بیشتر آورده شده است:
- یک الگوی اصلی ایجاد کنید. یک طرح قابل استفاده مجدد را با آرم ، رنگ های برند و عناصر اصلی که اغلب از آنها استفاده می کنید ، طراحی کنید.
- ساخت الگو برای مبارزات انتخاباتی. طرح های مختلفی داشته باشید که می توانید برای ایمیل های خوش آمدید ، تبلیغات و به روزرسانی محصول خود به سرعت ویرایش کنید.
- استفاده مجدد از بلوک های محتوا. بخش هایی مانند هدرها یا پاورقی ها را ذخیره کنید تا بتوانید به راحتی آنها را به ایمیل های آینده بکشید و رها کنید.
قالب ها روند ایجاد محتوای شما را سرعت می بخشند و به ایمیل های شما کمک می کنند تا صیقلی و برند به نظر برسند.
5. نتایج را پیگیری کنید و روی آنچه مهم است تمرکز کنید
مرور مجدد معیارهای عملکرد شما به طور مرتب روش دیگری برای صرفه جویی در وقت و انرژی در بازاریابی ایمیل است. با دیدن آنچه کار می کند ، می توانید استراتژی خود را بدون تلاش غیر ضروری تنظیم کنید.
روی معیارهای مهم مانند:
- نرخ کلیک از طریق خطوط موضوعی و مباحث محتوا که باعث تعامل می شود.
- نرخ لغو اشتراک. اگر سنبله را مشاهده می کنید ، می تواند محتوای بیش از حد یا بی ربط را نشان دهد.
- رانندگان درآمد. هر ماه ، 3 لیست برتر از ایمیلهایی را که بیشترین فروش را هدایت می کند ، تهیه کنید. چگونه می توانید آنها را تکرار کنید؟
ردیابی معیارهای شما کار سختی نیست و به شما کمک می کند وظایفی را که منابع شما را تخلیه می کند از بین ببرید و نتایج خود را خراب کنید. برای بهبود آن روی داده ها تمرکز کنید – تنظیمات کوچک می تواند برنده های بزرگتر از آنچه انتظار دارید را بدست آورد.
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/how-to-spend-less-time-on-email-marketing-and-still/485387