چگونه می توان تجارت خود را برای فروش حق بیمه قرار داد

چگونه می توان تجارت خود را برای فروش حق بیمه قرار داد

بخش عمده ارزش خالص شما در شرکت شما است. در اینجا نحوه به حداکثر رساندن آن آورده شده است.

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

غذای اصلی

  • اگر می خواهید شرکت خود را برای حق بیمه بفروشید ، باید به این سؤال پاسخ دهید: “چه کسی شرکت من را خریداری می کند ، و آنها به دنبال چه چیزی هستند؟”
  • برای پاسخ به این سؤال ، ابتدا باید شرکت خود را تجزیه و تحلیل کنید تا بدانید که چه چیزی را در یک میز به دست می آورید.
  • شما همچنین باید انواع اصلی خریدار – خریداران استراتژیک ، خریداران پیشرفته مالی ، خریداران شیوه زندگی و خریداران صنعت را درک کنید و یاد بگیرید که در یک خرید به دنبال چه چیزی هستند.

شما کسب و کار خود را با دو هدف مالی در ذهن ایجاد کرده اید – برای کسب درآمد کافی تا شما و خانواده تان بتوانید یک سبک زندگی مناسب را هدایت کنید و چیزی با ارزش بسازید که در نهایت بتوانید بفروشید. بسته به جایی که هنگام خروج از شرکت در مسیر شغلی خود قرار دارید ، درآمد حاصل از فروش امیدوارم سرمایه گذاری بعدی تجاری یا بازنشستگی شما را تأمین کند.

شما یک شرکت خوب با درآمد چند میلیون دلاری و سودآوری خوب ایجاد کرده اید. شما کارمندان خوب و وفادار دارید و به نظر می رسد همه چیز در حالت کار خوبی قرار دارد. اکنون به یک نقطه در حرفه خود رسیده اید که در مورد خروج فکر می کنید. فرزندان شما همه در جهات مختلف حرکت کرده اند و هیچ علاقه ای به تجارت ندارند و کارمندان شما منابع مدیریتی یا مالی برای خرید شرکت ندارند. اگر درآمد حاصل از فروش شرکت برای تأمین اعتبار فعالیت های خود در پیشبرد باشد ، باید یک خریدار شخص ثالث را پیدا کنید.

شما می پرسید ، “چه کسی شرکت من را خریداری می کند ، و آنها به دنبال چه چیزی هستند؟” اگر می خواهید شرکت خود را برای حق بیمه بفروشید ، باید پاسخ این سوال را بدانید. در غیر این صورت ، شما باید بر اساس هر روش ارزیابی خود که از آنها استفاده می کنند ، بهترین پیشنهاد را از خریداران مختلف آینده نگر تسویه کنید.

اما چگونه می توانید پاسخ این سؤال را “چه کسی شرکت من را خریداری خواهد کرد ، و آنها در یک خرید به دنبال چه چیزی هستند؟” بیایید یک روش شناسی را بررسی کنیم:

مرتبط: چگونه می توان تجارت خود را به صورت تخصصی برای خروج قرار داد

رتبه بندی شرکت شما

اولی، شما باید شرکت خود را تجزیه و تحلیل کنید. شرکت شما چه چیزی خریداران آینده را می خواهد؟ نقاط قوت و ضعف شرکت شما چیست؟ شرکت شما چگونه با سایر شرکت های صنعت شما مقایسه می کند؟ شرکت شما چه فرصت هایی را برای خریداران آینده نگر ارائه می دهد؟ شرکت شما با توجه به ارزش محرک های تجاری شما چگونه ارزیابی می کند؟ شما باید بدانید که چه چیزی را در یک میز به میز می آورید.

دوم، شما باید با استفاده از تکنیک های مختلفی که در زیر مورد بحث قرار گرفته است ، شرکت خود را ارزیابی کنید. هنگام رتبه بندی عملکرد شرکت خود با توجه به درایورهای ارزش خود ، باید وحشیانه صادق باشید. برخی از ابزارهایی که می توانید از آنها استفاده کنید عبارتند از:

  • تجزیه و تحلیل نسبت: نسبت های مالی شاخص های مفیدی از عملکرد و وضعیت مالی یک شرکت هستند. نسبت ها معمولاً از اطلاعاتی که از صورت درآمد و ترازنامه گرفته می شود محاسبه می شود. از آنها می توان برای تجزیه و تحلیل روندها و مقایسه عملکرد شرکت با سایر شرکت ها در همان صنعت استفاده کرد. آنها را می توان با توجه به اطلاعاتی که ارائه می دهند طبقه بندی کنند. انواع نسبت های زیر اغلب مورد استفاده قرار می گیرد: نسبت نقدینگی ، نسبت گردش دارایی ، نسبت اهرم های مالی و نسبت سودآوری.

  • تجزیه و تحلیل SWOT: تجزیه و تحلیل SWOT وسیله ای را برای شما فراهم می کند تا نقاط قوت ، ضعف ، فرصت ها و تهدیدهای شرکت خود را تجزیه و تحلیل کنید. برای بحث کامل در مورد تکنیک SWOT ، اینجا را کلیک کنید.

  • ماتریس Ansoff: این مهم است که بتوانید به خریداران بالقوه نشان دهید که شرکت شما راهی برای رشد خوب در آینده دارد. ماتریس ANSOFF ابزاری برای کمک به شما در استراتژی مسیر رشد است. ماتریس ANSOFF چهار راه را نشان می دهد که شرکت ها می توانند از کمترین خطرناک ترین روش به خطرناک ترین رشد کنند. برای بحث کامل در مورد ماتریس Ansoff اینجا را کلیک کنید.

مرتبط: در مورد فروش تجارت خود چه چیزی باید بدانید

انواع خریدار چیست؟

سوم، شما باید انواع خریدار و آنچه را که به دنبال آن می گردند یاد بگیرید. انواع عمده خریدار عبارتند از:

  • خریداران استراتژیک: آنها یا شرکت های دولتی یا شرکت های بزرگ خصوصی هستند و در صورت داشتن فناوری تخصصی ، محصولات هم افزایی ، کارمندان ماهر یا یک مکان جغرافیایی مورد نظر ، حق بیمه را پرداخت می کنند.

  • خریداران پیشرفته مالی: آنها می توانند یک گروه سهام خصوصی (PEG) یا گروهی از سرمایه گذاران خصوصی باشند. آنها به دنبال جریان خوب نقدی ، یک تیم مدیریتی خوب در محل و فرصت های رشد خوب هستند.

  • خریداران سبک زندگی: این معمولاً یک فرد است و آنها به دنبال درآمد و توانایی ساخت عدالت هستند.

  • خریداران صنعت: آنها معمولاً به شما ناخواسته نزدیک می شوند و شرکت خود را آسیب پذیر و فرومایه در برابر شرکت خود می دانند. آنها علاقه مند به دارایی های منتخب هستند که می توانند با تخفیف خریداری کنند.

چهارم، شما با آنچه شرکت شما ارائه می دهد با آنچه که انواع مختلف خریدار در یک خرید به دنبال آن هستند مطابقت خواهید داشت. اگر درآمد شما کمتر از 3 میلیون دلار باشد ، خریدار احتمالی یک خریدار سبک زندگی خواهد بود. همانطور که در بالا ذکر شد ، برای جذب یک خریدار استراتژیک ، باید چیزی را که به دنبال آن هستند ، داشته باشید. خریداران استراتژیک ، PEG ها و گروه های سرمایه گذاری معمولاً به دنبال شرکت هایی با EBITDA 1 میلیون دلار یا بیشتر هستند.

مرتبط: 7 مرحله برای واجد شرایط بودن خریداران بالقوه برای تجارت شما

شما باید بتوانید با استفاده از این روش ، ایده خوبی در مورد اینکه با چه کسی با آن مطابقت دارید ، بدست آورید. به منظور به دست آوردن تصویری واضح تر از جایی که در عرصه خرید قرار دارید ، به اطلاعات دقیق تری در مورد بازار فعلی M&A نیاز خواهید داشت.

چه صنایعی داغ هستند؟ کدام شرکت ها در جمع آوری شرکت ها شرکت می کنند؟ چه شرکت هایی در حال انجام خرید استراتژیک هستند؟ ساختار معامله مشترک توسط نوع خریدار چیست؟ یک کارگزار/مشاور خوب می تواند در این فرآیند به شما کمک کند. این به راحتی می تواند یک تلاش دو ساله باشد ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که مراحل برنامه ریزی خروج را زود شروع می کنید.

غذای اصلی

  • اگر می خواهید شرکت خود را برای حق بیمه بفروشید ، باید به این سؤال پاسخ دهید: “چه کسی شرکت من را خریداری می کند ، و آنها به دنبال چه چیزی هستند؟”
  • برای پاسخ به این سؤال ، ابتدا باید شرکت خود را تجزیه و تحلیل کنید تا بدانید که چه چیزی را در یک میز به دست می آورید.
  • شما همچنین باید انواع اصلی خریدار – خریداران استراتژیک ، خریداران پیشرفته مالی ، خریداران شیوه زندگی و خریداران صنعت را درک کنید و یاد بگیرید که در یک خرید به دنبال چه چیزی هستند.

شما کسب و کار خود را با دو هدف مالی در ذهن ایجاد کرده اید – برای کسب درآمد کافی تا شما و خانواده تان بتوانید یک سبک زندگی مناسب را هدایت کنید و چیزی با ارزش بسازید که در نهایت بتوانید بفروشید. بسته به جایی که هنگام خروج از شرکت در مسیر شغلی خود قرار دارید ، درآمد حاصل از فروش امیدوارم سرمایه گذاری بعدی تجاری یا بازنشستگی شما را تأمین کند.

شما یک شرکت خوب با درآمد چند میلیون دلاری و سودآوری خوب ایجاد کرده اید. شما کارمندان خوب و وفادار دارید و به نظر می رسد همه چیز در حالت کار خوبی قرار دارد. اکنون به یک نقطه در حرفه خود رسیده اید که در مورد خروج فکر می کنید. فرزندان شما همه در جهات مختلف حرکت کرده اند و هیچ علاقه ای به تجارت ندارند و کارمندان شما منابع مدیریتی یا مالی برای خرید شرکت ندارند. اگر درآمد حاصل از فروش شرکت برای تأمین اعتبار فعالیت های خود در پیشبرد باشد ، باید یک خریدار شخص ثالث را پیدا کنید.

شما می پرسید ، “چه کسی شرکت من را خریداری می کند ، و آنها به دنبال چه چیزی هستند؟” اگر می خواهید شرکت خود را برای حق بیمه بفروشید ، باید پاسخ این سوال را بدانید. در غیر این صورت ، شما باید بر اساس هر روش ارزیابی خود که از آنها استفاده می کنند ، بهترین پیشنهاد را از خریداران مختلف آینده نگر تسویه کنید.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/leadership/how-to-position-your-business-for-a-premium-sale/496691

دیدگاهتان را بنویسید