چگونه می توان تأثیرگذار مناسب را انتخاب کرد و دسترسی برند خود را به حداکثر برساند
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
اگر با سؤال نهایی بازاریابی تأثیرگذار در حال دست و پنجه نرم هستید-آیا باید با میکرو با نفوذ کنندگان شریک شوید یا با تأثیرگذار در مقیاس بزرگ بزرگ شوید-من شما را تحت پوشش قرار داده ام. یک صندلی بلند کنید ، قهوه خود را بگیرید (یا kombucha ، اگر این سبک شماست) و دست و پنجه نرم کنید ، زیرا ما قصد داریم همه آن را خراب کنیم.
اوه ، و فقط بنابراین شما می دانید – من از تجربه صحبت می کنم! من اینستاگرام را به دنبال 3.8 میلیون نفر دارم ، اما من همیشه در مورد مارک هایی که با آنها کار می کنم فراتر رفته ام. قانون طلایی من؟ اگر من صادقانه نمی توانم خودم را با مارک تجاری شروع کنم ، می دانم که ارزش وقت من را ندارد. این طرز فکر در هنگام انتخاب چه کسی با او همکاری می کند ، همه تفاوت ها را ایجاد می کند. در اینجا نحوه تصمیم گیری در مورد چه نوع تأثیرگذار (یا تأثیرگذار) برای اهداف تجاری خود آمده است.
1. سحر و جادو از میکروهای برق (10،000-100،000 دنبال کننده)
این بچه ها قهرمانان ناخوشایند دنیای تأثیرگذار هستند. چرا؟ از آنجا که آنها جوامع محکم از پیروان فوق العاده متعهد ساخته اند! در اینجا به همین دلیل شگفت انگیز هستند:
جوانب مثبت از میکرو-فلج:
- نرخ نامزدی بالاتر: میکرو-فلورسن ها اغلب پیروان سخت و سخت دارند که در واقع توجه کنید و به توصیه های آنها عمل کنید. محتوای آنها احساس شخصی و مخاطبانشان می شود اعتماد آنها
- بودجه: بودجه بازاریابی کمتری دارید؟ مشکلی نیست شما اغلب با همکاری با چندین میکرو فلورس به جای یک تأثیرگذار بزرگ ، “دسترسی به باک خود” را دریافت خواهید کرد.
- اصالت اهمیت دارد: این تأثیر گذاران احساس “واقعی” می کنند. مخاطبان آنها تمایل دارند با آنها در سطح شخصی تر ارتباط برقرار کنند ، این می تواند به معنای تأیید آنها از محصول شما وزن بیشتری داشته باشد.
چه موقع با میکروهای برق کار کنید:
- وقتی هدف شما هدف قرار دادن مخاطبان طاقچه است.
- وقتی سعی می کنید اعتماد و وفاداری برند را بسازید.
- هنگامی که شما در حال تبلیغ یک محصول محلی یا منطقه ای خاص هستید.
نکته حرفه ای: فقط به دلیل تعداد پیروان آنها کوچکتر است. بعضی اوقات آنها مشتی را به همراه می آورند که نمی بینید آمدن! اگر در حال راه اندازی یک راه اندازی طاقچه هستید ، آنها می توانند به معرفی برند شما دقیقاً به مخاطبان مورد نیاز خود کمک کنند.
مرتبط: چگونه تجارت شما می تواند از بازاریابی میکرو-ایمان بهره مند شود
2. قدرت تأثیرگذار در مقیاس بزرگتر (100000+ دنبال کننده)
خوب ، اکنون روی ضربه های سنگین. تأثیر گذاران بزرگ می توانند مخاطبان داشته باشند که از صدها هزار تا میلیون ها دنبال کننده متغیر است. دسترسی آنها گسترده است و محتوای آنها؟ صیقلی ، حرفه ای و تصویر کامل (بیشتر اوقات).
جوانب تأثیرگذار در مقیاس بزرگتر:
- وسیع: نیاز به پخش سریع کلمه دارید؟ تأثیرگذار بزرگتر می تواند محصول شما را توسط صدها هزار نفر در یک پست مشاهده کند.
- قدرت ستاره: این تأثیرگذار اغلب این هاله “مشهور” را در مورد آنها دارند و ارتباط آنها با برند شما می تواند درک آن را بالا ببرد.
- کیفیت محتوا: با مخاطبان بزرگتر بودجه بالاتری برای ایجاد محتوا ارائه می شود. تصاویر ، ویرایش ویدیو و داستان پردازی آنها معمولاً درجه یک است ، به این معنی که محصول شما در بهترین نور (به معنای واقعی کلمه) به نمایش گذاشته می شود.
چه موقع باید با تأثیرگذار در مقیاس بزرگتر کار کنیم:
- وقتی در مقیاس وسیع آگاهی از برند را می سازید.
- هنگام راه اندازی محصول جدید که نیاز به تولید وزوز دارد.
- هنگامی که می خواهید عکس های اعتبار ، به ویژه برای مارک های لوکس یا سبک زندگی.
نکته حرفه ای: تأثیرگذار در مقیاس بزرگتر در تقویت پیام شما استثنایی است. با این حال ، اطمینان حاصل کنید که Vibe آنها با نام تجاری خود تراز کنید. عدم تطابق می تواند به جای تقویت آنها ، تلاش های شما را رقیق کند.
3. کدام تأثیرگذار برای برند شما مناسب است؟
این همه به اهداف ، بودجه و مخاطبان هدف شما بستگی دارد! در اینجا چند نکته برای کمک به شما در تصمیم گیری وجود دارد:
اگر …
- شما بعد از درگیری قوی تر و نه دسترسی خالص هستید.
- اصالت و داستان پردازی قابل اعتماد بیشتر برای برند شما.
- شما محصولات یا خدمات طاقچه ای را می فروشید ، و دقیقاً می دانید مخاطبان شما کیست.
اگر …
- شما آماده هستید تا یک چلپ چلوپ درست کنید و محصول خود را در سریعترین زمان ممکن از آنجا خارج کنید.
- بودجه شما می تواند هزینه های بالاتر را تحمل کند.
- دید گسترده و قرار گرفتن در معرض ارزش PR اهداف اصلی شما است.
4. آنچه من توصیه می کنم (هشدار اسپویلر!)
شخصاً؟ من طرفدار تعادل هستم. چرا از ترکیبی از هر دو استفاده نمی کنیم؟ این چیزی است که ممکن است به نظر برسد:
- از تأثیرگذار بزرگتر برای وزوز و دید اولیه استفاده کنید.
- برای پرورش اعتماد ، تعامل و وفاداری مشتری طولانی مدت از میکرو از برقراری ارتباط استفاده کنید.
- از این زمان برای ایجاد روابط با این تأثیرگذار کوچک استفاده کنید و با رشد سکوهای خودشان از آنها پیروی کنید.
- همانطور که انجام می دهند ، بودجه خود را افزایش داده و استفاده از آنها را برای تعامل بالاتر با هزینه کمتری ادامه دهید.
مرتبط: فقط با هیچ تأثیرگذار همکاری نکنید – در اینجا نحوه اطمینان از انتخاب صحیح آورده شده است
افکار نهایی (با نام مستعار صحبت های پپ مربی شما)
قبل از اینکه همه را در هر نوع تأثیرگذار قرار دهید ، یک چیز کلیدی را به خاطر بسپارید: افراد با اصالت ارتباط دارند. تأثیرگذار که شما انتخاب می کنید باید واقعاً با ارزش ها و صدای برند خود مطابقت داشته باشد. فقط شماره ها یا براق را تعقیب نکنید. تعقیب پیوستگیبشر
همه اینها به آنچه برای برند و محصول شما بهتر است ، جوش می خورد. بازاریابی تأثیرگذار می تواند ابزاری قدرتمند در رسیدن به مخاطبان جدید و ایجاد وزوز باشد ، اما مهم است که به آن به صورت استراتژیک نزدیک شوید و تعادل مناسب هزینه ، دید و تعامل را پیدا کنید. از آزمایش با انواع مختلف تأثیرگذار نترسید و نتایج خود را پیگیری کنید تا ببینید چه چیزی برای شما بهتر است. و به یاد داشته باشید ، همیشه در اولویت ایجاد روابط واقعی با تأثیرگذار قرار بگیرید.
در پایان روز ، تأثیرگذار شرکای داستان پردازی شما هستند. عاقلانه را انتخاب کنید ، از نظر استراتژیک و مهمتر از همه فکر کنید ، از آن لذت ببرید. اکنون به آنجا بروید ، همکاران رویایی خود را پیدا کنید و تماشای رشد برند خود را مشاهده کنید!
اگر با سؤال نهایی بازاریابی تأثیرگذار در حال دست و پنجه نرم هستید-آیا باید با میکرو با نفوذ کنندگان شریک شوید یا با تأثیرگذار در مقیاس بزرگ بزرگ شوید-من شما را تحت پوشش قرار داده ام. یک صندلی بلند کنید ، قهوه خود را بگیرید (یا kombucha ، اگر این سبک شماست) و دست و پنجه نرم کنید ، زیرا ما قصد داریم همه آن را خراب کنیم.
اوه ، و فقط بنابراین شما می دانید – من از تجربه صحبت می کنم! من اینستاگرام را به دنبال 3.8 میلیون نفر دارم ، اما من همیشه در مورد مارک هایی که با آنها کار می کنم فراتر رفته ام. قانون طلایی من؟ اگر من صادقانه نمی توانم خودم را با مارک تجاری شروع کنم ، می دانم که ارزش وقت من را ندارد. این طرز فکر در هنگام انتخاب چه کسی با او همکاری می کند ، همه تفاوت ها را ایجاد می کند. در اینجا نحوه تصمیم گیری در مورد چه نوع تأثیرگذار (یا تأثیرگذار) برای اهداف تجاری خود آمده است.
1. سحر و جادو از میکروهای برق (10،000-100،000 دنبال کننده)
بقیه این مقاله قفل شده است.
به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/how-to-choose-the-right-influencer-and-maximize-your/490006