چگونه می توان کارمندان کلیدی خود را برای به دست گرفتن مشاغل خود آماده کرد

چگونه می توان کارمندان کلیدی خود را برای به دست گرفتن مشاغل خود آماده کرد

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

به خوبی شناخته شده است که تنها 20 ٪ از مشاغل کوچک که به فروش بازار می روند ، و سونامی نقره ای ، آن موج غول پیکر صاحبان مشاغل بومر کودک که می خواهند بازنشسته شوند ، مشکل را بدتر می کنند. بیشتر این مشاغل نمی فروشند و آنها تعطیل می شوند.

اگر شرکت خاموش شود چه کسی صدمه دیده است؟

  • صاحب مشاغل نمی تواند به بیشتر ارزش خالص خود دسترسی پیدا کند.

  • کارمندان خارج از کار هستند.

  • جامعه دارایی اصلی را از دست می دهد.

آیا تجارت نیاز به تعطیل شدن دارد؟ این را در نظر بگیرید: این شرکت دارای مشتری ، درآمدی ، کارکنان آموزش دیده ، سیستم ها ، کانال های توزیع و زیرساخت و اکوسیستم است که سالها برای توسعه آن طول کشید. شرم آور است که همه آن را دور بیندازید!

در خریداران سنتی خارجی خریداران استراتژیک ، خریداران مالی و خریداران سبک زندگی هستند. اگر خریداران کافی در خارج وجود نداشته باشند ، در مورد داخل چیست؟

مرتبط: چرا تعداد فزاینده ای از کارآفرینان بازنشسته در حال فروش مشاغل به کارمندان خود هستند

مزایای مالکیت کارمندان

صاحب مشاغل:

علاوه بر دسترسی به بیشتر ارزش خالص آنها ، صاحبان مشاغل کنترل روند فروش را به دست می آورند. آنها نیازی به ملاقات و استقبال از چندین خریدار بالقوه ندارند.

آنها هنگام برخورد با خریداران خارجی ، نامه های قصد کسانی را که علاقه مند هستند ، می خوانند و تجزیه و تحلیل می کنند ، یکی را انتخاب می کنند و سپس با یک فرایند دقیق با دقت کافی مبارزه می کنند که توسط مشاوران مالی بالقوه خریدار هدایت می شود. کل فرایند فروش هنگام فروش به کارمندان کلیدی بسیار ساده تر است.

کارمندان کلیدی:

کارکنان کلیدی ارتقاء عمده ای را در مشاغل خود تجربه می کنند.

سایر کارمندان:

سایر کارمندان شغل خود را حفظ می کنند و “خانواده دوم” آنها دست نخورده باقی مانده است.

جامعه:

پولی که از طریق شرکت جریان می یابد در جامعه باقی مانده است. این پول به حمایت از آموزش ، آتش نشانی و بخش های پلیس ، نگهداری جاده و غیره کمک می کند. همچنین تأمین کنندگان ، کارگران خدمات و مشاوران قابل اعتماد مشتری را حفظ می کنند.

مزایای اضافی:

شیمی بین خریدار و فروشنده برقرار شده است. بسیاری اوقات ، به دلیل کمبود شیمی ، یک معامله بین فروشنده و یک غریبه به جنوب می رود.

فرهنگ شرکت یکسان است. اگر یک غریبه شرکت را خریداری کند ، فرهنگ به شکلی تغییر خواهد کرد. اگر این تغییرات فرهنگی بیش از حد شدید باشد ، بسیاری از کارمندان کلیدی ممکن است ترک کنند.

مرتبط: نحوه انتقال به مالکیت کارمندان

آموزش کارمندان کلیدی خود

کارمندان کلیدی شرکت را در داخل و خارج می شناسند. آنها مشتریان ، محصول و سیستم ها و سایر کارمندان را می شناسند و به آنها احترام می گذارند.

با این حال ، کارکردهایی وجود دارد که یک مدیرعامل خوب انجام می دهد ، و کارمندان کلیدی معمولاً درگیر آن نیستند ، بنابراین آنها به آموزش نیاز دارند. این توابع چیست؟

برنامه ریزی استراتژیک:

این شامل آموزش در استراتژی های رشد نوآورانه ، برنامه ریزی در پاسخ به رقابت و پیمایش تغییرات در بازار و صنعت است.

جریان نقدی:

ضروری است که مالک مدیریت و پیش بینی جریان نقدی را درک و پیاده سازی کند.

مدیریت منابع انسانی:

مالک باید برای ارزیابی استعدادی که برای انجام کارهای خاص در تجارت لازم است ، حس کند. آنها همچنین باید بدانند که چه زمانی یک کارمند بر شرکت تأثیر منفی می گذارد و در مورد آن چه کاری باید انجام دهد.

آموزش ذهنیت:

کارمندان کلیدی باید طرز فکر خود را از یک کارمند با یک مالک تنظیم کنند. هنگامی که آنها با مشاوران قابل اعتماد شرکت صحبت می کنند ، آنها باید کلاه صاحب خود را روشن کنند.

انواع مالکیت کارمندان

  • برنامه مالکیت سهام کارمندان (ESOP): این محبوب ترین شکل مالکیت کارمندان است.

  • اعتماد مالکیت کارمندان (EOTS): اوت در نظر گرفته شده است تا از مالکیت کارمندان شرکت ها حمایت کند و رایج تر می شود.

  • تعاونی کارگر: یک تجارت متعلق به کارگران آن است.

هر سه این نوع مالکیت کارمندان می توانند با شرکت های بزرگتر خوب کار کنند. آنها پیچیده و بسیار پرهزینه هستند. آنها ده ها هزار دلار برای راه اندازی و هزاران دلار برای اجرای ماهانه هزینه دارند.

شرکت هایی وجود دارند که در تنظیم و مدیریت انواع مختلف مالکیت کارمندان تخصص دارند. بیشتر آنها قبل از اینکه حتی یک شرکت را به عنوان مشتری در نظر بگیرند ، به EBITDA 1 میلیون دلار یا بیشتر نیاز دارند.

اما در مورد شرکت های کوچکتر که مایل به در نظر گرفتن کارمندان در برنامه جانشینی خود هستند؟

فروش شرکت به کارمندان کلیدی یک برنامه تحت حمایت دولت نخواهد بود. این معامله فقط شامل صاحب مشاغل و کارمند اصلی (های) می شود. مالک کارمندان کلیدی و موقعیت های خود را در شرکت در پیش می رود.

مرتبط: فروش شغل خود به کارمندان خود

انتخاب کارمندان کلیدی و حرکت به جلو

صاحب مشاغل باید در انتخاب کارمندان خود برای مالکیت شرکت بسیار انتخابی و مراقب باشد. آنها باید دارای رتبه اعتباری خوبی باشند و به درستی انگیزه داشته باشند تا آنچه را که برای صاحب مشاغل لازم است ، یاد بگیرند.

شما ، به عنوان صاحب مشاغل ، باید به هر کارمند کلیدی که به عنوان یک مالک بالقوه انتخاب شده است ، نزدیک شوید و در گذر ، این امکان را ذکر کنید. بعد از اینکه با هر کارمند کلیدی به صورت جداگانه صحبت کردید ، واکنش های آنها را در آماده سازی برای دیدار با آنها به صورت جمعی تجزیه و تحلیل کنید. اگر آنها علاقه مند هستند ، پس از آن روند را دنبال می کنید.

اولین چیزی که شما باید بدانید این است که اکنون تجارت شما ارزش دارد. شما باید یک ارزیابی بازار انجام دهید. این به شما می گوید که چگونه شرکت شما با شرکت های مشابه در همان صنعت مقایسه می کند.

سپس ، طرحی را برای مؤثر ، کارآمد و آماده برای مقیاس گذاری تهیه کنید. در حالی که مدیرعامل هستید ، یک کارمند اصلی را برای رئیس جمهور انتخاب کنید و رئیس جمهور را در تمام کارکردهای ذکر شده در بالا آموزش دهید. سایر کارمندان کلیدی به سمت موقعیت های مدیریتی اختصاص خواهند یافت.

هنگامی که این شرکت رشد کرده و جریان نقدی برای حمایت از افزایش بدهی کافی است ، طرحی برای فروش شرکت به کارمندان کلیدی ایجاد کنید.

به خوبی شناخته شده است که تنها 20 ٪ از مشاغل کوچک که به فروش بازار می روند ، و سونامی نقره ای ، آن موج غول پیکر صاحبان مشاغل بومر کودک که می خواهند بازنشسته شوند ، مشکل را بدتر می کنند. بیشتر این مشاغل نمی فروشند و آنها تعطیل می شوند.

اگر شرکت خاموش شود چه کسی صدمه دیده است؟

  • صاحب مشاغل نمی تواند به بیشتر ارزش خالص خود دسترسی پیدا کند.

  • کارمندان خارج از کار هستند.

  • جامعه دارایی اصلی را از دست می دهد.

بقیه این مقاله قفل شده است.

به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/money-finance/how-to-prepare-your-key-employees-to-take-over-your-business/491722

دیدگاهتان را بنویسید