چگونه من شغلی ایجاد کردم که از طریق اختلال مداوم شکوفا شود – و چگونه می توانید

چگونه من شغلی ایجاد کردم که از طریق اختلال مداوم شکوفا شود – و چگونه می توانید

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

در طی 10 سال گذشته ، با سرمایه گذاری در شرکت های پیشرو و پیشرو ، من با یک سؤال بزرگ کشتی گرفتم: چگونه می توانید چیزی را بسازید که در دنیایی ادامه داشته باشد که هر روز سریعتر تغییر کند؟

اگر کارآفرین هستید ، احتمالاً آن را نیز حس کرده اید. همیشه یک ابزار جدید هوش مصنوعی ، یک بستر اجتماعی جدید یا یک مدل تجاری جدید وجود دارد. این فقط سر و صدا نیست – شتاب است. با تشکر از حلقه های بازخورد مثبت (مانند قانون رایت) ، سرعت تغییر تکنولوژیکی است ، سرعت ابزارهای بهتر منجر به ابزارهای بهتر می شوند. نمایی است

پس چگونه ادامه دهیم؟ چگونه می توانیم تیم ها را هدایت کنیم ، محصولات بسازیم و بدون سوزاندن یا دائماً محوری مرتبط باشیم؟

این چیزی است که من آموخته ام: شما به یک ستاره شمالی احتیاج دارید. یک هدف واضح که هر تصمیمی را راهنمایی می کند – مهم نیست که جهان چقدر سریع تغییر کند.

مرتبط: جستجوی هدف خود را متوقف کنید – این موفقیت شما را به تأخیر می اندازد. در اینجا به جای آن باید روی چه چیزی تمرکز کنیم.

هدف بیش از محصول

فناوری روزانه در حال بازنویسی قوانین است. اگر تجارت شما در حدود یک محصول یا خدمات واحد ساخته شده است ، فقط قبل از اینکه شخص دیگری چیزی بهتر ، ارزان تر یا باهوش تر بسازد ، فقط زمان لازم است.

اما اگر به یک لنگر زده اید هدف – یک مشکل معنی دار که حل می کنید – نمی توانید مختل شوید. ممکن است لازم باشد که نحوه ارائه آن در آن مأموریت را تغییر دهید ، اما خود مأموریت شما را ثابت نگه می دارد.

بگذارید چند مثال به شما بدهم که تفکر من را شکل داده اند:

  • تسلا با اتومبیل های برقی گران قیمت شروع شد. اکنون باتری ، پانل های خورشیدی ، یک شبکه شارژ – حتی تاکسی های خودمختار – ایجاد می کند. همه در خدمت یک هدف: تسریع در انتقال جهان به انرژی پایدار.
  • جان دیر برای تراکتورها شناخته شده است. اما امروز ، آنها به همان اندازه مهندسین نرم افزار به عنوان مکانیکی استفاده می کنند. چرا؟ از آنجا که مأموریت آنها فقط فروش ماشین های سبز نیست – این امر باعث می شود افرادی که جهان را تغذیه می کنند. که اکنون شامل داده های ماهواره ای ، هوش مصنوعی و اتوماسیون است.
  • در دانشگاه تکینگی، جایی که من به عنوان مدیرعامل خدمت می کنم ، هدف ما برنامه یا رویدادها نیست – این آموزش ، الهام بخشیدن و توانمندسازی رهبران برای ایجاد پیشرفت هایی است که از فناوری نمایی استفاده می شود. این فیلتر ما برای همه چیز است. اگر با مأموریت هماهنگ نباشد ، ما این کار را نمی کنیم.

این در عمل به نظر می رسد

اگر بنیانگذار ، مدیرعامل یا سازنده هستید ، در اینجا نحوه توصیه این تفکر را توصیه می کنم:

  • هدف خود را تعریف کنید نه کاری که شما انجام می دهید ، بلکه چرا وجود دارید. مشکلی که شما حل می کنید چیست و چرا مهم است؟
  • تیم خود را تراز کنید. مردم نمی خواهند فقط یک ساعت را مشت کنند – آنها می خواهند روی چیزی که مهم است کار کنند.
  • از هدف خود به عنوان فیلتر استفاده کنید. ایده محصول جدید؟ استخدام استراتژیک؟ مشارکت؟ بپرسید: آیا این ما را به مأموریت ما نزدیکتر می کند؟
  • حواس پرتی را رها کنید. ابتکارات نادرست تیم شما را اشتباه گرفته و انرژی خود را رقیق می کنید. تمرکز باعث ایجاد حرکت می شود.
  • مدل کسب و کار خود را تراز کنید. هدف و سود باید با هم کار کنند. هرچه تأثیر بیشتری ایجاد کنید ، ارزش بیشتری ایجاد می کنید.
  • انعطاف پذیر باشید. فناوری و بازارها تکامل می یابند. نیازی نیست که به آنچه قبلاً کار کرده بود بچسبید – اما مأموریت شما باید جامد باشد.

فکر نهایی

متوقف کردن سرعت تغییر وجود ندارد. اما نیازی به پیشی گرفتن از آن نیست. شما باید آن را با هدف خارج کنید-با هدف.

در تجربه من ، هیچ لبه بهتری از دانستن وجود ندارد دقیقاً چرا کاری را که انجام می دهید انجام می دهید. وقتی تیم شما در اطراف آن ستاره شمالی تراز شده است ، فقط محصول شما نیست که برنده شود. این مارک ، فرهنگ و ارتباط بلند مدت شماست.

اینگونه است که شما چیزی را می سازید که فقط از اختلال زنده نمی ماند – بلکه آن را هدایت می کند.

در طی 10 سال گذشته ، با سرمایه گذاری در شرکت های پیشرو و پیشرو ، من با یک سؤال بزرگ کشتی گرفتم: چگونه می توانید چیزی را بسازید که در دنیایی ادامه داشته باشد که هر روز سریعتر تغییر کند؟

اگر کارآفرین هستید ، احتمالاً آن را نیز حس کرده اید. همیشه یک ابزار جدید هوش مصنوعی ، یک بستر اجتماعی جدید یا یک مدل تجاری جدید وجود دارد. این فقط سر و صدا نیست – شتاب است. با تشکر از حلقه های بازخورد مثبت (مانند قانون رایت) ، سرعت تغییر تکنولوژیکی است ، سرعت ابزارهای بهتر منجر به ابزارهای بهتر می شوند. نمایی است

پس چگونه ادامه دهیم؟ چگونه می توانیم تیم ها را هدایت کنیم ، محصولات بسازیم و بدون سوزاندن یا دائماً محوری مرتبط باشیم؟

بقیه این مقاله قفل شده است.

به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/how-i-built-a-business-that-thrives-through-constant/494666

دیدگاهتان را بنویسید