چگونه می توان به مشتریانی که بدون صفحه نمایش می روند برسیم
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
غذای اصلی
- در کانال بازاریابی کمترین تحریک کننده سرمایه گذاری کنید – همچنین دارای 800 ٪ نرخ پاسخ بالاتر است.
- برای ایجاد درآمد بیشتر و وفاداری به برند ، رویدادهایی را در زندگی واقعی ایجاد کنید.
- بازاریابی آنلاین و آفلاین را ادغام کنید تا اطمینان حاصل کنید که از طرف رقبا پشت سر نمی گذارید.
سم زدایی دیجیتال امسال رو به رشد است. اما این چه هک است؟ برای کسانی که نمی دانند ، یک سم زدایی دیجیتال دوره زمانی است که افراد آگاهانه استفاده از دستگاه های دیجیتالی و سیستم عامل های آنلاین خود را کاهش یا کاملاً از بین می برند.
این تعجب آور نیست – میلیون ها نفر از مردم گزارش می کنند که دیجیتالی را غرق می کنند. پینترست اخیراً گزارش داد كه جستجو برای “صفحه دید دیجیتال سم زدایی” 273 ٪ و “ایده های سم زدایی دیجیتال” را 72 ٪ افزایش می دهد. یک مطالعه دیگر در حال پیش بینی این است که برنامه های سم زدایی دیجیتال تا سال 2032 به حدود 19.44 میلیارد دلار برسند که از 0.39 میلیارد دلار در سال 2023 افزایش یافته است.
بیشتر و بیشتر ، مردم به دنبال راه هایی برای نمایش بدون صفحه نمایش و لذت بردن از تجربیات جدید ، IRL (در زندگی واقعی) هستند.
اما این روند برای بازاریابی دیجیتال چه معنی دارد و چگونه بر تجارت شما تأثیر می گذارد؟ اگر در درجه اول به صورت آنلاین بازاریابی کرده اید ، احتمالاً شاهد افزایش هزینه ها هستید در حالی که بازده در حال کاهش است.
اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، وقت آن رسیده است که استراتژیک کردن تاکتیک های آفلاین را شروع کنید.
من با استفاده از تعادل ظریف بازاریابی آنلاین و آفلاین ، تجارت خود ، Postcardmania را به 119 میلیون دلار درآمد سالانه رسانده ام. در اینجا نکات برتر من برای افزایش منجر و درآمد با استفاده از این استراتژی آورده شده است.
مرتبط: من با تبلیغات خود به 124،393 کارآفرین کمک کرده ام – در اینجا 3 راز برتر من برای تولید نتایج اثبات شده است
در کانال بازاریابی کمترین تحریک کننده سرمایه گذاری کنید – همچنین دارای 800 ٪ نرخ پاسخ بالاتر است
وقتی صحبت از ارتباطات بازاریابی می شود ، مطالعات نشان می دهد که افراد کانال های خاصی را آزار دهنده تر از سایرین می دانند. در حقیقت ، وقتی مصرف کنندگان با پیام های بیش از حد بمباران شدند ، ایمیل و متن تحریک کننده ترین کانال ها بودند. و طبق مطالعه دیگری ، 46 ٪ از مردم گفتند که آنها بیش از حد ایمیل دریافت می کنند ، در حالی که نامه مستقیم کمترین احتمال را داشت که به عنوان بسیار زیاد رتبه بندی شود.
نامه مستقیم یک کانال بازاریابی کم ارزش و کم استفاده است. نه تنها تحریک کننده و تهاجمی کمتر است ، بلکه بسیاری از خریداران گزارش می دهند که بیشتر از تبلیغات دیجیتال به نامه بازاریابی اعتماد دارند. در یک بررسی ، 76 ٪ از افراد نامه مستقیم را به عنوان قابل اعتماد ارزیابی کرده اند ، در حالی که تبلیغات پاپ آپ آنلاین به عنوان حداقل 25 ٪ قابل اعتماد دیده می شد.
شاید مهمتر از همه ، تحقیقات نشان داد که نامه مستقیم در مقایسه با کمتر از 1 ٪ برای ایمیل ، میزان پاسخگویی تا 9 ٪ دارد – اختلاف 800 ٪.
دو روش برای ادغام نامه مستقیم در ترکیب بازاریابی شما وجود دارد: نامه های فله ای برای تولید سرب یا نامه های خودکار ماشه برای پیگیری های سرب.
با ارسال نامه های فله ای برای تولید سرب ، گزینه های هدفمندتری را نسبت به هر بستر دیجیتال پیدا خواهید کرد. در حالی که Google و متا به دلیل مشکلات مربوط به حریم خصوصی ، گزینه های هدفمند را حذف می کنند ، در صورت هدف قرار دادن نامه مستقیم ، گزینه های کافی را پیدا خواهید کرد. ارزش های خانه ، سنین کودکانی که در خانه زندگی می کنند ، سالی که خانه ساخته شده ، نمرات اعتباری و موارد دیگر.
با هدف هدف قرار دادن لیزر و اعتبار خوب تثبیت شده ، نامه مستقیم با اطمینان با اطمینان ROI چشمگیر در صدها صنعت ارائه می دهد. ما دریافتیم که ، سال گذشته ، هر یک از پست های مستقیم حدود 500 ٪ درآمد بیشتری را به طور متوسط نسبت به منجر به دیجیتال هزینه می کرد.
دومین و جدیدترین راه مارک های مربوط به نامه های مستقیم از طریق نامه های خودکار مبتنی بر ماشه است که با چشم انداز و مشتریان در نقاط مختلف چرخه خرید پیگیری می کنند. با ارسال نامه های ماشه ، شما فقط برای هر قطعه پرداخت می کنید – کلید ایجاد اتوماسیون مناسب است.
محرک ها می توانند قدرتمند باشند و گزینه ها تقریباً بی پایان هستند: به عنوان مثال ، هنگامی که یک بازدید کننده وب سایت ناشناس سایت شما را بدون تبدیل یا رها کردن سبد خرید خود ترک می کند. هر دو به طور خودکار یک یا دو روز بعد یک قطعه نامه را دریافت می کنند. نامه های تحریک شده همچنین می تواند برای مشتریانی که در مدت زمان مشخصی مجدداً مرتب نمی شوند ، یا برای چشم اندازهای جدید برای معرفی آنها به نماینده حساب خود با کارت ویزیت فیزیکی استفاده شود.
برخی از گزینه های محرک ، داده های زمان واقعی را با کمپین شما ترکیب می کنند تا بتوانند حرکت دهنده های جدیدی را که تازه وارد منطقه خدمات شما یا همسایگان شغلی هستند که شرکت شما به تازگی انجام داده است ، هدف قرار دهید.
در بیشتر موارد ، هر موردی که می توانید فکر کنید می توانید برنامه ریزی کنید و به راحتی به عنوان اتوماسیون ایمیل بر روی Autopilot اجرا می شود. تفاوت واقعی پاسخی است که می توانید انتظار داشته باشید – تا 9 برابر بیشتر از بازاریابی ایمیل.
مرتبط: چگونه می توان تجارت خود را با اتوماسیون پستی مستقیم و بازپرداخت افزایش داد – راهنمای مفصل مبتدی
برای ایجاد درآمد بیشتر و وفاداری به برند ، رویدادهایی را در زندگی واقعی ایجاد کنید
همانطور که در گزارش Trend Pinterest Trend خاطرنشان کرد ، مردم به دنبال تجربیات جدید و جذاب در زندگی واقعی هستند نه به صورت آنلاین. آخرین باری که تجارت شما با سرب و مشتریان به صورت حضوری ارتباط داشت؟
شرکت من در سال 2014 یک رویداد داخلی را برای مشتریان ، اجلاس رشد صاحبان مشاغل کوچک ما آغاز کرد. معلوم شد که این یک موفقیت عالی است و هر بار به فروش می رسد. ما این سنت را دو بار در سال ادامه داده ایم زیرا روابط زندگی را برای ما تقویت می کند.
این آمار همچنین از این موضوع حمایت می کند: حدود 85 ٪ از مشتریان پس از شرکت در یک رویداد زنده ، تمایل بیشتری به خرید یک محصول یا خدمات دارند.
از خود بپرسید ، بهترین راهی که شرکت من می تواند به صورت حضوری با سرب و مشتریان ارتباط برقرار کند چیست؟ این که آیا در دفتر مرکزی شما قرار دارد ، مانند آنچه ما در Postcardmania انجام می دهیم یا در یک رویداد محلی در جامعه قرار می دهیم ، این جلسات حضوری احتمالاً تفاوت زیادی در درآمد بلند مدت شما ایجاد می کند.
مرتبط: چرا رویدادهای زنده سوخت موشک برای رشد تجارت هستند
بازاریابی آنلاین و آفلاین را ادغام کنید تا اطمینان حاصل کنید که از طرف رقبا عقب نشینی نمی کنید
اگر در حال حاضر از نامه مستقیم استفاده می کنید یا در نظر دارید آن را به ترکیب بازاریابی خود اضافه کنید ، حتماً با تبلیغات دیجیتال هماهنگ یکپارچه شده باشد ، و نتایج بهتری را نیز مشاهده خواهید کرد. برای حداکثر نتیجه ، چشم اندازهای شما باید تبلیغات هماهنگ شده را در Facebook ، Instagram ، Google ، YouTube ، Gmail و تلویزیون متصل در طول کمپین پستی خود مشاهده کنید.
بیش از 91 ٪ از بازاریابان موافق هستند که ادغام نامه های مستقیم و کانال های دیجیتال تأثیر مثبتی بر عملکرد کمپین دارد. و مصرف کنندگان موافق هستند – 60 ٪ گفتند که هنگام دیدن آن در چندین کانال ، بسیار یا به احتمال زیاد به تبلیغ پاسخ می دهند.
مهمترین عامل برای ادغام موفقیت آمیز کمپین های آنلاین و آفلاین شما انسجام است. شما می خواهید عناصر برند منسجم ، پیام رسانی و تبلیغات در هر تبلیغ ، صفحه فرود (های) و وب سایت خود. به این ترتیب ، برای افراد آسان تر است که هر تبلیغ را با مشاغل خود مرتبط کنند – شما می خواهید همه این برداشت های تبلیغاتی “اضافه” را به یک کمپین بزرگتر و چند کاناله اضافه کنند که باعث ایجاد منجر و مشتریان جدید می شود.
یکی از مشتریان من یک کمپین بازاریابی یکپارچه را راه اندازی کرد که تبلیغات دیجیتالی را در فیس بوک ، اینستاگرام و گوگل اجرا می کرد و آنها به طور همزمان کارت پستال را ارسال می کردند. آنها در نتیجه 120،000 دلار درآمد اضافی ایجاد کردند. تبلیغات دیجیتالی آنها با کارت پستال ها مطابقت داشت تا چشم انداز بتواند بلافاصله پیام رسانی را تشخیص دهد.
با وجود این روندهای در حال تغییر ، بازاریابی شما هرگز نباید متوقف شود. ثابت بمانید و با درآمد بیشتری از آنچه پیش بینی کرده اید ، آن را تا پایان سال انجام دهید.
غذای اصلی
- در کانال بازاریابی کمترین تحریک کننده سرمایه گذاری کنید – همچنین دارای 800 ٪ نرخ پاسخ بالاتر است.
- برای ایجاد درآمد بیشتر و وفاداری به برند ، رویدادهایی را در زندگی واقعی ایجاد کنید.
- بازاریابی آنلاین و آفلاین را ادغام کنید تا اطمینان حاصل کنید که از طرف رقبا پشت سر نمی گذارید.
سم زدایی دیجیتال امسال رو به رشد است. اما این چه هک است؟ برای کسانی که نمی دانند ، یک سم زدایی دیجیتال دوره زمانی است که افراد آگاهانه استفاده از دستگاه های دیجیتالی و سیستم عامل های آنلاین خود را کاهش یا کاملاً از بین می برند.
این تعجب آور نیست – میلیون ها نفر از مردم گزارش می کنند که دیجیتالی را غرق می کنند. پینترست اخیراً گزارش داد كه جستجو برای “صفحه دید دیجیتال سم زدایی” 273 ٪ و “ایده های سم زدایی دیجیتال” را 72 ٪ افزایش می دهد. یک مطالعه دیگر در حال پیش بینی این است که برنامه های سم زدایی دیجیتال تا سال 2032 به حدود 19.44 میلیارد دلار برسند که از 0.39 میلیارد دلار در سال 2023 افزایش یافته است.
بیشتر و بیشتر ، مردم به دنبال راه هایی برای نمایش بدون صفحه نمایش و لذت بردن از تجربیات جدید ، IRL (در زندگی واقعی) هستند.
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/how-to-reach-customers-who-are-going-screen-free/496649