چگونه من بی سر و صدا نام دامنه کامل را تضمین کردم – بدون پرداخت هزینه بیش از حد

چگونه من بی سر و صدا نام دامنه کامل را تضمین کردم – بدون پرداخت هزینه بیش از حد

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

وقتی تصمیم به ساخت شرکت خود کردم ، می دانستم که دستیابی به نام دامنه مناسب فقط یک جزئیات نیست – این بنیادی بود. یک دامنه حرفه ای را نشان می دهد ، لحن را برای برند شما تعیین می کند و می تواند برداشت های اول را شکل دهد. اما من به سرعت یک حقیقت سخت را یاد گرفتم: تعقیب آشکارا یک دامنه حق بیمه خطرناک است. حرکت باهوش تر؟ یک استراتژی کسب مخفیک – روشی که از موقعیت من محافظت می کند ، پول من را پس انداز کرد و به من کمک کرد تا نام کاملی را زمین بزنم.

چرا شفافیت می تواند آتش سوزی کند

من دیده ام که این اتفاق بیش از یک بار رخ داده است: یک بنیانگذار مستقیماً به یک صاحب دامنه می رسد و توضیح می دهد که آنها محصول جدیدی را راه اندازی می کنند. فروشنده یک جستجوی سریع Google را انجام می دهد ، سرمایه گذاران با نام بزرگ یا یک شرکت سریع در حال رشد را لکه دار می کند-و ناگهان ، Triples Price Asking. هنگامی که فروشنده می داند چه کسی پشت سؤال است ، همه چیز تغییر می کند. این جایی است که استراتژی مخفیک وارد می شود. این مذاکره را بر ارزش دامنه متمرکز می کند – نه بر توانایی درک شده شما در پرداخت.

جلوگیری از پشیمانی روز پرتاب

بسیاری از بنیانگذاران تا روز پرتاب منتظر هستند تا دامنه خود را تأمین کنند. در این مرحله ، آنها یک برند را در اطراف نامی ساخته اند که از نظر عاطفی به آن وابسته هستند – فقط برای پیدا کردن .com گرفته شده یا با قیمت ظالمانه گرفته می شود. من قبل از شروع هرگونه توسعه عمومی ، یک انتخاب آگاهانه برای قفل کردن در دامنه انجام دادم. این امر به من این آزادی را داد که از آنجا دور شوم ، با اطمینان مذاکره کنم ، یا در صورت لزوم محوری. این در مورد کنترل بود ، نه در آخرین لحظه تلاش کرد.

مرتبط: 5 درس فراموش نشدنی من یاد گرفتم که 1 میلیون دلار برای نام دامنه هزینه کنم

کار با یک کارگزار همه تفاوت را ایجاد کرد

من به تنهایی نرفتم. من با یک کارگزار دامنه همکاری کردم که هویت من را محرمانه نگه داشته و روند پایان این روند را به پایان رسانده است. آنچه بیشتر مرا تحت تأثیر قرار داد درک آنها از روانشناسی در پشت مذاکرات بود – آنها فقط پیام ها را به عقب و جلو منتقل نکردند. آنها مکالمه را پایه گذاری کردند ، حتی وقتی تنش ها افزایش یافت و اطمینان حاصل کرد که این معامله در مسیر باقی می ماند.

بدون آن ساختار ، ممکن است بیش از حد پرداخت کرده باشم ، یا خیلی زود از آنجا دور شوم.

خوشحال نشوید

من فلاش ترین یا سرشار از دامنه کلیدی را تعقیب نکردم. من یکی را انتخاب کردم که متناسب با صدای برند من باشد – چیزی به یاد ماندنی ، تراز و معنی دار. در حالی که سئو اهمیت داشت ، وضوح برند اهمیت بیشتری داشت. بین یک دامنه خوب و دامنه راست تفاوت وجود دارد. این درسی بود که مجبور شدم راه سخت را یاد بگیرم.

از روند محافظت کنید – سپس به عموم بروید

هنگامی که ما در مورد قیمت توافق کردیم ، معامله از طریق سپاه انجام شد ، دامنه منتقل شد و همه چیز بدون هیچ مشکلی قفل شد. فقط در این صورت من شروع به ساختن برند عمومی کردم. من نمی خواستم دستم را به رقبا ، سرمایه گذاران کنجکاو یا هر کس دیگری برسانم تا اینکه این نام تضمین شود.

مرتبط: بهترین دامنه ها از بین رفته اند – اما در اینجا چگونگی بنیانگذاران زرنگ و دانا هنوز هم آنها را می چسباند

برنامه داشته باشید – و ساکت باشید

دستیابی به یک دامنه عالی با بودجه شروع نمی شود. با یک برنامه شروع می شود. خیلی زود توجه را تحریک می کند می تواند برای شما هزینه کند. اما وقتی بی سر و صدا حرکت می کنید ، استراتژیک فکر کنید و با شرکای مناسب کار کنید ، کنترل می کنید.

این درسی است که من آموختم. اینگونه است که من نامی را که می خواستم تضمین کردم – بدون اینکه کسی بداند که من پشت این معامله هستم.

آماده هستید تا سقف درآمد خود را بشکنید؟ با ما در سطح UP ، کنفرانسی برای رهبران جاه طلب مشاغل برای باز کردن فرصت های رشد جدید بپیوندید.

وقتی تصمیم به ساخت شرکت خود کردم ، می دانستم که دستیابی به نام دامنه مناسب فقط یک جزئیات نیست – این بنیادی بود. یک دامنه حرفه ای را نشان می دهد ، لحن را برای برند شما تعیین می کند و می تواند برداشت های اول را شکل دهد. اما من به سرعت یک حقیقت سخت را یاد گرفتم: تعقیب آشکارا یک دامنه حق بیمه خطرناک است. حرکت باهوش تر؟ یک استراتژی کسب مخفیک – روشی که از موقعیت من محافظت می کند ، پول من را پس انداز کرد و به من کمک کرد تا نام کاملی را زمین بزنم.

چرا شفافیت می تواند آتش سوزی کند

من دیده ام که این اتفاق بیش از یک بار رخ داده است: یک بنیانگذار مستقیماً به یک صاحب دامنه می رسد و توضیح می دهد که آنها محصول جدیدی را راه اندازی می کنند. فروشنده یک جستجوی سریع Google را انجام می دهد ، سرمایه گذاران با نام بزرگ یا یک شرکت سریع در حال رشد را لکه دار می کند-و ناگهان ، Triples Price Asking. هنگامی که فروشنده می داند چه کسی پشت سؤال است ، همه چیز تغییر می کند. این جایی است که استراتژی مخفیک وارد می شود. این مذاکره را بر ارزش دامنه متمرکز می کند – نه بر توانایی درک شده شما در پرداخت.

بقیه این مقاله قفل شده است.

به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/starting-a-business/how-i-quietly-secured-the-perfect-domain-name-without/493048

دیدگاهتان را بنویسید