چگونه می توان نام تجاری خود را در عصر جستجوی چتپ و هوش مصنوعی زنده نگه دارید
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
چشم انداز دیجیتال غیرقابل انکار است و سیستم عامل هایی مانند ChatGPT بیش از 200 میلیون کاربر فعال هفتگی در سطح جهان را به خود جلب می کند. این افزایش LLMS به طور جدی نحوه کشف و تعامل مصرف کنندگان با مارک ها را تغییر می دهد.
در حالی که مطمئناً جستجوی سنتی نقاط قوت خود را دارد و یک کانال مهم باقی خواهد ماند ، اما کاوش در این راه های جدید برای مشاغل بسیار مهم است که بتوانند دسترسی خود را گسترش دهند ، یک حاشیه رقابتی را حفظ کنند و با مشتریان در این دنیای دیجیتال در حال تحول ارتباط برقرار کنند.
در این مقاله ، من به ستون های ماندن در سن LLMS می پردازم.
1. برای جستجوی مکالمه بهینه سازی کنید
LLMS زبان طبیعی و مبتنی بر سؤال را نسبت به نمایش داده های کوتاه و کلیدی سنگین اولویت بندی می کند. در حال صحبت کردن در تجارت ، این شیفت خواستار کلمات کلیدی با دم بلند ، پاسخ های واضح و مختصر است که مدل های AI می توانند به راحتی داده ها را استخراج و ساختاری کنند تا به AI تفسیر سایت شما کمک کنند. به این فکر کنید که چگونه مشتریان شما در واقع سؤالاتی می پرسند و محتوایی را ایجاد می کنند که به طور مستقیم به آن سوالات پاسخ می دهند – بنابراین ، شما به احتمال زیاد هم از طرف مشتری و هم از طرف هوش مصنوعی مورد حمایت قرار می گیرید.
علاوه بر این ، کلمات کلیدی دم بلند به طور معمول با رقابت کمتری روبرو هستند و دستیابی به وب سایت متوسط را آسان تر می کند. Google خود گزارش می دهد که 15 ٪ از کل جستجوهای Google کاملاً جدید است و تقاضای محتوای تازه و طاقچه را برای روند جستجوی نوظهور بهینه می کند.
Centime ، یک شرکت نرم افزاری مالی ، محتوای خود را برای جستجوی صوتی بهینه کرد تا با نحوه سؤال مردم به طور طبیعی سؤال کند. “راهنمای نهایی آنها برای پیش بینی جریان پول” بازنویسی شد تا مستقیماً به سؤالات مکالمه پاسخ دهد. این حرکت به خوبی کار کرد: ترافیک ، به ویژه از جستجوی صوتی ، 40 ٪ افزایش یافت و عملکرد SEO و حفظ کاربر را بهبود بخشید.
مرتبط: AI به احتمال زیاد جایگزین این 3 حرفه می شود: کارشناسان AI
2. مرتبط باشید
هنگام صحبت از مشارکت مصرف کننده در سن LLMS ، ارتباط همه چیز است. محتوای تولید شده عمومی و انبوه از طریق موتورهای جستجوگر AI محور قطع نمی شود. این زمانی است که مفید ، واضح و عمیق با نیاز مخاطبان شما مطابقت دارد ، محتوا بسیار مهم می شود. ما در مورد افزایش تقاضا برای شخصی سازی زیاد صحبت می کنیم. همین داستان هنگام پاسخ به نتایج تولید شده توسط AI اتفاق می افتد.
Caleres ، شرکت مادر مارک های مد مانند سام ادلمن و ورونیکا ریش ، 13 سایت تجارت الکترونیکی را با استفاده از جستجوی محصول و کشف محصول AI توسط Coveo مجدداً راه اندازی کردند. چنین اعتماد به نفس AI باعث افزایش 23 درصدی نرخ تبدیل و افزایش 5.5 ٪ درآمد برای هر بازدید کننده شد.
3. اقتدار برند قوی ایجاد کنید
در دنیای LLMS ، اقتدار برند با حضور شما در سیستم عامل های با کیفیت بالا و ویراستاری تحت نظارت تعریف می شود. موتورهای جستجوگر هوش مصنوعی همچنین در هنگام تولید پاسخ ، در ذکر های آنلاین ، استناد به استناد و اقتدار کلی برند عامل هستند ، بنابراین برای تقویت مشخصات بک لینک خود روی مشارکت ها و همکاری های استراتژیک تمرکز کنید.
برای اثبات اعتبار ، به طور فعال بر روی سیستم عامل های اجتماعی مانند LinkedIn و اینستاگرام شرکت کنید. برای تبدیل شدن به منبع اطلاعاتی برای اطلاعات ارزشمند در صنعت خود ، به طور فعال در بازاریابی محتوا سرمایه گذاری کنید.
یک راه حل خارج از مسیر در حال ساخت یک صفحه ویکی پدیا است. ویکی پدیا به عنوان یکی از منابع ذکر شده در داده های آموزش AI ، نقش مهمی در تأیید اقتدار برند شما دارد. یک صفحه به درستی ، شانس شما برای مراجعه به پاسخ های تولید شده AI را بهبود می بخشد.
یک مطالعه جدید که در حال ردیابی مارک های مهم اسباب بازی مانند Fisher-Price و Melissa & Doug است ، نشان داد که در رسانه های معتبر مانند Tinybeans به طور قابل توجهی دید آنها را در موتورهای جستجوی هوش مصنوعی افزایش می دهد. این امر اهمیت روابط عمومی دیجیتال استراتژیک و ایجاد روابط با نشریات تأثیرگذار را برای بهبود رتبه های جستجوی هوش مصنوعی برجسته می کند.
مرتبط: هوش مصنوعی شما را جایگزین نمی کند-اما یک حرفه ای مجهز به AI
4. نظارت و بهبود را ادامه دهید
LLMS دقیقاً مانند رفتار کاربر ، سریع تکامل می یابد. Chatgpt به تنهایی روزانه بیش از یک میلیارد نمایش داده می شود. برای حضور در رقابت ، مارک ها باید عملکرد را ردیابی کنند ، با توجه به یک رویکرد چند وجهی که ابزارهای پلت فرم بومی را با راه حل های تخصصی شخص ثالث ترکیب می کند ، از پیشرفت های جدید در الگوریتم های جستجوی هوش مصنوعی استفاده کنند.
کنسول جستجوی Google و Bing Webmaster می تواند بینش در مورد نحوه ظاهر شدن برند شما در ویژگی های جستجوی AI را ارائه دهد. ابزارهای نظارتی شخص ثالث مانند BrightEdge ، Semrush و BrandWatch ویژگی هایی را برای بهینه سازی محتوای هوش مصنوعی ، بینش SEO و ردیابی عملکرد در ابزارهای دارای هوش مصنوعی ارائه می دهند.
به طور مرتب نمایش داده های مشتری محور را آزمایش کنید. نحوه ذکر رقبا در نتایج هوش مصنوعی را تجزیه و تحلیل کنید و فرصت های کسب و کار خود را مشخص کنید. چک های دستی این بینش انسانی را ارائه می دهد که ابزارهای خودکار اغلب از دست می دهند.
ظهور جستجوی هوش مصنوعی جایگزین سئو سنتی نیست بلکه آن را گسترش می دهد. برای حضور در رقابت ، مارک ها باید اقتدار ایجاد کنند و در تمام نقاط لمس جستجو ، از LLMS گرفته تا Google گرفته تا سیستم عامل های اجتماعی سازگار شوند.
https://www.entrepreneur.com/science-technology/how-to-keep-your-brand-alive-in-the-age-of-chatgpt-and-ai/489774