چگونه می توان از شهرت برند خود در برابر جعل هواداران محافظت کرد
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
درست است که تقلید صادقانه ترین شکل چاپلوسی است ، اما وقتی به مارک شما می آید ، می تواند بزرگترین سردرد باشد. وقتی نام شما مترادف با کیفیت ، صداقت و اعتماد به نفس است ، فوق العاده است. شما برای رسیدن به آنجا سخت کار کرده اید. متأسفانه ، افراد بی پروا می توانند این مسئله را فرصتی برای پرداخت پول سخت خود بدانند.
من این دست اول را تجربه کردم که افراد غیر اخلاقی نام و نام تجاری شرکت متحرک من را کپی کردند. آنها دیدند که ما بررسی های برتر ، یک وب سایت زیبا ، ستایش در رسانه ها و ده ها سال تجربه را در زیر کمربند خود داریم. بنابراین به جای شروع کار در حال حرکت خود ، چرا وانمود نمی کنیم که بخشی از این شرکت معتبر هستید؟ بدیهی است که این یک جرم است ، اما مبارزه با آن بسیار دشوار است.
بنابراین چگونه می توانید از نام تجاری شرکت خود در برابر copycats محافظت کنید؟ اول و مهمتر از همه ، شما باید اطمینان حاصل کنید که در وهله اول با پلیس پیشرو برند شما اتفاق نمی افتد.
مرتبط: آیا باید از copycat خود در رسانه های اجتماعی تماس بگیرید؟
پلیس: برند خود را به طور فعال نظارت کنید
1. حفاظت از علائم تجاری را ایمن کنید و آن را کنترل کنید
یک وکیل علامت تجاری را استخدام کنید تا نام تجاری خود را ثبت کنید و مطمئن شوید که نام شما بی نظیر است و توسط دیگران استفاده نمی شود – این برای محافظت از برند شما بسیار مهم است. اگر نمی توانید از نظر قانونی مارک خود را اجرا کنید و از تمام تلاش خود محافظت کنید ، خواندن این مقاله را متوقف کنید و اکنون با وکیل علامت تجاری خود تماس بگیرید! و ، هنگامی که مارک تجاری شما در حال ثبت نام است ، به اینجا برگردید.
به طور مرتب نام تجاری و کلمات کلیدی مرتبط خود را با استفاده از Google Alerts ، GoDADDY یا یک ابزار نظارت بر برند مشابه کنترل کنید. وکیل شما همچنین می تواند رجیستری علائم تجاری را برای تماشای سایر شرکت هایی که در تلاش برای ثبت نام های مشابه در زمینه شما هستند ، نظارت کند. به عنوان مثال ، من یک ایمیل صبحگاهی از GoDaddy دریافت می کنم که تمام نام دامنه های ثبت شده را شامل می شود که شامل کلمات کلیدی است که من نظارت می کنم. مرور این لیست و دیدن اینکه آیا پرچم های قرمز وجود دارد بخشی از کارهای روزمره من است. اگر کسی می خواست نام دامنه ای مانند NorthstarmovingPromovers.com را ثبت کند ، بدیهی است که مصرف کنندگان قصد دارند آن شرکت را با معدن اشتباه بگیرند. هنگامی که شرکتی را با استفاده از نامی که ممکن است مردم را گیج کند ، کشف کردم ، آن را به تیم خود ارسال می کنم تا تحقیق در مورد شرکت را آغاز کند و یک ساعت نام دامنه را روی آن قرار دهد.
2. نظارت بر رسانه های اجتماعی و بررسی های آنلاین
با استفاده از نام یا آرم خود ، رسانه های اجتماعی را کنترل کنید تا از نام یا نقض کننده ها مراقبت کنند. به همه بررسی ها ، حتی موارد منفی پاسخ دهید و اطمینان حاصل کنید که داور در واقع از شرکت شما استفاده کرده است. بررسی های نادرست می تواند نشانگر سوء استفاده از علائم تجاری باشد.
به داوری گیج شده دسترسی پیدا کنید و تمام آنچه را که می توانید در مورد اینکه آنها واقعاً با آنها تجارت کرده اند بیاموزید. به آنها کمک کنید تا یاد بگیرند که چگونه افراد را به مقامات در زمینه و اجرای قانون خود گزارش دهند. حتماً این را مستند کنید زیرا وقتی می خواهید سردرگمی واقعی در بازار را اثبات کنید ، اسلحه سیگار کشیدن در یک دادخواست خواهد بود. نقض کننده همچنین ممکن است پروفایل های Yelp و Google خود را شروع کند. مصرف کنندگان سپس به آن پروفایل می روند که فکر می کنند در مورد شما می خوانند. این می تواند به تجارت و ارتباط شما با Yelp و Google آسیب برساند ، که ممکن است نتوانند ببینند که مشخصات نقض کننده کاملاً با شما ارتباط ندارد. آن را به Google مستند کرده و گزارش دهید ، سپس آن را به مشاور حقوقی خود برای دسترسی به نقض کننده تبدیل کنید تا آنها را به پایان برساند. از طریق نرم افزار خدمات مشتری خود نظارت کنید. آیا از مصرف کننده هایی که شما را برای شخص دیگری اشتباه کرده اند ، تماس یا ایمیل دریافت می کنید؟ پرچم قرمز بزرگ.
مرتبط: چگونه تجارت کوچک شما باید با رقبای copycat رفتار کند
3. تیم فروش خود را آموزش دهید
اطمینان حاصل کنید که تیم فروش شما می تواند مشتریان بالقوه را در مورد لکه بینی آموزش دهد و از مشاغل کلاهبرداری جلوگیری کند.
حتی با وجود این مراحل مهم پلیس ، کلاهبرداران راهی پیدا می کنند. ما به یکی از بدترین متخلفان که تا به حال داشته ایم ، وقتی که یک معلم بازنشسته مدرسه پریشان به دنبال بازپرداخت برای سپرده در حرکتی بود که فکر می کرد با ما برنامه ریزی کرده است ، رفتیم.
او مشتری ما نبود. او سپرده را به ما نداده بود. او به کسی که به عنوان ما سپرده گذاری کرده بود ، به او داده بود و آنها پول را گرفته بودند و فرار می کردند. اگر ما فقط او را تکان می دادیم ، نه تنها ما ناشناخته بودیم ، بلکه این فرصت را از دست می دادیم که تمام مدارک او را با نقض کننده ببینیم. در عوض ، ما به او کمک کردیم تا آنها را به مقامات گزارش دهد و به او کمک کردیم تا پول خود را پس بگیرد. گزارش وی و مدارک وی به ما کمک کرد تا حکم چند میلیون دلاری را در برابر نقض کننده تضمین کنیم و به دادستان کل در ایالت خود کمک کرد تا دادخواست دیگری علیه این کلاهبرداران ارائه دهد.
اگر این اتفاق غم انگیز برای شما اتفاق می افتد ، اقدامات زیر را انجام دهید.
حفاظت: مراحل رسیدگی به نقض
- کاملاً تحقیق کنید: با بررسی حضور رسانه های اجتماعی خود برای سرنخ ها ، تأیید جزئیات مجوز آنها و تجزیه و تحلیل وب سایت آنها برای شباهت ، نقض کننده را بررسی کنید. نام های دیگری را که تحت آن فعالیت می کنند شناسایی کنید و مشخص کنید که چه مدت در تجارت بوده اند. در مورد افراد پشت شرکت تحقیق کنید. محل کار را تعیین کنید ، زیرا فاصله جغرافیایی ایمنی را تضمین نمی کند. آنها ممکن است مشتریان بالقوه شما را گسترش دهند یا در حال حاضر گمراه کنند. تأمین حقوق ارضی زود هنگام می تواند به جلوگیری از درگیری های آینده کمک کند.
- همه چیز را مستند کنید: از صفحه های وب سایت ، تبلیغات و پست ها عکس بگیرید زیرا می توانند به سرعت حضور آنلاین خود را تغییر دهند. سابقه مفصلی از همه نقض ها را نگه دارید. نام مشتری ، تاریخ خدمات ، دامنه خدمات ، تجربه مشتری و غیره را درج کنید.
- اقدام قانونی را از طریق متوقف کردن و Desist انجام دهید: با یک وکیل دادگستری مارک تجاری مشورت کنید و نامه ای را که در مورد سوء استفاده و خواستار حذف مواد نقض کننده است ، یک نامه توقف و desist صادر کنید. اگر متخلف از رعایت امتناع ورزید ، با کار با سیستم عامل های تبلیغاتی یا میزبانی ، این موضوع را تشدید می کند ، که ممکن است به حکم دادگاه نیاز داشته باشد. در صورت لزوم ، اقدامات قانونی را برای اجرای انطباق دنبال کنید.
مرتبط: آنچه من از یک کپی برداری تصادفی آموختم
علی رغم ناامیدی ها ، بار مالی و چالش ها ، در طی مراحل قانونی متمرکز شوید. اهداف اصلی شما متوقف کردن نقض کننده از نام خود ، به دست آوردن کنترل URL های وب سایت گمراه کننده و اطمینان از حذف همه لیست های موجود در سیستم عامل هایی مانند Yelp ، Google و سایر سایت های بررسی است. از آنها بخواهید که کامیون ها ، مواد و تبلیغات خود را مجدداً مورد استفاده قرار دهند ، پاسخگویی به تماس های تحت نام خود را متوقف کنند و شما را برای تجارت از دست رفته ، خسارت شهرت و هزینه های قانونی جبران کنند.
این همه به مقدار زیادی از وقت شما ، وقت وکالت و پول شما نیاز دارد. بدون بررسی سمت چپ ، یک نقض کننده می تواند کل تجارت شما را برای شما هزینه کند. مطمئناً آسان یا لذت بخش نیست ، اما هوشیاری بسیار مهم است ، زیرا مارک شما می تواند فوراً آسیب برساند. با دنبال کردن این مراحل پیشگیرانه برای محافظت از برند خود و اقدام سریع به محض ظاهر شدن یک شخصیت مشکوک ، می توانید از شهرت سخت خود محافظت و دفاع کنید. از این گذشته ، شهرت شما همه چیز است.
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/how-to-protect-your-brand-reputation-from-impersonators/487918