چگونه می توان ارزش بهترین محتوای اینستاگرام خود را به حداکثر رساند
بعضی اوقات به عنوان یک بازاریاب رسانه های اجتماعی به طلا اعتصاب می کنید. شما ترکیب کاملی از کلمات و تصاویر را برای درگیر کردن مخاطبان خود پیدا می کنید و آنها آن را دوست دارند. اما حتی اگر از قبل می دانید که چگونه عکس های با کیفیت بالا را در اینستاگرام ارسال کنید ، مهم است که یاد بگیرید که چگونه ارزش آنها را کشیده و از کار خود نهایت استفاده را ببرید!
بدون اینکه مبهم باشید ، چند کار وجود دارد که می توانید برای افزایش ارزش بهترین محتوای خود انجام دهید. با استفاده از این ترفندها ، اطمینان حاصل می کنید که پست های موفق شما پس از ترک خبرنامه های مخاطبان شما ، مدت ها بعد از کار خود کار می کنند.
1) پست خود را در سیستم عامل های دیگر منتشر کنید
اینستاگرام یکی از سودمندترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی در آنجا است. این قالب به زیبایی ساده است – یک عکس یا فیلم با زیرنویس در زیر. این سادگی باعث می شود که پست های اینستاگرام بسیار متنوع باشد. آنها تقریباً در هر کجا ارسال شده به نظر می رسند.

وقتی پستی را پیدا کردید که در اینستاگرام وزوز زیادی ایجاد می کند ، در نظر بگیرید که آن را از سکو خارج کنید و به اشتراک گذاشتن آن در جاهای دیگر، همچنین به راحتی می توانید پست های اینستاگرام را مستقیماً در فیس بوک به اشتراک بگذارید. با یک تصویر نیز می توانید آنها را به طور مؤثر در توییتر ، LinkedIn یا Google +ارسال کنید. با به اشتراک گذاشتن پست های خود در چندین سیستم عامل ، اطمینان حاصل می کنید که آنها بزرگترین مخاطب ممکن را درگیر می کنند.
2) پست خود را تبلیغ کنید
اینستاگرام اخیراً همکاری با تبلیغ کنندگان را آغاز کرد. در حالی که سرویس است انتخابی بسیار انتخابی در مورد اینکه چه کسی را انتخاب می کند با او کار می کند، این یک فرصت عالی برای بازاریابان است. یکی از گزینه هایی که اینستاگرام در دسترس قرار می دهد ارتقاء پست است.


اگر یک مطالب مطالب دارید که با مخاطبان خود عملکرد خوبی داشته است ، چرا سعی نمی کنید آن را با مصرف کنندگان بالقوه که هنوز شما را دنبال نمی کنند به اشتراک بگذارید؟ با ساختن یک پست حمایت شده در اینستاگرام ، تضمین می کنید که در فیدهای صدها یا حتی هزاران مشتری بالقوه ظاهر می شود. حتی بهتر ، از بین همه سیستم عامل های اصلی رسانه های اجتماعی ، اینستاگرام دارای بالاترین نرخ تعامل برای پست هایی مانند اینها است.
3) محتوا را با پست های قدیمی نشان دهید
اگر می خواهید واقعاً خلاق شوید ، از پست های قدیمی اینستاگرام خود برای نشان دادن پست های وبلاگ یا ایمیل های بازاریابی خود استفاده کنید. یک تصویر از یک پست خوب می تواند راهی عالی برای افزودن علاقه بصری و نگه داشتن مخاطبان خود برای مدت زمان طولانی تر باشد.


البته آن را به موضوع خود مرتبط نگه دارید ، اما دریغ نکنید که از طریق پست های قدیمی خود حفر کنید و ببینید که آیا هر یک از آنها مناسب است یا خیر. اگر با یک تأثیرگذار همکاری کرده اید ، نمی تواند از آنها بخواهید که کمک کنند. آنها اغلب سازندگان محتوای متخصص هستند و می توانند به شما در مورد بهترین راه های به اشتراک گذاری و استفاده مجدد از پست های خود کمک کنند.
4) با یک پست ICYMI دو برابر کنید
استفاده از همان مطالب دو بار خطرناک خواهد بود ، اما اگر واقعاً اخبار یا محتوای بزرگی دارید که آتش مطلق است ، می تواند مناسب باشد که گاه به گاه مخاطبان خود را با پست سبک “در صورت از دست دادن آن” یادآوری کنید. عادل بیش از حد انجام ندهیدبشر


اگر در حال انجام یک عکسبرداری یا مستند سازی یک رویداد برای رسانه های اجتماعی هستید ، حتما عکس و فیلم زیادی بگیرید. با استفاده از مواد اضافی برای کار با آن ، می توانید چندین بار در مورد آن ارسال کنید بدون اینکه دوباره از همان تصاویر یا زیرنویس استفاده کنید.
اگر موفق شده اید در پست تأثیرگذار نمایش داده شوید ، می توانید از کانال های خود برای جلب توجه به حساب آنها استفاده کنید.
نکته اصلی این است که هرگز اجازه ندهید که محتوای خوب به هدر برود. با کمی خلاقیت ، یک پست واحد می تواند مدت زمان طولانی دوام بیاورد و تجارت جدید زیادی ایجاد کند.
How to Post High Quality Photos on Instagram and Stretch Their Value