چگونه من موفقیت را در یک بازار بسیار رقابتی حفظ می کنم – و چگونه می توانید

چگونه من موفقیت را در یک بازار بسیار رقابتی حفظ می کنم – و چگونه می توانید

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

اگر یک چیز وجود دارد که من از اداره مشاغل در فضاهای فوق العاده رقابتی آموخته ام ، این این است: ایستادن غیر قابل مذاکره است. موفقیت به شما داده نمی شود. این از طریق استراتژی های هوشمند و ارزش منحصر به فرد به دست می آید. بازاریابی می تواند یکی از سخت ترین کارهایی باشد که هنگام راه اندازی یک تجارت جدید انجام می شود اما می تواند بسیار ارزشمند باشد – و سرگرم کننده.

در اینجا نحوه پیمایش برخی از رقابتی ترین بازارهای (و چگونه می توانید) قرار داده ام.

بازار خود را بشناسید

اول چیزها اول ، قبل از اینکه حتی در مورد باز کردن درهای تجاری استعاری خود فکر کنید ، از خود بپرسید ، “چه چیزی را می توانم به میز بیاورم که متفاوت است؟” رقابت در همه جا است ، اما من به شما قول می دهم ، همیشه راهی برای حک کردن طاقچه شما وجود دارد.

وقتی تونیا را در وگاس راه اندازی کردم ، می دانستم صنعت سفر و هتل بسیار اشباع شده است. هر برنامه یا بستر دیگری برای ارائه معاملات استاندارد سهام در حال رقابت بود. به جای آمیختن ، من بیش از حد متمرکز شدم تا پول واقعی را در هتل های با تخفیف صرفه جویی کنم-زیرا صادقانه ، چه کسی نمی خواهد کمتر هزینه کند و تجربه بیشتری را تجربه کند؟

تکالیف خود را انجام دهید. انجام تحقیقات کامل در بازار. منظورم این است که ، تجزیه و تحلیل کنید – رقبای خود را. آنها چه می کنند؟ مهمتر از همه ، آنها چه هستند نه انجام می دهد؟ اینجاست که می درخشید.

مرتبط: بهترین استراتژی برای ایستادگی در بازار رقابتی امروز ممکن است چیزی نباشد که فکر می کنید

اضافی باشید (و به آن افتخار کنید)

شما باید چیز اضافی را به میز بیاوریدبشر ساده و ساده مشتریان به دنبال “فقط یک تجارت دیگر” نیستند. آنها یک تجربه یا خدماتی را می خواهند که نیازهای آنها را به شکلی که هیچ کس دیگری انجام نمی دهد ، پر کند.

در تونیا در وگاس ، ما تصمیم گرفتیم که آن را یک قدم جلوتر برداریم و نه تنها هتل های با تخفیف ، بلکه معاملات اختصاصی در مورد فعالیت ها و تجربیاتی که به طور خاص برای کاربران ما تنظیم شده است ، ارائه دهیم. این لمس اضافی ما را از رقابت جدا کرد و یک مشتری وفادار ایجاد کرد.

از فکر کردن در خارج از جعبه و فشار دادن مرزها نترسید. در نحوه ارائه ارزش به مشتریان خود خلاق و خلاق باشید. این باعث می شود تجارت شما متمایز شود و توجه را به خود جلب کند.

ایجاد روابط (و از آنها استفاده کنید)

در بازارهای رقابتی ، همه چیز در مورد کسی است که شما می شناسید. ایجاد روابط با سایر مشاغل یا تأثیرگذار می تواند در هنگام بازاریابی محصول یا خدمات شما به شما پا بپردازد. همکاری با مشاغل مکمل یا تأثیرگذار می تواند به گسترش دسترسی شما و جذب مشتریان جدید کمک کند.

همچنین ، قدرت روابط مشتری را دست کم نگیرید. ایجاد یک گزارش قوی با مشتریان ، وفاداری را ایجاد می کند و آنها را ترغیب می کند تا این کلمه را در مورد تجارت شما گسترش دهند. از رسانه های اجتماعی و سایر سیستم عامل ها برای درگیر شدن با مخاطبان خود و نشان دادن قدردانی از حمایت آنها استفاده کنید.

مرتبط باشید (و جلو بمانید)

جهان به طور مداوم در حال تغییر است و نیازها و ترجیحات مصرف کننده نیز چنین است. این مهم است که به روز باشید و به روز باشید. این ممکن است به معنای به روزرسانی منظم خدمات یا پیشنهادات شما یا حتی در صورت لزوم به طور کامل باشد.

نوآوری بهترین دیوانگی شماست

اگر فکر می کنید یک ایده محکم را میخکوب کرده اید ، عالی! حالا مطمئن شوید که تازه می ماند. زیرا در دنیای تجارت امروز ، هیچ چیز بدتر از عقب افتادن نیست. رقبا همیشه شیوه ها ، استراتژی ها و پیشنهادات خود را به روز می کنند. چگونه جلو می روید؟ نوآوری

برای شرکت من ، این بدان معناست که به طور مداوم در حال بررسی مشارکت ها ، مذاکره مجدد با هتل ها و یافتن راه های جدید برای اضافه کردن قدرت هایی که برای مسافران مقاومت ناپذیر است.

بازارهای طاقچه مین های طلایی هستند

در اینجا یک نکته کوچک خودی وجود دارد که باعث ایجاد تفاوت در مشاغل من شده است – طاقچه خود را پیدا کنید و آن را داشته باشید. بازارهای وسی تسلط بر آن فضا، شما خود را برای موفقیت تنظیم کردید.

به عنوان مثال ، به جای تلاش برای رقابت با سایت های عظیم رزرو آنلاین که برای همه پذیرایی می کنند ، تونیا در وگاس به طور خاص روی مسافرانی که به سمت لاس وگاس می روند ، تمرکز می کند. با باریک کردن هدفم ، توانستم پیشنهادات متناسب را ایجاد کنم و با یک مشتری وفادار اعتماد داشته باشم.

به این شکل فکر کنید-بودن همه چیز برای همه شما را خسته و نامرئی می کند ، اما به دنبال یک چیز خاص هستید؟ اینجاست که طلا است.

مجموعه ابزار سبک فرهنگ پاپ برای سازندگان عمل

خوب ، زمان لازم برای عملی شدن است. در اینجا مراحل سریع و سرگرم کننده شما برای تسلط بر بازار شما آورده شده است:

  1. تحقیقات خود را انجام دهید رقبای خود را بشناسید. شکاف های نقطه ای. سپس داستان قاتل خود را ایجاد کنید.
  2. طعم خود را اضافه کنید. فراموش نشدنی باشید – خواه از طریق یک محصول منحصر به فرد ، خدمات ستاره ای یا فقط شما را ساده کنید.
  3. سازگار باشید ترفندها و نوآوری ها می توانند محصول خوبی را به یک محصول عالی تبدیل کنند.
  4. برو طاقچه قبیله خود را پیدا کنید و آنها را احساس درک و تجلیل کنید.
  5. پایگاه خود را درگیر کنید. این که آیا از طریق رسانه های اجتماعی ، پیگیری های پس از خرید و یا ارائه توافق نامه اشتراک قاتل-با مخاطبان خود صحبت کنید. واقعی باش

مرتبط: در اطراف نشسته و منتظر بمانید تا مورد توجه قرار گیرد – این 4 راه را دنبال کنید تا بتوانید در تجارت باشید

افکار نهایی

رقابت بازار می تواند شدید باشد ، اما حدس بزنید چه؟ این جایی است که سرگرمی شروع می شود. این بازی نهایی است که در آن نوآوری و تمایز کلیدهای سطح بندی است. این که آیا شما در املاک و مستغلات ، سئو یا سفرهای لوکس با تخفیف قرار می گیرید ، به یاد داشته باشید – همه چیز در مورد درک مشتریان و ارائه چه چیزی است آنها بهتر از هر کس دیگری می تواند نیاز داشته باشد.

اگر در کار هستید یا در مورد شروع کار در خواب هستید ، اولین قدم جسورانه را بردارید. تحقیق را انجام دهید ، بفهمید چه چیزی شما را متفاوت می کند و به زمین برخورد می کنید. این فقط شما را از رقابت جدا نمی کند. این به شما کمک می کند چیزی واقعاً معنی دار بسازید.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/how-i-maintain-success-in-a-highly-competitive-market/485384

دیدگاهتان را بنویسید