چگونه می توان 1000 مشترک ایمیل خود را دریافت کرد
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
دنیای دیجیتال با الگوریتم های اجتماعی ، سیستم عامل های پرداخت به بازی و دائماً در حال تغییر استراتژی های سئو اشباع شده است. با این حال ، یک کانال به طور مداوم نتیجه ، مستقیم و متعلق به آن باقی می ماند: ایمیل.
ایجاد یک لیست ایمیل در اوایل توسعه تجارت شما فقط یک حرکت بازاریابی برای بنیانگذاران استارتاپ و رهبران تجارت نیست. این یک استراتژی رشد هوشمندانه است. با این حال ، بسیاری از آنها تا خیلی دیر صبر می کنند و به جای آن روی پیروان رسانه های اجتماعی یا کمپین های تبلیغاتی یک طرفه تمرکز می کنند. ایمیل جایی است که روابط واقعی پرورش می یابد ، تبدیل ها اتفاق می افتد و جوامع وفادار ساخته می شوند.
شماره جادویی؟ 1000 مشترک اول شما. این یک نقطه عطف غرور نیست یا من به سادگی از هیچ جا بیرون کشیده ام-این شروع یک دارایی با ارزش بالا و مرکب است. در اینجا یک چارچوب برای رسیدن به آنجا سریعتر و باهوش تر است.
مرتبط: در بازاریابی ایمیل نخوابید – به همین دلیل هنوز هم قدرتمندترین ابزار تجارت شما است
1. تعریف کنید که با چه کسی صحبت می کنید (و چرا مهم است)
قبل از نوشتن یک ایمیل واحد یا طراحی فرم ثبت نام ، به این پاسخ دهید: مشترکین ایده آل شما چه کسانی هستند و آنها از شما چه می خواهند؟
شما در حال جمع آوری آدرس های ایمیل نیستید تا فقط آنها را جمع کنید. شما برای شروع مکالمه این کار را می کنید. دریافت بیش از حد خاص با مخاطبان خود بهترین کاری است که می توانید برای اطمینان از ارزشمند بودن این مکالمات انجام دهید. به عنوان مثال:
هنگامی که در مورد مخاطبان ایده آل خود روشن شد ، گزاره ارزش منحصر به فرد خود را تعریف کنید. این باید به سؤالات زیر پاسخ دهد: چرا کسی باید به لیست شما بپیوندد؟ در عوض آنها چه می گیرند؟
2. یک آهنربای سرب مقاومت ناپذیر ایجاد کنید
در سال 2025 ، مردم فقط برای “خبرنامه” ایمیل خود را از دست نخواهند داد. آنها ارزش می خواهند ، و اکنون آن را می خواهند.
آهنربای سرب یک پیشنهاد رایگان و با ارزش است که مشترک هدف شما می تواند در ازای ایمیل خود فوراً دریافت کند. آهنرباهای سرب مؤثر به طور معمول شامل موارد زیر است:
-
لیست های چک یا برگه های تقلب
-
گزارش های روند صنعت یا WhitePapers
-
الگوها یا ابزارهای
-
آموزش های ویدئویی کوتاه یا مینی دوره
-
آزمونها با نتایج شخصی
-
کدهای تخفیف یا دسترسی زودرس (برای مشاغل تحت هدایت محصول)
آهنربای سرب شما باید نسبت به پیشنهاد و مخاطبان شما بیش از حد مرتبط باشد. درست کن:
3. تجربه ثبت نام خود را بهینه کنید
شما توجه کرده اید اکنون اصطکاک را حذف کنید.
فرم Opt-in یا صفحه فرود خود را در جایی که مهمترین آن است قرار دهید:
-
صفحه اصلی وب سایت
-
پست های وبلاگ با محتوای مربوطه
-
پنجره های برتر یا خروجی خروجی
-
صفحات محصول
-
BIOS اجتماعی و پیوند درختان
-
محتوای شریک (وبلاگ های مهمان ، وبینارها ، و غیره)
فرم را بدون اصطکاک بسازید:
-
فقط از آنچه ضروری است بپرسید (معمولاً فقط نام + ایمیل)
-
به جای “ارسال” از میکروکپی قانع کننده استفاده کنید (“راهنمای رایگان را دریافت کنید”)
-
در صورت امکان اثبات اجتماعی را اضافه کنید (“به 850+ بنیانگذاران بپیوندید که نکات مربوط به رشد هفتگی را دریافت کنید”)
و اطمینان حاصل کنید که این طرح تمیز ، سازگار با تلفن همراه است و با صدای برند شما هماهنگ است.
مرتبط: این 3 استراتژی لیست ایمیل شما را به صورت رایگان رشد می دهد
4. یک سری خوش آمدید را که تبدیل می شود راه اندازی کنید
چند ایمیل اول شما لحن را تنظیم می کند. یک سریال خوش آمدید فقط مودب نیست – استراتژیک است.
در اینجا یک دنباله سه نامه ساده برای شروع وجود دارد:
-
ایمیل 1: آهنربای سرب را تحویل داده و انتظارات را تعیین کنید
خود را معرفی کنید. آنچه را که از ایمیل های شما دریافت می کنند و چند بار توضیح دهید. -
ایمیل 2: داستان و ارزش مبدا شما اضافه کنید
به اشتراک بگذارید که چرا این تجارت را شروع کرده اید و چگونه به آنها کمک می کند. یک نکته یا بینش مفید را درج کنید. -
ایمیل 3: اثبات اجتماعی و CTA نرم
یک توصیف ، مطالعه موردی یا محصول محبوب را برجسته کنید. یک تماس با لمس سبک را برای عمل وارد کنید (به وب سایت خود مراجعه کنید ، یک تماس بگیرید ، پیشنهاد خود را بررسی کنید).
این سکانس به ایجاد اعتماد قبل از فروش کمک می کند – کلید رشد پایدار.
5. ترافیک هدفمند را برای رشد سوخت رانندگی کنید
اکنون که سیستم شما آماده است ، وقت آن است که به آن توجه کنید. منتظر کار با جستجوی ارگانیک نباشید. فعال شوید
در اینجا پنج منبع ترافیک مقیاس پذیر آورده شده است:
-
اجتماعی ارگانیک: قطعه های آهنربای سرب را در LinkedIn ، اینستاگرام و X به اشتراک بگذارید. از داستان پردازی و محتوای درد استفاده کنید.
-
مشارکت: مبادله های ایمیل یا وبینارهای مشترک را با مشاغل مکمل انجام دهید.
-
تبلیغات پرداخت شده: آزمایشات کم بودجه را در تبلیغات متا یا Google با صفحات فرود آهنربای سرب انجام دهید.
-
اجتماع: در گروه های Slack ، Subreddits و انجمن ها شرکت کنید-ارزش را به اشتراک بگذارید و به Opt-In خود پیوند دهید.
-
بازاریابی محتوا: پست های وبلاگ برای کلمات کلیدی دم بلند که به آهنربای سرب شما گره خورده اند بهینه شده اند.
نکته حرفه ای: از پارامترهای UTM استفاده کنید تا کدام کانال ها مشترکین با کیفیت را به ارمغان بیاورید.
6. بخش و درگیر شدن (حتی با یک لیست کوچک)
برای شروع تقسیم بندی به 10،000 مشترک نیاز ندارید – فقط به یک سیستم هوشمند احتیاج دارید.
برچسب یا بخش بر اساس:
-
منبع: جایی که آنها ثبت نام کردند
-
رفتار: آنچه آنها کلیک کردند یا بارگیری کردند
-
علاقه: آنها با چه محتوایی درگیر می شوند
سپس ، محتوای آینده را شخصی سازی کنید ، بر اساس رفتار ، پیشنهادات مربوطه و پرورش را ارسال کنید. هرچه ایمیل های شما مرتبط تر باشد ، لیست شما سریعتر رشد خواهد کرد زیرا مردم شروع به اشتراک گذاری آنها می کنند.
مرتبط: نحوه نوشتن ایمیل هایی که می چسبند و اقدام می کنند
7. فقط بسازید – درگیر شوید
لیست ایمیل شما یک طاق نیست. این یک دارایی زنده است. آن را گرم نگه دارید.
-
به طور مداوم ظاهر شوید-خواه هفتگی ، دو هفته یا ماهانه باشد
-
ارزش را بیشتر از آنکه به شما بپردازید تحویل دهید
-
پاسخ ها را تشویق کنید (و آنها را بخوانید)
-
انواع مختلف محتوا را تست کنید: داستان های پشت صحنه ، How-tos ، q & as ، لیست های سرپرستی
وقتی مردم احساس شنیدن و کمک می کنند ، می مانند. و آنها به اشتراک می گذارند.
دستیابی به 1000 مشترک در مورد موفقیت یک شبه نیست. این در مورد تنظیم یک سیستم قابل تکرار و ارزش محور است که ترکیبات را تشکیل می دهد. پس از داشتن آن ، هر مشارکت جدید ، پست وبلاگ یا کمپین یک موتور در حال رشد را سوخت می کند.
بازاریابی ایمیل فقط یک کانال نیست – این خط مستقیم شما برای افرادی است که به احتمال زیاد مشتری ، طرفداران و سفیران وفادار می شوند. ساخت آن خط را زود شروع کنید و خود (و تجارت) آینده شما از شما تشکر خواهد کرد.
دنیای دیجیتال با الگوریتم های اجتماعی ، سیستم عامل های پرداخت به بازی و دائماً در حال تغییر استراتژی های سئو اشباع شده است. با این حال ، یک کانال به طور مداوم نتیجه ، مستقیم و متعلق به آن باقی می ماند: ایمیل.
ایجاد یک لیست ایمیل در اوایل توسعه تجارت شما فقط یک حرکت بازاریابی برای بنیانگذاران استارتاپ و رهبران تجارت نیست. این یک استراتژی رشد هوشمندانه است. با این حال ، بسیاری از آنها تا خیلی دیر صبر می کنند و به جای آن روی پیروان رسانه های اجتماعی یا کمپین های تبلیغاتی یک طرفه تمرکز می کنند. ایمیل جایی است که روابط واقعی پرورش می یابد ، تبدیل ها اتفاق می افتد و جوامع وفادار ساخته می شوند.
شماره جادویی؟ 1000 مشترک اول شما. این یک نقطه عطف غرور نیست یا من به سادگی از هیچ جا بیرون کشیده ام-این شروع یک دارایی با ارزش بالا و مرکب است. در اینجا یک چارچوب برای رسیدن به آنجا سریعتر و باهوش تر است.
بقیه این مقاله قفل شده است.
به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/how-to-get-your-first-1000-email-subscribers/491484