چگونه مطبوعات بد را حذف کنیم – و به سرعت اعتبار آنلاین خود را پس بگیرید
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
هرگز برخورد با مطبوعات بد یا پوشش آنلاین منفی هرگز آسان نیست – خواه ناشی از یک اشتباه واقعی باشد یا چیزی جدی تر ، مانند افترا. خبر خوب؟ در بسیاری از موارد ، روشهای مؤثر برای حذف کامل محتوای مضر وجود دارد. و حتی اگر نمی توان آن را از بین برد ، استراتژی های مناسب می توانند آن پوشش را از چشم دور کنند ، بنابراین به احتمال زیاد کمتر دیده می شود.
تأثیر مطبوعات منفی می تواند جدی باشد. این می تواند به اعتماد از دست رفته ، شهرت آسیب دیده و فرصت های از دست رفته منجر شود. ممکن است مردم از رسیدن به این موضوع دور بمانند زیرا این پوشش بد اولین چیزی است که آنها می بینند.
به همین دلیل بسیار مهم است که قدم هایی را برای مدیریت Fallout انجام دهید و شروع به چرخاندن چیزها کنید.
در اینجا چند روش برای خلاص شدن از شر مطبوعات بد به طور کامل آورده شده است.
گزینه حقوقی: افترا
بعضی اوقات ، مطبوعات بد به طور غیرقانونی به اشتراک گذاشته می شوند و در این موارد ، ممکن است گزینه های قانونی برای از بین بردن آن داشته باشید.
اگر کسی اطلاعات دروغین را در مورد شما یا تجارت شما پخش کند و آن را به عنوان واقعیت معرفی کند ، می تواند به عنوان افترا واجد شرایط باشد. این شامل می شود افترا (در صورت نوشتن) و تهمت (در صورت صحبت).
با این حال ، قوانین افترا از نظر حالت متفاوت است ، و تعیین اینکه آیا چیزی از نظر قانونی توهین آمیز است ، همیشه ساده نیست ، به خصوص وقتی که بصورت آنلاین منتشر می شود ، که لایه دیگری از پیچیدگی را اضافه می کند.
اگر یک وکیل تأیید کند که محتوا توهین آمیز است ، می تواند نامه توقف و desist صادر کند ، درخواست اصلاح یا انقباض یا حتی دادخواست دادخواست را در صورتی که این بهترین روند عمل برای وضعیت شما باشد ، درخواست کنید.
برای باز کردن استراتژی ها برای مقیاس بندی تجارت ، افزایش درآمد و ایجاد موفقیت پایدار ، به مدیرعامل ، بنیانگذاران و اپراتورها در کنفرانس سطح بالا بپیوندید.
پاسخ به doxxing
اگر پوشش مطبوعات منفی منجر به doxxed شما شده است ، می توانید از Google برای حذف آن اطلاعات از نتایج جستجوی آن با پر کردن یک فرم استفاده کنید ، به خصوص اگر با بدخواهی ارسال شده باشد.
نمونه هایی از این نوع اطلاعات شامل آدرس ، شماره تأمین اجتماعی ، شماره کارت اعتباری ، تصویری از امضای دست نوشته و یک نسخه از گذرنامه شما است.
مبارزه با شیوه های حذف بهره برداری
اگر با یک شخص یا سازمان تماس گرفته اید تا بخواهید اطلاعات منفی را از بین ببرد و به شما گفته شده است که باید هزینه حذف آن را بپردازید ، گوگل ممکن است بتواند قدم بردارد. در مواردی مانند این ، جایی که محتوای جمع شده به اخاذی یا تقاضای مالی گره خورده است ، Google می تواند از نتایج جستجوی خود محتوای خود را انتخاب کند. با این حال ، این گزینه به طور معمول در مورد سیستم عامل های بررسی تجاری صدق نمی کند.
مرتبط: 3 نوع مطبوعات بد (و نحوه رسیدگی به هر یک از آنها)
محتوای صریح
اگر پوشش منفی شامل محتوای صریح است که بدون رضایت شما به اشتراک گذاشته شده است ، می توانید از Google نیز بخواهید که آن را از نتایج جستجو حذف کند. این امر در مورد محتوای واقعی و همچنین رسانه های تولید شده یا دستکاری شده AI صدق می کند ، به خصوص هنگامی که شباهت شما را شامل می شود یا به دروغ شما را درگیر می کند.
نقض دستورالعمل های جامعه
بسیاری از بسترهای نرم افزاری مانند Reddit ، Facebook یا Forums Contritions دستورالعمل های جامعه را در اختیار دارند. اگر محتوا این قوانین را نقض کند – و غالباً این کار را انجام می دهد – می توانید آن را مستقیماً به تیم اعتدال پلتفرم گزارش دهید. در مورد آنچه قوانین نقض شده است خاص باشید و بر این اساس درخواست حذف آنها را داشته باشید.
دفن نتایج جستجوی منفی
اگر همه چیز را امتحان کرده اید و هنوز نمی توانید مطبوعات بد را برداشته ، نگران نباشید – هنوز روشهای مؤثر برای سرکوب آن وجود دارد.
چرا سرکوب مهم است؟ زیرا اکثریت مردم هرگز از چند نتایج جستجوی اول عبور نمی کنند. تعداد بسیار کمی آن را به نتیجه 10 می رساند و حتی کمتر روی صفحه دو کلیک می کند. این بدان معناست که هدف شما فشار آوردن مطبوعات بد است ، بنابراین آنچه در ابتدا نشان می دهد چیز مثبتی است.
آن را با محتوای مثبت جایگزین کنید
یکی از بهترین راهها برای تغییر تمرکز از مطبوعات منفی ، انتشار محتوای مثبت به طور فعال است. خبر خوب؟ Google تمایل دارد به نفع محتوای تازه باشد. این ماده جدید و مثبت شما را به داستانهای قدیمی تر و منفی می بخشد.
با وب سایت خود شروع کنید. طراحی را بهبود بخشید ، محتوای خود را به روز کنید و پست های وبلاگ یا اطلاعیه هایی را که منعکس کننده ارزش ها ، موفقیت ها و تعامل جامعه شما است ، منتشر کنید. همچنین می توانید مقالاتی را بر روی سیستم عامل هایی مانند Medium ، LinkedIn و Substack بنویسید.
در حساب های رسانه های اجتماعی خود نیز فعال باشید. به طور مرتب و مثبت ارسال کنید و برای تقویت دید آن به محتوای جدید خود پیوند دهید. در هر کجا که کنترل داشته باشید – سایت ، BIOS ، کیت مطبوعاتی خود را – اطمینان حاصل کنید که اطلاعات دقیق و به روز است.
نکته حرفه ای: Google ارزش بالایی را در بک لینک ها قرار می دهد. هنگامی که محتوای مثبت شما به منابع معتبر مرتبط است ، احتمالاً بالاتر از مطبوعات منفی قرار می گیرد.
مرتبط: چگونه می توان مطبوعات بد را قبل از اینکه برند شما را بسوزاند ، اداره کند
بررسی های مثبت مشتری را تشویق کنید
اگر یک تجارت را اداره می کنید ، یکی از قدرتمندترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که مشتریان رضایت بخش را ترغیب کنند تا بررسی های صادقانه و مثبت را ترک کنند. این امر به ویژه در صورتی که مطبوعات منفی با رتبه بندی های ضعیف یا انتقادات عمومی گره خورده باشند ، مهم است.
به گفته این ، بهترین راه برای کسب بررسی خوب این است که در کاری که انجام می دهید خوب باشید. معتبر ، قابل اعتماد و مشتری متمرکز باشید. اگر همیشه این رویکرد شما بوده است ، ادامه دهید. اگر اینگونه نباشد – یا اگر بازخورد منفی در نتیجه خدمات ضعیف به وجود آمد – اکنون زمان آن رسیده است که آن را برطرف کرده و به جلو حرکت کنید.
صدور عذرخواهی عمومی (در صورت لزوم)
اگر پوشش منفی نتیجه اشتباهی بود که شما یا شرکت خود مرتکب شده اید ، عذرخواهی صمیمانه و عمومی را در نظر بگیرید. یک پاسخ متفکرانه که مسئولیت آن را به عهده می گیرد و تشریح می کند که چگونه شما درست می کنید و می توانید مسیری طولانی را به سمت بازسازی اعتماد طی کنید.
در پایان ، در حالی که ممکن است با مواجهه با موجی از مطبوعات بد احساس شود ، این پایان داستان نیست. با ترکیبی مناسب از اقدامات حقوقی ، استراتژی آنلاین و مدیریت شهرت ، می توانید دید محتوای مضر را کاهش دهید – یا آن را به طور کلی حذف کنید – و شروع به تغییر شکل تصویر عمومی خود به روشی معنی دار کنید.
هرگز برخورد با مطبوعات بد یا پوشش آنلاین منفی هرگز آسان نیست – خواه ناشی از یک اشتباه واقعی باشد یا چیزی جدی تر ، مانند افترا. خبر خوب؟ در بسیاری از موارد ، روشهای مؤثر برای حذف کامل محتوای مضر وجود دارد. و حتی اگر نمی توان آن را از بین برد ، استراتژی های مناسب می توانند آن پوشش را از چشم دور کنند ، بنابراین به احتمال زیاد کمتر دیده می شود.
تأثیر مطبوعات منفی می تواند جدی باشد. این می تواند به اعتماد از دست رفته ، شهرت آسیب دیده و فرصت های از دست رفته منجر شود. ممکن است مردم از رسیدن به این موضوع دور بمانند زیرا این پوشش بد اولین چیزی است که آنها می بینند.
به همین دلیل بسیار مهم است که قدم هایی را برای مدیریت Fallout انجام دهید و شروع به چرخاندن چیزها کنید.
بقیه این مقاله قفل شده است.
به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی
https://www.entrepreneur.com/starting-a-business/how-to-remove-bad-press-and-reclaim-your-online/494762