چگونه می توان شغلی را ایجاد کرد که در اوقات سخت اقتصادی رونق بگیرد
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
اوقات سخت اقتصادی برای مشاغل و مصرف کنندگان ترسناک است ، اما راه حل این نیست که پای خود را از گاز خارج کنید. من اولین نمایندگی پشت بام Maxx را در سال 2019 ، فقط یک سال قبل از همه گیر Covid-19 باز کردم. امروز ، این یک مارک ترمیم سقف مسکونی در سطح ملی با درآمد سالانه نزدیک به 200 میلیون دلار در سال 2025 است.
در اینجا پنج اصل کلیدی وجود دارد که من برای راهنمایی تصمیمات تجاری خود در طی آن سالهای دشوار استفاده کردم.
مرتبط: چگونه کارآفرینان بزرگ راه هایی برای پیروزی در هنگام رکود اقتصادی پیدا می کنند
1. مشکلات اساسی مهمتر از موارد آرزو هستند
بسیاری از بنیانگذاران بر راه حل های چشمگیر و چشمگیر که بر عناوین حاکم است ، تمرکز می کنند ، مانند رسیدن بشریت به مریخ یا اولین کسی که AGI را ایجاد می کند. اما گاهی اوقات ، این راه حل هایی برای مشکلاتی است که واقعاً وجود ندارند – یا حداقل ، برای افراد روزمره فوری وجود ندارد.
بیشتر مردم نگران این نیستند که آیا آنها تا به حال پا به سطح سیاره سرخ قرار می گیرند. آنها نگران این هستند که در طول زندگی خود چه اتفاقی برای این سیاره خواهد افتاد ، زیرا آنها نگران خانه های خود هستند.
بنابراین ، هنگامی که من و برادرم تاد و من کار خود را شروع کردیم ، ما برای ماه – یا مریخ شلیک نکردیم. ما روی کمک به مردم برای گسترش طول عمر پشت بام های زونا آسفالت خود و جلوگیری از زباله های ایجاد شده با جایگزینی زودرس آنها ، تمرکز کردیم. این یک مشکل ساده بود ، اما ما دیدیم که بر صاحبان خانه در سراسر آمریکا تأثیر می گذارد. این بدان معنی بود که ما از ابتدا ملتی پر از مشتریان هدف داشتیم.
2. گزینه های مقرون به صرفه برای موارد بلیط بزرگ می توانند بازارهای جدیدی ایجاد کنند
یکی از بزرگترین چالش هایی که در طی آن سالهای اولیه با آن روبرو شدیم این بود که هیچ بازاری برای محصول ما وجود نداشت. ترمیم سقف در حال حاضر در بام تجاری وجود داشته است ، اما فقط برای سقف های فلزی و مسطح بود. همه افراد در فضای مسکونی در آن زمان تعویض می فروختند و تا زمانی که یکی را اختراع نکردیم ، هیچ جایگزینی برای زونا آسفالت وجود نداشت.
حتی در بهترین زمانها ، ایجاد یک طاقچه کاملاً جدید یک سفارش بلند است. اما عدم اطمینان اقتصادی این بیماری همه گیر در واقع یک نعمت در مبدل بود. هنگامی که صاحبان خانه شنیدند که درمان های ما تا 80 ٪ کمتر از هزینه تعویض کامل زونا های خود هزینه دارد ، دیگر مهم نیست که ما قبلاً کاری را انجام می دادیم که قبلاً در فضای مسکونی ناشناخته بود. صرفه جویی در هزینه به تنهایی برای متقاعد کردن بسیاری از مردم به انتخاب کافی بود.
مرتبط: 5 نکته برای ایجاد محصولات مقرون به صرفه بدون به خطر انداختن کیفیت
3. کنترل هزینه های عملیاتی شما خطر شما را کاهش می دهد
مقیاس گذاری هر مشاغل با مقدار مشخصی از ریسک غیرقابل اجتناب همراه است ، به همین دلیل بسیاری از شرکت ها تمایل دارند که در مواقع تحولات اقتصادی ، بیشتر مراقب رشد باشند. اما رکود یک خطر حتی بزرگتر است.
به این روش فکر کنید: اگر در حال صعود از آتشفشان هستید و فوران می کند ، ممکن است اولین غریزه شما یخ زدن باشد. اما اگر در حاشیه فعلی خود بمانید ، احتمالاً نمی خواهید آن را بسازید. به همان اندازه ترسناک است که باید حرکت کنید.
نکته اصلی این است که چابک باشید. اگر کوهنورد بودید ، احتمالاً کوله پشتی خود و هرگونه ماده غیر ضروری را خیس می کنید تا آنها را کم نکند. به عنوان یک تجارت در یک اقتصاد نامشخص ، همین اصل اعمال می شود: شما می خواهید از نظر مالی لاغر شوید تا بتوانید با ریسک کمتری مقیاس کنید.
برای ما ، این به معنای راه اندازی شبکه ملی نمایندگی ها به جای باز کردن و مدیریت مکان های جدید خودمان بود. این فقط به ما کمک نمی کند تا با سربار کمتری در بازارهای جدید گسترش یابیم. همچنین به ما این امکان را می داد تا سرمایه گذاری بیشتری را برای تأمین منابع آموزشی و مواد مورد نیاز برای موفقیت در هر نمایندگی سرمایه گذاری کنیم. در زمانی که بسیاری از آمریکایی ها به دنبال راه های جدیدی برای کسب درآمد بودند اما از شروع مشاغل خود عصبی بودند ، این به همه پا می داد.
ما نتوانستیم در طی یک بیماری همه گیر این نوع خطر را به عهده بگیریم ، اما با ارائه منابع آموزشی جامع و پشتیبانی از راه دور از شرکای خود ، همه چیز مورد نیاز آنها را به آنها دادیم تا این برند را در سراسر آمریکای شمالی به وجود آورند.
4. سیستم های پیری و زیرساخت ها یک بازار نادیده گرفته اما ضروری هستند
زمان بر همه و همه چیز تأثیر می گذارد. حتی وقتی بودجه ها تنگ است ، هنوز هم چیزها پیر می شوند و برای عملکرد عملکردی نیاز به نگهداری دارند.
برای برخی از این موارد – مانند پشت بام ها – خاموش کردن کار گزینه ای نیست. 29 ٪ از سقف های زونا آسفالت کمتر از چهار سال زندگی قابل استفاده باقی مانده است ، و این ساعت بدون در نظر گرفتن شرایط بازار ، تیک می زند.
اگر می توانید مشاغل خود را در مورد دارایی های سرویس دهی که هم لازم و هم کاهش دهنده هستند ، بسازید ، همیشه می توانید روی یک جریان ثابت از مشتریان حساب کنید. ما می دانستیم که مردم ممکن است برنامه های محوطه سازی خود را در طی یک بیماری همه گیر به تعویق بیندازند ، اما اجازه نمی دهند که سقف های بالای سر آنها تخریب شود تا جایی که خواص خود را در معرض خطر قرار می دهد.
5. راه حل های سبز می تواند سودآور و همچنین صرفه جویی در سیاره باشد
نکته آخر اینکه ما باید در مورد ارزش ارائه محصولات و خدمات سازگار با محیط زیست صحبت کنیم. دیدن راه حل های سبز به عنوان تجملاتی که مردم فقط در مواقع راحتی مالی می خواهند خریداری کنند ، اشتباه است.
در دوره های اقتصادی صخره ای ، آخرین کاری که مردم می خواهند انجام دهند ، زباله منابع است. اگر آنها بتوانند با حفظ چیزی به جای پرتاب آن ، پس انداز کنند ، آنها خواهند کرد. و از آنجا که بسیاری از راه حل های سبز بر کاهش زباله ها تمرکز می کنند ، این سرویس ها وقتی اقتصاد رنج می برد ، نه کمتر ، جذابیت بیشتری دارند.
با استفاده از Roof Maxx ، ما به صاحبان خانه راهی می دهیم که به جای اینکه بخواهند برای تعویض کامل سقف بپردازند ، زونا آسفالت فعلی خود را در شرایط خوبی نگه دارند. نه تنها به طور متوسط 3.8 تن زباله دفن زباله در هر خانه صرفه جویی کرد ، بلکه تا 80 ٪ کمتر نیز هزینه داشت. این واقعیت که ما سازگار با محیط زیست بودیم یک امتیاز نبود. این بخش مهمی از ارزش ما در زمانی بود که هر زونا ذخیره شده (و دلار) مهم بود.
مرتبط: شغلی بسازید که به افراد کمک کند تا از انجام کار درست احساس خوبی داشته باشند
مقاوم در برابر رکود اقتصادی خود را ایجاد کنید
اصولی که به تجارت من کمک کرد تا در یکی از بدترین رکودها در طول زندگی ما رشد کند ، علم موشکی نبود. آنها ساده بودند:
-
روی یک مشکل اساسی تمرکز کنید
-
یک جایگزین مقرون به صرفه برای چیزی گران قیمت ارائه دهید
-
هزینه های عملیاتی را در چک نگه دارید
-
روی سیستم های پیری یا زیرساخت ها تمرکز کنید
-
به مشتریان کمک کنید لاغر و سبز بمانند
شما می توانید از این موارد برای عایق کاری تجارت خود استفاده کنید. در اینجا رشد پایدار ، مهم نیست که آینده چه چیزی را پشت سر بگذارد.
اوقات سخت اقتصادی برای مشاغل و مصرف کنندگان ترسناک است ، اما راه حل این نیست که پای خود را از گاز خارج کنید. من اولین نمایندگی پشت بام Maxx را در سال 2019 ، فقط یک سال قبل از همه گیر Covid-19 باز کردم. امروز ، این یک مارک ترمیم سقف مسکونی در سطح ملی با درآمد سالانه نزدیک به 200 میلیون دلار در سال 2025 است.
در اینجا پنج اصل کلیدی وجود دارد که من برای راهنمایی تصمیمات تجاری خود در طی آن سالهای دشوار استفاده کردم.
مرتبط: چگونه کارآفرینان بزرگ راه هایی برای پیروزی در هنگام رکود اقتصادی پیدا می کنند
بقیه این مقاله قفل شده است.
به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/how-to-build-a-business-that-thrives-in-tough-economic-times/496258